Gewoon af en toe even proberen, en eventueel hem een stage aanbieden en in de media over hem praten.quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
Is er een mogelijkheid om contractbesprekingen af te breken zonder dat de speler pissig wordt? Ik wilde een jeugdspeler van Ajax halen wiens contract bijna afloopt, maar zag pas toen ik de besprekingen opende dat ik dan een miljoen moest betalen ter compensatie, wat ik niet kan als eerste divisie club. Nu is de speler transfervrij en wil hij niet praten omdat ik twee maanden eerder de besprekingen afkapte.
Bij mijn Ajax willen de meeste vedettes al na één seizoen wegquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef Self-Catering het volgende:
Al mijn spelers die gewild zijn niet meer gemotiveerdHelemaal erg als er een trainer komt kijken tijdens een wedstrijd..
wat ik zelf meestal doe is als ik het niet eens kan worden om dan doormiddel van de knop back/vorige de onderhandelingen te verlaten.. en dan gewoon op doorgaan.. dan zijn de onderhandelingen gestopt maar niet afgebroken.quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
Is er een mogelijkheid om contractbesprekingen af te breken zonder dat de speler pissig wordt? Ik wilde een jeugdspeler van Ajax halen wiens contract bijna afloopt, maar zag pas toen ik de besprekingen opende dat ik dan een miljoen moest betalen ter compensatie, wat ik niet kan als eerste divisie club. Nu is de speler transfervrij en wil hij niet praten omdat ik twee maanden eerder de besprekingen afkapte.
waar kan je dat doen?quote:Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Dat doelstellingen bijstellen gedurende het seizoen is wel echt geweldig trouwens, als je meedoen om de titel hebt en je in de winterstop al zes punten voor staat.
Ik kreeg bericht van het bestuur.quote:
Ja, dat lijkt dus een van de vele bugs in het spel te zijn. Na 1 seizoen zijn gigantisch veel spelers voor veel te weinig geld te halen. Soms kan je spelers als Messi of Ronaldo voor 15 miljoen kopen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef gniffie het volgende:
ff suarez en dzeko voor 7 en 10 miljoentjes opgepikt. Na anderhalf seizoennetje kan je iedereen mooi goedkoop halen
Ook lekker smerige bug dan?! Zal toch allang bekend moeten zijnquote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt dus een van de vele bugs in het spel te zijn. Na 1 seizoen zijn gigantisch veel spelers voor veel te weinig geld te halen. Soms kan je spelers als Messi of Ronaldo voor 15 miljoen kopen.![]()
Net ook weer stomme bugs gehad. Moest een speler die ik wilde halen 2x een contract laten tekenen voor het doorging, kreeg 2x het bericht dat het contract geaccepteerd was en de transfer doorging. En ik ging net weg bij mijn club omdat mijn contract was afgelopen volgens FM, terwijl ik het een maand eerder met twee jaar had verlengd.
Je kan de doelpunten bekijken toch.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef icebliss het volgende:
Nog iets vreemds wat ik tegen kwam:
[ afbeelding ]
Gruwelijke uittrap of gewaagde solo?
Je kunt die goal toch gewoon bekijken?quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef icebliss het volgende:
Nog iets vreemds wat ik tegen kwam:
[ afbeelding ]
Gruwelijke uittrap of gewaagde solo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |