Beter.quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef fathank het volgende:
Jij doet HBO rechten?
En dan kun je zoiets niet zelf verzinnen?
quote:Op zondag 14 november 2010 18:06 schreef DABAMaster het volgende:
Kan je een vrouw dwingen om (9 maanden) het kind van haar verkrachter te dragen?
Nee.quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef fathank het volgende:
Jij studeert HBO rechten?
En dan kun je zoiets niet zelf verzinnen?
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef Deliah het volgende:
Waarom heeft het kind geen recht op leven? Sinds wanneer moeten kinderen boeten voor de daden van hun (voor)ouders?
Denk je dat het kind liever dood is?quote:Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef Confession het volgende:
Lijkt me ook niet leuk voor het kind om een resultaat te zijn van een verkrachting.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:06 schreef DABAMaster het volgende:
Kan je een vrouw dwingen om (9 maanden) het kind van haar verkrachter te dragen?
Bij een zwangerschap die ontstaan is door laks gebruik van de pil, of geen gebruik van enig voorbehoedsmiddel, daarvan vind ik dat adoptie een betere optie is dan abortus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef Boudibou het volgende:
Lijkt me dat de dame in kwestie geen memento aan haar verkrachting wilt overhouden.
Wat voor bewustzijn? Vertel mij dan eens wat je een hele dag in je eerste levensjaar hebt ervaren? Als dat niet lukt, waarom zou een ongeboren kind in zijn eerste 3 maanden dan wel iets bewust meemaken?quote:Op zondag 14 november 2010 18:14 schreef iwulff het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
[..]
Denk je dat het kind liever dood is?
We hebben denk ik geen enkel besef hoe pijnlijk een abortus wel niet werkelijk is voor een ongeboren kind. De hele maatschappij is egoïstisch bezig, van dat het niet uitkomt of dat het ongewenst is, maar we vergeten daarbij dat het een leven wezen is wat in iemand groeit. Het is niet alleen een homp vlees, maar er zit ook leven in, een menselijk bewustzijn.
Er is geen kind. Er is een hoop cellen die onderdeel zijn van een bestaand persoon. In dit geval een vrouw, en ik weet dat veel mensen vrouwen minderwaardige objecten vinden die je kan verkrachten en dwingen kinderen te krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef Deliah het volgende:
Waarom heeft het kind geen recht op leven? Sinds wanneer moeten kinderen boeten voor de daden van hun (voor)ouders?
Een dood kind heeft geen voorkeuren. Een kind dat nooit bestaan heeft zal zijn moeder niet boos aankijken vanwege een abortus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:14 schreef iwulff het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
[..]
Denk je dat het kind liever dood is?
Nou, vraag het eens.quote:We hebben denk ik geen enkel besef hoe pijnlijk een abortus wel niet werkelijk is voor een ongeboren kind.
En hoe egoïstisch is het om een vrouw te dwingen ongewenst kinderen te krijgen?quote:De hele maatschappij is egoïstisch bezig, van dat het niet uitkomt of dat het ongewenst is, maar we vergeten daarbij dat het een leven wezen is wat in iemand groeit. Het is niet alleen een homp vlees, maar er zit ook leven in, een menselijk bewustzijn.
Dat mag de vrouw zelf bepalen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef Deliah het volgende:
Vrouwen met het trauma van vermoorden van eigen kind opzadelen lijkt me nog een heel stuk misdadiger.
Ik kan me zomaar voorstellen dat een kind idd liever niet bestaan zou hebben dan te zijn geadopteerd omdat hij verwekt is doordat zijn vader zijn moeder verkracht heeft...quote:
Jongetjes ook, rechtsgelijkheid is Da Bomb!quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Deliah het volgende:
Vrouwen schijnen inderdaad geen rechten te hebben, ze kunnen zo gedood worden in dit land als ze maar jong genoeg zijn.
Er zijn mensen die hele volkeren uitmoorden om hun gelijk te halen of hun voorkeuren op te dringen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat? Er zijn dus mensen die niet alleen tegen abortus pleiten, maar ook tégen abortus bij een verkrachting?
Want ze hebben niet zelf de keuze?quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef Deliah het volgende:
Vrouwen met het trauma van vermoorden van eigen kind opzadelen lijkt me nog een heel stuk misdadiger.
Ze zijn het niet verplicht, ze hebben de vrijheid ervoor te kiezen, en ik kan me voorstellen dat zo'n keuze na een verkrachting zelfs gemaakt wordt door vrouwen die in principe geen voorstander zijn van abortus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:22 schreef Deliah het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |