lekker danquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Lucassen blijft, hoor ik.
Excuses aangeboden en zand erover. Maar hij mag niks meer zeggen over wijken en defensie.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef CarOnline het volgende:
Wat nog dommer is, is dat ik vanmorgen keurig op mijn werk verscheen, maar ik vrij had![]()
Ik ben nóóit op maandag vrij.quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Hoe hypocriet kan je zijn? Bij Duyvendak stond Wilders op z'n achterste poten dat hij de kamer uit moest. Het kon nog wel eens een interessant vragenuurtje worden morgen in het parlement.quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
Lucassen blijft, hoor ik.
Excuses aangeboden en zand erover. Maar hij mag niks meer zeggen over wijken en defensie.
nou...quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kan je zijn? Bij Duyvendak stond Wilders op z'n achterste poten dat hij de kamer uit moest. Het kon nog wel eens een interessant vragenuurtje worden morgen in het parlement.
Moah, het kabinet zal aangeven dat het een interne aangelegenheid is van de PVV-fractie.quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
Het kon nog wel eens een interessant vragenuurtje worden morgen in het parlement.
Nou nou dat is wel héél streng! Weet je wel hoe koud of dat het is!quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Toverheks het volgende:
echt he die Lucasse hadden ze op zijn blote voeten naar huis moeten laten kruipen
nah.. Remmy heeft zich ook wel een misdragen heurquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Toverheks het volgende:
echt he die Lucasse hadden ze op zijn blote voeten naar huis moeten laten kruipen, dus conclusie de PVV heeft weer gewonnen
kan me niet koud genoeg wezen, meen ik echt, enge vent lid van een enge partijquote:Op maandag 15 november 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou nou dat is wel héél streng! Weet je wel hoe koud of dat het is!
En dan helemaal naar Spermelo!
Geert Wilders heeft democratisch gestemd dat ie mag blijvenquote:Op maandag 15 november 2010 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan me niet koud genoeg wezen, meen ik echt, enge vent lid van een enge partij
We'll see: Halsema verwijt Wilders dubbele moraalquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het kabinet zal aangeven dat het een interne aangelegenheid is van de PVV-fractie.
ff klap op gevenquote:
Maar je internet gelukkig wel!quote:
zit de stekker er wel in en is je kastje aangesloten???quote:
yessssssss laat maar zienquote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
he he eindelijk eens iets verstandigs van die meid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
We'll see: Halsema verwijt Wilders dubbele moraal
Als ie blauw wordt, krijgt ie geen zuurstofquote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
Hij ziet wel blauw, misschien geen signaal ofzo..............
Ja, ik wil ze graag zien!quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
hondjes, dat kastje van Ziggo, heeft dat niet zo een reset knopje??? even aan en uit doen helpt misschien.quote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef hondjes het volgende:
Internet is van KPN.
TV is van Ziggo....
Godzijdank. Stel je toch voor dat je internet ook van Ziggo was ...quote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef hondjes het volgende:
Internet is van KPN.
TV is van Ziggo....
Meneer hondjes loopt nu naar boven, kijken of de t.v. het daar doet..quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit de stekker er wel in en is je kastje aangesloten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |