ff klap op gevenquote:
Maar je internet gelukkig wel!quote:
zit de stekker er wel in en is je kastje aangesloten???quote:
yessssssss laat maar zienquote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
he he eindelijk eens iets verstandigs van die meid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
We'll see: Halsema verwijt Wilders dubbele moraal
Als ie blauw wordt, krijgt ie geen zuurstofquote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
Hij ziet wel blauw, misschien geen signaal ofzo..............
Ja, ik wil ze graag zien!quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
hondjes, dat kastje van Ziggo, heeft dat niet zo een reset knopje??? even aan en uit doen helpt misschien.quote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef hondjes het volgende:
Internet is van KPN.
TV is van Ziggo....
Godzijdank. Stel je toch voor dat je internet ook van Ziggo was ...quote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef hondjes het volgende:
Internet is van KPN.
TV is van Ziggo....
Meneer hondjes loopt nu naar boven, kijken of de t.v. het daar doet..quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit de stekker er wel in en is je kastje aangesloten???
Dan kon ze nu wel TV via internet kijken.....dat kunnen alleen ziggo abbo'squote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godzijdank. Stel je toch voor dat je internet ook van Ziggo was ...
Dan was ik nu huillie aan het doen..quote:Op maandag 15 november 2010 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godzijdank. Stel je toch voor dat je internet ook van Ziggo was ...
Of ze kon helemaal niks kijken. Ja, naar buiten.quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Dan kon ze nu wel TV via internet kijken.....dat kunnen alleen ziggo abbo's
Dan zal het wel niet lang duren denk ik, rond dit tijdstip zit iedereen TV te kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meneer hondjes loopt nu naar boven, kijken of de t.v. het daar doet..
Nee, boven ook niets..
Zal wel storing zijn dan......
Sinterklaas-journaalquote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet lang duren denk ik, rond dit tijdstip zit iedereen TV te kijken
Hé, mist ie nu het sinterklaasjournaal?quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef hondjes het volgende:
Ik kijk nooit t.v, maar meneer hondjes wel.
En die baalt nu..
Ach.. je macht cq functie misbruiken om jonge vrouwen semi-gedwongen in bed te krijgen. Want anders kregen ze hun diploma niet.quote:Op maandag 15 november 2010 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan me niet koud genoeg wezen, meen ik echt, enge vent lid van een enge partij
Je bedoeld om bij de PVV te mogen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. je macht cq functie misbruiken om jonge vrouwen semi-gedwongen in bed te krijgen. Want anders kregen ze hun diploma niet.
Er zijn ergere dingen!
Ik hoop dat hij Wilders heeft moeten rimmen om Tweede Kamerlid te mogen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |