Bruine of witte? Ik vind Nigrita Rum het lekkerst. Bruine dus.quote:
bruine maar ik weet niet meer hoe het heet en dan moet ik NU opstaan om te kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bruine of witte? Ik vind Nigrita Rum het lekkerst. Bruine dus.
EEN SCHEUTJE MAAR !!!quote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Keelpijn heeft ze..
Gaat wel een dag of tien duren, heb het ook gehad.
DUS DAN ZAL ZE WEL AARDIG AAN DE ZUIP ZIJN,
Smakelijk. Ben wel benieuwd naar de pica's.quote:Op maandag 15 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik ga eerst ff eten enzo...ik ben kapoet
door je chocomel, nou oke als jij dat lekker vindquote:Op maandag 15 november 2010 17:59 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... en scheutje![]()
![]()
door mijn chocomel
nou voor deze keer vergeef ik het je, ga maar eten, maar dan vlug weer terugquote:Op maandag 15 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik ga eerst ff eten enzo...ik ben kapoet
Je mag in het leger als meerdere gewoon geen relatie hebben met een ondergeschikte. Thats all. Of dacht iemand dat wanneer je in het leger iemand seksueel misbruikte of verkrachte o.i.d. je maar een weekje zwaar krijgt?quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Twee geloof ik.
Maar dat meisje vertelde dat hij een aardige leuke vent was en dat ze gewoon een verhouding hadden.
Het probleem is, denk ik, dat als je in dienst zit, geen verhouding mag hebben met een mindere..
En toen kwam die rel er nog bij..dus toen moest iedereen maar een weekje zitten...
zoiets............
En met die buren blijkt ook een vraagteken te zijn, want waarom na een jaar pas reageren...
quote:Op maandag 15 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
Geen foto's...sorry...dr is wat mis gegaan....maar het is mooi,zonnig en dr moet nog geverfd worden....
Niet binnen het zelfde bataljon als er sprake is van een gezagsverhouding.quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Noek het volgende:
Een kapitein mag gewoon een sergeant geven hoor. En goed ook! Jullie brengen het net alsof relaties of bats-sessies verboten zijn. Dat is niet zo. Alleen binnen een opleiding mag het niet, geloof ik.
oh wat jammerquote:Op maandag 15 november 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
Geen foto's...sorry...dr is wat mis gegaan....maar het is mooi,zonnig en dr moet nog geverfd worden....
moeimakersquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Storm in een glas water. Halsema en Pechtold zullen wel weer los gaan.
Dus hetzelfde als die van CDA..hoe heet hij ook alweer.quote:Op maandag 15 november 2010 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet binnen het zelfde bataljon als er sprake is van een gezagsverhouding.
quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Noek het volgende:
Alleen binnen een opleiding mag het niet, geloof ik.
quote:29 maart 2002 werden onderofficieren van de Generaal Spoorkazerne in Ermelo veroordeeld wegens ontucht met jonge leerlingen. Eén van deze onderofficieren was PVV-kamerlid Eric Lucassen.
Seksueel contact
De 10 mannen kregen van de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem voorwaardelijke celstraffen van één tot zes weken en boetes van 500 tot 750 euro. Volgens de kamer hebben de mannen ontucht gepleegd met leerlingen. Vooral tijdens feesten zou er seksueel contact zijn geweest tussen hen en de leerlingen. De 10 waren instructeur van de Algemene Militaire Opleiding bij het Schoolbataljon Centraal van de Koninklijke Landmacht.
Vrijwillig
De onderofficieren zeiden avontuurtjes met leerlingen, rond de 17 jaar oud, gehad te hebben die niet direct onder hun gezag vielen. Volgens hen was er sprake van vrijwillige seks. Maar de militaire kamer vond dat ook buiten de lessen om sprake was van een gezagsverhouding. Justitie meent dat er binnen de krijgsmacht een hiërarchische bevelstructuur waarbij discipline en gehoorzaamheid onontbeerlijk zijn. De gezagsrelatie tussen leerling en instructeur eindigt pas na voltooiing van de opleiding.
'Onfrisse cultuur'
"In de periode waarin een en ander zich afspeelde, was er sprake van een onfrisse cultuur, die mede kon ontstaan en blijven omdat de leiding van het schoolbataljon door de betrokken instructeurs zoveel mogelijk onwetend werd gehouden van de relaties tussen instructeurs en leerlingen", aldus het vonnis.
Diploma voor seks
De zaak kwam aan het licht toen enkele vrouwen die niet gediend waren van de seksuele toenaderingen, bij een geestelijk verzorger klaagden dat sommige collega's in ruil voor seks hun diploma haalden. Als reactie schreef de geestelijk verzorger een brief aan de commandant. In drie zaken legde de militaire kamer lagere straffen op dan geëist omdat deze militairen berouw hadden getoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |