quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
Same here hondjes. Geen probleem met de tv. Misschien even bellen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef hondjes het volgende:
Internet is van KPN.
TV is van Ziggo....
Graag.quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woningbouwcorporatie![]()
Huisje![]()
Er zijn foto's gemaakt voor de geïnteresseerden!
eigenlijk heb ik warme chocomel met rumquote:
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef anufri het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik warme chocomel met rum
kuch...quote:
Ik dacht dat het om meerdere vrouwen ging en dat hij er ook een week celstraf voor had gekregen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef hondjes het volgende:
Gisteren vertelde dat meisje op de Telegraaf, dat het gewoon een verhouding met elkaar was..
Niets tegen haar zin, zij was toen 18 jaar en hij 27 jaar...
Dus,,,,valt allemaal wel mee, geloof ik
oh hahhaa maar moest ff lachenquote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze kon helemaal niks kijken. Ja, naar buiten.
Ze vond het gewoon LEKKERRRRRRRRquote:Op maandag 15 november 2010 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om meerdere vrouwen ging en dat hij er ook een week celstraf voor had gekregen.
Heb je al gekeken of er storingen bekend zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef hondjes het volgende:
Ik kijk nooit t.v, maar meneer hondjes wel.
En die baalt nu..
geef hem een zak nootjesquote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef hondjes het volgende:
Ik kijk nooit t.v, maar meneer hondjes wel.
En die baalt nu..
hij heeft ook met buren ruzie gemaakt in Haarlem, en is geboeit weggevoerd, nee deze man moet lekker naar huis gaan, de eer aan zich zelf houden en opstappen, het wordt steeds meer ongeloofwaardiger dat hele PVV kliekje, optyffen en weg ermeequote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef anufri het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon LEKKERRRRRRRR
is dat nou zo moeilijk
ja ik zit ook te wachten maar D-K schiet niet echt op.quote:
Twee geloof ik.quote:Op maandag 15 november 2010 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om meerdere vrouwen ging en dat hij er ook een week celstraf voor had gekregen.
nee een verhouding mocht niet, ze zijn nog voor de krijgsraad ervoor geweest, en hij is veroordeelt dacht 3 weken maar weet dat niet meer zo precies.quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Twee geloof ik.
Maar dat meisje vertelde dat hij een aardige leuke vent was en dat ze gewoon een verhouding hadden.
Het probleem is, denk ik, dat als je in dienst zit, geen verhouding mag hebben met een mindere..
En toen kwam die rel er nog bij..dus toen moest iedereen maar een weekje zitten...
zoiets............
En met die buren blijkt ook een vraagteken te zijn, want waarom na een jaar pas reageren...
storm in een glas water dus...quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Twee geloof ik.
Maar dat meisje vertelde dat hij een aardige leuke vent was en dat ze gewoon een verhouding hadden.
Het probleem is, denk ik, dat als je in dienst zit, geen verhouding mag hebben met een mindere..
En toen kwam die rel er nog bij..dus toen moest iedereen maar een weekje zitten...
zoiets............
En met die buren blijkt ook een vraagteken te zijn, want waarom na een jaar pas reageren...
Kabelschade..lees ik, al vanalf 15.34 uurquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of er storingen bekend zijn?
nah... en scheutjequote:
Ben je weer aan de Irish Coffee of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef anufri het volgende:
[..]
storm in een glas water dus...nah Remmyheeft het er maar druk mee
![]()
die is op campagne![]()
Hij zou mij ook niet echt het mes op de strot hoeven zetten heur![]()
jah.. Remmy wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |