abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88695676
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijn }:| Net als nu.. ben eigenlijk nog lang niet helemaal beter, maar als ik morgen zou moeten werken zou ik gaan omdat ik niet ziek genoeg ben en ik me dan echt schuldig ga voelen. Met als gevolg dat ik niet goed uitziek.. Ben ook heel benieuwd hoe ik er woensdag bij zit, of het dan wel over genoeg is om niet in het eeuwige gekwakkel te verzeilen.. Ben er bang voor :X :X
ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... sukkelen is vreselijk ja. heb ik ook last van, ben ook niet echt echt ziek meer. nu overigens niet gelukkig (afkloppen).
uitzieken is toch het beste wat je kunt doen anders ga je naar je werk en word je wel écht écht ziek (en de kinderen ook).
:*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88695771
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)

Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
  zondag 14 november 2010 @ 12:36:27 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695775
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... :*
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695809
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695818
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
Spannend :D Ik g NU boodschapjes doen en daarna beginnen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695833
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
pi_88695842
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
:D
Dat niet, maar als je zo blijft hangen in je ziek zijn is elk uur een worsteling.
Ik heb al 100 jaar wat aandoeningen die niet eens meer over gaan en het is een kwestie van meegaan in je klachten en accepteren.
pi_88695857
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..

En ik heb nu eenmaal niet een baan waarbij, als het even wat minder gaat, je 'even wat rustiger aan' kan doen.. Het is gáán of ziek zijn.. En ik kan weken daar tussenin blijven hangen :{
pi_88695892
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..
Daar heeft u uw antwoord mevrouw ;)
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:01 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695923
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695926
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
pi_88695929
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
kaaaaaal
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:40 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
Nee hoor, je leest niet goed :s)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695945
ik ga gauw douchen en met de trein naar A'dam. :W
pi_88695952
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee hoor, je leest niet goed :s)
ok my bad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 12:44:19 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88695953
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 november 2010 @ 12:44:53 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695964
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

kaaaaaal
Alles er af.
Smoothy. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695967
goedemorgen allemaal :W
  zondag 14 november 2010 @ 12:45:13 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695976
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
Zit het toevallig ook te kijken :Y
pi_88696352
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
pi_88696356
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)

Haha Sun, het is ook echt heel erg! Maar dat vertel ik nog nog wel een keer ;)
pi_88696396
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)
Yup :9 I like it O+

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
pi_88696441
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
Tell me more! En speculoospasta is lekker O+ Moet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 13:08:16 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88696474
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
:+.

Bij ons telt iedere stem even zwaar :P. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_88696483
Over ons eten trouwens, t blijft CUL ;)

We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.

Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')