ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... sukkelen is vreselijk ja. heb ik ook last van, ben ook niet echt echt ziek meer. nu overigens niet gelukkig (afkloppen).quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijnNet als nu.. ben eigenlijk nog lang niet helemaal beter, maar als ik morgen zou moeten werken zou ik gaan omdat ik niet ziek genoeg ben en ik me dan echt schuldig ga voelen. Met als gevolg dat ik niet goed uitziek.. Ben ook heel benieuwd hoe ik er woensdag bij zit, of het dan wel over genoeg is om niet in het eeuwige gekwakkel te verzeilen.. Ben er bang voor
![]()
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelfquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was...
Aanstelleritisquote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf
Spannendquote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
quote:
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken.quote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje
Daar heeft u uw antwoord mevrouwquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken.![]()
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..
nou precies maar Sun noemt het sukkelen..quote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf
kaaaaaalquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
Nee hoor, je leest niet goedquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
Alles er af.quote:
Zit het toevallig ook te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.
Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is.
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg
Yupquote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit
Tell me more! En speculoospasta is lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen dravenI like it even more
Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade
En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen
Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is
quote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister?
@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |