Bastard = Lavenderr?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
Wel leuk, alle klonen komen ook stemmen.
Valsspelerij?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bastard = Lavenderr?Dat is dus geen vriendjespolitiek meer! Nee, da's veel erger! Dat is valsspelerij
!
Die arme _Led_, hij heeft zo z'n best gedaan op z'n mooie gedicht, maar door die valsspelerij (door een moderator nota bene!) maakt hij geen schijn van kans meer
!
Nee ze bedoelt dat wij klonen van elkaar zijn... wat ook zo is natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valsspelerij?
Mods mogen ook een gedichtje schrijven hoor.
Maar als het je erg stoort haal ik het wel weg hoor.
Ja, dat is wel waarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat wij klonen van elkaar zijn... wat ook zo is natuurlijk
Ja, zo kan ik niet meer op je stemmen hequote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is wel waar, maar goed, het is al weg. Klaar.
Alle 2 de gedichten gelezen joh?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:52 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat je al zo goed als gewonnen hebt en gezien de gedichten die ik gelezen heb moet ik ook eerlijk zeggen dat die van jou het leukste was
-edit- Nee Summers ze trok zich terug van deelname, respecteer dat.quote:
Het inzenden van Sinterklaasgedichten was op 24 november om 0.00 al gestopt:quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het inzenden van-gedichten is gestopt.
JoepiePoepie gaat naar de stemronde.
Succes![]()
![]()
En vanaf 25 november tot (en met?) 28 november kon er per subforum gestemd worden. Op 29 november (vandaag dus) gaat het winnende gedicht naar de finale in het Feestdagenforumquote:Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
Je kunt jouw gedicht insturen tot en met 24 November. Vanaf 25 november wordt er in elk forum gestemd. De winnaars van deze topics worden op 28 november bekend gemaakt in het Feestdagenforum waar vanaf 29 november gestemd kan worden.
Kan ik hieruit opmaken dat je het afgesproken bedrag nog niet op je rekening hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef _Led_ het volgende:
Toch vind ik dat als blijkt dat er sprake is van omkoping, ik als goede tweede alsnog door mag !
Wat hoort Zwartepiet nuquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef _Led_ het volgende:
Toch vind ik dat als blijkt dat er sprake is van omkoping, ik als goede tweede alsnog door mag !
Graag! Liever een gratis vakantie naar Spanje dan een Monopoly-spel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Wat hoort Zwartepiet nu? Omkoping? Gaat JP alsnog in de zak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |