quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhh... let me think...Dat videootje op youtube zal ik hem dan ook maar niet doorsturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa

mij ook ?quote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur wel een PM van mijn tieten.

quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goedzo! Wordt nog spannend
 Dat wordt het zeker
 Dat wordt het zeker

Moet ik even over nadenkenquote:

Manboobsquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur wel een PM van mijn tieten.
 Ik wacht met spanning op je PM
  Ik wacht met spanning op je PM  

Ga je gang, doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat videootje op youtube zal ik hem dan ook maar niet doorsturen.

Dat hoop ik niet voor hem neequote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn heul jouw manboobs niet

Is dat niet veel te vroeg? Een eend zit toch veel langer te broeden?quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zit nu al twee weken op een vraag te broeden. En ik kom er maar niet uit.

Wat is dan je probleem?quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:

Aangezien ik een vrouw ben kan ik je vast wel helpenquote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:

Op sommige dillema's zit ik nog wel een stukje langer te broeden. Zoals bijvoorbeeld de urilift kwestie (alhoewel die nu opgelost is).quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat niet veel te vroeg? Een eend zit toch veel langer te broeden?
Nou... Ik zit me af te vragen of morele relativist de waarheid in pacht kan hebben.quote:

Dat vindt je later wel uitquote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem nee

Vrouwen en ethiek gaan niet samen...quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangezien ik een vrouw ben kan ik je vast wel helpen
 Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.
  Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.

Tis maar waar je wakker van ligtquote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik neig naar nee. Maar dat zou betekenen dat ik flink moet inbinden. En dat vind ik niet zo leuk, want dat zou dus mogelijk kunnen betekenen dat elke idioot net zoveel gelijk heeft als mij, wat ik helemaal niet leuk zou vinden.

quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik neig naar nee. Maar dat zou betekenen dat ik flink moet inbinden. En dat vind ik niet zo leuk, want dat zou dus mogelijk kunnen betekenen dat elke idioot net zoveel gelijk heeft als mij, wat ik helemaal niet leuk zou vinden.
 zo maak je wel je eigen probleem
 zo maak je wel je eigen probleem  

quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en ethiek gaan niet samen...Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.
 Dat kan hartstikke ethisch
 Dat kan hartstikke ethisch  Ik gebruik Kant als leidraad als ik mannen versier
 Ik gebruik Kant als leidraad als ik mannen versier  

En ik versier geen mannen...quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en ethiek gaan niet samen...Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.
 ik laat me veroveren
 ik laat me veroveren 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe eens de argumentatie erbij, waarom nee?quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |