abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88692478
Heeft iemand een aantal voorbeelden op google kunnen vinden hoe zo'n beschikking op een bezwaar eruit ziet? Voor mijn rechtenstudie moet ik een beschikking opstellen, (en geen bezwaarschrift) maar ik zie weinig tot geen voorbeelden op google staan.

Als iemand een link weet zou ik dat zeer op prijs stellen als het hier geplaatst wordt :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 13:29:08 ]
pi_88692559
Zorg dat je een overtreding maakt en daarvoor een boete krijgt. Maak bezwaar en ontvang een beschikking. Duurt even, maar dan heb je het beste voorbeeld dat je je kunt wensen. :P
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  zondag 14 november 2010 @ 09:33:16 #3
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88692577
Ik moet zeggen dat ik wel gerustgesteld wordt in de toekomst van onze advocatuur op deze manier :')
GNU Terry Pratchett
pi_88692594
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 09:31 schreef Prutzenberg het volgende:
Zorg dat je een overtreding maakt en daarvoor een boete krijgt. Maak bezwaar en ontvang een beschikking. Duurt even, maar dan heb je het beste voorbeeld dat je je kunt wensen. :P
Dat zou kunnen, alleen duurt dat inderdaad te lang ;p
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 09:33 schreef Lod het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel gerustgesteld wordt in de toekomst van onze advocatuur op deze manier :')
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit de uni van binnen gezien, neem ik aan. Ik kan je nu alvast vertellen, dat je dit niet krijgt Moet jezelf achter komen. Vandaar dat ik alleen een formele voorbeeld moet hebben voor de opbouw van het schrijven van een beslissing. De formele eisen zijn duidelijk en is terug te vinden in de wetgeving.

[ Bericht 1% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 09:41:12 ]
pi_88692619
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:34 schreef Achillias het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk nog nooit de uni van binnen gezien, neem ik aan. Ik kan je nu alvast vertellen, dit krijg je dus niet. Moet jezelf achter komen. Vandaar dat ik alleen een formele voorbeeld moet hebben voor de opbouw van het schrijven van een beslissing. De formele eisen zijn duidelijk. En is terug te vinden in de wet.
Leuk dat je zo ongefundeerd uithaalt naar een andere user, getuigt van bijzonder veel integriteit.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_88692632
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:38 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Leuk dat je zo ongefundeerd uithaalt naar een andere user, getuigt van bijzonder veel integriteit.
Dom van je om woorden te gebruiken die totaal niet in deze context passen. Maar goed ik had dan ook niks anders van je verwacht, de domheid van jou straalt er namelijk vanaf. En nu graag on-topic, anders wegwezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 11:19:19 ]
pi_88692661
al een poging gewaagd op rechtspraak.nl ? of via UWV site?
  zondag 14 november 2010 @ 09:44:08 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88692668
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:34 schreef Achillias het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit de uni van binnen gezien, neem ik aan. Ik kan je nu alvast vertellen, dat je dit niet krijgt Moet jezelf achter komen. Vandaar dat ik alleen een formele voorbeeld moet hebben voor de opbouw van het schrijven van een beslissing. De formele eisen zijn duidelijk en zijn terug te vinden in de wet.
Ik heb ruim 17 jaar op de Universiteit Utrecht rondgelopen. Eerst als student en vervolgens als medewerker. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik studiemateriaal niet had, tenzij ik weer lessen gemist had :')
GNU Terry Pratchett
pi_88692703
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:43 schreef Bammeke het volgende:
al een poging gewaagd op rechtspraak.nl ? of via UWV site?
Op rechtspraak kun je geen beslissingen terug vinden in eerste aanleg over bestuurlijke zaken, alleen hoger beroepskwesties bij de rechtbank sector bestuursrecht. De procedure van bestuurlijke zaken liggen wat anders dan civiel ;), in eerste aanleg wordt een beslissing op een bezwaarschrift beoordeeld door een bestuursorgaan en niet een rechtbank.
pi_88693007
Inmiddels al kunnen vinden na lang zoeken :).
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 12:08:11 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_88695050
en dit doet dan rechten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_88695588
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en dit doet dan rechten.
Die simplistische reacties, waarbij mensen totaal geen benul hebben over de inhoudelijke strekking die zij geven, doen mij pijn aan mijn ogen. Dacht je nu werkelijk dat alles aankomt waaien, dat alles geregeld staat in wetten en dat alles wat betreft de historische uitgangspunten voor het geven van advies, maken van beslissingen vormvrij is?

De bekrompen- en domheid van sommige mensen is verschikkelijk. Daarnaast vergeten mensen vaak klaarblijkelijk dat een rechtenstudent, nog geen advocaat, officier, of rechter is. Je bent bezig in het proces om een volwaardig jurist te worden tijdens het belopen van je studie.

Dat jij ooit mod bent geworden mag een wonder zijn, die domheid dat er vanaf straalt is pijnlijk om te zien.
pi_88696119
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef Achillias het volgende:

[..]

Die simplistische reacties, waarbij mensen totaal geen benul hebben over de inhoudelijke strekking die zij geven, doen mij pijn aan mijn ogen. Dacht je nu werkelijk dat alles aankomt waaien, dat alles geregeld staat in wetten en dat alles wat betreft de historische uitgangspunten voor het geven van advies, maken van beslissingen vormvrij is?

De bekrompen- en domheid van sommige mensen is verschikkelijk. Daarnaast vergeten mensen vaak klaarblijkelijk dat een rechtenstudent, nog geen advocaat, officier, of rechter is. Je bent bezig in het proces om een volwaardig jurist te worden tijdens het belopen van je studie.

Dat jij ooit mod bent geworden mag een wonder zijn, die domheid dat er vanaf straalt is pijnlijk om te zien.
:') zeg me dat je een relkloon bent :')
Zo niet, doe wat aan je spelling als je verder wilt komen in je studiekeuze..
pi_88696524
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef bijderechter het volgende:

[..]

:') zeg me dat je een relkloon bent :')
Zo niet, doe wat aan je spelling als je verder wilt komen in je studiekeuze..
Knul, een ander wijzen op zijn ''spelfouten'' (die er niet zijn), terwijl jij zelf niet eens korte zinnen op de juiste wijze kunt formuleren, is al faal op zich. Jezelf voor schut daar ben je wel goed in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 13:22:26 ]
  Licht Ontvlambaar zondag 14 november 2010 @ 13:14:44 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88696662
Ik vind dat je nogal een grote mond heb op een forum waar je om hulp vraagt. En nog wel om je huiswerk te maken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88696717
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Achillias het volgende:

[..]

Knul, een ander wijzen op zijn ''spellingfouten'' (die er niet zijn), terwijl jij zelf niet eens korte zinnen op de juiste wijze kunt formuleren, is al faal op zich. Jezelf voor schut daar ben je wel goed in.
Spellingfouten _O- Dat kun je niet eens goed spellen.
En noem 1 fout in mijn stukje, noem ik er zo ongeveer 3 in jouw stukje :)
pi_88696735
quote:
13s.gif Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind dat je nogal een grote mond heb op een forum waar je om hulp vraagt. En nog wel om je huiswerk te maken...
Ik vind dat jij stompzinnig bent, dat jij alles accepteert, foutieve suggesties en verwijten die door anderen gemaakt worden tolereert. Dat is toch echt jouw probleem.
  Licht Ontvlambaar zondag 14 november 2010 @ 13:18:54 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88696764
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef Achillias het volgende:

[..]

Ik vind dat jij stompzinnig bent, dat jij alles accepteert, foutieve suggesties en verwijten die door anderen gemaakt worden tolereert, is toch echt jouw probleem.
Vooral zo doorgaan, jij komt er wel :')
pi_88696841
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Spellingfouten _O- Dat kun je niet eens goed spellen.
En noem 1 fout in mijn stukje, noem ik er zo ongeveer 3 in jouw stukje :)
Dude, zinnen van enkele woorden formuleren is dan ook geen kunst. Zelfs daar faal jij in. Maar benoem eens de spelfouten, faalhaas.
pi_88697048
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Achillias het volgende:

[..]

Dude, zinnen van enkele woorden formuleren is dan ook geen kunst. Zelfs daar faal jij in. Maar benoem eens de spelfouten.
Oké, je verwijt mij dat ik spelfouten maak, maar wil ze niet benoemen (omdat ze er niet zijn).
Maar om je een plezier te doen zal ik er vast twee noemen in je stukje, let op hé!

quote:
Dacht je nu werkelijk dat alles aankomt waaien, dat alles geregeld staat in wetten en dat alles wat betreft de historische uitgangspunten voor het geven van advies, maken van beslissingen vormvrij is?
Wat doet die komma daar en waarom heb je 'aankomt' als één woord geschreven? Vooruit, dat noem ik 1 fout.

quote:
De bekrompen- en domheid van sommige mensen is verschikkelijk.
Ik mis een 'r'.
pi_88697544
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Oké, je verwijt mij dat ik spelfouten maak, maar wil ze niet benoemen (omdat ze er niet zijn).
Maar om je een plezier te doen zal ik er vast twee noemen in je stukje, let op hé!
[..]

Wat doet die komma daar en waarom heb je 'aankomt' als één woord geschreven? Vooruit, dat noem ik 1 fout.
[..]

Ik mis een 'r'.
Ben jij nu echt zo achterlijk of lijkt het alleen maar zo. Daarnaast kun je ook al niet lezen. Nergens wordt dan ook de suggestie gemaakt dat ik jouw verwijt van het maken van spelfouten. Wel geef ik aan dat jij geen recht van spreken hebt, als jezelf al in twee zinnen die uit een aantal woorden bestaan, taalfouten maakt. Een faal op zich.

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef bijderechter het volgende:
:') Zzegme dat je een relkloon bent :')
Zo niet, doe wat aan je spelling komma als je verder wilt komen in je studiekeuze..
Daarnaast blijk je ook al moeite hebben met het begrijpend lezen van zinnen. Die spelfouten opmerking waarop jij doelde was dan ook gericht op de quote die jij maakte. Faalhaas. Je bent te dom om zelfstandig na te denken.
  zondag 14 november 2010 @ 13:47:34 #22
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88697679
quote:
Ik denk dat je eens zou moeten gaan werken aan je zelfreflectie. Je bent beledigend tegen de mensen die je niet het antwoord geven waar je meer verder kunt. En ziet ze blijkbaar gelijk als je (intellectuele) mindere op basis van hooguit een tiental woorden. Tot slot maak je je schuldig aan, met een mooie oud Nederlandse uitdrukking, 'jumping to conclusions'. Als we het dan toch hebben over domheid en bekrompenheid...
Niemand verwacht van een rechtenstudent dat hij gelijk advocaat, officier of rechter is. Maar we mogen wel bepaalde competenties verwachten. Zoals het vormen van zijn mening op basis voldoende informatie en niet gelijk op basis van een zin iemand veroordelen.
GNU Terry Pratchett
pi_88697780
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef Achillias het volgende:

[..]

Ben jij nu echt zo achterlijk of lijkt het alleen maar zo. Daarnaast kun je ook al niet lezen. Nergens wordt dan ook de suggestie gemaakt dat ik jouw verwijt van het maken van spelfouten. Wel geef ik aan dat jij geen recht van spreken hebt, als jezelf al in twee zinnen die uit een aantal woorden bestaan, taalfouten maakt. Een faal op zich.

[..]

Daarnaast blijk je ook al moeite hebben met het begrijpend lezen van zinnen. Die spelfouten opmerking waarop jij doelde was dan ook gericht op de quote die jij maakte. Faalhaas. Je bent te dom om zelfstandig na te denken.
_O-

Ten eerste: Die komma daar is niet verplicht en die hoofdletter lijkt me ook niet, aangezien de hoofdletter aan het begin van de zin moet komen en niet verplicht is tussen smileys. Dat valt onder het internetspellingswoordenboek.

Ten tweede: Ik ben hier niet vol bravoure de 'uni-student' aan het uithangen, dus ik mag best (niet dat het van toepassing is, zoals ik hiervoor uitgelegd heb) een spelfout maken.

Maar als jij 4-5 spelfouten maakt, terwijl je jezelf boven iedereen acht, dan wijs ik je daar graag op. Verder val je steeds in herhaling met termen als 'faal' en 'uitstralende domheid' die je niet bepaald geloofwaardiger maken :') (Punt is niet verplicht na een smiley)
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 13:51:15 #24
Toezicht is gezond!
pi_88697812
quote:

[..]

doe lekker zelf je huiswerk... als jij het zo goed weet. omg verwaande trut.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zondag 14 november 2010 @ 13:52:01 #25
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88697835
Overigens is het een regenachtige zondag en je stelt je vraag op Fok!. Je bent nog niet zo lang geregistreerd dus mis je deze kennis nog: op zo'n moment zitten er meer mensen hier te wachten tot ze iemand in de maling kunnen nemen en zijn topic te verpesten dan mensen die je daadwerkelijk genegen zijn te helpen. Waaronder ik, zei de gek.

Had je geen studievrienden aan wie je dit had kunnen vragen?
GNU Terry Pratchett
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 13:52:57 #26
Toezicht is gezond!
pi_88697861
kunnen we de grens tot waarop abortus mogelijk is niet wat oprekken... tot 12 jaar of zo. Zo oud is ts vast...
pi_88697895
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kunnen we de grens tot waarop abortus mogelijk is niet wat oprekken... tot 12 jaar of zo. Zo oud is ts vast...
Ik moest lachen :@
pi_88697926
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef Lod het volgende:
Overigens is het een regenachtige zondag en je stelt je vraag op Fok!. Je bent nog niet zo lang geregistreerd dus mis je deze kennis nog: op zo'n moment zitten er meer mensen hier te wachten tot ze iemand in de maling kunnen nemen en zijn topic te verpesten dan mensen die je daadwerkelijk genegen zijn te helpen. Waaronder ik, zei de gek.

Had je geen studievrienden aan wie je dit had kunnen vragen?
Sarcasme en retorische vragen komen volgend jaar pas aan bod bij TS op de uni :')
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 13:56:38 #29
Toezicht is gezond!
pi_88697979
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef Achillias het volgende:

[..]

Je beperkte vocabulaire vermogen en geestelijk zwakzinnigheid doet hierbij bevestigen dat je inderdaad stompzinnig bent.

Denk je nu werkelijk echt, dat je indruk maakt ''door het vocabulaire'' te hebben van een 13 jarige, die als hij het even niet meer weet ''met moeder'' termen gaat staan smijten.

Infantiel kind, je komt behoorlijk dom over. Je maakt je namelijk onsterfelijk belachelijk met die domheid van jou. En nu wegwezen schooier. Het is namelijk te makkelijk om jou op je plek te wijzen, ver beneden onderin de ladder.
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef Achillias het volgende:

[..]

Je bent een faalhaas knul, en hou die internettermen voortaan voor jou. Je bent te dom om zelfstandig na te denken.
nog wat pareltjes van ts.

relkloooon
  zondag 14 november 2010 @ 13:57:16 #30
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_88698000
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Achillias het volgende:

[..]

Knul, een ander wijzen op zijn ''spelfouten'' (die er niet zijn), terwijl jij zelf niet eens korte zinnen op de juiste wijze kunt formuleren, is al faal op zich. Jezelf voor schut daar ben je wel goed in.
Grammatica dan:

quote:
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit de uni van binnen gezien, neem ik aan. Ik kan je nu alvast vertellen, dat je dit niet krijgt Moet jezelf achter komen. Vandaar dat ik alleen een formele formeel voorbeeld moet hebben voor de opbouw van het schrijven van een beslissing. De formele eisen zijn duidelijk en is terug te vinden in de wetgeving.
Maar idd, vragen om hulp is geen schande, je toon staat me niet aan maar daar moet ik je gelijk in geven.
be nice or go away
pi_88698135
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik denk dat je eens zou moeten gaan werken aan je zelfreflectie. Je bent beledigend tegen de mensen die je niet het antwoord geven waar je meer verder kunt. En ziet ze blijkbaar gelijk als je (intellectuele) mindere op basis van hooguit een tiental woorden. Tot slot maak je je schuldig aan, met een mooie oud Nederlandse uitdrukking, 'jumping to conclusions'. Als we het dan toch hebben over domheid en bekrompenheid...
Niemand verwacht van een rechtenstudent dat hij gelijk advocaat, officier of rechter is. Maar we mogen wel bepaalde competenties verwachten. Zoals het vormen van zijn mening op basis voldoende informatie en niet gelijk op basis van een zin iemand veroordelen.
Allereerst, het selectief lezen van teksten is al een eigenschap op zich. Je verwijt mij van het voorbarig trekken van conclusies. Waarbij jij voor gemakshalve de informatie uit de tekst filtert waarop ik mijn mening baseer. Daarnaast is het vormen van een mening bij voorbaat al subjectief.

Als de informatie daarnaast uit maximaal 5 woorden bestaat, valt er weinig te informeren. Je stelling is dan ook foutief, en nergens op gebaseerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 14:14:10 ]
pi_88698136
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

nog wat pareltjes van ts.

relkloooon
quote:
ver beneden onderin de ladder.
Onderin de ladder nog wel :D
pi_88698175
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zouden eens een wetsvoorstel moeten indienen waarbij domme mensen zoals jij, het gebruik maken van internet

[ Bericht 1% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 14:41:23 ]
pi_88698197
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Achillias het volgende:

[..]

Allereerst, het selectief lezen van teksten is al een eigenschap op zich. Je verwijt mij van het voorbarig trekken van conclusies. Waarbij jij voor gemakshalve de informatie uit de tekst filtert waarop ik mijn mening baseer. Daarnaast is het vormen van een mening bij voorbaat al subjectief.

Als de informatie wordt daarnaast uit maximaal 5 woorden ontstaat, valt er weinig te informeren. Je stelling is dan ook foutief, en nergens gebaseerd.
Er komt nooit een komma voor 'en'. (Nou vooruit, soms wel, maar in dit geval niet)
En bij een opsomming moet de laatste komma weggelaten worden, zoals hier bijvoorbeeld:

quote:
Daarnaast vergeten mensen vaak klaarblijkelijk dat een rechtenstudent, nog geen advocaat, officier, of rechter is
Die laatste komma na 'officier' is fout. Gewoon even ter informatie hoor, zo steek je nog eens wat op :)
pi_88698470
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef bijderechter het volgende:

[..]

_O-

Ten eerste: Die komma daar is niet verplicht en die hoofdletter lijkt me ook niet, aangezien de hoofdletter aan het begin van de zin moet komen en niet verplicht is tussen smileys. Dat valt onder het internetspellingswoordenboek.

Ten tweede: Ik ben hier niet vol bravoure de 'uni-student' aan het uithangen, dus ik mag best (niet dat het van toepassing is, zoals ik hiervoor uitgelegd heb) een spelfout maken.

Maar als jij 4-5 spelfouten maakt, terwijl je jezelf boven iedereen acht, dan wijs ik je daar graag op. Verder val je steeds in herhaling met termen als 'faal' en 'uitstralende domheid' die je niet bepaald geloofwaardiger maken :') (Punt is niet verplicht na een smiley)
Ten eerste, die komma is wel verplicht er is namelijk sprake van een opsomming. Zet er een en tussen en je hebt het antwoord.

Ten tweede, het internetspellingswoordenboek bestaat niet. Het stellen van zulke onzin zegt dan ook veel over jou. Totaal geen kennis hebben van de materie.

Ten derde ben jij die gene die ''spelfouten'' aanhaalt. Om vervolgens aan te komen met: jij bent die uni student, ik niet, argumentatie is zegt al genoeg over je stupiditeit
  zondag 14 november 2010 @ 14:13:12 #36
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88698544
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Achillias het volgende:
Ik heb de informatie waarop jij je mening baseert niet zozeer gefilterd danwel samengevat in de zin: "niet het antwoord geven waar je meer verder kunt". Een mening is inderdaad is inderdaad subjectief en kan (en moet) dientengevolge altijd ter discussie staan. Maar hoe meer informatie bij de vorming betrokken is geweest hoe sterker die mening zal staan.
En mijn mening over jou is nog eens verder verstevigd door de quotes die Surveillance-fiets gehaald heeft uit wat andere topics.

quote:
Als de informatie wordt daarnaast uit maximaal 5 woorden ontstaat, valt er weinig te informeren. Je stelling is dan ook foutief, en nergens gebaseerd.
Mijn stelling staat nog steeds vind ik zelf. Het is niet verplicht om een mening te hebben (of die te uiten). Als je te weinig informatie hebt dan kun je er voor kiezen om je te onthouden van commentaar. Of je te beroepen op je zwijgrecht, zoals mij vaak te kennen wordt gegeven door mijn zus.
GNU Terry Pratchett
pi_88698617
Hey Achillias!!!

Hier ook lekker aan het rellen?

:*je!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88698934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik heb de informatie waarop jij je mening baseert niet zozeer gefilterd danwel samengevat in de zin: "niet het antwoord geven waar je meer verder kunt". Een mening is inderdaad is inderdaad subjectief en kan (en moet) dientengevolge altijd ter discussie staan. Maar hoe meer informatie bij de vorming betrokken is geweest hoe sterker die mening zal staan.
En mijn mening over jou is nog eens verder verstevigd door de quotes die Surveillance-fiets gehaald heeft uit wat andere topics.
[..]

Mijn stelling staat nog steeds vind ik zelf. Het is niet verplicht om een mening te hebben (of die te uiten). Als je te weinig informatie hebt dan kun je er voor kiezen om je te onthouden van commentaar. Of je te beroepen op je zwijgrecht, zoals mij vaak te kennen wordt gegeven door mijn zus.
sterker die mening zal staan.

Ik vind van niet, je spreekt jezelf namelijk behoorlijk tegen, daarnaast is de manier hoe jij aantijgingen, sarcastische opmerkingen negeert of vermijdt jouw persoonlijke keuze.

Het mooie vind ik dan nog wel door het voorbeeld Surveillance-fiets aan te halen. Dit voorbeeld samen met het bevestigen dat een mening subjectief is veegt jouw eigen gestelde argumentatie totaal weg.

quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en dit doet dan rechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 14:29:55 ]
pi_88698972
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef Achillias het volgende:

[..]

Ten eerste, die komma is wel verplicht er is namelijk sprake van een opsomming. Zet er een en tussen en je hebt het antwoord.

Ten tweede, het internetspellingswoordenboek bestaat niet. Het stellen van zulke onzin zegt dan ook veel over jou. Totaal geen kennis hebben van de materie.

Ten derde ben jij die gene die ''spelfouten'' aanhaalt. Om vervolgens aan te komen met: jij bent die uni student, ik niet, argumentatie is zegt al genoeg over je stupiditeit
En dan spelfouten nog steeds tussen aanhalingstekens zetten, alsof ze er niet zijn :')
pi_88699035
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef bijderechter het volgende:

[..]

En dan spelfouten nog steeds tussen aanhalingstekens zetten, alsof ze er niet zijn :')
Het feit dat jij geen weerwoord hebt over de gestelde argumenten, zegt al genoeg. Voor de volgende keer als tip. Ga geen discussie aan als je inhoudelijk matig tot zwak bent.
  zondag 14 november 2010 @ 14:28:13 #41
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88699066
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef Achillias het volgende:
Ik vind van niet, je spreekt jezelf namelijk behoorlijk tegen, daarnaast is manier hoe jij aantijgingen, sarcastische opmerkingen negeert of vermijdt jouw persoonlijke keuze.
Mag ik vragen waar ik mijzelf tegenspreek?
En waar negeer ik aantijgingen en sarcastische opmerkingen?

quote:
Het mooie vind ik dan nog wel door het voorbeeld Surveillance-fiets aan te halen. Dit voorbeeld samen met het bevestigen dat een mening subjectief is veegt jouw eigen gestelde argumentatie totaal weg.
Mijn eigen gestelde argumentatie als zijnde?
GNU Terry Pratchett
pi_88699261
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef Achillias het volgende:

[..]

Het feit dat jij geen weerwoord hebt over de gestelde argumenten, zegt al genoeg. Voor de volgende keer als tip. Ga geen discussie aan als je inhoudelijk matig tot zwak bent.
Waarom zou ik nóg een keer ingaan op dezelfde onzin, over zwak gesproken. Ik kom in ieder geval steeds met iets nieuws, waar jij kennelijk 'selectief overheen leest'.

En je hebt ergens een weerwoord OP niet OVER. Maar hier zul je wel weer overheen lezen :')
pi_88699384
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:28 schreef Lod het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar ik mijzelf tegenspreek?
En waar negeer ik aantijgingen en sarcastische opmerkingen?
[..]

Mijn eigen gestelde argumentatie als zijnde?
Dat men mag verwachten van een rechtenstudent dat hij of zij zijn subjectieve mening pas kan geven over iemand bij voldoende informatie. Wat natuurlijk onzin is, Dit staat namelijk in het contrast van het woord mening zoals opgenomen staat in het Nederlandse woordenboek en het woord informatie. Daarnaast valt er weinig te informeren over iemand met zulke bekrompen stellingen.

Ik vind dat ik mijn mening op grond van argumentatie weergegeven heb.
pi_88699401
tvp voor verdere rellen
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 14:40:12 #45
Toezicht is gezond!
pi_88699429
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Achillias het volgende:

[..]

Ze zouden eens een wetsvoorstel moeten indienen waarbij domme mensen zoals het gebruik maken van internet verbied.
jammer dat jij dan niet meer op internet kan.
  zondag 14 november 2010 @ 14:44:36 #46
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88699584
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef Achillias het volgende:
Dat men mag verwachten van een rechtenstudent dat hij of zij zijn subjectieve mening pas kan geven over iemand bij voldoende informatie. Wat natuurlijk onzin is, Dit staat namelijk in het contrast van het woord mening zoals opgenomen staat in het Nederlandse woordenboek en het woord informatie. Daarnaast valt er weinig te informeren over iemand met zulke bekrompen stellingen.

Ik vind dat ik mijn mening op grond van argumentatie weergegeven heb.
Ik verwacht dat niet alleen van een rechtenstudent, ik verwacht van iedereen dat hij zich eerst goed voor laat lichten.
Niet dat je anders geen mening mag hebben, dat zeg ik niet. Integendeel, ik barst van de ongefundeerde meningen. Ik zeg alleen dat je dan een stuk minder serieus genomen moet worden.

Mag ik dan tot slot nog vragen waar ik bekrompenheid laat blijken in mijn stellingen?
GNU Terry Pratchett
pi_88699601
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

jammer dat jij dan niet meer op internet kan.
Dude, ga nu niet mijn woorden herhalen. Een simpele persoon zoals jij met amper kwaliteiten. Zou zichzelf een plezier moeten doen door niet zichzelf voor schut te zetten. Die korte reacties die je hebt maakt het er niet sterker op.
  PR/Manusje van alles zondag 14 november 2010 @ 14:46:41 #48
Toezicht is gezond!
pi_88699649
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:45 schreef Achillias het volgende:

[..]

Dude, ga nu niet mijn woorden herhalen. Een simpele persoon zoals jij met amper kwaliteiten. Zou zich zelf een plezier moeten doen door zichzelf niet zo voor schut te zetten. Die korte reacties die je hebt maakt het er niet sterker op.
Ik kan tenminste mijn eigen huiswerk doen... en zinnen maken zonder domme beledigingen die nergens op slaan...
pi_88699861
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik verwacht dat niet alleen van een rechtenstudent, ik verwacht van iedereen dat hij zich eerst goed voor laat lichten.
Niet dat je anders geen mening mag hebben, dat zeg ik niet. Integendeel, ik barst van de ongefundeerde meningen. Ik zeg alleen dat je dan een stuk minder serieus genomen moet worden.

Mag ik dan tot slot nog vragen waar ik bekrompenheid laat blijken in mijn stellingen?
Ik reageer op de gemaakte citaten die je geeft. Ik citeer:
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:47 schreef Lod het volgende:Niemand verwacht van een rechtenstudent dat hij gelijk advocaat, officier of rechter is. Maar we mogen wel bepaalde competenties verwachten. Zoals het vormen van zijn mening op basis voldoende informatie en niet gelijk op basis van een zin iemand veroordelen.
Daarnaast had ik al aangegeven dat woord informeren totaal niet binnen deze context past. Je kunt je simpel weg niet laten inlichten of informeren op basis van het gegeven aantal woorden in een zin. Op basis van personen die zich schuilhouden achter het internet of op basis van sarcastische aantijgingen. Wel kun je argumenten daarover hebben en je argumenten ook duidelijk weergegeven door middel van argumentatie op hetgeen wat gesteld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Achillias op 14-11-2010 15:02:20 ]
pi_88700035
En dankzij de kortzichtige visie van TS heeft nog niemand inhoudelijk willen reageren in dit forum.

TS helpt nog een handje mee, gezien de frustraties die van de posts van TS af lijken te druipen.

En dat doet uni.

:')

[ Bericht 13% gewijzigd door Ridocar op 14-11-2010 14:59:20 (ninja-edit) ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_88700079
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef Ridocar het volgende:
En dankzij de kortzichtige visie van TS heeft nog niemand inhoudelijk willen reageren in dit forum.

TS helpt nog een handje mee, gezien de frustraties die van de posts van TS af lijken te druipen.

En dat doet uni.

:')

(En zometeen reageert TS weer met een semi-intelligent antwoord waarbij ik 'faalhaas' word genoemd)
Als je beter had opgelet of enigszins goed zou lezen dan had je kunnen weten dat ik al lang van een voorbeeld voorzien was. Blijkbaar heb je dat dus niet gedaan.
  zondag 14 november 2010 @ 15:00:49 #52
13250 Lod
Sapere aude!
pi_88700103
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:53 schreef Achillias het volgende:
Daarnaast had ik al aangegeven dat woord informeren totaal niet binnen deze context past. Je kunt je simpewel niet laten inlichten of informeren op basis van het gegeven een aantal woorden in een zin. Op basis van personen die zich schuilhouden achter het internet of basis van sarcastische aantijgingen. Wel kun je argumenten daarover hebben en je argumenten ook duidelijk weergegeven door middel van argumentatie op hetgeen wat gesteld is.
Ok. Waarom ben je dan gelijk beledigend of denigrerend naar anderen toe? Om mezelf als voorbeeld te nemen. In mijn eerste reactie van 17 woorden geef jij gelijk als antwoord dat ik wel nooit een Universiteit van binnen gezien zal hebben, een denigrerende opmerking. Wat was jouw argumentatie?
GNU Terry Pratchett
  Licht Ontvlambaar zondag 14 november 2010 @ 15:01:06 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88700117
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:00 schreef Achillias het volgende:

[..]

Als je beter had opgelet of enigszins goed zou lezen dan je kunnen weten dat ik al lang van een voorbeeld voorzien van.
En als jij nou een beetje fatsoen had gehad, dan had je ook even aangegeven waar je dat voorbeeld gevonden hebt.
pi_88700240
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:00 schreef Achillias het volgende:

[..]

Als je beter had opgelet of enigszins goed zou lezen dan had je kunnen weten dat ik al lang van een voorbeeld voorzien was. Blijkbaar heb je dat dus niet gedaan.
Waar dan?

Je post ergens dat je 'na lang zoeken' iets hebt gevonden. Niet dankzij het forum.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_88700246
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 15:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En als jij nou een beetje fatsoen had gehad, dan had je ook even aangegeven waar je dat voorbeeld gevonden hebt.
Fatsoen? Stop eens met woorden te gebruiken als je daar niet de betekenis van weet en waarom zou ik, terwijl het duidelijk in het midden van het topic aangegeven staat, iemand moeten helpen op iets wat hij zelf niet ziet, maar vervolgens wel commentaar daarop heeft.
  Licht Ontvlambaar zondag 14 november 2010 @ 15:06:24 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88700306
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:04 schreef Achillias het volgende:

[..]

Fatsoen? Stop eens met woorden te gebruiken als je daar niet de betekenis van weet en waarom zou ik, terwijl het duidelijk in het midden van het topic aangegeven staat, iemand moeten helpen op iets wat hij zelf niet ziet, maar vervolgens wel commentaar daarop heeft.
En nou is het goed geweest, ga maar iemand anders beledigen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')