Guus Meeuwis - Brabantquote:Ik loop hier alleen in een te stille stad, ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad.
Hef - Hangen met onsquote:Toen vroeg ik hoe heet je, laat je kutje ook scheetjes?
Grijze wolken, buiten regen, wat een kutweerquote:Op maandag 15 november 2010 00:44 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik wil geen poespas. Ik wil weten of me dolo in je poes pas.
Gino Pietermaai
Uit welk liedje komt dat?quote:Op maandag 15 november 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn God, heeft Seth Gaaikema een kind gebaard ofzo?
heel sterk!quote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat ik altijd een geniale zin heb gevonden:
"You're my size I need to try you on"
Foo Fighters - Have it all
Gino Pietermaai van De Oude Booook, Ferdi, hou je koooop.quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Christiaan het volgende:
Grijze wolken, buiten regen, wat een kutweer
ik bel je op je telefoon, ik wil je kutweer
nu zeg je: kut weer
ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer
GRAPJU
Gino Pietermaai JWZ
Zo luister ik over het algemeen ook, maar soms pakken teksten me ook meteenquote:Op donderdag 18 november 2010 01:48 schreef pipojansen het volgende:
ik let eigenlijk nooit echt op "zinnen" in een liedje. maar goed ik ben ook meer de type die een plaat koopt wanneer het muzikaal geheel prettig is om naar te luisteren. muziek is universeel. de taal van de muziek is wat me boeit.
Eens. Die gaat hard en diep bij me. Altijd een traan.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:28 schreef Roi het volgende:
en dat ik zo iemand was die van alles wou
en niets begreep van de film waarin hij speelde
en de lafbek die hij was
*Spinvis - Voor ik vergeet
Geen idee. Moest trouwens net aan deze regel denken:quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom wordt er niet meer gepost in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |