quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef miss_sly het volgende:
innepin, wat een geweldig jasje heeft Willow aan
Én een mooi meisje hoorquote:
Volgens mij zijn wij daar ook geweest! Jenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Er was dus een soort sprookjes pad... Maar een paar jongens hadden een dag na deze foto de paddenstoel omvergetrokken. Jen was er helemaal van ondersteboven, paddestoel kapot...
quote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef Poppedein het volgende:
Mijn 2 grote liefdes
[ afbeelding ]
Heb hier op de laptop geen foto's dus maar even eentje van hyves geplukt... wel een week oud al, maar beter dan nietsquote:Op woensdag 17 november 2010 18:13 schreef DuchessX het volgende:
En waar blijven Elyas en Senna...???
Ik heb er zelf absoluut niet over nagedacht, terwijl ik om dezelfde reden absoluut geen blootfoto's plaats, dus ik kan me wel vinden in je redenering...en of het nu wel of niet het geval zal zijn, ik heb de foto's verwijderd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Moonah het volgende:
Maar waarom ik eigenlijk een post plaats (en ik heb hier ooit een heel lelijke PM van iemand over gekregen die mij betichtte van een zieke geest, maar soit):
Ik begrijp niet dat ouders foto's van hun kinderen met een banaan in hun mond plaatsen...
In onze ogen schattig en cute, zoals de andere foto's in dit topic, maar ik durf te wedden dat er hier smeerlappen meelezen op zoek naar juíst dat soort foto's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |