abonnement Unibet Coolblue
pi_88692323
En hier weer verder...

Vorige deel: Kinderfototopic deel 197
pi_88692347
Nog even hier. Blije kindjes, kijkend naar de intocht op tv.
pi_88693034
Wat een mooierds zijn het! :D

Hier mijn vrolijke meid.. We liepen bij de intocht O+
pi_88693890
MvD wat heb je toch een mooie kinderen, die enthousiaste snoetjes O+ O+ Leuk dat je weer eens een foto post!

Pvoess wat een leukerd! Die staartjes O+
Ik zag gisteren allemaal van die blije kleintjes en werd helemaal emoblij van de gedachte dat Niels volgend jaar er ook zo bijloopt O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88697505
Suzanna, wat een geweldige foto's! Die drie grote meisjes met hun babyzusje erbij O+ . Echt heel bijzonder. :Y

MvD, ze zijn groot geworden :) . Twee mooie kinders.

En pvoesss, jouw dochter zie ik ook niet vaak. Ook al een hele dame zeg O+ :Y .
  zondag 14 november 2010 @ 13:55:51 #6
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88697952
MvD, je ziet gewoon de spanning en sensatie op hun gezicht! Wat een mooierds!

Twinkly, die emoblij-ness herken ik hier ook! Jorja krijgt het nu al iets beter mee dan vorig jaar, maar het echte besef is er nog lang niet, maar krijg gewoon al een brok in mijn keel als ik eraan denk hoe spannend het volgend jaar gaat zijn :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 14 november 2010 @ 15:03:06 #7
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88700191
Ik kreeg klachten over het gebrek aan Thomas-foto's.....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88704982
WAT SCHATTIG ALLEMAAL :)

Prachtig!!
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_88710270
Thomas! O+ Je wordt zo groot al manneke! :D
#geen
pi_88711352
MvD mooie kinders! En wat zijn ze al groot! :)

Pvoesss wat is ze al een heel dametje zo met die staartjes. O+

Wat is Thomas schattig zeg! O+
  maandag 15 november 2010 @ 13:25:16 #11
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88735648
Wat een heerlijke snoetjes weer. Hier een kleine update van het afgelopen weekend.

*O* fleur heeft d'r A-diploma



En Maud heeft gisteren d'r vierde verjaardag gevierd


Hoera!

een nieuwe grote fiets (iets te groot ze moet nog een beetje groeien)

en uiteraard de kaarsjes uitblazen
pi_88735824
Oeh een nieuw topic! Snel reageren, voordat het teveel kindertjes worden om los te noemen ;)

Kindertjes van Dalen, wat zijn jullie leuk! *;

Kitten richting Sinterklaas, ook al zon schatje! O+ Nu maar hopen dat haar broertje zich snel meldt, als dat ook zo'n knapperd is ;)

Thomas!!!! O+ Meer foto's zijn altijd beter... spammen Ca.ra!

Fleur en Maud, wat een grote meiden al... leuk spul hoor Chacama!
pi_88737995
Lieve mooie kindjes O+ Wat heerlijk toch altijd om hier mee te mogen loeren!

Ik gooi er eens een asociale Lena spam tegenaan...t was echt zo'n vakantie waarbij op elke foto alleen maar een kinderkoppie stond, waar maakten we vroeger eigenlijk foto;s van? ;)

Int vliegtuug


We zijn er!


Tijd voor zwemmen, zwemmen, zwemmen...ge-wel-dig vond ze het!










Gierend van de glijbaan


Mijn 2 grote liefdes O+


Leren lopen...






Rennen met papa <3






En als we dan toch al vervelend bezig zijn...nog een paar "zomaar" kiekjes van net...mijn grooterd!




* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88738117
Poppedein, wat is ze al groot aan het worden :o Ik ben helemaal flabbergasted! En die foto in dat badjasje.... *smelt O+
(oh en, waar zijn jullie heengeweest, ziet eruit als waar wij vorig jaar ook waren)...
pi_88739042
Ooooooh Poppedein wat een heerlijke vakantiespam!!! O+ O+
Geweldige foto's! Je twee grote liefdes O+ en wat een verschil zeg tussen de eerste foto en de tweede. Op de een of andere manier lijkt ze veel groter op de laatste :D veel meer alláng dreumes in plaats van net geen baby meer ofzoiets.

Wat een heerlijk dingske is het toch <3 En dr haartjes! :D
wat dacht je, er kan een staartje in, dan zullen er zoveel mogelijk ingaan ook :+ geniaal haha.

he waarom woon je toch zo ver weg :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88739150
Poppedein, wat een prachtige meid en wat een heerlijke vakantie! *O* En dat geruite setje is echt superschattig.
pi_88741428
poppedein wat een heerlijke vakantiespam O+
pi_88746975
ooooooh Poppedein wat een ontzettend mooie, lieve, schattige spam van je ontzettend mooie meid!! het ziet er echt uit als een heeeeeeeerlijke vakantie! wat zullie jullie genoten hebben!
en Lena wordt serieus ineens een grote meid!
lopen, rennen, zwemmen....
*smelt*

wij zijn vanmiddag even naar de dierentuin geweest, was ook erg gezellig:



O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88747683
Maud en Fleur, grote meiden! O+

Omg Poppedein :o Wat is ze gróót! Echt een heel dametje ineens. En wat is ze mooi O+ dat wist ik al, maar toch! Ziet er uit als een hemelse vakantie, ze ziet eruit alsof ze echt aan het genieten is. Heerlijk!

Evie, je bent altijd zo'n lekkere pretletter :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88749431
Wat doe je als op een zondagmiddag je kind (en je stiefkind) zich verveelt en je man vastgekluisterd zit aan de buis om formule 1 te kijken? Dan ga je naar de kinderboerderij O+ En prachtig dat ze het vond!


Geitjes voeren O+


Wat is dat daar nou?


Die! Die! (ik heb echt tien foto's waar ze wijzend naar allerhande beesten opstaat _O- )


Niiijjnaaaaa!

En mijn favoriet:

Grote stoere puber met minimeisje, hand in hand O+ O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 15 november 2010 @ 23:56:46 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88764376
Wat lief die laatste Innepin O+
En Lena O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:28:11 #22
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88768218
En wat een mooie jas innepin O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88768648
Poppedein; wil je dat wel laten? Nu wil ik nog gragerder op vakantie! Wat een héérlijke foto's en wat heb je toch een schattig meisje! En ik ben helemaal op al die staartjes. Mijn harige harry trekt alles meteen van d'r hoofd! En dat geruite jurkje, hoe lief!!

BJ, leuk hè, de dierentuin? Toen ik nog een Drentje was ging ik ook regelmatig, maar ik denk dat we binnenkort ook een keertje met Isabeau gaan. Zó leuk! Evie vond het vast ook prachtig?!

Innepin, ook al van die leuke dieren-kijk-foto's! En dat rode jasje is echt leuk!
pi_88770776
Wat een heerlijke foto's weer O+

Leuk je tweetal weer eens, MvD, ze zijn zo leuk en mooi O+

Lena spam, geweldig O+
innepin, wat een geweldig jasje heeft Willow aan O+
Thomas, knapperd O+
Evie leuke vrolijkerd O+

En ik vind het toch zo bijzonder om steeds meer foto's te zien van al die kleine kindjes uit dezelfde periode waarop ze staan en lopen :o zo bijzonder om dat niet alleen van mijn eigen kind mee te maken. En op de een of andere manier nog bijzonderder om ze ineens zo op de foto te zien O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88779012
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef miss_sly het volgende:
innepin, wat een geweldig jasje heeft Willow aan O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef Takkembah het volgende:
En wat een mooie jas innepin O+
Én een mooi meisje hoor ;(
:P

Ik spam niet vaak maar kon deze jullie toch niet onthouden.


:? Wat heb je daar nou om je nek?


Ah. Mama's schone! onderbroek.
:')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88779173
:D
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:08:31 #27
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88780116
OOOH Lena!!! Wat een heerlijke vakantiefoto's en wat een lekkertje ben jij zeg!
Evie, die jas heeft Jorja ook
Innepin, die jas wil de mama van Jorja ook :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:16:03 #28
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88780379
Oh heerlijk al die foto's zeg O+ En die onderbroek _O-
En die vakantie! Wat lekker! O+

Mag ik hier Rienk even spammen, het is een filmpje namelijk;

Hij kan lopen O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:30:53 #29
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88780939
Rienk _O_

innepin :D dat gebeurt hier ook 's ochtends
en wat een mooi meiske :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88781449
Rienk, jij stoere! Wat goed, Vlindur *O*

innepin, ik heb al zooooo vaak gezegd dat ik Willow mooi vind, dat ik er nu eens een andere draai aan wilde geven :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88783404
Whahahaha, ik zie foto's van de kinderboerderij en moet meteen denken aan ons weekje vakantie. Ook naar de kinderboerderij, we waren het hekje nog niet door en Jen zette het op een krijsen "NEEEEEE NIET MEER!!!! NEEEEEEE NIET KIJKEN!!! NIET GEITEN! HAPPEN!!! NEEEEEEE!!!"

Tot zover ons avontuur op de kinderboerderij...

De eendjes voeren was een groter succes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88783495

Er was dus een soort sprookjes pad... Maar een paar jongens hadden een dag na deze foto de paddenstoel omvergetrokken. Jen was er helemaal van ondersteboven, paddestoel kapot...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88786475
O+ O+
En Jen, wat ben je toch een heerlijk ding!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88786616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Er was dus een soort sprookjes pad... Maar een paar jongens hadden een dag na deze foto de paddenstoel omvergetrokken. Jen was er helemaal van ondersteboven, paddestoel kapot...
Volgens mij zijn wij daar ook geweest! Jen O+
Wat kunnen ze daar dan nog van onder de indruk zijn de kleintjes, paddestoel kapot, ahw ;(
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88794800

Vroooeeemmm!!
pi_88795346
MvD, wat een mooie foto! En wat is je zoon groot! O+

Pvoess, je dochter, wat een groot meisje is het al. Die staartjes zijn lief!

Thomas, lang niet gezien jongen. Met je mooie ogen. 8-)

Die blik van Fleur, prachtig, ernstige trots!
En Maud helemaal door het dolle heen. Gefeliciteerd nog! *O*

Oh Lena, oh Lena! Wat een heerlijke vakantiespam!
Die mooie pretoogjes steeds. Ze heeft ervan genoten!
Die loopfoto's zijn geweldig, met die heerlijke bijtbeentjes. :Y) O+

Evie, wat een heerlijke dag had jij met papa en mama in de dierentuin.

Willow, mooi meisje in je rode jas. Sprookje om te zien zo.
En dan nog een extra accessoire gevonden in de ondergoedla van mama? Staat je goed! 8-)

Rienk, wat goed! Met je handen in de lucht! ^O^

Wat een leuk pad zo voor Jen. Stom dat de paddestoel kapot was. ;(

Isabeau! Gossie, wat een deugniet ben je toch! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88804251
Lena, wow wat een schitterende en lieve foto's van jou! O+ Heerlijk toch, op vakantie! :D

Sorbo-race-dame :D

Fleur & Maud, zo'n cute stel!

Willow met onderbroek van mama whahahahahaha hilarisch! _O-

Rienk!!!! Je loopt!! ^O^

Evie, heerlijk kind :D En wat een lol zo bij papa O+

Ach gos arme Jen :'( :* Kapotte paddenstoel...

Evi serieus:


Evi vrolijk:
#geen
pi_88809507
Wat een lieve foto van Isabeau O+ En wat lijkt ze op papa op die foto!

Evi, moppie O+ ik vind je altijd zo leuk! Jou zou ik ook wel eens in het echt willen zien :Y

Was ik gisteren Maud en Fleur vergeten en het zijn nog wel zulke leuke foto's van leuke meiden O+ We zien ze te weinig, chaca!

En de dame van Pvoess, wat een hele dame al!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 november 2010 @ 10:06:48 #39
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_88810604
Rienk wat ben jij een stoere vent zeg! Dat trotse koppie O+
(Elyas is zover nog niet hoor, die staat net sinds een week los, dat vind ik al heel wat O+)
En innepin die laatste foto is zo lief :Y Ik vind het ook zo leuk dat mijn puberdochters opgroeien met een baby, het doet ze erg goed merk ik :Y
pi_88815756
aaaah Jen is in het sprookjesbos geweest O+ Wat is het al een grote en mooie meid Tico!

Evi! jij blijft zo'n leukerd! :D

Rienk; ik had al in het andere topic gereageerd; maar wij zijn echt helemaal flabbergasted :o wat ga jij toch ontzettend snel en hard!!!

Isabeautje; mooierd en vrolijkerd! ik zag op je mama's hyves nog een paar van deze serie, heerlijk!

en ooohh vergeet ik bijna te reageren op Willow; jemig; die heeft ook echt een groeispurtje doorgemaakt O+ en wat een ontzettend mooie rood jasje O+
staat dr zooo leuk!

heeey Tan; wel lurken en geen Elyas spammen??? ;) geldt ook voor Miss Sly; kom maar door met mooie Senna-spam!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88819933
spelen!





O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88820442
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef Poppedein het volgende:
Mijn 2 grote liefdes O+
[ afbeelding ]

O+ O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_88828764
Evie in de ballenbak! :D O+

En waar blijven Elyas en Senna...??? ;)
#geen
pi_88829160
Evi en Evie O+
Lena O+

Mijn meisjes hebben vanmiddag gezusterlijk een dvd gekeken in Ambers bed O+

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88829548
Aaaah, wat gezellig Vicky!
En MvD, wat is S groot geworden! Wat een ventje, bijna net zo leuk als de mijne... ;)
En de Zeeuwse dametjes.. O+

Maar waarom ik eigenlijk een post plaats (en ik heb hier ooit een heel lelijke PM van iemand over gekregen die mij betichtte van een zieke geest, maar soit):
Ik begrijp niet dat ouders foto's van hun kinderen met een banaan in hun mond plaatsen...
In onze ogen schattig en cute, zoals de andere foto's in dit topic, maar ik durf te wedden dat er hier smeerlappen meelezen op zoek naar juíst dat soort foto's... :{
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:45:35 #46
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_88833059
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:13 schreef DuchessX het volgende:

En waar blijven Elyas en Senna...??? ;)
Heb hier op de laptop geen foto's dus maar even eentje van hyves geplukt... wel een week oud al, maar beter dan niets ;)


:{w heb ook twee filmpjes op mijn log staan
pi_88833541
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Moonah het volgende:
Maar waarom ik eigenlijk een post plaats (en ik heb hier ooit een heel lelijke PM van iemand over gekregen die mij betichtte van een zieke geest, maar soit):
Ik begrijp niet dat ouders foto's van hun kinderen met een banaan in hun mond plaatsen...
In onze ogen schattig en cute, zoals de andere foto's in dit topic, maar ik durf te wedden dat er hier smeerlappen meelezen op zoek naar juíst dat soort foto's... :{
Ik heb er zelf absoluut niet over nagedacht, terwijl ik om dezelfde reden absoluut geen blootfoto's plaats, dus ik kan me wel vinden in je redenering...en of het nu wel of niet het geval zal zijn, ik heb de foto's verwijderd.

hmmm...dat wil zeggen, dat wilde ik, maar ik kan de post niet meer editten...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 november 2010 @ 19:55:54 #48
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88833567
Pfff Moonah die vind ik wel heeeeel ver gezocht hoor. Tjeez. Dan mag je ook zeker geen foto's meer plaatsen van een kindje in bad zoal Tan hierboven.
En wat mogen ze dan nog wel eten op de foto? Is een stronk broccoli nog wel 'verantwoord'?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:03:54 #49
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_88833973
Ik vind een banaan ook wat ver gezocht. En die van Elyas is letterlijk op het randje, maar je ziet verder niks. Vandaar dat ik hem wel heb geplaatst. Misschien naïef maar ik ga me niet laten leiden door die enkele mafkees. In ieder geval niet op dit gebied. Helemaal naakt plaats ik ook niet, maar dat is gewoon mijn eigen gevoel erbij.
pi_88834091
Elyas blijft prachtige ogen houden. En die foto's van Lena, wow! O+

Ik kan me ook helemaal niet vinden in de opmerkingen van Moonah. Dat wil zeggen, ik vind de associatie te vergezocht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88835111
Er zijn vast ook wel viezerds die vreselijk kicken op een dreumes op een roze auto..tja dat is dan maar zo..

gaat mij ook te ver.

Aan de andere kant wel goed dat je het zegt, we kunnen ermee doen wat we willen immers :)
pi_88835219
Ik had niet eens gezien dat jij foto's met een banaan had Poppedein :D .

Ik vind het ook ver gezocht, maar hey, ik weet ook niet wat er zich in het brein afspeelt van zulke perverselingen. Better safe dan sorry dus.

Maar de vakantie ziet er heerlijk uit! Het is dat ik eerst zin heb in de komende maanden, maar daarna ga ik me weer heerlijk op de zomer verheugen O+ .
pi_88837060
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Er zijn vast ook wel viezerds die vreselijk kicken op een dreumes op een roze auto..tja dat is dan maar zo..

gaat mij ook te ver.

Aan de andere kant wel goed dat je het zegt, we kunnen ermee doen wat we willen immers :)
Precies. Voor perverselingen is het hier sowieso een walhalla. Dan gun ik hen die kers op de taart in de vorm van een banaan ook nog wel. :')

Evie. O+ Ik word altijd zo blij van dr snoetje. O+
pi_88837124
Mijn meneer had nog een bon voor een herinneringoplinnen en die hebben we besteld.. Deze kwam vandaag binnen en hangt nu boven de keukentafel... O+



En kiek dan :D mijn muppet *; vanavond keek ze zo het Sinterklaasjournaal :D



De muts is nog iets te groot en we troffen haar vanavond meerdere keren met muts over haar ogen aan :D en gewoon geen kick geven hè.. Dus papa heeft hem even opgerold, dan krijg je deze blik :')

pi_88837253
O+ O+ Leia O+ O+
wat een moppie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88838878
Werkelijk, ik vind het naïef. :o
Maar goed, niet mijn kind.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88839191
Leia. O+ Wat een popje. O+

Maar Moonah, als er hier perverselingen rondhangen, zijn ze hier sowieso al in het paradijs met al die halfblote kindertjes, vooral 's zomers. Dan maakt die banaan ook niets meer uit, hoor.

En juist vanwege bovenstaande moet ik toegeven dat ik me regelmatig afvraag of het uberhaupt verstandig is om foto's van Lente op het www te gooien. Maar als ik het dan toch doe, dan maakt een banaantje meer of minder ook niet uit. Dat vind ik dan weer naief om te denken.
pi_88839814
Maar júist die foto's met banaan/ijs/lollie lenen zich erg goed voor een klik met je rechtermuisknop. Opslaan, photoshop en een héle tijd 'plezier'.
pi_88840101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar júist die foto's met banaan/ijs/lollie lenen zich erg goed voor een klik met je rechtermuisknop. Opslaan, photoshop en een héle tijd 'plezier'.
tja maar dan kan je met elke foto wel wat verzinnen..
kindjes met een dromende blik kan je ook ranzig photoshoppen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88840543
'Pff dit gaat wel weer erg ver hoor. Ik heb zelf geen kinderen, en heb nog niet 1 keer gedacht. :o! ze heeft een banaan in haar mondje, wat viieess!!! Waarom zet die mama dat erop???? Beetje vergezocht en de reacties zijn achterhaald.
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_88840658
Ik vind het ver gezocht. En dan nog, zulke mensen zullen zich ook verlekkeren aan je kind als je gaat zwemmen, of als je naar het strand gaat...

Ramen dicht, gordijnen dicht en niet buiten komen zonder sluiers...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:59:16 #62
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88840906
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

tja maar dan kan je met elke foto wel wat verzinnen..
kindjes met een dromende blik kan je ook ranzig photoshoppen...
Valt photoshoppen eigenlijk ook onder kinderporno? :o.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88840967
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]



Valt photoshoppen eigenlijk ook onder kinderporno? :o.
geen idee eigenlijk....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841068
Ach weet je, als je zelf toch nooit op 'dat soort sites' komt, zul je de bewerkte foto's van je kind ook niet onder ogen krijgen. :')
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88841096
Joehoe, joehoe!! Look at me i'm an attention whore, maar LEUK KIND HEB IK HÈ!!!!!!!!!!!!!

En zónder photoshop maar mét muts O+
pi_88841286
Leia is echt een flinke meid al!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88841314
Orea! :D
Maar terecht, ze ís inderdaad erg leuk! O+
pi_88841415
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Orea het volgende:
Joehoe, joehoe!! Look at me i'm an attention whore, maar LEUK KIND HEB IK HÈ!!!!!!!!!!!!!

En zónder photoshop maar mét muts O+
:D Gelijk heb je. :*
Ik wil(de) ook helemaal geen discussie.
Maarehm, die muts doet het hem ja!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:07:49 #69
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88841514
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Moonah het volgende:
Ach weet je, als je zelf toch nooit op 'dat soort sites' komt, zul je de bewerkte foto's van je kind ook niet onder ogen krijgen. :')
Oh, dan is er toch niks aan het handje? Waar hebben we het over :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88841723
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]



Oh, dan is er toch niks aan het handje? Waar hebben we het over :').
Moonah zit blijkbaar vaak op dat soort sites...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88842076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]



Moonah zit blijkbaar vaak op dat soort sites...
Leuk hoor, om dergelijke insinuaties te maken. :{
Maar go ahead, ik ga nu toch slapen. :W
met gordijnen dicht en burka aan Tico. :6
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88842545
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Leuk hoor, om dergelijke insinuaties te maken. :{
Maar go ahead, ik ga nu toch slapen. :W
met gordijnen dicht en burka aan Tico. :6
Jij begon met rare opmerkingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:38:13 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88843431
Bel de politie! Wat ik nou heb gevonden! :r.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88843503
Hmm ik vind het eigenlijk wel attent van Moonah dat ze het zegt.
Kun je mee doen wat je wilt, maar ik zou die ene gek het plezier van mijn kind dus niet gunnen he. Het idee....gatver

En Leia is een snoepje!! Prachtige kijkers heeft ze!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88843580
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm ik vind het eigenlijk wel attent van Moonah dat ze het zegt.
Kun je mee doen wat je wilt, maar ik zou die ene gek het plezier van mijn kind dus niet gunnen he. Het idee....gatver
En Leia is een snoepje!! Prachtige kijkers heeft ze!
dan moet je dus helemaal geen foto's van je kinderen meer plaatsen... de een geilt op blote billen, de ander op ogen en een 3e weer op wangetjes bij wijze van spreken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88843669
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Bel de politie! Wat ik nou heb gevonden! :r.

[ afbeelding ]
Geil!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88843691
Blote billen foto's post ik ook niet.
Tis wel jammer dat je er zo op moet letten, maar ik vind het idee dat een randdebiel zich ligt af te rukken bij een foto van mijn dochter echt niet te handelen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88845116
Ik vind de reacties op Moonah's waarschuwing nogal overtrokken. Het is gewoon goedbedoeld.

Leia is prachtig Orea! En Leentjes vakantiespam ook!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 17 november 2010 @ 23:11:23 #79
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88845318
Ik vind de opmerking die uitnodigt pornosites uit te kammen om te kijken of je kind er tussen staat eigenlijk meer dan smakeloos, en verre van goedbedoeld.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88845551
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de opmerking die uitnodigt pornosites uit te kammen om te kijken of je kind er tussen staat eigenlijk meer dan smakeloos, en verre van goedbedoeld.
Gelukkig zonder link, anders had ik wel een banaanvraag gedaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88845923
Ze stelt het toch juist andersom? Wat je niet ziet bestaat niet?
Ik ben slecht in tussen de regels doorlezen.
Dusch doet allen wat u niet laten kunt. Truste!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_88851214
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de opmerking die uitnodigt pornosites uit te kammen om te kijken of je kind er tussen staat eigenlijk meer dan smakeloos, en verre van goedbedoeld.
Laatste wat ik erover zeg:
Ik bedoelde daarmee dat je je kop dus in het zand kunt steken en dat je er dan dus geen last van hebt.
Ik vind het nogal smakeloos en verre van goedbedoeld om te insinueren dat ik dergelijke sites zou bekijken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_88852334
Ik heb liever dat iemand geilt op een foto van mijn zoon, dan dat iemand hem misbruikt.

Dan maar mijn kop in het zand.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_88852802
Iemand nog leuke foto's? 't Wordt een beetje flauw...

Ik heb er nog wel eentje.



Of twee zelfs!


Beide erg charmant... helpt ook niet dat Isabeau d'r vader het meestal niet zo nodig vindt om een borstel door het haar van de smurf te trekken
pi_88852913
Hahaha Sorbo dat is hier ook zo, B. vindt het schattig, coupe ontploft :D





wij hebben vast geoefend voor de winter :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88854124
Orea, wat lijkt ze groot zo in die stoel! Had ik al gezegd dat ze prachtig is? Wat een mooi, fijn en geconcentreerd gezichtje.

Ahhh, dat snoetje van Amélie op de onderste foto! Het valt me op dat ik op haar foto's steeds vaker het gezichtje van de bovenste foto zie dat alweer zoveel 'volwassener' lijkt!

Isabeau doet me hieraan denken:



Eigenzinnige rock chick. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88854234
Isabeau wat ben je stoer op je mooie auto!

Ohh Amelie, wat ben je mooi O+ die outfit staat haar echt te cute!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88854780
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Isabeau doet me hieraan denken:

[ afbeelding ]

Eigenzinnige rock chick. O+
Oh als ze toch eens zo goed zou worden als PJ O+

Of heb ik dan te hoge verwachtingen van mijn kind? :P
  donderdag 18 november 2010 @ 12:24:11 #89
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_88857698
Oh die lange haartjes bij die grote kleine meisjes O+ Lief O+

Hier een fotootje van vandaag
pi_88857828
Wat een heerlijke foto Tan! Zo blij!
pi_88857923
Door die vloer en die muur lijkt het wel alsof ze in een studio gemaakt zijn, Sorbootje. En Isabeau is ook nog eens een geweldig mooi fotomodelletje O+

Amélie is ook al zo mooi O+ Die close up vind ik echt geweldig!

Elyas, wat een heerlijk koppie toch O+ Leuke foto, Tan!

En Leia, dat is gewoon een snoepie O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 november 2010 @ 12:42:35 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88858209
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind de opmerking die uitnodigt pornosites uit te kammen om te kijken of je kind er tussen staat eigenlijk meer dan smakeloos, en verre van goedbedoeld.
ik heb dat nergens zien staan. volgens mij moet je 't zien als goedbedoelde waarschuwing, meer niet.
in de haak.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:43:25 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88858234
oh wacht dit was wel weer een erge spuit elf reactie zie ik nu.

tan, wat een superleuke foto van jullie samen!
en amelietje... O+
isabeau en leia vind ik ook weer om op te vreten! die foto op canvas, geweldig orea! O+
in de haak.
pi_88858550
Mooie Isabeau en Amélie.
En Elyas lekker in de mooie doek! (die heb ik ook :) )

Wij hebben laatst een V&D fotosessie gedaan. De sessie was niet echt -O- , maar de foto's wel *O* .
Deze is zo lekker dromerig.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_88858555
Wij hadden vanmorgen bezoek: oeke en Ko en Orea en Leia O+ En Leia is echt zo'n snoepie en zo vriendelijk en lief O+

Ko en Senna hebben samen een schaaltje fruit gedeeld O+

[ Bericht 14% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:16:42 (op verzoek) ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88858832
O+ en ze zaten zo lief dat schaaltje heen en weer te trekken :D
pi_88858853
O+ Lekker stel O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88858917
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:01 schreef Orea het volgende:
O+ en ze zaten zo lief dat schaaltje heen en weer te trekken :D
Haha, ja, het ziet er heel eerlijk en lief uit, maar dat bakje ging wel heen en weer tussen de graaiende handjes :D O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88859160
Tan wat een leuke foto O+

Sten dromertje <3 schattig Kaar!

:D Kobus en Senna haha het ziet er inderdaad heel schattig uit zo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88859430
Hihi, die gefixeerde oogjes op dat bakje ook! :D

Leia, wat zit je daar goed in je stoel! En ik heb net gezien dat je ogen in het echt nog veel mooier zijn. O+

Sorboo, wat een mooie foto's van Isabeau. Echt zoals ze is volgens mij! O+

Amelie, mooi meisje, lieve portretten heb je geschoten van haar, Huup! ^O^

Tan, wat een vrolijke foto! Mooie ogen heeft Elyas zeg.

Kaar, wat een mooie dromerige blik heeft Sten op die foto. Wauw! O+

Hier nog een paar foto's van vanochtend. Leia staat er helaas niet op, die zat toen al lekker in de sling bij mama. :z



Knuffelen! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88859605
haha, zoals gewoonlijk wilde Senna iets liever knuffelen dan haar slachtoffer :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')