? leuke mensen en graseter?quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja was leuk, leuke mensen, en Graseter
die wilde ik ook neerzetten maar zat al slotje op vorige, ogh deze is gewoon geniaalquote:
welke spelletjes had jij dan in gedachten?quote:Op zondag 14 november 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
Damn net te laat.....
Denk dat ze nu geen horrorfilms meer kijken
Ik had het 'Spelletjes doen met Kally' genoemd
die is minder, vind sjonny de surinamer geniaal van hemquote:
Te laat.quote:
Ummmm dammen?quote:Op zondag 14 november 2010 01:45 schreef gomi het volgende:
[..]
welke spelletjes had jij dan in gedachten?
ik ben nog onballig, en thuisquote:Op zondag 14 november 2010 01:46 schreef Toverheks het volgende:
slapen ze allemaal bij Kally of gaan ze als een balletje weer naar huis?
crvquote:Op zondag 14 november 2010 01:47 schreef crv het volgende:
Heftige en indrukwekkende dag gister
Wat een gaaf land![]()
Heerlijk lokaal eten en leuke mensen en "graseters"
vandaag de hele dag op pad door het platteland
Fietsen wandelen varen![]()
Ciao
Mijn arm bij Bart denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 01:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd wie er bij wie wakker wordt morgen daar in schiedam
Benny wordt er gelukzalig van 2 Miranda's om verliefd op te wordenquote:
Er is een meet maar de meesten die posten zitten gewoon thuisquote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wacht, dus er is een meet en jullie zijn allemaal halfdronken. En posten hier.
Welterusten.
en dat degene dan niet schrikt en denkt, de pleuris heb ik echt, heb ik echt nee toch heb ik echt daar boven op gelegen hahahaquote:Op zondag 14 november 2010 01:48 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd wie er bij wie wakker wordt morgen daar in schiedam
De dames zou ik weinig problemen mee hebben, als ik naast een kerel wakker zou worden zou ik me idd de pleuris schrikkenquote:Op zondag 14 november 2010 01:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat degene dan niet schrikt en denkt, de pleuris heb ik echt, heb ik echt nee toch heb ik echt daar boven op gelegen hahaha
ik snap geen bal van deze post... maar het zal vast positief bedoeld zijnquote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny wordt er gelukzalig van 2 Miranda's om verliefd op te worden
Als ik er 1 had kwam ik je ophalenquote:Op zondag 14 november 2010 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe gaat er nog een helikopter naar Schiedam?
ik ook... kallycam enzulksquote:Op zondag 14 november 2010 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is een meet maar de meesten die posten zitten gewoon thuis
Je ziet toch dubbel?quote:Op zondag 14 november 2010 01:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik snap geen bal van deze post... maar het zal vast positief bedoeld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |