abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4380536
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.

Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 30 mei 2002 @ 11:13:50 #2
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_4380583

Dit heb ik altijd al is willen doen:

UTFS

Je leeft maar één keer...
pi_4380589
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:

UTFS

en dat betekent?

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:14]

donderdag 30 mei 2002 @ 11:14:21 #4
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_4380590
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
Respect my fucking authority!!
pi_4380593
Mijn vriendin woont ongeveer 850 kilometer noordelijker. Circa 60 kilometer ten zuiden van Kopenhagen. En zover verwijderd zijn van elkaar is niet altijd even gemakkelijk.

We hebben elkaar leren kennen via internet 2 jaar geleden en ik wil binnen niet al te lange tijd gaan verhuizen naar Denemarken.

[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 30-05-2002 11:19]

donderdag 30 mei 2002 @ 11:15:24 #6
16093 sener007
Life the way you like
pi_4380600
Ik heb een vriendin die in Zweden woont. Ook ontmoet via internet. Het valt soms niet mee. Er zijn momenten dat je graag even bij elkaar wilt zijn. Maar goed, we zien wel hoe het gaat. Tot nu toe gaat het lekker
007
pi_4380612
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:14 schreef nietje83 het volgende:
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.

* oldenzaaltjuh is happy

pi_4380626
quote:

UTFS

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4380630
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
pi_4380659
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef whie het volgende:
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
pi_4380660
200 km ja dat valt nog wel mee.
Ik heb vorig jaar een vriendin gehad die 1000km verderop woonde..
1-2 keer in de maand 4 dagen die kant op, 12 uur rijden.
Was leuk zolang het duurde, heeft me alleen wel de nodige knaken gekost.
pi_4380711
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.

Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
pi_4380770
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:22 schreef whie het volgende:

[..]

Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.

aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
pi_4380797
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.

Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 11:29:51 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4380802
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doen Wij houden het zo al 2,5 jaar vol.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4380833
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef whie het volgende:

[..]

Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!

tnx Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.
ps. nog gefeliciteerd dan he!!

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:32]

pi_4380839
Bij een afstandsrelatie weet je dat je niet bij elkaar kan zijn om het te vieren op de dag dat het stipt "zoveel jaar" is. Je viert het dan de keer erop. Dat doet toch niet onder voor het feit dat het speciaal is?
pi_4380858
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

tnx Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.

Ach..je kan altijd tegen hem zeggen dat je het zelf betaald In het begin betaalde mijn pa ook nog es de internetrekening tot die samen met de telefoonrekening wel heel erg hoog werd
pi_4380879
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doen Wij houden het zo al 2,5 jaar vol.
Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??
pi_4380882
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 30 mei 2002 @ 11:35:37 #21
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_4380889
1200 km in milaan en ik vindt het zwaar klote je ziet elkaar maar 1 x in de maand. Maar ze is het waard om op te wachten

tis wel lastig als je thuis komt en je wil je verhaal kwijt of gewoon haar even vasthouden

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_4380916
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:35 schreef Vampier het volgende:
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
pi_4380967
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:37 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?

Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.
pi_4381031
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
ook nog njet
pi_4381083
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:46 schreef Cat-Active het volgende:
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
moeilijk afscheid nemen zal het dan zijn ofniet?
  Eindredactie Games donderdag 30 mei 2002 @ 11:51:53 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_4381107
quote:

UTFS

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_4381134
Bekend verhaal Wij woonden tot voorkort ook 200 km uit elkaar. Ik in Groningen hij in ZH. In het begin zagen wij elkaar niet elk weekend... ivm probleempjes hier en daar. Ik had een auto... lekker makkelijk alleen de "laatste" 3 maanden moest ik met het OV.. Ach we houden het nu al langer dan een jaar uit, en zoals ik zei wonen we nu niet meer ver van elkaar.. Ik woon nu zelfs tijdelijk bij hem in huis (woningzoekende in de omgeving...) Oh ik ben trouwens verhuisd omdat ik werk kreeg in Amsterdam... Maar als dat niet zo zou zijn gegaan.... wat is 200 km nou?!
pi_4381215
idd
ook nog njet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 15:26:07 #29
13151 crew  Rewimo
pi_4384454
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??

Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo Wat niet wegneemt dat we liever vaker bij elkaar zouden zijn hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4384586
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo Wat niet wegneemt dat we liever vaker bij elkaar zouden zijn hoor.

Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.

Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 16:12:56 #31
13151 crew  Rewimo
pi_4385241
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.

Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.

Klinkt goed
  donderdag 30 mei 2002 @ 16:18:16 #32
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4385293
Tja,ver weg...ik woon in Tilburg en mijn vriend in Delft. Vergeleken met de rest hier niet echt ver...het is precies 107,3 km van elkaar vandaan. Van deur tot deur dan...
Is voor mij toch wel ver...eigenlijk
To infinity…and beyond!
  maandag 5 augustus 2002 @ 15:19:34 #33
33611 DjSimm
Trance rulez 4-ever
pi_5269625
Ik heb ook een vriendin op afstand.
Ik woon in Lelystad en zij in Ulft.
Nu is dat niet zo heel erg ver als andere hier maar is wel ver vindt ik.
maar idd ruzie krijgen wij ook nooit omdat we idd veelste blij zijn als we elkaar weer zien.

mzzlz

maandag 5 augustus 2002 @ 15:20:35 #34
32709 Spooty
TZ Roelt :P
pi_5269640
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.

fotoos
[url=http://forum.tweakzone.nl]<<<< Tweakzone.nl >>>>[/url]
pi_5269715
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:41 schreef Brad het volgende:

[..]

Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.

True true, ik heb dus net een relatie beeindigd die ook zogenaamd op afstand was. Probleem was alleen dat zij het altijd maar druk druk druk had... (haarlem --> baarn)
  maandag 5 augustus 2002 @ 17:30:55 #36
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_5271449
mijn vriend woonde ook 200 km van me vandaan, na 2 maanden hield ik het niet meer vol, steeds dat afscheid nemen enz dus heb alles achtergelaten en ben met hem gaan samenwonen...
pi_5272545
Mijn vriendin woont zo'n 110 km hier vandaan...
Eerder had ik een vriendin op 80 km afstand en mede daardoor ging het uit.
De liefde was gewoon niet sterker dan de afstand.
Niet dat ik er ooit nog van wakker lig, want ik heb nu zo'n 1,5 maand met nrg!
Ik dacht tijdens de vorige relatie dat die afstand juist goed was, omdat je elkaar dan minder vaak zag en dat het dan de relatie spannend hield.
Nog eerder had ik een meisje in mijn woonplaats en zaten elke dag bij elkaar en zoniet dan uren lang bellen! Ik kan je zeggen dat een afstand dan toch beter is, het verlangen naar elkaar en als je elkaar weer in de armen sluit is het zo krachtig!
Het is natuurlijk wel makkelijk dat mijn vriendin een auto heeft en ik een OV..
Plus is het leuk om vaker in het westen (omg. Rotterdam) te komen, aangezien ik zelf in het oosten (omg. Arnhem) woon. Zo doe je nog eens wat andere dingen met elkaar die je normaal minder snel onderneemt.
Zoals alles zijn voor- en nadelen kent is het grote nadeel, naast dat je elkaar mist, dat je er niet altijd voor diegene kan zijn in moeilijke tijden....
Maar als het allemaal te veel wordt, neem ik de eerstvolgende trein!
Morgen gaan we naar Warner Bros! How I love my girl!
pi_5273146
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 19:19 schreef ChezMatik het volgende:
Mijn vriendin woont zo'n 110 km hier vandaan...
Eerder had ik een vriendin op 80 km afstand en mede daardoor ging het uit.
De liefde was gewoon niet sterker dan de afstand.
Niet dat ik er ooit nog van wakker lig, want ik heb nu zo'n 1,5 maand met nrg!
Ik dacht tijdens de vorige relatie dat die afstand juist goed was, omdat je elkaar dan minder vaak zag en dat het dan de relatie spannend hield.
Nog eerder had ik een meisje in mijn woonplaats en zaten elke dag bij elkaar en zoniet dan uren lang bellen! Ik kan je zeggen dat een afstand dan toch beter is, het verlangen naar elkaar en als je elkaar weer in de armen sluit is het zo krachtig!
Het is natuurlijk wel makkelijk dat mijn vriendin een auto heeft en ik een OV..
Plus is het leuk om vaker in het westen (omg. Rotterdam) te komen, aangezien ik zelf in het oosten (omg. Arnhem) woon. Zo doe je nog eens wat andere dingen met elkaar die je normaal minder snel onderneemt.
Zoals alles zijn voor- en nadelen kent is het grote nadeel, naast dat je elkaar mist, dat je er niet altijd voor diegene kan zijn in moeilijke tijden....
Maar als het allemaal te veel wordt, neem ik de eerstvolgende trein!
Morgen gaan we naar Warner Bros! How I love my girl!
das idd zo. Ik kom ook uit het oosten en zijn woont in a'dam. Vind ik ook wel mooi want A'dam is een mooie stad En ja we kijken er altijd weer naar uit om elkaar weer te zien
pi_5273151
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:20 schreef Spooty het volgende:

[..]

fotoos

Waarvan??
pi_5274306
Mn vriendin woont op 165km afstand
Zien elkaar vrijwel elk weekend !!
Doordeweeks ieders ons eigen gang en bellen enzo

Goed vol te houden

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7902146
maar .....wat denk je :

> 15 uur reis met vliegtuig
> 6 uur's verschillende tijd
> unreachable met auto, traintje, wel met schip..maar duurt heel lang ( dat doe ik nooit hoor)
> reis kost minimum 1000 Euros voor return ticket
> bla bla bla .....

(sorry voor the spelling or grammar)
ML the

woensdag 15 januari 2003 @ 00:16:10 #42
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7903056
10513 km... Ik win!

Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!

Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:33:58 #43
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7914879
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 00:16 schreef Hik het volgende:
10513 km... Ik win!

Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!

Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur

hehehe dat dacht ik dus ff niet.
Voor mij 12000 kilometer, Brasil stadje Caçapava.
Tijdsverschil 3 uur ( op dit moment), vlieguren: 12 uur en 30 minuten.

Ohhh ook ik heb Sydney ff niet gesien, vaudje bedankt ik win niet !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lovinho op 15-01-2003 18:36]

Whatever happens, stick together !!!
pi_7914925
Mijn vriendin woont helemaal in Nederland
pi_7914974
Ik zelf heb/had een vriendin wonen op 2 minuten afstand,maar voor mijn gevoel heeeeeel ver weg,ze was er nooit,bijna nooit,altijd wat anders.....................ik heb ook een vriendin uit barcelona gehad,die zat qua afstand wel verder,maar was veeeel dichterbij..............als je begrijpt wat ik bedoel
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:39:15 #46
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7914977
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:33 schreef Lovinho het volgende:

[..]

stadje Caçapava.

Caçapava - SP ?
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:45:26 #47
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915072
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:39 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Caçapava - SP ?

Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.

Hoeso?

woensdag 15 januari 2003 @ 18:47:28 #48
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915111
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:45 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.

Hoeso?

Gewoon ietwat benieuw.
Beetje middle of nowhere ....
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:48:56 #49
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915131
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:47 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Gewoon ietwat benieuw.
Beetje middle of nowhere ....

Ahhh ach so
Heb je self een band met Brasil gesien je icoon ?
pi_7915157
Mijn vriendje woont ook heeeeeeeeel ver weg.. ergens bij Tilburg...gehucht... tis nog net geen België

Tot nu toe hebben we elkaar elk weekend gezien en elke dag een paar uur aan de telefoon! (Oh god, ik ben zo bang voor de telefoonrekening die komen gaat.)
Maar ik ben zo verliefd

[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 15-01-2003 18:51]

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:51:25 #51
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915173
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:48 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Ahhh ach so
Heb je self een band met Brasil gesien je icoon ?

yep, woon en werk in São Paulo (de stad dan, wel te verstaan)
Oftewel ik zit zo'n 2 uur rijden van je vriendin vandaan
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:53:50 #52
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915212
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:51 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

yep, woon en werk in São Paulo (de stad dan, wel te verstaan)
Oftewel ik zit zo'n 2 uur rijden van je vriendin vandaan

ja dat klopt ( als er geen file is natuurlijk )
Maar het kan nog sneller, 90 minuten, wel opletten voor de pliesie)
Volgende week vlieg ik die kant op
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:55:15 #53
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915233
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:53 schreef Lovinho het volgende:

[..]

ja dat klopt ( als er geen file is natuurlijk )
Maar het kan nog sneller, 90 minuten, wel opletten voor de pliesie)
Volgende week vlieg ik die kant op

Weest welkom
(en neem wat mooi weer mee, het regent nogal veel deze week)
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:58:09 #54
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915297
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:55 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Weest welkom
(en neem wat mooi weer mee, het regent nogal veel deze week)

Regen maar heel warm volgens mijn vriendin met wie ik nu op ICQ aan het chatten ben.
Ik doe mijn best om de regen hier te laten en idem de koude
Volgende week daar voor 6 maanden, en dan gelijk werken daar ( niet tegen de PF seggen )
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:00:05 #55
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915351
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:58 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Regen maar heel warm volgens mijn vriendin met wie ik nu op ICQ aan het chatten ben.
Ik doe mijn best om de regen hier te laten en idem de koude
Volgende week daar voor 6 maanden, en dan gelijk werken daar ( niet tegen de PF seggen )

Met het gevaar dat dit wordt verschoven naar SlowChat:
werken in Caçapava ??
En wees gerust, de Policia krijgt van mij nix te horen
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:02:42 #56
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915399
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:00 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Met het gevaar dat dit wordt verschoven naar SlowChat:
werken in Caçapava ??
En wees gerust, de Policia krijgt van mij nix te horen

hehehehe
ja werken als leraar Engels voor een school in Caçapava R$12 per uur
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:08:32 #57
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915492
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:02 schreef Lovinho het volgende:

[..]

hehehehe
ja werken als leraar Engels voor een school in Caçapava R$12 per uur

Neem wat stroopwafels o.i.d mee; wellicht kom ik je eens opzoeken
(se quer...)
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:18:20 #58
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915679
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:08 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Neem wat stroopwafels o.i.d mee; wellicht kom ik je eens opzoeken
(se quer...)

Ok, kan ik gelijk mijn vriendin hiermee kennis laten maken
Drop schijnt een marteling te sijn voor kinderen dus dat laat ik maar thuis.
Saté saus??
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:25:51 #59
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915835
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:18 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Ok, kan ik gelijk mijn vriendin hiermee kennis laten maken
Drop schijnt een marteling te sijn voor kinderen dus dat laat ik maar thuis.
Saté saus??

Wat ik altijd meeneem, al klinkt het misschien wat vreemd:
zakjes nasikruiden, ketjap, allerlei sauzen van Calvé
af en toe wordt je namelijk een beetje tureluurs van dat flauwe eten hier
en natuurlijk kiloos drop, pindakaas, (bevroren) haring !
Wees er trouwens op voorbereid dat Caçapava hoogstwaarschijnlijk 110 Volt heeft !
En verder: je toeristenvisum is 3 maanden geldig, dus een tripje Buenos Aires of Foz de Iguaçu zou ik wel incalculeren.
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:30:13 #60
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915932
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:25 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Wat ik altijd meeneem, al klinkt het misschien wat vreemd:
zakjes nasikruiden, ketjap, allerlei sauzen van Calvé
af en toe wordt je namelijk een beetje tureluurs van dat flauwe eten hier
en natuurlijk kiloos drop, pindakaas, (bevroren) haring !
Wees er trouwens op voorbereid dat Caçapava hoogstwaarschijnlijk 110 Volt heeft !
En verder: je toeristenvisum is 3 maanden geldig, dus een tripje Buenos Aires of Foz de Iguaçu zou ik wel incalculeren.

Hier dacht ik ook al aan om wat je schreef mee te nemen.
Rijst en bonen elke dag is ook nniet alles.
Ik ben er reeds meerdere malen geweest btw.

3 maanden?
Nee, men kan 6 maanden blijven mits men 3 dagen voor het verstrijken van die termijn je een stempel haalt bij de PF ( mkost geloof ik R$25)
Op dese manier kan men 6 maanden legaal in Brasil vertoeven.

We hadden voor de vakantie in juni eerder Caldas Novos in gedachten

Als je wilt kun je me mailen op huibersmark@hotmail.com
Kunnen we daar verder afspreken hoe die stroopwafels bij jou kunnen komen.

woensdag 15 januari 2003 @ 19:32:21 #61
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915981
Prima idee; en bij deze uitgenodigd om ze samen te komen brengen.
Mail volgt; goeie reis !
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:33:32 #62
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7916008
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:32 schreef qwerty_x het volgende:
Prima idee; en bij deze uitgenodigd om ze samen te komen brengen.
Mail volgt; goeie reis !
Obrigado
Tchau e até mais.
  donderdag 16 januari 2003 @ 00:01:33 #63
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7922079
Oh, Iguaçu is wel een must hoor!! (spuit 1 komt er ff tussendoor)...maar ik had dat dus heel graag met vriendje willen doen... errug mooi en romantisch!

Verder leuk om mee te nemen (net een pakketje naar Peru gestuurd): Holland shirts (die Brazilianen zijn immers zelf zó trots op hun land dat ze altijd in hun eigen vlag lopen...beetje variatie!), postkaarten van Nederland, pindakaas, gewone kaas, tulpenbollen, bedeltjes van klompjes en molens, Ketel 1...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 16 januari 2003 @ 01:18:28 #64
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7923232
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:01 schreef Hik het volgende:
Oh, Iguaçu is wel een must hoor!! (spuit 1 komt er ff tussendoor)...maar ik had dat dus heel graag met vriendje willen doen... errug mooi en romantisch!

Verder leuk om mee te nemen (net een pakketje naar Peru gestuurd): Holland shirts (die Brazilianen zijn immers zelf zó trots op hun land dat ze altijd in hun eigen vlag lopen...beetje variatie!), postkaarten van Nederland, pindakaas, gewone kaas, tulpenbollen, bedeltjes van klompjes en molens, Ketel 1...

Hoi Hik,

ik weet wel dat Foz do Iguaçu de moeite waard is.
Maar we wilden al lange tijd gewoon eens naar Caldas Novos om daar te genieten van de waterbronnen

Iguaçu komt misschien later wel eens een keer aan bod.

donderdag 16 januari 2003 @ 01:35:57 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7923453
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 01:18 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Hoi Hik,

ik weet wel dat Foz do Iguaçu de moeite waard is.
Maar we wilden al lange tijd gewoon eens naar Caldas Novos om daar te genieten van de waterbronnen

Iguaçu komt misschien later wel eens een keer aan bod.

Caldas Novos ken ik eigenlijk niet... (ga ut zo opzoeken...) Ook mooi: Bonito!
pi_7961398
Ik zit op dit moment oowk in sown "alleen-weekend", vriendje niet online oowk (meestal wel als hij niet hier is of ik daar)

Ik woon vlak bij Amsterdam, hij vlak bij Nijmegen, 150 Km van elkaar af. Ik heb er vooral moeite mee, meer dan hij. Maar gelukkig spreken we elkaar elke dag online of via de telefoon en dat scheelt stukken. Het is al 2 jaar en 3 maanden aan

Ik hoor iedereen erover dat je dan weinig ruzie heb, maar dat heb ik niet zo gemerkt... MIsschien omdat ik hem dus elke dag spreek... Gelukkig ist meestal niet erg, want dan praten we het uit en word onze relatie alleen maar beter!

JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:40:16 #67
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_7961422
Ik heb een vriendin in Eindhoven en ik woon zelf in Enschede. Is moeilijker dan ik dacht. Zeker omdat ik haar zo weinig zo, voornamelijk door de afstand.
For great justice!
  zaterdag 18 januari 2003 @ 00:06:06 #68
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_7963367
Ik heb zelf een deense vriendin, een jaar lang 700 km van elkaar gezeten. Gelukkig wonen we nu inmiddels 4,5 jaar samen en gaat het geweldig.

Het eerste jaar was wel moeilijk, voor degene die nog niet bij elkaar zijn, ff volhouden, dat is het wel waard !

geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 00:17:19 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7963636
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:06 schreef TallMan het volgende:
Ik heb zelf een deense vriendin, een jaar lang 700 km van elkaar gezeten. Gelukkig wonen we nu inmiddels 4,5 jaar samen en gaat het geweldig.

Het eerste jaar was wel moeilijk, voor degene die nog niet bij elkaar zijn, ff volhouden, dat is het wel waard !

Dus je vriendin is naar Nederland gekomen? Vertel! Moest ze erg wennen hier?
pi_7963680
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:15 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.

* oldenzaaltjuh is happy

16?
Hoe kan je nu al weten dat je gaat samenwonen?
Vind het erg jong om dat al op je 16e te zeggen.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zaterdag 18 januari 2003 @ 00:19:37 #71
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_7963691
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:17 schreef Hik het volgende:

[..]

Dus je vriendin is naar Nederland gekomen? Vertel! Moest ze erg wennen hier?

Best wel, ze komt van het platte land, dus de stad was al wennen, de taal had ze gelukkig wel snel onder de knie. Maar vooral omdat ze een vrij hechte band met haar familie heeft was het eerste jaar toch best moeilijk voor haar.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 09:54:10 #72
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7967432
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef TallMan het volgende:

[..]

Best wel, ze komt van het platte land, dus de stad was al wennen, de taal had ze gelukkig wel snel onder de knie. Maar vooral omdat ze een vrij hechte band met haar familie heeft was het eerste jaar toch best moeilijk voor haar.

Nou ja, Denemarken is de wereld niet uit natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er stiekum toch meer cultuurverschillen zijn dan je zo op het eerste oog zou denken!
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:25:25 #73
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_7971888
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 09:54 schreef Hik het volgende:

[..]

Nou ja, Denemarken is de wereld niet uit natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er stiekum toch meer cultuurverschillen zijn dan je zo op het eerste oog zou denken!

Er zijn wel wat kleine verschillen die ik opmerk, zoals het leven dat toch wat minder gehaast gaat. Verder is kerst er helemaal
Dat kan overigens ook komen omdat mijn bezoekjes aan Denemarken toch allemaal wel het karakter van vakantie of lang weekend hebben.
pi_7980718
ik heb een keer een vriendje uit rotterdam gehad

best ver hier vandaan
dat werkt dus niet

ik was toen 15 misschien ligt het aan de leeftijd dat zou ook nog eens kunnen. misschien als ik autootje heb of zo ja en hij was toen ook net zo oud als mij.

zondag 19 januari 2003 @ 10:29:31 #75
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_7983461
Nou, ik heb 1 vriendinnetje gehad (op de bassisschool) die woonde 1 km verderop....

Daarna heb ik een meisje gehad uit Geldermalsen (bij den bosch) toen dat 2de keer uit was een meisje uit DOngen (bij tilburg) en toen nog weer een tijddje met dat meisje uit Geldermalsen .

Dat was beide zon 2 uur met de trein. (ik Woon in de achterhoek, bij Doetinchem)

En nu heb ik al 1,5 jaar een hele leuke vriendin die 100 km verderop woont, namelijk in duitsland (vlakbi Essen)

En het bevalt goed! Nadeel dat je niet zo ff naar elkaar kunt. En das soms best wel klote, maarjah.....(en dat veel mensen zoeits hebben van ?: " je kan toch een nederlands meisje nemen?" )

Verder bevalt het prima hoor!!

pi_8073575
172,9 km.
pi_8073820
, wat een afstanden allemaal .
pi_8073921
ik vind die 10 min fietsen somsal ver
eten!!!
pi_8073932
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:08 schreef juss het volgende:
, wat een afstanden allemaal .
75km
Ockeloen.
pi_8074020
Over het spoor 200 kilometer.
For great justice!
pi_8074053
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef Nachtapotheker het volgende:

[..]

75km

Is te overleven .
pi_8074147
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:16 schreef juss het volgende:

[..]

Is te overleven .

uhuh
Ockeloen.
pi_8082361
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:21 schreef l1b3rt7 het volgende:
maar .....wat denk je :

> 15 uur reis met vliegtuig
> 6 uur's verschillende tijd
> unreachable met auto, traintje, wel met schip..maar duurt heel lang ( dat doe ik nooit hoor)
> reis kost minimum 1000 Euros voor return ticket
> bla bla bla .....

(sorry voor the spelling or grammar)
ML the

Ja sayang..
Wellicht zal ik r volgende maand aan moeten geloven..
Gelukkig is het maar voor minder dan een half jaar
en kom ik je zeker bezoeken! (ff goed doorsparen)..

N verder on-topic:
Ik had altijd vriendinnen uit mijn woonplaats en regio,
mede door mijn studie in Utrecht kreeg ik een vriendin in Maarssen...
twee jaar later Waddinxveen en nu Rotterdam..
Ik zoek ze dus steeds verder, wat ik helemaal niet erg vind overigens.
Elke streek kent zijn charme en volk, waar ik erg van hou...
Elke stad kent zijn uitgaansleven en bijzonderheden.
Daarnaast zie je elkaar niet elke dag, wat de relatie leuk houd.
Aangezien ik echt niet elke avond bij elkaar op de bank wil zitten (nog niet).

Ik betrap mezelf erop dat ik hier al eerder zo'n verhaal heb opgehangen..

[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 24-01-2003 10:01]

vrijdag 24 januari 2003 @ 10:01:43 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8082415
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef janatwork het volgende:
ik vind die 10 min fietsen somsal ver
Rot toch op man!
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef Nachtapotheker het volgende:

[..]

75km

En jij moet ook niet zeuren...
  vrijdag 24 januari 2003 @ 10:03:40 #85
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8082433
M'n laatste vriendin woonde 100 km van me vandaan, maar het was die rit (uurtje rijden) meer dan waard
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8082448
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:01 schreef Hik het volgende:
Rot toch op man!
[..]
Er schuilt een ware Moderator in jou!
(maar je hebt wel een beetje gelijk)
pi_8082449
quote:

[..]

Rot toch op man!
[..]

Ook goedemorgen Hik.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 24 januari 2003 @ 10:06:42 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8082470
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ook goedemorgen Hik.

Ja, gotver... zit ik gisteravond weer een beetje te klooien over het internet. Moeilijk dingen uitleggen, elkaar al een maand niet gezien en zeker nog 2 maanden zonder elkaar voor de boeg.... En dan gaan die zieligerds hier een beetje zitten miepen!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 10:07:40 #89
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8082475
Maar verder gaat het wel goed met me hoor...
pi_8082491
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Ja, gotver... zit ik gisteravond weer een beetje te klooien over het internet. Moeilijk dingen uitleggen, elkaar al een maand niet gezien en zeker nog 2 maanden zonder elkaar voor de boeg.... En dan gaan die zieligerds hier een beetje zitten miepen!

Jij hebt de Valentijnskriebels echt heel had te pakken he? Nou, alvast een om het leed een beetje te verzachten. Nog gefeliciteerd met je 2 banen trouwens.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:52:22 #91
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_8084673
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:06 schreef Hik het volgende:

Kijk, dat is nou bekend gebied. Tis tussen het samenzijn altijd VEELSTE lang uit elkaar. Hik, sterkte, komt allemaal goed. Zodra die 2 maanden erop zitten is het echt wel beter elkaar te zien dan na een weekje weer

Hoever zitten jullie uit elkaar ?

vrijdag 24 januari 2003 @ 12:56:45 #92
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8084752
Afstand.. wat is tegenwoordig 'afstand' ? 200 km ver? Joh, dat valt toch best wel mee. Twee uurtjes en je bent er. Ga met de auto en je bent er nog iets sneller.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:00:27 #93
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_8084818
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:56 schreef Natalie het volgende:
Afstand.. wat is tegenwoordig 'afstand' ? 200 km ver? Joh, dat valt toch best wel mee. Twee uurtjes en je bent er. Ga met de auto en je bent er nog iets sneller.
Het was een goeie 700 km, uur of 7 rijden, dus dat doe je niet ieder weekend, zeker niet als je geen auto hebt. Maar die tijd is voorbij. Zitten nu samen in een huis

Daarbuiten zijn er genoeg jongeren met iemand op 200km, en zonder auto (dus alleen OV) is dat toch een flink stuk.

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:02:57 #94
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8084868
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 12:52 schreef TallMan het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou bekend gebied. Tis tussen het samenzijn altijd VEELSTE lang uit elkaar. Hik, sterkte, komt allemaal goed. Zodra die 2 maanden erop zitten is het echt wel beter elkaar te zien dan na een weekje weer

Hoever zitten jullie uit elkaar ?

Dank!

Nederland-Perú

En Lucille ook

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:04:18 #95
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8084893
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:00 schreef TallMan het volgende:

Het was een goeie 700 km, uur of 7 rijden, dus dat doe je niet ieder weekend, zeker niet als je geen auto hebt. Maar die tijd is voorbij. Zitten nu samen in een huis

Daarbuiten zijn er genoeg jongeren met iemand op 200km, en zonder auto (dus alleen OV) is dat toch een flink stuk.

Mijn vriend woont 1600 km verderop..
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:12:57 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8085050
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:04 schreef Natalie het volgende:

[..]

10.500 km... en wat kleingeld...
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:21:01 #97
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_8085228
quote:

Heb em gister nog ff op IRC gezien
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:00:04 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8086086
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:21 schreef TallMan het volgende:

Heb em gister nog ff op IRC gezien

Grinz... kan kloppen indeed.
pi_8086167
quote:

[..]

Hey wat grappig... mijn vriendin woont 1600 km verderop!

vrijdag 24 januari 2003 @ 14:06:43 #100
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8086203
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 14:04 schreef ToBe het volgende:

Hey wat grappig... mijn vriendin woont 1600 km verderop!

Grin... da's nou toevallig!!

pi_8091612
quote:

[..]

Voor iedereen is een afstand anders hoor.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 19:46:54 #102
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_8092469
Gho.. en ik maar denken dat 270 km ver was ...

Ondanks dat.. ik vind het al een aardig eindje hoor... Ik kan niet "zomaar ff op de koffie". En soms is het knap lastig als de een of de ander in een vrij lastige situatie zit.

Kgaat morgen BTW ff 1 daagje langs.. Dan is mn "schoon"vader jarig. Moet morgen om 6.15 mn bedje uit... en het is nu..?? wat nu al zo laat??!!!!!!!!!!!!!! hey ik smeert em.. moet op tijd in bed liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Trance-Force op 24-01-2003 19:48]

Mja... dusch...
  vrijdag 24 januari 2003 @ 19:47:08 #103
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_8092480
<dubbel>
Mja... dusch...
pi_8095683
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

16?
Hoe kan je nu al weten dat je gaat samenwonen?
Vind het erg jong om dat al op je 16e te zeggen.

haha het is al heel lang uit dus dit geld al niet meer voor mij
  zaterdag 25 januari 2003 @ 10:42:35 #105
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8099461
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:57 schreef juss het volgende:

[..]

Dat is ook zo ik weet ook dat ik niet moet gaan oordelen over de moeilijkheidsgraad van iemand anders' relatie, maar soms is dat een beetje moeilijk. Als mensen die normaal kunnen bellen met hun vriend(in), het openbaar vervoer kunnen pakken om langs te gaan, speciale dagen (verjaardag, kerst oid) zonder al te veel problemen samen kunnen vieren... als die mensen zitten te mieren over de "afstand" of over dat het hebben van een weekendrelatie zo zwaar is... en ik heb net de avond tevoor met m'n vriend zitten chatten over een krakkemikkig internet, tegen een tijdsverschil in, elkaar al een maand niet gezien en in de weet dat er zeker nog twee maanden overheen gaan voor we voldoende geld hebben en genoeg tijd gehad om zijn toeristenvisum te regelen om elkaar weer te zien....dan krijg ik het wel eens te kwaad, sorry.

Het is niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan doen, want ik weet ook dat er nog veel moeilijker gevallen zijn dan de onze, en daarbij is het ook nog steeds hartsikke de moeite waard!

Hopelijk snap je m'n punt een beetje...
Verder natuurlijk sterkte!

pi_8099476
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:57 schreef juss het volgende:

[..]

Denk ik ook...
Ik heb nu 2 jaar verkering, en we zagen elkaar een jaar lang bijna iedere dag, en daarna is meneer het leger ingegaan en toen zag ik hem niet meer iedere dag...het is goed voor de verkering...het zou wat zijn als ik hem iedere dag zag, dan was ik snel op hem uitgekeken denk ik...Het gaat nu heel goed!
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 25 januari 2003 @ 12:06:34 #107
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_8100121
1 Jaar lang lange-afstands verkering gehad. Ik in Nieuwegein, zij in Goes. Bijna drie uur reizen met het openbaar vervoer.

We zagen elkaar als ik geluk had eens per maand, maar meestal werd dat iets van zes weken een weekendje. Dus elke dag bellen en elke week een kaart sturen.

Best wel moeilijk, af en toe heb je helemaal niet het gevoel dat je verkering hebt.

Toen maar snel een kamer en school voor haar geregeld in Nieuwegein. En nu is ze alweer bijna drie jaar mijn vrouw

Zo'n verkering maakt het wel meer intens en het is een goeie test voor de sterkte van je relatie.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_8100345
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik me eigenlijk altijd afvraag(en niet durf te vragen).
Is het een permanente situtie of toch over een tijdje voorgoed bij elkaar???
pi_8107841
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:55 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Ja sayang..
Wellicht zal ik r volgende maand aan moeten geloven..
Gelukkig is het maar voor minder dan een half jaar
en kom ik je zeker bezoeken! (ff goed doorsparen)..

N verder on-topic:
Ik had altijd vriendinnen uit mijn woonplaats en regio,
mede door mijn studie in Utrecht kreeg ik een vriendin in Maarssen...
twee jaar later Waddinxveen en nu Rotterdam..
Ik zoek ze dus steeds verder, wat ik helemaal niet erg vind overigens.
Elke streek kent zijn charme en volk, waar ik erg van hou...
Elke stad kent zijn uitgaansleven en bijzonderheden.
Daarnaast zie je elkaar niet elke dag, wat de relatie leuk houd.
Aangezien ik echt niet elke avond bij elkaar op de bank wil zitten (nog niet).

Ik betrap mezelf erop dat ik hier al eerder zo'n verhaal heb opgehangen..

snap ik helemal niet wat je heb gezeg above !!! hehehehe
  zondag 26 januari 2003 @ 01:18:42 #110
29749 Gertsan
-=GerriT=-
pi_8110984
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

Jah. (met Vreemd_Meisje )

Ook op +/- 200 KM afstand (Braband Noord Oost -> Midden Zeeland). Gaat best lekker, zit elkaar niet ieedere dag op de lip en kan zo geen ruzie maken.

En je kunt er naar uitkijken om elkaar het komende weekend weer te zien. Het is alleen wel lastig als 1 van de 2 het zwaar heeft ofzow, want dan sta je niet zo snel bij elkaar, je bent afhankelijk van dat klote NS (ander verhaal).

Maar ik kan het zo goed volhouden en zolang je van elkaar houdt is er toch niets mis mee?

pi_8115985
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 10:42 schreef Hik het volgende:

[..]

Dat is ook zo ik weet ook dat ik niet moet gaan oordelen over de moeilijkheidsgraad van iemand anders' relatie, maar soms is dat een beetje moeilijk. Als mensen die normaal kunnen bellen met hun vriend(in), het openbaar vervoer kunnen pakken om langs te gaan, speciale dagen (verjaardag, kerst oid) zonder al te veel problemen samen kunnen vieren... als die mensen zitten te mieren over de "afstand" of over dat het hebben van een weekendrelatie zo zwaar is... en ik heb net de avond tevoor met m'n vriend zitten chatten over een krakkemikkig internet, tegen een tijdsverschil in, elkaar al een maand niet gezien en in de weet dat er zeker nog twee maanden overheen gaan voor we voldoende geld hebben en genoeg tijd gehad om zijn toeristenvisum te regelen om elkaar weer te zien....dan krijg ik het wel eens te kwaad, sorry.

Het is niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan doen, want ik weet ook dat er nog veel moeilijker gevallen zijn dan de onze, en daarbij is het ook nog steeds hartsikke de moeite waard!

Hopelijk snap je m'n punt een beetje...
Verder natuurlijk sterkte!

Ik begrijp 't ook wel, een vriend van mij heeft relatie met iemand in Peru, dan valt die 75km van mij in het niet. En ik kan 'm nog in het weekend zien, hij eens in het jaar, misschien 2 keer, bellen is duur, inetten kan, maar tijdsverschil. Soms is dat idd erg moeilijk, maar het is wel iets waar jezelf voor hebt gekozen. True love survives everything zeg ik dan maar.
Sterkte .
pi_8116361
Rotterdam-Hengelo... reistijd van 2 en een half uur.... en het gaat echt supergoed!! zie haar alleen zaterdag/zondag... en in de vakanties dan...
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_8131330
mijn toekomstige vriendin woont hier precies 625.596516 miles oftewel 1006.8 kilometer vandaan

3 uurtjes reizen ofzo, met vliegtuig

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')