Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??
We hebben elkaar leren kennen via internet 2 jaar geleden en ik wil binnen niet al te lange tijd gaan verhuizen naar Denemarken.
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 30-05-2002 11:19]
quote:das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.
Op donderdag 30 mei 2002 11:14 schreef nietje83 het volgende:
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
* oldenzaaltjuh is happy
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:
Dit heb ik altijd al is willen doen:UTFS
quote:het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef whie het volgende:
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
quote:Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
Op donderdag 30 mei 2002 11:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
quote:aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
Op donderdag 30 mei 2002 11:22 schreef whie het volgende:[..]
Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
quote:Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
Op donderdag 30 mei 2002 11:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
quote:tnx
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef whie het volgende:[..]
Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:32]
quote:Ach..je kan altijd tegen hem zeggen dat je het zelf betaald
Op donderdag 30 mei 2002 11:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
tnx
Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.
quote:Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doenWij houden het zo al 2,5 jaar vol.
tis wel lastig als je thuis komt en je wil je verhaal kwijt of gewoon haar even vasthouden
quote:dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
Op donderdag 30 mei 2002 11:35 schreef Vampier het volgende:
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
quote:Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.
Op donderdag 30 mei 2002 11:37 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
quote:moeilijk afscheid nemen zal het dan zijn ofniet?
Op donderdag 30 mei 2002 11:46 schreef Cat-Active het volgende:
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:
Dit heb ik altijd al is willen doen:UTFS
quote:Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo
Op donderdag 30 mei 2002 11:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??
quote:Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef Rewimo het volgende:[..]
Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo
Wat niet wegneemt dat we liever vaker bij elkaar zouden zijn hoor.
Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.
quote:Klinkt goed
Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.
Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.
mzzlz
quote:fotoos
Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??
quote:True true, ik heb dus net een relatie beeindigd die ook zogenaamd op afstand was. Probleem was alleen dat zij het altijd maar druk druk druk had... (haarlem --> baarn)
Op donderdag 30 mei 2002 11:41 schreef Brad het volgende:[..]
Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.
quote:das idd zo. Ik kom ook uit het oosten en zijn woont in a'dam. Vind ik ook wel mooi want A'dam is een mooie stad
Op maandag 05 augustus 2002 19:19 schreef ChezMatik het volgende:
Mijn vriendin woont zo'n 110 km hier vandaan...
Eerder had ik een vriendin op 80 km afstand en mede daardoor ging het uit.
De liefde was gewoon niet sterker dan de afstand.
Niet dat ik er ooit nog van wakker lig, want ik heb nu zo'n 1,5 maand met nrg!
Ik dacht tijdens de vorige relatie dat die afstand juist goed was, omdat je elkaar dan minder vaak zag en dat het dan de relatie spannend hield.
Nog eerder had ik een meisje in mijn woonplaats en zaten elke dag bij elkaar en zoniet dan uren lang bellen! Ik kan je zeggen dat een afstand dan toch beter is, het verlangen naar elkaar en als je elkaar weer in de armen sluit is het zo krachtig!
Het is natuurlijk wel makkelijk dat mijn vriendin een auto heeft en ik een OV..
Plus is het leuk om vaker in het westen (omg. Rotterdam) te komen, aangezien ik zelf in het oosten (omg. Arnhem) woon. Zo doe je nog eens wat andere dingen met elkaar die je normaal minder snel onderneemt.
Zoals alles zijn voor- en nadelen kent is het grote nadeel, naast dat je elkaar mist, dat je er niet altijd voor diegene kan zijn in moeilijke tijden....
Maar als het allemaal te veel wordt, neem ik de eerstvolgende trein!
Morgen gaan we naar Warner Bros! How I love my girl!
Goed vol te houden
> 15 uur reis met vliegtuig
> 6 uur's verschillende tijd
> unreachable met auto, traintje, wel met schip..maar duurt heel lang ( dat doe ik nooit hoor)
> reis kost minimum 1000 Euros voor return ticket
> bla bla bla .....
(sorry voor the spelling or grammar) ML the
Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!
Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur
quote:hehehe dat dacht ik dus ff niet.
Op woensdag 15 januari 2003 00:16 schreef Hik het volgende:
10513 km... Ik win!Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!
![]()
Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur
Ohhh ook ik heb Sydney ff niet gesien, vaudje bedankt ik win niet !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lovinho op 15-01-2003 18:36]
quote:Caçapava - SP ?
Op woensdag 15 januari 2003 18:33 schreef Lovinho het volgende:[..]
stadje Caçapava.
quote:Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.
Op woensdag 15 januari 2003 18:39 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Caçapava - SP ?
Hoeso?
quote:Gewoon ietwat benieuw.
Op woensdag 15 januari 2003 18:45 schreef Lovinho het volgende:[..]
Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.
Hoeso?
quote:Ahhh ach so
Op woensdag 15 januari 2003 18:47 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Gewoon ietwat benieuw.
Beetje middle of nowhere ....
Tot nu toe hebben we elkaar elk weekend gezien en elke dag een paar uur aan de telefoon! (Oh god, ik ben zo bang voor de telefoonrekening die komen gaat.)
Maar ik ben zo verliefd
[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 15-01-2003 18:51]
quote:yep, woon en werk in São Paulo (de stad dan, wel te verstaan)
Op woensdag 15 januari 2003 18:48 schreef Lovinho het volgende:[..]
Ahhh ach so
Heb je self een band met Brasil gesien je icoon ?
quote:ja dat klopt ( als er geen file is natuurlijk
Op woensdag 15 januari 2003 18:51 schreef qwerty_x het volgende:[..]
yep, woon en werk in São Paulo (de stad dan, wel te verstaan)
Oftewel ik zit zo'n 2 uur rijden van je vriendin vandaan
quote:Weest welkom
Op woensdag 15 januari 2003 18:53 schreef Lovinho het volgende:[..]
ja dat klopt ( als er geen file is natuurlijk
)
Maar het kan nog sneller, 90 minuten, wel opletten voor de pliesie)
Volgende week vlieg ik die kant op
quote:Regen maar heel warm volgens mijn vriendin met wie ik nu op ICQ aan het chatten ben.
Op woensdag 15 januari 2003 18:55 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Weest welkom
(en neem wat mooi weer mee, het regent nogal veel deze week)
quote:Met het gevaar dat dit wordt verschoven naar SlowChat:
Op woensdag 15 januari 2003 18:58 schreef Lovinho het volgende:[..]
Regen maar heel warm volgens mijn vriendin met wie ik nu op ICQ aan het chatten ben.
Ik doe mijn best om de regen hier te laten en idem de koude
Volgende week daar voor 6 maanden, en dan gelijk werken daar ( niet tegen de PF seggen)
quote:hehehehe
Op woensdag 15 januari 2003 19:00 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Met het gevaar dat dit wordt verschoven naar SlowChat:
werken in Caçapava ??
En wees gerust, de Policia krijgt van mij nix te horen
quote:Neem wat stroopwafels o.i.d mee; wellicht kom ik je eens opzoeken
Op woensdag 15 januari 2003 19:02 schreef Lovinho het volgende:[..]
hehehehe
ja werken als leraar Engels voor een school in Caçapava R$12 per uur
quote:Ok, kan ik gelijk mijn vriendin hiermee kennis laten maken
Op woensdag 15 januari 2003 19:08 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Neem wat stroopwafels o.i.d mee; wellicht kom ik je eens opzoeken
(se quer...)
quote:Wat ik altijd meeneem, al klinkt het misschien wat vreemd:
Op woensdag 15 januari 2003 19:18 schreef Lovinho het volgende:[..]
Ok, kan ik gelijk mijn vriendin hiermee kennis laten maken
Drop schijnt een marteling te sijn voor kinderen dus dat laat ik maar thuis.
Saté saus??
quote:Hier dacht ik ook al aan om wat je schreef mee te nemen.
Op woensdag 15 januari 2003 19:25 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Wat ik altijd meeneem, al klinkt het misschien wat vreemd:
zakjes nasikruiden, ketjap, allerlei sauzen van Calvé
af en toe wordt je namelijk een beetje tureluurs van dat flauwe eten hier
en natuurlijk kiloos drop, pindakaas, (bevroren) haring !
Wees er trouwens op voorbereid dat Caçapava hoogstwaarschijnlijk 110 Volt heeft !
En verder: je toeristenvisum is 3 maanden geldig, dus een tripje Buenos Aires of Foz de Iguaçu zou ik wel incalculeren.
3 maanden?
Nee, men kan 6 maanden blijven mits men 3 dagen voor het verstrijken van die termijn je een stempel haalt bij de PF ( mkost geloof ik R$25)
Op dese manier kan men 6 maanden legaal in Brasil vertoeven.
We hadden voor de vakantie in juni eerder Caldas Novos in gedachten
Als je wilt kun je me mailen op huibersmark@hotmail.com
Kunnen we daar verder afspreken hoe die stroopwafels bij jou kunnen komen.
quote:Obrigado
Op woensdag 15 januari 2003 19:32 schreef qwerty_x het volgende:
Prima idee; en bij deze uitgenodigd om ze samen te komen brengen.
Mail volgt; goeie reis !
Verder leuk om mee te nemen (net een pakketje naar Peru gestuurd): Holland shirts (die Brazilianen zijn immers zelf zó trots op hun land dat ze altijd in hun eigen vlag lopen...beetje variatie!), postkaarten van Nederland, pindakaas, gewone kaas, tulpenbollen, bedeltjes van klompjes en molens, Ketel 1...
quote:Hoi Hik,
Op donderdag 16 januari 2003 00:01 schreef Hik het volgende:
Oh, Iguaçu is wel een must hoor!!(spuit 1 komt er ff tussendoor)...maar ik had dat dus heel graag met vriendje willen doen... errug mooi en romantisch!
Verder leuk om mee te nemen (net een pakketje naar Peru gestuurd): Holland shirts (die Brazilianen zijn immers zelf zó trots op hun land dat ze altijd in hun eigen vlag lopen...beetje variatie!), postkaarten van Nederland, pindakaas, gewone kaas, tulpenbollen, bedeltjes van klompjes en molens, Ketel 1...
ik weet wel dat Foz do Iguaçu de moeite waard is.
Maar we wilden al lange tijd gewoon eens naar Caldas Novos om daar te genieten van de waterbronnen
Iguaçu komt misschien later wel eens een keer aan bod.
quote:Caldas Novos ken ik eigenlijk niet...
Op donderdag 16 januari 2003 01:18 schreef Lovinho het volgende:[..]
Hoi Hik,
ik weet wel dat Foz do Iguaçu de moeite waard is.
Maar we wilden al lange tijd gewoon eens naar Caldas Novos om daar te genieten van de waterbronnenIguaçu komt misschien later wel eens een keer aan bod.
Ik woon vlak bij Amsterdam, hij vlak bij Nijmegen, 150 Km van elkaar af. Ik heb er vooral moeite mee, meer dan hij. Maar gelukkig spreken we elkaar elke dag online of via de telefoon en dat scheelt stukken. Het is al 2 jaar en 3 maanden aan
Ik hoor iedereen erover dat je dan weinig ruzie heb, maar dat heb ik niet zo gemerkt... MIsschien omdat ik hem dus elke dag spreek... Gelukkig ist meestal niet erg, want dan praten we het uit en word onze relatie alleen maar beter!
Het eerste jaar was wel moeilijk, voor degene die nog niet bij elkaar zijn, ff volhouden, dat is het wel waard !
quote:Dus je vriendin is naar Nederland gekomen? Vertel! Moest ze erg wennen hier?
Op zaterdag 18 januari 2003 00:06 schreef TallMan het volgende:
Ik heb zelf een deense vriendin, een jaar lang 700 km van elkaar gezeten. Gelukkig wonen we nu inmiddels 4,5 jaar samen en gaat het geweldig.Het eerste jaar was wel moeilijk, voor degene die nog niet bij elkaar zijn, ff volhouden, dat is het wel waard !
quote:16?
Op donderdag 30 mei 2002 11:15 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.
![]()
* oldenzaaltjuh is happy
quote:Best wel, ze komt van het platte land, dus de stad was al wennen, de taal had ze gelukkig wel snel onder de knie. Maar vooral omdat ze een vrij hechte band met haar familie heeft was het eerste jaar toch best moeilijk voor haar.
Op zaterdag 18 januari 2003 00:17 schreef Hik het volgende:[..]
Dus je vriendin is naar Nederland gekomen? Vertel! Moest ze erg wennen hier?
quote:Nou ja, Denemarken is de wereld niet uit natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er stiekum toch meer cultuurverschillen zijn dan je zo op het eerste oog zou denken!
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef TallMan het volgende:[..]
Best wel, ze komt van het platte land, dus de stad was al wennen, de taal had ze gelukkig wel snel onder de knie. Maar vooral omdat ze een vrij hechte band met haar familie heeft was het eerste jaar toch best moeilijk voor haar.
quote:Er zijn wel wat kleine verschillen die ik opmerk, zoals het leven dat toch wat minder gehaast gaat. Verder is kerst er helemaal
Op zaterdag 18 januari 2003 09:54 schreef Hik het volgende:[..]
Nou ja, Denemarken is de wereld niet uit natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er stiekum toch meer cultuurverschillen zijn dan je zo op het eerste oog zou denken!
best ver hier vandaan
dat werkt dus niet
ik was toen 15 misschien ligt het aan de leeftijd dat zou ook nog eens kunnen. misschien als ik autootje heb of zo ja en hij was toen ook net zo oud als mij.
Daarna heb ik een meisje gehad uit Geldermalsen (bij den bosch) toen dat 2de keer uit was een meisje uit DOngen (bij tilburg) en toen nog weer een tijddje met dat meisje uit Geldermalsen .
Dat was beide zon 2 uur met de trein. (ik Woon in de achterhoek, bij Doetinchem)
En nu heb ik al 1,5 jaar een hele leuke vriendin die 100 km verderop woont, namelijk in duitsland (vlakbi Essen)
En het bevalt goed! Nadeel dat je niet zo ff naar elkaar kunt. En das soms best wel klote, maarjah.....(en dat veel mensen zoeits hebben van ?: " je kan toch een nederlands meisje nemen?" )
Verder bevalt het prima hoor!!
quote:75km
Op donderdag 23 januari 2003 20:08 schreef juss het volgende:, wat een afstanden allemaal
.
quote:Is te overleven
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
75km
quote:uhuh
Op donderdag 23 januari 2003 20:16 schreef juss het volgende:[..]
Is te overleven
![]()
.
quote:Ja sayang..
Op dinsdag 14 januari 2003 23:21 schreef l1b3rt7 het volgende:
maar .....wat denk je :> 15 uur reis met vliegtuig
> 6 uur's verschillende tijd
> unreachable met auto, traintje, wel met schip..maar duurt heel lang( dat doe ik nooit hoor)
> reis kost minimum 1000 Euros voor return ticket
> bla bla bla .....(sorry voor the spelling or grammar)
ML the
N verder on-topic:
Ik had altijd vriendinnen uit mijn woonplaats en regio,
mede door mijn studie in Utrecht kreeg ik een vriendin in Maarssen...
twee jaar later Waddinxveen en nu Rotterdam..
Ik zoek ze dus steeds verder, wat ik helemaal niet erg vind overigens.
Elke streek kent zijn charme en volk, waar ik erg van hou...
Elke stad kent zijn uitgaansleven en bijzonderheden.
Daarnaast zie je elkaar niet elke dag, wat de relatie leuk houd.
Aangezien ik echt niet elke avond bij elkaar op de bank wil zitten (nog niet).
Ik betrap mezelf erop dat ik hier al eerder zo'n verhaal heb opgehangen..
[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 24-01-2003 10:01]
quote:Rot toch op man!
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef janatwork het volgende:
ik vind die 10 min fietsen somsal ver
quote:En jij moet ook niet zeuren...
Op donderdag 23 januari 2003 20:11 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
75km
quote:Er schuilt een ware Moderator in jou!
Op vrijdag 24 januari 2003 10:01 schreef Hik het volgende:
Rot toch op man!
[..]
En jij moet ook niet zeuren...
quote:Ook goedemorgen Hik.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:01 schreef Hik het volgende:[..]
Rot toch op man!
[..]En jij moet ook niet zeuren...
quote:Ja, gotver... zit ik gisteravond weer een beetje te klooien over het internet. Moeilijk dingen uitleggen, elkaar al een maand niet gezien en zeker nog 2 maanden zonder elkaar voor de boeg.... En dan gaan die zieligerds hier een beetje zitten miepen!
Op vrijdag 24 januari 2003 10:04 schreef Lucille het volgende:[..]
Ook goedemorgen Hik.
quote:Jij hebt de Valentijnskriebels echt heel had te pakken he? Nou, alvast een
Op vrijdag 24 januari 2003 10:06 schreef Hik het volgende:[..]
Ja, gotver... zit ik gisteravond weer een beetje te klooien over het internet. Moeilijk dingen uitleggen, elkaar al een maand niet gezien en zeker nog 2 maanden zonder elkaar voor de boeg.... En dan gaan die zieligerds hier een beetje zitten miepen!
quote:Kijk, dat is nou bekend gebied. Tis tussen het samenzijn altijd VEELSTE lang uit elkaar. Hik, sterkte, komt allemaal goed. Zodra die 2 maanden erop zitten is het echt wel beter elkaar te zien dan na een weekje weer
Op vrijdag 24 januari 2003 10:06 schreef Hik het volgende:Ja, gotver... zit ik gisteravond weer een beetje te klooien over het internet. Moeilijk dingen uitleggen, elkaar al een maand niet gezien en zeker nog 2 maanden zonder elkaar voor de boeg.... En dan gaan die zieligerds hier een beetje zitten miepen!
Hoever zitten jullie uit elkaar ?
quote:Het was een goeie 700 km, uur of 7 rijden, dus dat doe je niet ieder weekend, zeker niet als je geen auto hebt. Maar die tijd is voorbij. Zitten nu samen in een huis
Op vrijdag 24 januari 2003 12:56 schreef Natalie het volgende:
Afstand.. wat is tegenwoordig 'afstand' ? 200 km ver? Joh, dat valt toch best wel mee. Twee uurtjes en je bent er. Ga met de auto en je bent er nog iets sneller.
Daarbuiten zijn er genoeg jongeren met iemand op 200km, en zonder auto (dus alleen OV) is dat toch een flink stuk.
quote:Dank!
Op vrijdag 24 januari 2003 12:52 schreef TallMan het volgende:[..]
Kijk, dat is nou bekend gebied. Tis tussen het samenzijn altijd VEELSTE lang uit elkaar. Hik, sterkte, komt allemaal goed. Zodra die 2 maanden erop zitten is het echt wel beter elkaar te zien dan na een weekje weer
Hoever zitten jullie uit elkaar ?
Nederland-Perú
En Lucille ook
quote:Mijn vriend woont 1600 km verderop..
Op vrijdag 24 januari 2003 13:00 schreef TallMan het volgende:Het was een goeie 700 km, uur of 7 rijden, dus dat doe je niet ieder weekend, zeker niet als je geen auto hebt. Maar die tijd is voorbij. Zitten nu samen in een huis
Daarbuiten zijn er genoeg jongeren met iemand op 200km, en zonder auto (dus alleen OV) is dat toch een flink stuk.
quote:10.500 km... en wat kleingeld...
Op vrijdag 24 januari 2003 13:04 schreef Natalie het volgende:[..]
Mijn vriend woont 1600 km verderop..
quote:Heb em gister nog ff op IRC gezien
Op vrijdag 24 januari 2003 13:04 schreef Natalie het volgende:Mijn vriend woont 1600 km verderop..
quote:Grinz... kan kloppen indeed.
Op vrijdag 24 januari 2003 13:21 schreef TallMan het volgende:Heb em gister nog ff op IRC gezien
quote:Hey wat grappig... mijn vriendin woont 1600 km verderop!
Op vrijdag 24 januari 2003 13:04 schreef Natalie het volgende:[..]
Mijn vriend woont 1600 km verderop..
quote:Grin... da's nou toevallig!!
Op vrijdag 24 januari 2003 14:04 schreef ToBe het volgende:Hey wat grappig... mijn vriendin woont 1600 km verderop!
quote:Voor iedereen is een afstand anders hoor.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:01 schreef Hik het volgende:[..]
En jij moet ook niet zeuren...
Ondanks dat.. ik vind het al een aardig eindje hoor... Ik kan niet "zomaar ff op de koffie". En soms is het knap lastig als de een of de ander in een vrij lastige situatie zit.
Kgaat morgen BTW ff 1 daagje langs.. Dan is mn "schoon"vader jarig. Moet morgen om 6.15 mn bedje uit... en het is nu..?? wat nu al zo laat??!!!!!!!!!!!!!! hey ik smeert em.. moet op tijd in bed liggen
[Dit bericht is gewijzigd door Trance-Force op 24-01-2003 19:48]
quote:haha het is al heel lang uit dus dit geld al niet meer voor mij
Op zaterdag 18 januari 2003 00:19 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
16?
Hoe kan je nu al weten dat je gaat samenwonen?
Vind het erg jong om dat al op je 16e te zeggen.
quote:Dat is ook zo ik weet ook dat ik niet moet gaan oordelen over de moeilijkheidsgraad van iemand anders' relatie, maar soms is dat een beetje moeilijk. Als mensen die normaal kunnen bellen met hun vriend(in), het openbaar vervoer kunnen pakken om langs te gaan, speciale dagen (verjaardag, kerst oid) zonder al te veel problemen samen kunnen vieren... als die mensen zitten te mieren over de "afstand" of over dat het hebben van een weekendrelatie zo zwaar is... en ik heb net de avond tevoor met m'n vriend zitten chatten over een krakkemikkig internet, tegen een tijdsverschil in, elkaar al een maand niet gezien en in de weet dat er zeker nog twee maanden overheen gaan voor we voldoende geld hebben en genoeg tijd gehad om zijn toeristenvisum te regelen om elkaar weer te zien....dan krijg ik het wel eens te kwaad, sorry.
Op vrijdag 24 januari 2003 18:57 schreef juss het volgende:[..]
Voor iedereen is een afstand anders hoor.
Het is niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan doen, want ik weet ook dat er nog veel moeilijker gevallen zijn dan de onze, en daarbij is het ook nog steeds hartsikke de moeite waard!
Hopelijk snap je m'n punt een beetje...
Verder natuurlijk sterkte!
quote:Denk ik ook...
Op vrijdag 24 januari 2003 18:57 schreef juss het volgende:[..]
Voor iedereen is een afstand anders hoor.
We zagen elkaar als ik geluk had eens per maand, maar meestal werd dat iets van zes weken een weekendje. Dus elke dag bellen en elke week een kaart sturen.
Best wel moeilijk, af en toe heb je helemaal niet het gevoel dat je verkering hebt.
Toen maar snel een kamer en school voor haar geregeld in Nieuwegein. En nu is ze alweer bijna drie jaar mijn vrouw
Zo'n verkering maakt het wel meer intens en het is een goeie test voor de sterkte van je relatie.
quote:Wat ik me eigenlijk altijd afvraag(en niet durf te vragen).
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doenWij houden het zo al 2,5 jaar vol.
quote:snap ik helemal niet wat je heb gezeg above !!!
Op vrijdag 24 januari 2003 09:55 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Ja sayang..
Wellicht zal ik r volgende maand aan moeten geloven..
Gelukkig is het maar voor minder dan een half jaar
en kom ik je zeker bezoeken! (ff goed doorsparen)..N verder on-topic:
Ik had altijd vriendinnen uit mijn woonplaats en regio,
mede door mijn studie in Utrecht kreeg ik een vriendin in Maarssen...
twee jaar later Waddinxveen en nu Rotterdam..
Ik zoek ze dus steeds verder, wat ik helemaal niet erg vind overigens.
Elke streek kent zijn charme en volk, waar ik erg van hou...
Elke stad kent zijn uitgaansleven en bijzonderheden.
Daarnaast zie je elkaar niet elke dag, wat de relatie leuk houd.
Aangezien ik echt niet elke avond bij elkaar op de bank wil zitten (nog niet).Ik betrap mezelf erop dat ik hier al eerder zo'n verhaal heb opgehangen..
quote:Jah. (met Vreemd_Meisje
Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??
Ook op +/- 200 KM afstand (Braband Noord Oost -> Midden Zeeland). Gaat best lekker, zit elkaar niet ieedere dag op de lip en kan zo geen ruzie maken.
En je kunt er naar uitkijken om elkaar het komende weekend weer te zien. Het is alleen wel lastig als 1 van de 2 het zwaar heeft ofzow, want dan sta je niet zo snel bij elkaar, je bent afhankelijk van dat klote NS (ander verhaal).
Maar ik kan het zo goed volhouden en zolang je van elkaar houdt is er toch niets mis mee?
quote:Ik begrijp 't ook wel, een vriend van mij heeft relatie met iemand in Peru, dan valt die 75km van mij in het niet. En ik kan 'm nog in het weekend zien, hij eens in het jaar, misschien 2 keer, bellen is duur, inetten kan, maar tijdsverschil. Soms is dat idd erg moeilijk, maar het is wel iets waar jezelf voor hebt gekozen. True love survives everything zeg ik dan maar.
Op zaterdag 25 januari 2003 10:42 schreef Hik het volgende:[..]
Dat is ook zo ik weet ook dat ik niet moet gaan oordelen over de moeilijkheidsgraad van iemand anders' relatie, maar soms is dat een beetje moeilijk. Als mensen die normaal kunnen bellen met hun vriend(in), het openbaar vervoer kunnen pakken om langs te gaan, speciale dagen (verjaardag, kerst oid) zonder al te veel problemen samen kunnen vieren... als die mensen zitten te mieren over de "afstand" of over dat het hebben van een weekendrelatie zo zwaar is... en ik heb net de avond tevoor met m'n vriend zitten chatten over een krakkemikkig internet, tegen een tijdsverschil in, elkaar al een maand niet gezien en in de weet dat er zeker nog twee maanden overheen gaan voor we voldoende geld hebben en genoeg tijd gehad om zijn toeristenvisum te regelen om elkaar weer te zien....dan krijg ik het wel eens te kwaad, sorry.
Het is niet mijn bedoeling om hier zielig te gaan doen, want ik weet ook dat er nog veel moeilijker gevallen zijn dan de onze, en daarbij is het ook nog steeds hartsikke de moeite waard!
![]()
Hopelijk snap je m'n punt een beetje...
Verder natuurlijk sterkte!
3 uurtjes reizen ofzo, met vliegtuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |