abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games donderdag 30 mei 2002 @ 11:51:53 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_4381107
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:

Dit heb ik altijd al is willen doen:

UTFS

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_4381134
Bekend verhaal Wij woonden tot voorkort ook 200 km uit elkaar. Ik in Groningen hij in ZH. In het begin zagen wij elkaar niet elk weekend... ivm probleempjes hier en daar. Ik had een auto... lekker makkelijk alleen de "laatste" 3 maanden moest ik met het OV.. Ach we houden het nu al langer dan een jaar uit, en zoals ik zei wonen we nu niet meer ver van elkaar.. Ik woon nu zelfs tijdelijk bij hem in huis (woningzoekende in de omgeving...) Oh ik ben trouwens verhuisd omdat ik werk kreeg in Amsterdam... Maar als dat niet zo zou zijn gegaan.... wat is 200 km nou?!
pi_4381215
idd
ook nog njet
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 15:26:07 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4384454
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??

Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo Wat niet wegneemt dat we liever vaker bij elkaar zouden zijn hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4384586
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat vragen. Het "probleem" is voornamelijk dat we allebei erg naar ons zin wonen, onze families en vrienden hebben in onze woonplaats, en allebei een fijne baan. En zoals het nu gaat, gaat het prima tussen ons. Dus voorlopig houden we het maar zo Wat niet wegneemt dat we liever vaker bij elkaar zouden zijn hoor.

Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.

Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 16:12:56 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4385241
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Waarom zou je het veranderen als het zo goed gaat.

Mijn vriendin en ik gaan misschien over 2 jaar samenwonen. Ze gaat nu eerst de HAVO volgen 2 jaar en dan komt ze waarschijnlijk hier en dan gaat ze hier de HBO volgen.

Klinkt goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 mei 2002 @ 16:18:16 #32
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4385293
Tja,ver weg...ik woon in Tilburg en mijn vriend in Delft. Vergeleken met de rest hier niet echt ver...het is precies 107,3 km van elkaar vandaan. Van deur tot deur dan...
Is voor mij toch wel ver...eigenlijk
To infinity…and beyond!
  maandag 5 augustus 2002 @ 15:19:34 #33
33611 DjSimm
Trance rulez 4-ever
pi_5269625
Ik heb ook een vriendin op afstand.
Ik woon in Lelystad en zij in Ulft.
Nu is dat niet zo heel erg ver als andere hier maar is wel ver vindt ik.
maar idd ruzie krijgen wij ook nooit omdat we idd veelste blij zijn als we elkaar weer zien.

mzzlz

maandag 5 augustus 2002 @ 15:20:35 #34
32709 Spooty
TZ Roelt :P
pi_5269640
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.

Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??

fotoos
[url=http://forum.tweakzone.nl]<<<< Tweakzone.nl >>>>[/url]
pi_5269715
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:41 schreef Brad het volgende:

[..]

Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.

True true, ik heb dus net een relatie beeindigd die ook zogenaamd op afstand was. Probleem was alleen dat zij het altijd maar druk druk druk had... (haarlem --> baarn)
  maandag 5 augustus 2002 @ 17:30:55 #36
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_5271449
mijn vriend woonde ook 200 km van me vandaan, na 2 maanden hield ik het niet meer vol, steeds dat afscheid nemen enz dus heb alles achtergelaten en ben met hem gaan samenwonen...
pi_5272545
Mijn vriendin woont zo'n 110 km hier vandaan...
Eerder had ik een vriendin op 80 km afstand en mede daardoor ging het uit.
De liefde was gewoon niet sterker dan de afstand.
Niet dat ik er ooit nog van wakker lig, want ik heb nu zo'n 1,5 maand met nrg!
Ik dacht tijdens de vorige relatie dat die afstand juist goed was, omdat je elkaar dan minder vaak zag en dat het dan de relatie spannend hield.
Nog eerder had ik een meisje in mijn woonplaats en zaten elke dag bij elkaar en zoniet dan uren lang bellen! Ik kan je zeggen dat een afstand dan toch beter is, het verlangen naar elkaar en als je elkaar weer in de armen sluit is het zo krachtig!
Het is natuurlijk wel makkelijk dat mijn vriendin een auto heeft en ik een OV..
Plus is het leuk om vaker in het westen (omg. Rotterdam) te komen, aangezien ik zelf in het oosten (omg. Arnhem) woon. Zo doe je nog eens wat andere dingen met elkaar die je normaal minder snel onderneemt.
Zoals alles zijn voor- en nadelen kent is het grote nadeel, naast dat je elkaar mist, dat je er niet altijd voor diegene kan zijn in moeilijke tijden....
Maar als het allemaal te veel wordt, neem ik de eerstvolgende trein!
Morgen gaan we naar Warner Bros! How I love my girl!
pi_5273146
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 19:19 schreef ChezMatik het volgende:
Mijn vriendin woont zo'n 110 km hier vandaan...
Eerder had ik een vriendin op 80 km afstand en mede daardoor ging het uit.
De liefde was gewoon niet sterker dan de afstand.
Niet dat ik er ooit nog van wakker lig, want ik heb nu zo'n 1,5 maand met nrg!
Ik dacht tijdens de vorige relatie dat die afstand juist goed was, omdat je elkaar dan minder vaak zag en dat het dan de relatie spannend hield.
Nog eerder had ik een meisje in mijn woonplaats en zaten elke dag bij elkaar en zoniet dan uren lang bellen! Ik kan je zeggen dat een afstand dan toch beter is, het verlangen naar elkaar en als je elkaar weer in de armen sluit is het zo krachtig!
Het is natuurlijk wel makkelijk dat mijn vriendin een auto heeft en ik een OV..
Plus is het leuk om vaker in het westen (omg. Rotterdam) te komen, aangezien ik zelf in het oosten (omg. Arnhem) woon. Zo doe je nog eens wat andere dingen met elkaar die je normaal minder snel onderneemt.
Zoals alles zijn voor- en nadelen kent is het grote nadeel, naast dat je elkaar mist, dat je er niet altijd voor diegene kan zijn in moeilijke tijden....
Maar als het allemaal te veel wordt, neem ik de eerstvolgende trein!
Morgen gaan we naar Warner Bros! How I love my girl!
das idd zo. Ik kom ook uit het oosten en zijn woont in a'dam. Vind ik ook wel mooi want A'dam is een mooie stad En ja we kijken er altijd weer naar uit om elkaar weer te zien
pi_5273151
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:20 schreef Spooty het volgende:

[..]

fotoos

Waarvan??
pi_5274306
Mn vriendin woont op 165km afstand
Zien elkaar vrijwel elk weekend !!
Doordeweeks ieders ons eigen gang en bellen enzo

Goed vol te houden

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7902146
maar .....wat denk je :

> 15 uur reis met vliegtuig
> 6 uur's verschillende tijd
> unreachable met auto, traintje, wel met schip..maar duurt heel lang ( dat doe ik nooit hoor)
> reis kost minimum 1000 Euros voor return ticket
> bla bla bla .....

(sorry voor the spelling or grammar)
ML the

woensdag 15 januari 2003 @ 00:16:10 #42
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7903056
10513 km... Ik win!

Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!

Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:33:58 #43
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7914879
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 00:16 schreef Hik het volgende:
10513 km... Ik win!

Edit: Hmmmm... zie nu Sydney... ok, die wint!

Zie ook:
Vriendin overzee
Vriend/Vriendin uit een andere cultuur

hehehe dat dacht ik dus ff niet.
Voor mij 12000 kilometer, Brasil stadje Caçapava.
Tijdsverschil 3 uur ( op dit moment), vlieguren: 12 uur en 30 minuten.

Ohhh ook ik heb Sydney ff niet gesien, vaudje bedankt ik win niet !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lovinho op 15-01-2003 18:36]

Whatever happens, stick together !!!
pi_7914925
Mijn vriendin woont helemaal in Nederland
pi_7914974
Ik zelf heb/had een vriendin wonen op 2 minuten afstand,maar voor mijn gevoel heeeeeel ver weg,ze was er nooit,bijna nooit,altijd wat anders.....................ik heb ook een vriendin uit barcelona gehad,die zat qua afstand wel verder,maar was veeeel dichterbij..............als je begrijpt wat ik bedoel
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:39:15 #46
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7914977
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:33 schreef Lovinho het volgende:

[..]

stadje Caçapava.

Caçapava - SP ?
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:45:26 #47
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915072
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:39 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Caçapava - SP ?

Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.

Hoeso?

woensdag 15 januari 2003 @ 18:47:28 #48
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_7915111
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:45 schreef Lovinho het volgende:

[..]

Ja, niet in caçapava Velha maar gewoon in caçapava tussen São Jose dos Campos en taubaté.

Hoeso?

Gewoon ietwat benieuw.
Beetje middle of nowhere ....
zonnig Brasil
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:48:56 #49
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7915131
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:47 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Gewoon ietwat benieuw.
Beetje middle of nowhere ....

Ahhh ach so
Heb je self een band met Brasil gesien je icoon ?
pi_7915157
Mijn vriendje woont ook heeeeeeeeel ver weg.. ergens bij Tilburg...gehucht... tis nog net geen België

Tot nu toe hebben we elkaar elk weekend gezien en elke dag een paar uur aan de telefoon! (Oh god, ik ben zo bang voor de telefoonrekening die komen gaat.)
Maar ik ben zo verliefd

[Dit bericht is gewijzigd door Jummy op 15-01-2003 18:51]

If you obey all the rules, you miss all the fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')