Ik heb nog niet zo lang geleden een pot EAS van XXL gehad. Moet zeggen dat ik er niet veel van merkte. Eigenlijk snap ik ook niet goed wat de toegevoegde waarde is op een whey shake, waar ook veel snel opneembare eiwitten en aminozuren in zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef ukga het volgende:
Gebruiken hier eigenlijk mensen aminozuren vlak na de training?
de theorie is dat eiwitten afgebroken moeten worden tot aminozuren. En doormiddelvan direct na je training aminozuen intenemen zou het beter/sneller zijn voor spierherstel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden een pot EAS van XXL gehad. Moet zeggen dat ik er niet veel van merkte. Eigenlijk snap ik ook niet goed wat de toegevoegde waarde is op een whey shake, waar ook veel snel opneembare eiwitten en aminozuren in zitten.
Het blijft gissen, maar ik ben meer van de theorie van de eiwitinname vóór het trainen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef ukga het volgende:
[..]
de theorie is dat eiwitten afgebroken moeten worden tot aminozuren. En doormiddelvan direct na je training aminozuen intenemen zou het beter/sneller zijn voor spierherstel.
geen idee of het daadwerkelijk ook zoden aan de dijk zet
Artsen schrijven het soms ook voor als middel voor herstelversnelling. Op de markt beter bekend als Revitalose. Blijkbaar is er dus wel enige werking.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden een pot EAS van XXL gehad. Moet zeggen dat ik er niet veel van merkte. Eigenlijk snap ik ook niet goed wat de toegevoegde waarde is op een whey shake, waar ook veel snel opneembare eiwitten en aminozuren in zitten.
ja ligt aan wat je doel is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Hallo vrienden, Ik kon zo snel niets anders vinden, Dus maar in dit topic
Ik heb sinds een paar dagen 2 van die Halters. Ieder van 2 kilo.
Nu wil ik eigenlijk rustig en simpel beginnen door ze gewoon omhoog en dan gestrekt te doen.
Maar hoelang adviseren jullie mij om dit per dag te doen? Ik ben een hele erge beginner
Alvast bedankt.
Als je meer kracht wilt hebben kun je elke dag een setje van 3 x 8 doenquote:Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De armspieren wat trainen denk ik
2 kilo is zelfs voor (heel erge) beginners weinig hoor, je kunt beter zo'n dumbbellsetje voor beginners kopen van 4x 0,5kg + 4x 1kg + 4x 2 kg. Je moet sowieso gewichten bijkopen want het heeft geen zin om steeds met hetzelfde gewicht te trainen, je moet opbouwen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu wil ik eigenlijk rustig en simpel beginnen door ze gewoon omhoog en dan gestrekt te doen.
Maar hoelang adviseren jullie mij om dit per dag te doen? Ik ben een hele erge beginner
Alvast bedankt.
quote:
x2. En niet alleen je biceps trainen, maar ook je schouders, triceps, rug, benen en borst (En ja, borst expres als laatste genoemdquote:
Suggestie: lees de tweede zin uit de openingspost.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Alvast bedankt.
Waarom eigenlijk borst als laatste?quote:Op zondag 21 november 2010 23:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
x2. En niet alleen je biceps trainen, maar ook je schouders, triceps, rug, benen en borst (En ja, borst expres als laatste genoemd)
Omdat dat spiergroep twee is die door bepaalde mensen als enige wordt getraind.quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk borst als laatste?
Jokertje?quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Omdat dat spiergroep twee is die door bepaalde mensen als enige wordt getraind.
.
Beetje jammer weer ditquote:ik ga vanaf nu ook 4 keer p/w gaan fitnessen (was voorheen 2 keer) doel is bij mij wel echt het 'shapen' van mijn lichaam en niet persoonlijke records smashen oid ik zie vaak genoeg mensen 100kg en meer bankdrukken maar ze zien er uit als een hangbuikzwijn... ga eens cardio doen T__T.
Toch blijft het een opvallend fenomeen: veel massa met daaronder een vadsige buik.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beetje jammer weer dit![]()
Jij doet dus bodybuilding en de 'dikke' gasten powerlifting/powerlifting.
Ik vind het er ook niet uit zien, maar dit is een keuze.
Daar heeft cardio niks mee te maken.
Afvallen gaat prima zonder cardio en alleen krachttraining.
Ik zeg ook niet dat je niet 100k kan bankdrukken zonder dik te zijn, wat ik duidelijk wil maken is dat ik voor een mooi lichaam wil gaan en niet per se voor kracht.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beetje jammer weer dit![]()
Jij doet dus bodybuilding en de 'dikke' gasten powerlifting/powerlifting.
Ik vind het er ook niet uit zien, maar dit is een keuze.
Daar heeft cardio niks mee te maken.
Afvallen gaat prima zonder cardio en alleen krachttraining.
Ook kan je prima 100kg bankdrukken doen zonder dik te zijn...
Ook met bodybuilding moet je voluit gaan, gewicht is niet het belangrijkste maar is wel een onderdeel in groeien.
Voeding + rust + trainen + genen zijn de dingen die je groeien bepalen.
Trainen is daar een onderdeel in, zonder je spieren kapot te maken heeft je lichaam geen impuls om te groeien... en heb je niks aan de andere factoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |