Kaaaaaaaaaasiequote:
Thx for asking.quote:nou ze heeft er een pil bij, want de golesterolledol was ook verhoogd.
Plus de bloeddruk flink verhoogd. En ik beroemde mij altijd op de lage bloeddruk.
Stoppen met roken is een crime ! Dus smokkel ik 2-3 per dag en vind er dan ook nog nix an.
Naar de diëtiste , eenmalig verwacht ik. En 2 maanden eerder naar de spoedpoli cardio hebben hullie besproken. Flinke verwarring in mijn hoofd en hart af en toe. Plus bij mn. AnneX
Oh ik wel. De pizza ken ik niet en daar zou ik niet zo snel voor kiezen, maar van veel light-producten ben ik in afval-fase wel adept.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
zo laatst had ik mn neefje wat geld gegeven om naar de super te gaan : komt ie thuis met een light piza.... boehoe met 50% vet... ha ja die dingen zijn dus echt totaal niet te nassen hey? net als of er helemaal geen kaas opzit dus...ik doe iig niet mee aan de "light-mode"
Jemig vrouw, een boel omschakelingen bij elkaar hè?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef AnneX het volgende:
Géen idee P.
Wij eten alleen boerenkaas van de boerderieje een dorp verderop.
Die heet licht of zwaar belegen of oude kaas.
Altijd wel leuk een bosssie bloemen krijgen, Dude.
[..]
Thx for asking.
Jeetje johquote:
Owja!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verjaardagfeestje waar ik DE jurk ga aantrekken
Hou het waarschijnlijk ook bij een paar wijntjes
van harte Boris!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:59 schreef borisz het volgende:
Zo eerste corporate finance test een score van 100%. Ofwel 1/3de punt het tentamen is vast binnen
op de foto stond het je goed, dus zou 't gewoon doen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepals ik straks nog durf maar denk het wel
I feel good
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
op de foto stond het je goed, dus zou 't gewoon doen!
Geen bezit is de grootste rijkdom Bluezz!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:48 schreef Bluezz het volgende:
39877 auto's later hebben we nog nix
oh lees het nu...quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Onwezenlijk hoor die uitvaart, ik had steeds maar het gevoel dat ze zelf ergens tussen de vele mensen zat en zich elk moment kon omdraaien en me een knipoog of zo zou geven
Man en 1 dochter + collega's en de uitvaartdame spraken, dat was ontroerend en erg verdrietig. Muziek was helemaal des W.'s, dus dat was even op je tanden bijtenquote:
Pff nog steeds niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:48 schreef Bluezz het volgende:
39877 auto's later hebben we nog nix
En zo is 't.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man en 1 dochter + collega's en de uitvaartdame spraken, dat was ontroerend en erg verdrietig. Muziek was helemaal des W.'s, dus dat was even op je tanden bijten![]()
Bijna al 'mijn' cardiologen waren er, dat was heel goed om te zien en de collega's steunden elkaar.
Voor de rest vind ik het gewoon nog steeds vreselijk, oneerlijk en ben ik een boos wat ze overkomen is.
Vooral aan het eind toen we langs haar man liepen, ik hem in het voorbij gaan een aai gaf en in zijn arm kneep, meteen haar foto voor de kist zag staan toen we eromheen liepen kon ik alleen nog maar hardop janken, en hield ik het niet meer tegen maar dat mag.
Genoeg erover nu, voor mij is het niet echt een grote leegte Dude, zo voelt het niet, ik snap het gewoon nog steeds niet goed. Maar voor haar man & kinderen en 4 kleinzoontjes (haar apies zei ze altijd en dat werd ook een paar keer genoemd) is het zó verdrietig
Maandag nog ergens kijken. En weer verder speuren.....quote:[b] Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef kaasplankje het
Pff nog steeds niet?er is ook veel aanbod momenteel, mijn autootje moet ook nog komen. Hopelijk is dat over 2 weken het geval.
Prima als het van mijn moeder op dit moment zou zijn bijv. (die is 90 en al jaren ziek), maar dit soort uitvaarten zijn gewoon idioot en het zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima als het van mijn moeder op dit moment zou zijn bijv. (die is 90 en al jaren ziek), maar dit soort uitvaarten zijn gewoon idioot en het zou verboden moeten worden
die zijn idd niet lekker, gewoon kartonquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
zo laatst had ik mn neefje wat geld gegeven om naar de super te gaan : komt ie thuis met een light piza.... boehoe met 50% vet... ha ja die dingen zijn dus echt totaal niet te nassen hey? net als of er helemaal geen kaas opzit dus...ik doe iig niet mee aan de "light-mode"
Ik weet, maar het is wel handyquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:
Geen bezit is de grootste rijkdom Bluezz!
/Boeddhisme
Goedzo Elf, wij hebben een paar uur in de auto gezeten op zoek naar een auto, eigenlijk ook wel fijn, lekker praten over de uitvaart en met hele andere dingen bezig zijn is gewoon dé manier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef DarkElf het volgende:
gisteravond nog uitgebreid de moeder van de mr aan de phone gehad.. die kon weer wat meer over schone zus vertellen...
t leven is kut soms.
en in tegenstelling tot zulke dingen: vanavond ga ik lekker van t leven genieten juist, en van mijn relatie en van heerlijk eten. Omdat t kan.
geniet ervan en knuffel je man maar eens lekker vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Wijntje ingeschonken
Aait kaas over bolletje
Dat doe ik de hele dag door eigenlijk al (al wekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
geniet ervan en knuffel je man maar eens lekker vanavond
snap tquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele dag door eigenlijk al (al weken)
![]()
hehe proostquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
Ik heb het bier Hel en Verdoemenis open getrokken. Kijken of het bier zijn naam eer aan doet.
Typisch geval van een misleidende foto schat ik zo inquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de burger fans onder ons; vanmiddag reed ik langs de Mc en ondanks mn vaders advies van niet gezond kon ik er toch niet zomaar langsheb deze gegeten: "1955"
[ afbeelding ]
gelukkig niet! natuurlijk niet hetzelfde maar hij smaakte wel zoals je zou denkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Typisch geval van een misleidende foto schat ik zo in
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niet! natuurlijk niet hetzelfde maar hij smaakte wel zoals je zou denken
gecarameliseerde uitjes, bacon, tomaten, sla, bbq- en een soort van cocktailsaus. oh ja en het vlees was ook lekker gekruid, weet niet waarmee.
hebben ze maar (tijdelijk) in een paar restaurants
Droog en klef?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hij smaakte wel zoals je zou denken
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoelquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Net lekker film gekeken. Gaat steeds beter, ben vandaag niet in slaap gevallen, dat is een goed teken
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoel![]()
stumble uponquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/
Je moet een dikke sjaal kopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik knuffel mn deken als ik verdrietig ben
je moet wat als vrijgezel he![]()
Zusquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoel![]()
Nu zien er een hoop er niet echt lekker uit, maar nummer 26 is echt om tequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/
dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
heb niet echt een sjaal. ik ga lekker in bed liggen en mn deken vasthoudenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je moet een dikke sjaal kopen.
Die kan je dan omdoen. En dat is misschien wel even goed als een vriend(in) knuffelen
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb niet echt een sjaal. ik ga lekker in bed liggen en mn deken vasthouden
of ik zet hard dance- en apres ski muziek aan en ga dansen
Ben het volledig met je eens!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu zien er een hoop er niet echt lekker uit, maar nummer 26 is echt om te![]()
nummer 12 trouwens ook
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
nou tijd om te dansen is aangebroken.... net een vriendschap verbroken...
New York gaat dus niet meer door maar zat er al aan te komen. weer helaas een teleurstelling als ik ergens enthousiast over benben ff dansen
Boogschieten, dat kan ik echt heel goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:Lie! Hoe is het? Wat hebben jullie gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boogschieten, dat kan ik echt heel goed
Toen een rondleiding door een kleine bierbrouwerij, straks wordt er door een kok voor ons gekookt in het huis en vanavond hebben we nog iets in het bos ofzo.
En de nieuwe baby in de groep heeft zich al gemeld, dus die discussie slaan we overin juni wordt er weer eentje geboren
![]()
En stef stuntpiloot met berenburg en vieux gisteravond heeft maar een zwaar slachtoffer veroorzaakt, die ligt nu nog op bed
quote:
quote:
Klinkt goed! Foto?? (van je gerecht natuurlijk, niet van je vriendquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Hij is echt goed![]()
Denk dat ik dit maar ga maken als volgende week o.a. m'n vegetarische, goed kokende vriend komt eten. Kan ie vast wel op prijs stellen.
Nice. Maar pallets branden ook goed op een stapel, hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
De haard knettert hier zalig![]()
Ik had via de buurman een stapel pallets voor 5.- Euro. Die heb ik vanmiddag grotendeels klein gezaagd. Nu hebben we eindelijk weer wat te stoken op voorraad
Heerlijk! Wij gaan zo naar mijn ouders waar we ook bij het vuurtje mogen gaan zitten... Wij hebben een openhaard thuis en kunnen helaas niet alles stoken. Ik heb helaas ook geen 'adresjes' en hout kopen is me te duur. Dus voor ons voorlopig geen haardvuurtje thuis....quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had via de buurman een stapel pallets voor 5.- Euro. Die heb ik vanmiddag grotendeels klein gezaagd. Nu hebben we eindelijk weer wat te stoken op voorraad
Te laat!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt goed! Foto?? (van je gerecht natuurlijk, niet van je vriend)
Een open haard is goud waard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef Tezz het volgende:
Heerlijk! Wij gaan zo naar mijn ouders waar we ook bij het vuurtje mogen gaan zitten... Wij hebben een openhaard thuis en kunnen helaas niet alles stoken. Ik heb helaas ook geen 'adresjes' en hout kopen is me te duur. Dus voor ons voorlopig geen haardvuurtje thuis....
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat hebbie nou weer gedaan
En dansse FF, shake that booty
Hij had je doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.
lul! wel jammer maar heb net heerlijk gedanst! op harde dance, "laat maar waaien" en zelfs op een lied van Coole Piet(waar ik mee heb opgetreden als pietje haha) dansen is goe-hoed
Oh heerlijk Kaasie. 't Is er echt weer voorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Maar waarom is de vriendschap dan ook meteen over? Ik vind het niet zo heel raar dat hij dan liever alleen gaat, is voor hem misschien niet zo leuk om met je op reis te gaan als hij meer voelt en jij niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.
lul! wel jammer maar heb net heerlijk gedanst! op harde dance, "laat maar waaien" en zelfs op een lied van Coole Piet(waar ik mee heb opgetreden als pietje haha) dansen is goe-hoed
omdat hij ineens heel vreemd deed daarbij. eerst mij enthousiast maken, dan steeds vager praten en vervolgens lullige dingen zeggen om uiteindelijk toe te geven als ik het zeg dat hij gewoon meer wil. ben het nu gewoon ff zat, en zo'n goede vriend was het niet. misschien spreek ik em later weer maar vanmiddag deed hij heel stom/vaag en anders en dat heb ik helaas al genoeg gezien bij mensen met wie ik omga dus ga dan maar even weg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom is de vriendschap dan ook meteen over? Ik vind het niet zo heel raar dat hij dan liever alleen gaat, is voor hem misschien niet zo leuk om met je op reis te gaan als hij meer voelt en jij niet.
Lijkt mij niet erg slim als ze 3 weken 15 mg aan raden en daarna 10 mg om dan eerder te beginnen aan de 10mg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga trouwens smokkelenmoest 3 weken 15 mg slikken en daarna 3 weken 10 mg maar ben nu 2 weken verder en ga vnv beginnen met 10 mg
Zou ik niet doen, je arts maakt dan een diagnose op basis van verkeerde informatie. Compliantie!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga trouwens smokkelenmoest 3 weken 15 mg slikken en daarna 3 weken 10 mg maar ben nu 2 weken verder en ga vnv beginnen met 10 mg
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg mail van Andre Pronk! (die X Factor auditie deed en bij Jensen zat en opviel vanwege zijn paardenlach)
hallo vrienden.
zoals jullie weten is mijn nieuwe plaat uit gekomen op 11-11-2010 en de titel is.
1. ik ben niet dik. maar zwaar geschapen!
2. carnaval met andre
3. ik ben niet blij met m'n nieuwe schoenen.
mochten er nog radio zenders zijn die deze muziek willen draaien. dan kunnen ze mailen naar het volgende adres .....
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat hij ineens heel vreemd deed daarbij. eerst mij enthousiast maken, dan steeds vager praten en vervolgens lullige dingen zeggen om uiteindelijk toe te geven als ik het zeg dat hij gewoon meer wil. ben het nu gewoon ff zat, en zo'n goede vriend was het niet. misschien spreek ik em later weer maar vanmiddag deed hij heel stom/vaag en anders en dat heb ik helaas al genoeg gezien bij mensen met wie ik omga dus ga dan maar even weg.
jammer van NY, nu maar kijken of ik ergens alleen naartoe kan. misschien een tennisvakantie
Je wilt graag die single hebben he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
weet niet wat ik erover moet zeggen
maar ik vroeg of ik direct 10 mg mocht. toen zei hij dat dat niet slim was en eerst 15 mg deed dus stelde voor om dat helft om helft te doen. dan mag ik toch best 10 proberen na 10 weken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lijkt mij niet erg slim als ze 3 weken 15 mg aan raden en daarna 10 mg om dan eerder te beginnen aan de 10mg.
Ow was dat die gast die met je naar NY wilde.. Ja, als hij meer wil en jij niet kan je beter de vriendschap stoppen, want anders krijg je sowieso scheve verhoudingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat hij ineens heel vreemd deed daarbij. eerst mij enthousiast maken, dan steeds vager praten en vervolgens lullige dingen zeggen om uiteindelijk toe te geven als ik het zeg dat hij gewoon meer wil. ben het nu gewoon ff zat, en zo'n goede vriend was het niet. misschien spreek ik em later weer maar vanmiddag deed hij heel stom/vaag en anders en dat heb ik helaas al genoeg gezien bij mensen met wie ik omga dus ga dan maar even weg.
jammer van NY, nu maar kijken of ik ergens alleen naartoe kan. misschien een tennisvakantie
Dolgraagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je wilt graag die single hebben he?
Bel de dokter als je het zo graag wilt weten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ik vroeg of ik direct 10 mg mocht. toen zei hij dat dat niet slim was en eerst 15 mg deed dus stelde voor om dat helft om helft te doen. dan mag ik toch best 10 proberen na 10 weken?
En dramaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow was dat die gast die met je naar NY wilde.. Ja, als hij meer wil en jij niet kan je beter de vriendschap stoppen, want anders krijg je sowieso scheve verhoudingen.
Ach, waarom meteen de hele vriendschap stopzetten - de crush bekoelt vanzelf wel weer, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
Ow was dat die gast die met je naar NY wilde.. Ja, als hij meer wil en jij niet kan je beter de vriendschap stoppen, want anders krijg je sowieso scheve verhoudingen.
Oh ja, ben er van de week pas achter gekomen dat die hier niet meer gaat komen en waarom.quote:
Nou vertel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, ben er van de week pas achter gekomen dat die hier niet meer gaat komen en waarom.![]()
Tegen de tijd dat het bekoeld is, kan je dan toch weer contact opnemen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, waarom meteen de hele vriendschap stopzetten - de crush bekoelt vanzelf wel weer, waarschijnlijk.
En niet aanklooien met die pillen, FFT![]()
Lees even lekker zelf terug als je het niet weetquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ben er van de week pas achter gekomen dat die hier niet meer gaat komen en waarom.![]()
quote:
Vertel het gewoon als je er toch over begintquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lees even lekker zelf terug als je het niet weet
Je weet het toch allang?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel het gewoon als je er toch over begint
Nou dat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel het gewoon als je er toch over begint
Voor mij was dat nieuws jaquote:
Het bevestigde dat wat ik al eerder vastgesteld had.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat vonden jullie er van? Op zich wel een hele rare groupthink speelde daar op.
Interestink.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het bevestigde dat wat ik al eerder vastgesteld had.
Vond het niet raar.. eerder logisch. Dacht het zelf al een hele tijd, maar vond het de moeite niet dat hardop te zeggen eigenlijk.. stating the ovbiousquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat vonden jullie er van? Op zich wel een hele rare groupthink speelde daar op.
Absoluut!! Hoop echt voor haar dat ze eindelijk de goede wegen bewandelt en er iets aan heeft..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat het goed gaat met Windigo ook, trouwens. Is niet makkelijk om jezelf uit een put te sleuren.
Dat sowieso uiteraard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat het goed gaat met Windigo ook, trouwens. Is niet makkelijk om jezelf uit een put te sleuren.
Mensen die 6 maanden nadat ze een kind hebben gekregen uit elkaar gaanquote:Anouk en rapper Unorthadox uit elkaar
Uitgegeven: 11 november 2010 21:58
Laatst gewijzigd: 11 november 2010 21:58
AMSTERDAM - Anouk en rapper Unorthadox zijn niet langer bij elkaar. De geruchten over een op handen zijnde breuk deden al enige tijd de ronde.
© NU.nl/Els L
Anouk en Unorthadox kregen een relatie, nadat haar huwelijk met Postmen-zanger Remon Stotijn in 2008 op de klippen liep.
De zangeres en de rapper werden eind maart de ouders van zoontje Jesiah Dox. Met Stotijn kreeg ze al drie kinderen.
De 35-jarige zangeres laat aan RTL Boulevard weten dat zij degene is geweest die de relatie heeft beëindigd. Ze laat de tatoeage van de bijnaam van de rapper, 'Dox', verwijderen.
Het management van de zangeres was donderdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
Mensen die zeggen 'Dit is hem, écht! Dé ultieme relatie, bla bla' en binnen 2 jaar weer uit elkaar zijn..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die 6 maanden nadat ze een kind hebben gekregen uit elkaar gaan
Hoorde dat David Arquette en Courtney Cox uit elkaar warenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mensen die zeggen 'Dit is hem, écht! Dé ultieme relatie, bla bla' en binnen 2 jaar weer uit elkaar zijn..
Ja en dát had ik dus niet verwacht..quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoorde dat David Arquette en Courtney Cox uit elkaar waren
Ik vond het wel mooi, want ze hadden in hun trouwringen laten graveren: 'a deal's a deal'.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en dát had ik dus niet verwacht..(niet alsof ik ze ken of zo hoor
)
Op alles zit een houdbaarheidsdatum..quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, want ze hadden in hun trouwringen laten graveren: 'a deal's a deal'.
Nou, niet dus.
Die leest mee hoor en als we maar vaak genoeg vragen, komt ze weer langs met een diagnosequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die leest mee hoor en als we maar vaak genoeg vragen, komt ze weer langs met een diagnose
Wedje leggen wat het dit keer zal zijn??quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die leest mee hoor en als we maar vaak genoeg vragen, komt ze weer langs met een diagnose
Wanneer ben jij weer single?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op alles zit een houdbaarheidsdatum..
Ik zet in op 2-5-2093quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer ben jij weer single?
Primaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een donderdag.
Vrijdag trouwen?
Mensen die elkaars namen als tattoo nemenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mensen die zeggen 'Dit is hem, écht! Dé ultieme relatie, bla bla' en binnen 2 jaar weer uit elkaar zijn..
Nee foei!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wedje leggen wat het dit keer zal zijn??![]()
sorrypsychische aandoeningen zijn natuurlijk niet om mee te spotten..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
tja relaties ik weet t allemaal niet, ik vind het maar ingewikkelde constructies
Dat was mij ook opgevallen ja, maar goed, wellicht is hij in het echt heel liefdevol en 'de ware Jacob' en zo..quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wanneer Doutzen Kroes weer single wordt. Die excuus DJ-negert stond bij z'n bruiloft echt met zo'n: 'Ich habe es nicht gewusst' kop op de foto.
Is hij heel bekend? Behalve dan als vlam van? Ik vind haar wel echt een leukerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat was mij ook opgevallen ja, maar goed, wellicht is hij in het echt heel liefdevol en 'de ware Jacob' en zo..
Hij heeft haar bezwangerd en nu gaan ze trouwen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen ja, maar goed, wellicht is hij in het echt heel liefdevol en 'de ware Jacob' en zo..
Zij is model, een van de best verdienende op dit moment geloof ik. Werkt o.a. voor Victoria's Secret en L'Oreal. En ze komt uit Frieslandquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken die mensen niet over wie het hier gaat
Lekker! Ik vanmiddag ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb anderhalf uur geslapen als een blok
Gewoon, feestje, veel herrie (stem echt aan gort geschreeuwd), veel wijn en toen napraten met een stevige bel whisky... was gezelligquote:Brakke CF![]()
Wat hebbie gedaan vannacht en met wie
Ah okquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zij is model, een van de best verdienende op dit moment geloof ik. Werkt o.a. voor Victoria's Secret en L'Oreal. En ze komt uit Friesland
Klinkt goequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon, feestje, veel herrie (stem echt aan gort geschreeuwd), veel wijn en toen napraten met een stevige bel whisky... was gezellig
Ja, daar heb je zéker een bijpassend muzakje bij nodigquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
Jesus* Ik snap ons home cinema-surround-system-blablabla niet meer..,. HATE!!!
Waarom heb ik dat in huis terwijl ik gewoon een plaatje wil draaien.Echt moord hiero zometeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En warempel een model dat wel leuk is, die zijn toch vrij zeldzaam. Vond haar in College tour een stuk sympathieker dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zij is model, een van de best verdienende op dit moment geloof ik. Werkt o.a. voor Victoria's Secret en L'Oreal. En ze komt uit Friesland
Weetje wat ook mooi is (vind het zelfs mooier voor veel foto's)? Afdruk op plexiglasquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Al dik vier jaar getrouwd, vanavond eindelijk een canvas-met-trouwfoto bestellen
Volgens mij is Heidi Klum ook echt een leuke vrouw, ik vind haar altijd heel... geestig overkomen, wat voor een Duitse toch uniek isquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:32 schreef TAV74 het volgende:
En warempel een model dat wel leuk is, die zijn toch vrij zeldzaam. Vond haar in College tour een stuk sympathieker dan ik verwacht had.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, wat een brakke zaterdag - ik word te oud om nog tot 4 uur te borrelen
Deze hebben wij hangen, maar of het helemaal over komt zo vraag ik me afquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sun, kun je daar eens een voorbeeld van laten zien?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik blijf maar singleDie drang naar relaties
Echt een vette fotoquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
Deze hebben wij hangen, maar of het helemaal over komt zo vraag ik me af
[ afbeelding ]
zelluf maaktquote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Al dik vier jaar getrouwd, vanavond eindelijk een canvas-met-trouwfoto bestellen
Dat laatste vraag ik me af eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Doutzen Kroes is lekker nuchter en naïef.
Volgens mij is het een gehaaide zakenmevrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me af eigenlijk
Zo ziet hij er op scherm uit:quote:
Is goed joh, maar alleen als het uitkomt bij je afspraak hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahVolgende week een rematch dan maar?
Yup. Maar wel een errug lekker dingquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gehaaide zakenmevrouw
En dat plexiglas maakt het echt heel tofquote:
Echt? Ze kwam nogal dom over bij RTL Boulevard, maar dat kon wel eens een masker zijn. Helemaal geen Tyra Banks of Naomi Campbell ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gehaaide zakenmevrouw
Dom is ze absoluut niet, snap dat ze zo over kan komen maar als je haar langer aan het woord hoort veranderd je beeld echt wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt? Ze kwam nogal dom over bij RTL Boulevard, maar dat kon wel eens een masker zijn. Helemaal geen Tyra Banks of Naomi Campbell ofzo.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt? Ze kwam nogal dom over bij RTL Boulevard, maar dat kon wel eens een masker zijn. Helemaal geen Tyra Banks of Naomi Campbell ofzo.
Weet ik, het was dan ook bedoeld als complimentquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zelluf maakt![]()
![]()
maar het komt ook erg mooi uit op plexiglas. Ze drukken de foto aan de onderkant en dus kijk je echt door het plastic heen..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik, het was dan ook bedoeld als complimentIk ga misschien een van de Mongolie-foto's zo afdrukken, als ik kan kiezen.
Lijkt me lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, we moeten sowieso eens bij de Ethiopier gaan eten in Delft, leuk tentje is dat
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dom is ze absoluut niet, snap dat ze zo over kan komen maar als je haar langer aan het woord hoort veranderd je beeld echt wel.
Echoquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is niet dom, dat is niet-bitchy
![]()
Maar.. op sommige vlakken vond ik haar wel wat oppervlakkig over komen, dat wel. Maar niet dom of naïef of zo. Meer dat ze daar gewoon nooit over na denkt of hoeft te denken..
Mwoah, matig, vond de antwoorden nog vrij ver uit elkaar liggen dit keerquote:
Groot gelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
Ga morgen maar niet helemaal op-en-neer naar Breda om een auto te bekijken.
Even gewoon een lekkere luie zondagmiddag hebben en ontknoping F-1 en voetjebal kijken en badje en door B. mijn haartjes laten knippen
Autootje komt nog wel een keer.
Is gewoon hard nodig eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
Groot gelijkff lekker zondagje relaxen kan geen kwaad!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is gewoon hard nodig eigenlijk.
Lekker badje, krantje, uitslapen, mss een stukkie wandelen, nieuwe boeken van de bieb lezen.
Gewoon ff nax
Keep on dreaming.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Supersportmiddag morgen. AZ gaat Ajax in de pan hakken en Alonso wordt wereldkampioen voor de derde keer.
Oh ja brood bakken kan ik ook wel eens gaan doen. Ik heb nog lowcarb meel van de molen wat ik altijd door de BBM liet doen (die is kapoetjes gegaan).quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil dat ookIk zit te wachten op antwoord of ik morgen nou wel of niet naar een concert moet. En ik wil morgen brood bakken
Denk dat ik de erwtensoep nog ff uitstel tot volgend weekend.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
Hoi
Mn verjaardag was leukleuke cadeautjes gekregen vandaag
en het was super gezellig
papa had lekkere soepjes en salades gemaakt dus iedereen heeft mee gegeten, zo gezellig
mijn familie is leuk
(Ik ben in een liefdevolle bui)
Werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja brood bakken kan ik ook wel eens gaan doen. Ik heb nog lowcarb meel van de molen wat ik altijd door de BBM liet doen (die is kapoetjes gegaan).
Eens even uitzoeken hoe ik dat nou eens aan moet pakken, hoelang moet het rijzen en hoelang in de ovenIk deed meestal het volkorenprogramma in de BBM....
Tips?
Tof, samen doen mét pica'squote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Werkelijk geen ideeIk ga morgen ook experimenteren
Lekker.... dat moet echt vrij lang sudderen he Boor?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
Leuk Aure.
Ik ben in een bui dat ik weer eens een een flinke pan bolognesesaus wil maken. Kortom dat gaat komende week weer gebeuren. Dan maar direct voor drie of vier maaltijden zodat er ook wat in de vriezer kan.
.
Ja. Minimaal drie uur nadat alles erin zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker.... dat moet echt vrij lang sudderen he Boor?
Is goedquote:
Sudderen is goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker.... dat moet echt vrij lang sudderen he Boor?
even snel gekeken wat een Ethiopier op het menu heeft staan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik, het was dan ook bedoeld als complimentIk ga misschien een van de Mongolie-foto's zo afdrukken, als ik kan kiezen.
Peetje, we moeten sowieso eens bij de Ethiopier gaan eten in Delft, leuk tentje is dat
Om mijn lever een beetje te sparen, heb ik een grote kan sap gemaakt: wortel/appel/beetje bleekselderij/limoentje
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Ethiopisch eten ?
Dat is toch met z'n allen van een grote schaal met je handen eten?
Kim Holland.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
terug
wat een leuk toneelstuk was daterg grappig. gem. leeftijd van het publiek was 83 dus ik voelde me helemaal thuis. werd in de aspergerhof midden in de polder gehouden. bingo was erg leuk; toffe prijzen. kilo ui, kilo aardappels, pondje spruiten, rookworsten, suske en wiske schilderijtjes en natuurlijk een heleboel planten en bloemen van omliggende kwekerijen
jammer dat het al zo laat is anders ging ik nog ff naar het cafe in t dorp aangezien Kim Holland er met een vriendin komt haha. zit nu aan mn avondeten; noodles
en is het eten wat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ah daar heb ik ooit een stipjesdate gehad
vind ik ook hoor. wilde alleen ff lachen. weet nu al hoe die boeren zich gaan gedragen..quote:
wil je de naam K* H* niet meer roepen.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook hoor. wilde alleen ff lachen. weet nu al hoe die boeren zich gaan gedragen..
Kut Hoer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:37 schreef z80 het volgende:
[..]
wil je de naam K* H* niet meer roepen.
je jaagt iedereen weg.
Ja, ik vind het erg lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef z80 het volgende:
[..]
en is het eten wat?
Eindhoven is nog wel te doen om een keertje te gaan eten.
dat ga ik zo ook wel redden denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
slapie
tot morgen 10:00 ... lekker 10 uur in coma geraken
Grappig, absurd en helemaal Van Warmerdam.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
Maar eens kijken of de film Van Alex van Warmerdam op Ned2 ons kan boeien.
Wat voor feest? Waar en met wei?quote:
Ik zou lekker naar huis en je bedje gaanquote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Sarabi het volgende:
Van schoonfamilie maar de jarige is al naar de disco dus ik wil ook slapen
eensquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar huis en je bedje gaan
Ik blijf hier slapenquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar huis en je bedje gaan
Dan zou ik lekker naar boven gaan als het kanquote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf hier slapen
Dus nog even volhouden
Dat lijkt me een goed idee jaquote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker naar boven gaan als het kan
Wie zou dat niet willenquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Zo grappig van jou Saar : altijd als je bij je schfamilie zit wil je eigenlijk liever bij ons zijn
Werk ze, Kahliequote:Op zondag 14 november 2010 10:14 schreef kahlie het volgende:
Ik ben ook wakker! Zo weer aan het werkGisteren "gewerkt" van 12.00-18.00. Was harstikke tof. Allemaal arme mensen met pijntjes e.d. gemasseerd en veel complimentjes gehad. Vandaag zou het nog drukker worden dus ik hoop ook voor mij!
Veel plezier mensen die een luie zondag hadden gepland
11 uur geslapenquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat ga ik zo ook wel redden denk ik![]()
Heerlijk..
Voel me vandaag echt al een stuk beter nu. Alleen enorm veel last van mijn spieren in mijn nek en schouders, trekt door naar mijn arm en zeurt als een malleHoop dat dat morgen ook wat minder is, want dit is gekmakend
Morgen lekker weer niet veel doen, even de rapporten ophalen en wellicht een lekker wandelingetje maken.
Dan heb je te lang geslapenquote:
Daarom heb ik ook niet de nieuwe iTunesquote:Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan heb je te lang geslapen
Enneh.....Last.FM doet het niet meer met de nieuwe iTunes
Plakten ze goed?quote:Op zondag 14 november 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgeneten was wederom zalig. En Tezz? Kousen van de Hema zijn prima hoor! Bleven goed zitten
quote:Op zondag 14 november 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgeneten was wederom zalig. En Tezz? Kousen van de Hema zijn prima hoor! Bleven goed zitten
Heel verstandigquote:Op zondag 14 november 2010 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet de nieuwe iTunes
Ik had roerei met kaas en peterselie op een stuk dikgesneden kloosterbrood. Was heerlijk!quote:
Dat klinkt idd goedquote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had roerei met kaas en peterselie op een stuk dikgesneden kloosterbrood. Was heerlijk!
Actieve buien zijn voor op kantoor, toch?quote:Op zondag 14 november 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo, als een blok geslapen, moest mezelf uit bed dwingen, anders was het minimaal één uur geworden.
Ik heb niet het gevoel dat ik in een actieve bui ben vandaag
Ben jij malquote:Op zondag 14 november 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Actieve buien zijn voor op kantoor, toch?
Oh ja...je hebt gelijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben jij mal![]()
![]()
Die zijn voor bij het organiseren van beurzen, handballen, vakanties en dat soort dingen
Leuk!quote:Op zondag 14 november 2010 10:31 schreef LieLie het volgende:
Morgen! Gisteravond levend stratego gedaan in een donker bos, best grappigEn heerlijk gegeten!
Nu ontbijt
Dus we gaan het echt doen?quote:Op zondag 14 november 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
...maar eerst dat apparaat met die kneedhaken zoeken en dan het deeg maken.
Ja, ik ben niet zo van het uitstellen. Soms begin ik gewoon 's avonds of 's nachts met de raarste klussen. Ken je de uitdrukking "ze heeft het op haar heupen" ?quote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dus we gaan het echt doen?Ik ga zo spul halen bij appie als ik de rest van mijn weekmenu klaar heb
(tussen het uit eten gaan moet ik ook nog ff koken
)
4 dagen is niksquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb voor het eerst in 4 dagen weer gewoon kleren aan getrokken ipv huispakken/pyjama's, maar voelt nog niet helemaal logisch..
Ik kan heel goed uitstellen, maar dan kan ik vervolgens wel op de meest debiele tijden wel ineens de geest krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van het uitstellen. Soms begin ik gewoon 's avonds of 's nachts met de raarste klussen. Ken je de uitdrukking "ze heeft het op haar heupen" ?
Ik ben dan ook nooit écht écht ziekquote:
quote:Wasbeerhonden in Friesland
Uitgegeven: 13 november 2010 14:16
Laatst gewijzigd: 13 november 2010 14:22
WAGENINGEN - In Friesland heeft zich naar alle waarschijnlijkheid een kolonie wasbeerhonden gevestigd.
© ANP
Natuurwaarnemers hebben al 23 keer zo'n dier gezien en kortgeleden is voor de derde maal een dode wasbeerhond gevonden in Vegelinsoord, een klein plaatsje tussen Joure en Heerenveen.
De wasbeerhond hoort niet in onze streken thuis, maar in Duitsland komt het dier al op grote schaal voor.
maakt toch niet uit? doe gewoon lekker je pyjama aan als je je daarin het lekkerst voelt. kusje voor zieke jijquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb voor het eerst in 4 dagen weer gewoon kleren aan getrokken ipv huispakken/pyjama's, maar voelt nog niet helemaal logisch..
dat is heel tof dat je nooit echt echt ziek bent. alleen nu accepteren dat je dat wel bent.quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nooit écht écht ziekdat is het irritante.. Alleen laatst de mex-griep.. toen was ik echt goed ziek ruim een week..
Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijnquote:Op zondag 14 november 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is heel tof dat je nooit echt echt ziek bent. alleen nu accepteren dat je dat wel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |