Kaaaaaaaaaasiequote:
Thx for asking.quote:nou ze heeft er een pil bij, want de golesterolledol was ook verhoogd.
Plus de bloeddruk flink verhoogd. En ik beroemde mij altijd op de lage bloeddruk.
Stoppen met roken is een crime ! Dus smokkel ik 2-3 per dag en vind er dan ook nog nix an.
Naar de diëtiste , eenmalig verwacht ik. En 2 maanden eerder naar de spoedpoli cardio hebben hullie besproken. Flinke verwarring in mijn hoofd en hart af en toe. Plus bij mn. AnneX
Oh ik wel. De pizza ken ik niet en daar zou ik niet zo snel voor kiezen, maar van veel light-producten ben ik in afval-fase wel adept.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
zo laatst had ik mn neefje wat geld gegeven om naar de super te gaan : komt ie thuis met een light piza.... boehoe met 50% vet... ha ja die dingen zijn dus echt totaal niet te nassen hey? net als of er helemaal geen kaas opzit dus...ik doe iig niet mee aan de "light-mode"
Jemig vrouw, een boel omschakelingen bij elkaar hè?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef AnneX het volgende:
Géen idee P.
Wij eten alleen boerenkaas van de boerderieje een dorp verderop.
Die heet licht of zwaar belegen of oude kaas.
Altijd wel leuk een bosssie bloemen krijgen, Dude.
[..]
Thx for asking.
Jeetje johquote:
Owja!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verjaardagfeestje waar ik DE jurk ga aantrekken
Hou het waarschijnlijk ook bij een paar wijntjes
van harte Boris!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:59 schreef borisz het volgende:
Zo eerste corporate finance test een score van 100%. Ofwel 1/3de punt het tentamen is vast binnen
op de foto stond het je goed, dus zou 't gewoon doen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepals ik straks nog durf maar denk het wel
I feel good
Dankjewelquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
op de foto stond het je goed, dus zou 't gewoon doen!
Geen bezit is de grootste rijkdom Bluezz!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:48 schreef Bluezz het volgende:
39877 auto's later hebben we nog nix
oh lees het nu...quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Onwezenlijk hoor die uitvaart, ik had steeds maar het gevoel dat ze zelf ergens tussen de vele mensen zat en zich elk moment kon omdraaien en me een knipoog of zo zou geven
Man en 1 dochter + collega's en de uitvaartdame spraken, dat was ontroerend en erg verdrietig. Muziek was helemaal des W.'s, dus dat was even op je tanden bijtenquote:
Pff nog steeds niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:48 schreef Bluezz het volgende:
39877 auto's later hebben we nog nix
En zo is 't.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man en 1 dochter + collega's en de uitvaartdame spraken, dat was ontroerend en erg verdrietig. Muziek was helemaal des W.'s, dus dat was even op je tanden bijten![]()
Bijna al 'mijn' cardiologen waren er, dat was heel goed om te zien en de collega's steunden elkaar.
Voor de rest vind ik het gewoon nog steeds vreselijk, oneerlijk en ben ik een boos wat ze overkomen is.
Vooral aan het eind toen we langs haar man liepen, ik hem in het voorbij gaan een aai gaf en in zijn arm kneep, meteen haar foto voor de kist zag staan toen we eromheen liepen kon ik alleen nog maar hardop janken, en hield ik het niet meer tegen maar dat mag.
Genoeg erover nu, voor mij is het niet echt een grote leegte Dude, zo voelt het niet, ik snap het gewoon nog steeds niet goed. Maar voor haar man & kinderen en 4 kleinzoontjes (haar apies zei ze altijd en dat werd ook een paar keer genoemd) is het zó verdrietig
Maandag nog ergens kijken. En weer verder speuren.....quote:[b] Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef kaasplankje het
Pff nog steeds niet?er is ook veel aanbod momenteel, mijn autootje moet ook nog komen. Hopelijk is dat over 2 weken het geval.
Prima als het van mijn moeder op dit moment zou zijn bijv. (die is 90 en al jaren ziek), maar dit soort uitvaarten zijn gewoon idioot en het zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima als het van mijn moeder op dit moment zou zijn bijv. (die is 90 en al jaren ziek), maar dit soort uitvaarten zijn gewoon idioot en het zou verboden moeten worden
die zijn idd niet lekker, gewoon kartonquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
zo laatst had ik mn neefje wat geld gegeven om naar de super te gaan : komt ie thuis met een light piza.... boehoe met 50% vet... ha ja die dingen zijn dus echt totaal niet te nassen hey? net als of er helemaal geen kaas opzit dus...ik doe iig niet mee aan de "light-mode"
Ik weet, maar het is wel handyquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:
Geen bezit is de grootste rijkdom Bluezz!
/Boeddhisme
Goedzo Elf, wij hebben een paar uur in de auto gezeten op zoek naar een auto, eigenlijk ook wel fijn, lekker praten over de uitvaart en met hele andere dingen bezig zijn is gewoon dé manier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef DarkElf het volgende:
gisteravond nog uitgebreid de moeder van de mr aan de phone gehad.. die kon weer wat meer over schone zus vertellen...
t leven is kut soms.
en in tegenstelling tot zulke dingen: vanavond ga ik lekker van t leven genieten juist, en van mijn relatie en van heerlijk eten. Omdat t kan.
geniet ervan en knuffel je man maar eens lekker vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Wijntje ingeschonken
Aait kaas over bolletje
Dat doe ik de hele dag door eigenlijk al (al wekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef DarkElf het volgende:
geniet ervan en knuffel je man maar eens lekker vanavond
snap tquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele dag door eigenlijk al (al weken)
![]()
hehe proostquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
Ik heb het bier Hel en Verdoemenis open getrokken. Kijken of het bier zijn naam eer aan doet.
Typisch geval van een misleidende foto schat ik zo inquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
voor de burger fans onder ons; vanmiddag reed ik langs de Mc en ondanks mn vaders advies van niet gezond kon ik er toch niet zomaar langsheb deze gegeten: "1955"
[ afbeelding ]
gelukkig niet! natuurlijk niet hetzelfde maar hij smaakte wel zoals je zou denkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Typisch geval van een misleidende foto schat ik zo in
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niet! natuurlijk niet hetzelfde maar hij smaakte wel zoals je zou denken
gecarameliseerde uitjes, bacon, tomaten, sla, bbq- en een soort van cocktailsaus. oh ja en het vlees was ook lekker gekruid, weet niet waarmee.
hebben ze maar (tijdelijk) in een paar restaurants
Droog en klef?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar hij smaakte wel zoals je zou denken
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoelquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Net lekker film gekeken. Gaat steeds beter, ben vandaag niet in slaap gevallen, dat is een goed teken
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoel![]()
stumble uponquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/
Je moet een dikke sjaal kopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik knuffel mn deken als ik verdrietig ben
je moet wat als vrijgezel he![]()
Zusquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo, maar bij elke post bekruipt me een ongeduldgevoel![]()
Nu zien er een hoop er niet echt lekker uit, maar nummer 26 is echt om tequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan zelf beter: http://www.stumbleupon.com/su/1g55YP/www.cheeseandburger.com/
dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
heb niet echt een sjaal. ik ga lekker in bed liggen en mn deken vasthoudenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je moet een dikke sjaal kopen.
Die kan je dan omdoen. En dat is misschien wel even goed als een vriend(in) knuffelen
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb niet echt een sjaal. ik ga lekker in bed liggen en mn deken vasthouden
of ik zet hard dance- en apres ski muziek aan en ga dansen
Ben het volledig met je eens!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu zien er een hoop er niet echt lekker uit, maar nummer 26 is echt om te![]()
nummer 12 trouwens ook
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
nou tijd om te dansen is aangebroken.... net een vriendschap verbroken...
New York gaat dus niet meer door maar zat er al aan te komen. weer helaas een teleurstelling als ik ergens enthousiast over benben ff dansen
Boogschieten, dat kan ik echt heel goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:Lie! Hoe is het? Wat hebben jullie gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boogschieten, dat kan ik echt heel goed
Toen een rondleiding door een kleine bierbrouwerij, straks wordt er door een kok voor ons gekookt in het huis en vanavond hebben we nog iets in het bos ofzo.
En de nieuwe baby in de groep heeft zich al gemeld, dus die discussie slaan we overin juni wordt er weer eentje geboren
![]()
En stef stuntpiloot met berenburg en vieux gisteravond heeft maar een zwaar slachtoffer veroorzaakt, die ligt nu nog op bed
quote:
quote:
Klinkt goed! Foto?? (van je gerecht natuurlijk, niet van je vriendquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Hij is echt goed![]()
Denk dat ik dit maar ga maken als volgende week o.a. m'n vegetarische, goed kokende vriend komt eten. Kan ie vast wel op prijs stellen.
Nice. Maar pallets branden ook goed op een stapel, hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
De haard knettert hier zalig![]()
Ik had via de buurman een stapel pallets voor 5.- Euro. Die heb ik vanmiddag grotendeels klein gezaagd. Nu hebben we eindelijk weer wat te stoken op voorraad
Heerlijk! Wij gaan zo naar mijn ouders waar we ook bij het vuurtje mogen gaan zitten... Wij hebben een openhaard thuis en kunnen helaas niet alles stoken. Ik heb helaas ook geen 'adresjes' en hout kopen is me te duur. Dus voor ons voorlopig geen haardvuurtje thuis....quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had via de buurman een stapel pallets voor 5.- Euro. Die heb ik vanmiddag grotendeels klein gezaagd. Nu hebben we eindelijk weer wat te stoken op voorraad
Te laat!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt goed! Foto?? (van je gerecht natuurlijk, niet van je vriend)
Een open haard is goud waard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef Tezz het volgende:
Heerlijk! Wij gaan zo naar mijn ouders waar we ook bij het vuurtje mogen gaan zitten... Wij hebben een openhaard thuis en kunnen helaas niet alles stoken. Ik heb helaas ook geen 'adresjes' en hout kopen is me te duur. Dus voor ons voorlopig geen haardvuurtje thuis....
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat hebbie nou weer gedaan
En dansse FF, shake that booty
Hij had je doorquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.
lul! wel jammer maar heb net heerlijk gedanst! op harde dance, "laat maar waaien" en zelfs op een lied van Coole Piet(waar ik mee heb opgetreden als pietje haha) dansen is goe-hoed
Oh heerlijk Kaasie. 't Is er echt weer voorquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Maar waarom is de vriendschap dan ook meteen over? Ik vind het niet zo heel raar dat hij dan liever alleen gaat, is voor hem misschien niet zo leuk om met je op reis te gaan als hij meer voelt en jij niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
die jongen begon ineens meer voor me te voelen en blijkt dus dat hij liever alleen wil als ik een relatie met hem wil want anders heeft hij het idee dat ik meega omdat het makkelijk is.
lul! wel jammer maar heb net heerlijk gedanst! op harde dance, "laat maar waaien" en zelfs op een lied van Coole Piet(waar ik mee heb opgetreden als pietje haha) dansen is goe-hoed
omdat hij ineens heel vreemd deed daarbij. eerst mij enthousiast maken, dan steeds vager praten en vervolgens lullige dingen zeggen om uiteindelijk toe te geven als ik het zeg dat hij gewoon meer wil. ben het nu gewoon ff zat, en zo'n goede vriend was het niet. misschien spreek ik em later weer maar vanmiddag deed hij heel stom/vaag en anders en dat heb ik helaas al genoeg gezien bij mensen met wie ik omga dus ga dan maar even weg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom is de vriendschap dan ook meteen over? Ik vind het niet zo heel raar dat hij dan liever alleen gaat, is voor hem misschien niet zo leuk om met je op reis te gaan als hij meer voelt en jij niet.
Lijkt mij niet erg slim als ze 3 weken 15 mg aan raden en daarna 10 mg om dan eerder te beginnen aan de 10mg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga trouwens smokkelenmoest 3 weken 15 mg slikken en daarna 3 weken 10 mg maar ben nu 2 weken verder en ga vnv beginnen met 10 mg
Zou ik niet doen, je arts maakt dan een diagnose op basis van verkeerde informatie. Compliantie!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga trouwens smokkelenmoest 3 weken 15 mg slikken en daarna 3 weken 10 mg maar ben nu 2 weken verder en ga vnv beginnen met 10 mg
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg mail van Andre Pronk! (die X Factor auditie deed en bij Jensen zat en opviel vanwege zijn paardenlach)
hallo vrienden.
zoals jullie weten is mijn nieuwe plaat uit gekomen op 11-11-2010 en de titel is.
1. ik ben niet dik. maar zwaar geschapen!
2. carnaval met andre
3. ik ben niet blij met m'n nieuwe schoenen.
mochten er nog radio zenders zijn die deze muziek willen draaien. dan kunnen ze mailen naar het volgende adres .....
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat hij ineens heel vreemd deed daarbij. eerst mij enthousiast maken, dan steeds vager praten en vervolgens lullige dingen zeggen om uiteindelijk toe te geven als ik het zeg dat hij gewoon meer wil. ben het nu gewoon ff zat, en zo'n goede vriend was het niet. misschien spreek ik em later weer maar vanmiddag deed hij heel stom/vaag en anders en dat heb ik helaas al genoeg gezien bij mensen met wie ik omga dus ga dan maar even weg.
jammer van NY, nu maar kijken of ik ergens alleen naartoe kan. misschien een tennisvakantie
Je wilt graag die single hebben he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
weet niet wat ik erover moet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |