abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88672499
Wat is dat toch met deze maatschappij tegenwoordig

Mensen die de 30 gepaseerd zijn en nog niet volwassen willen worden. Het 'huisje, boompje, beestje' leven ontwijken. Nog steeds feesten en beesten en wonen op een goedkope kamer. Kortom, niet in de pas mee willen lopen en zich krampachtig afzetten tegen onze maatschappelijke normen. En de media en bladen jutten de boel nog verder op.

Eens komt de tijd dat je verder moét. Zeker als je de 30 gepaseerd bent. Het wordt dan echt wel tijd om te trouwen, kinderen te krijgen en een hypotheek te nemen. Als ik die 30-tigers zie in de kroeg met hun drankjes en sjanserij en gemakkelijke leventje, moet ik altijd 'nee schudden' met mijn hoofd. Geen verantwoordelijkheid nemen denk ik dan :')
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 15:41:25 #2
230491 Zith
pls tip
pi_88672519
Heb je al een baan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88672525
Verdomme waarom krijg jij niet een forumban met al die kuttopics van je..
pi_88672537
Troll in sight, Aanvraag voor Permaban.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:42:22 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88672545
HBB moet wel wegelegd zijn voor mensen boven de 30.. ik bedoel.. als je geen relatie hebt.. hoe wou je dan een huis bekostigen in de randstad?

denk eens na aub
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:42:38 #6
242879 Onnoman
The On And Only
pi_88672550
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef fullmetal het volgende:
Troll in sight, Aanvraag voor Permaban.
ban voor aanvraag ban
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_88672557
Ben je niet gewoon jaloers op die mensen?
pi_88672578
Wat een zwaar leven moet TS hebben :')
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:44:04 #9
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_88672586
TS zit onder de plak en mag niet met zijn maten mee het café in omdat hij zijn vleesflap tevreden moet houden.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_88672600
gelijk denken dat dit een troll is, srsly :')

Maar denk zelf eens ff logisch na:

Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
pi_88672634
Neem mike the situation , 28 bijna dertiger...

Zo slecht heeft hij het toch niet....
hij verdient nu grootttt geld hoor.
pi_88672649
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Leonidas82 het volgende:

Mensen die de 30 gepaseerd zijn en nog niet volwassen willen worden. Het 'huisje, boompje, beestje' leven ontwijken. Nog steeds feesten en beesten en wonen op een goedkope kamer. Kortom, niet in de pas mee willen lopen en zich krampachtig afzetten tegen onze maatschappelijke normen. En de media en bladen jutten de boel nog verder op.

Eens komt de tijd dat je verder moét. Zeker als je de 30 gepaseerd bent. Het wordt dan echt wel tijd om te trouwen, kinderen te krijgen en een hypotheek te nemen. Als ik die 30-tigers zie in de kroeg met hun drankjes en sjanserij en gemakkelijke leventje, moet ik altijd 'nee schudden' met mijn hoofd. Geen verantwoordelijkheid nemen denk ik dan :')
neuh ik denk eerder dat dit soort mensen volop van het leven willen genieten nu het nog kan en niet in het stramien van wat jij en ik kennen willen lopen. Kan dat wel begrijpen. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88672660
Jaaaaja.
pi_88672665
Wat een lelijk topic. Dat je op een gegeven moment verantwoordelijkheid moet nemen is tot daar aan toe, maar dat je dan alles maar op moet geven en gezinnetjes stichten is onzin natuurlijk.
Wie ben jij om te bepalen wat men al dan niet moet?
HÆLP.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:47:28 #15
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_88672667
zelfs tong80 heeft een vrouw moet niet gekker worden
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_88672675
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:

Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
omdat veel mensen dit niet willen, ze kennen van hun ouders hoe het gaat en daar hebben ze geen zin in.
Ikzelf probeer ook nog gewoon jong te blijven, natuurlijk wel werken en huisje enz maar waarom niet nog lekker gezellig feesten enzo??
staat er ergens geschreven dat als je 30+ bent je een saaie mafkees MOET worden die alleen maar thuis zit??
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88672684
quote:

Eeuwig jong blijven hoeft niet. Maar moet dat persé met HBB? Mijn broer(tje) is de dertig ook al gepasseerd, maar geen HBB voor hem. Hij heeft een eigen zaak en is daar 60-70 uur per week mee bezig, als het er al niet meer zijn. Voor hem geen vriendin en al helemaal geen kinderen (voorlopig).
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88672710
Kinderen hinderen
pi_88672768
Gaat heen en vermenigvuldigt u, wijze uitspraak wel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:57:06 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_88672883
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef chroestjov het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt u, wijze uitspraak wel.
Met name dat eerste deel _O-
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_88672905
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef smegmanus het volgende:
TS zit onder de plak en mag niet met zijn maten mee het café in omdat hij zijn vleesflap tevreden moet houden.
+1 scherp
pi_88672909
Maar waarom heb je hier last van?
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:59:55 #23
317126 Zware_jongen
Eloquente delinquent
pi_88672938
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Hyundai het volgende:
Verdomme waarom krijg jij niet een forumban met al die kuttopics van je..
pi_88672998
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef Kaneelthee het volgende:
Maar waarom heb je hier last van?
heel simpel

als mensen geen gezinnen meer stichten of uitstellen, komen er minder kinderen. Minder kinderen betekend dat er straks mijn pensioen niet meer betaald kan worden.

Onze generatie (bouwjaar 80) heeft er dus belang bij dat mensen ophouden met 'eeuwige jeugdigheid' en feesten en gewoon de tering bij de nering zetten, zoals vroeger. Dus gewoon gezinnen stichten, rust in de tent, hypotheek nemen en hard werken. Dat noemen we volwassenheid.
pi_88673005
Lol, een gezinnetje is slecht voor je hart. In mijn kennissenkring vliegen de probleembabies en post natale depressies mij om de oren. Echtelijke ruzies, relatieproblemen e.d. moet ik allemaal aanhoren.

Nee, ik blijf wel vrijgezel, ik ga lekker gamen, bierzuipen en roken en motorrijden en andere onzin, in plaats van, kinderen van school halen, boodschapjes doen, gezeik aan mijn kop van een vrouw en dan ook nog eens 40 uur of langer moeten werken.

Weet je wel niet hoeveel geld luiers kosten, kinderopvang, school en dan nog je hypotheek aflossen. Allemaal door de maatschappij gestimuleerde en opgedrongen stressfactoren, nee... daar doe ik niet aan mee! Ik ben wat dat betreft tamelijk nonconformistisch.
pi_88673076

The Dude disagrees..!
pi_88673099
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Balisto het volgende:
Ben je niet gewoon jaloers op die mensen?
Dit dus! TS :')
pi_88673206
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ban voor aanvraag ban
dat doe je nu zelf ook _O-
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_88673211
TS heeft een labrador :')
pi_88673232
TS woont in een vinexwijk en heeft een Opel Astra voor de deur staan
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_88673316
Niks moet natuurlijk TS! Maar sommige mensen gaan het heel krampachtig ontwijken en dan lekker tussen de tieners in de kroeg gaan staan. Beetje sneue types. Deze vond ik ook best sneu:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef LangeJan het volgende:

Nee, ik blijf wel vrijgezel, ik ga lekker gamen, bierzuipen en roken en motorrijden en andere onzin, in plaats van, kinderen van school halen, boodschapjes doen, gezeik aan mijn kop van een vrouw en dan ook nog eens 40 uur of langer moeten werken.

Weet je wel niet hoeveel geld luiers kosten, kinderopvang, school en dan nog je hypotheek aflossen. Allemaal door de maatschappij gestimuleerde en opgedrongen stressfactoren, nee... daar doe ik niet aan mee! Ik ben wat dat betreft tamelijk nonconformistisch.
Dat soort types zitten met kerst al gauw alleen thuis 'lekker te gamen'.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:22:16 #32
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88673346
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Lol, een gezinnetje is slecht voor je hart. In mijn kennissenkring vliegen de probleembabies en post natale depressies mij om de oren. Echtelijke ruzies, relatieproblemen e.d. moet ik allemaal aanhoren.

Over die kinderen; eens!!!

Maar alleen is toch ook gewoon kut? Dat zijn vaak van die zielepoten die dan rond kerst of zo helemaal alleen zijn en dan gaan schooien bij al hun bekenden.
En dan even later weer staan te pochen hoe stoer het vrijgezellenleven is.

Ik hou van een partner hebben, moet je alleen wel de juiste vinden. Ik kan nu namelijk veel meer dan als een single. Ik kan motorrijden, ik kan gaan feesten, ik kan gaan zuipen, ik kan gaan gamen. Maar ik kan ook een huis kopen, ik heb altijd een steun en toeverlaat om me heen en ik neuk gegarandeerd meer dan als vrijgezel.

Je moet natuurlijk wel rekening houden met je partners wensen, maar ik ervaar dat ik ruim voldoende vrijheden heb om zeer gelukkig te zijn.
Het is niet HBB, maar ook geen losbandig vrijgezellenleven. Maar vooral ZONDER kinderen.
Are you wanking?
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:25:59 #33
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_88673433
quote:

De enige die hier dingen niet kan accepteren ben jij.
pi_88673512
Toen TS nog janktopics opende in R&P over ex-vriendinnen vond ik hem vermakelijker.
Dit, dus.
pi_88673516
quote:

Hier wilt elk meisje al moeder worden op 17 jarige leeftijd :')
Lost my ipod :`(
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:30:15 #36
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_88673536
Mensen die huisje boompje beestje zijn:

- moeten per se elk jaar op vakantie
- gaan 2x per jaar naar dezelfde bestemming op vakantie
- nemen hun pasgeboren baby ook mee
- zijn kaal als ze over hun kantoorbaan praten
- kijken naar de reclame van randstad met plezier
- werken 40 uur per week als werknemer, waarvan 30 jaar onder angst
- kijken tv zodat ze lui en dom worden/blijven
- klagen over de herfst
etc.

dus je bent niet echt consequent bezig
pi_88673562
quote:

TS is een kuddedier :')
pi_88673617
En ga jij nog een keer een fatsoenlijke studie afronden voor je 30e?
pi_88673630
Ik wacht wel tot mijn veertigste. Dan versier ik ergens een 28-jarige schone die valt op oudere mannen.
pi_88673685
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef OEM het volgende:
Mensen die huisje boompje beestje zijn:

- moeten per se elk jaar op vakantie
- gaan 2x per jaar naar dezelfde bestemming op vakantie
- nemen hun pasgeboren baby ook mee
- zijn kaal als ze over hun kantoorbaan praten
- kijken naar de reclame van randstad met plezier
- werken 40 uur per week als werknemer, waarvan 30 jaar onder angst
- kijken tv zodat ze lui en dom worden/blijven
- klagen over de herfst
etc.

dus je bent niet echt consequent bezig
Hmm rare beeldvorming heb jij. Ik ben ook gesettled dus jullie vinden me vast 'huisje boompje beestje'.

- Ik woon samen in een prachtig huisje
- Ik heb een hele leuke baan waar ik met plezier naar toe ga
- Ik ga minstens 2x per jaar Europa uit
- Ik ga vaak genoeg spontaan uit eten, weekendjes weg, nachten stappen etc.
- M'n vriend en ik laten elkaar vrij, gaan bijv ook zonder elkaar op vakantie.

Dus. Als je denkt dat 'huisje boompje beestje' niet leuk is heb je gewoon niet genoeg hersens voor een leuke baan en een stomme partner die je onder de duim houdt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:37:12 #41
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_88673694
Dacht:
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:38:13 #42
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_88673721
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef karoltje het volgende:

[..]

Hmm rare beeldvorming heb jij. Ik ben ook gesettled dus jullie vinden me vast 'huisje boompje beestje'.

Dus. Als je denkt dat 'huisje boompje beestje' niet leuk is heb je gewoon niet genoeg hersens voor een leuke baan en een stomme partner die je onder de duim houdt.
Het was een opsomming van andere klb-topics van de heer TS
pi_88673777
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef karoltje het volgende:

[..]

Cool vooroordelen onderuit halen met andere vooroordelen (8>
pi_88673792
Omdat TS een zwakke persoonlijkheid heeft en zich nu al door zijn vrouw (want hij moet natuurlijk wel trouwen, dat hoort nu eenmaal) een koophuis met kind, golden retriever en Opel Astra station in heeft laten praten vindt hij dat alle andere mensen dat ook moeten doen.

Nu kan hij zich namelijk nog voor zijn hoofd stoten hoe stom hij is geweest om akkoord te gaan met dit leven terwijl het kapsel van zijn vrouw steeds korter en pittiger wordt en de kinderschare steeds verder groeit. Als hij de rest van de maatschappij ook het keurslijf in dwingt dan kan hij zich niet meer ergeren aan mensen die het leuker hebben dan hij. Dan is het leven pas goed.
pi_88673850
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

heel simpel

als mensen geen gezinnen meer stichten of uitstellen, komen er minder kinderen. Minder kinderen betekend dat er straks mijn pensioen niet meer betaald kan worden.

Onze generatie (bouwjaar 80) heeft er dus belang bij dat mensen ophouden met 'eeuwige jeugdigheid' en feesten en gewoon de tering bij de nering zetten, zoals vroeger. Dus gewoon gezinnen stichten, rust in de tent, hypotheek nemen en hard werken. Dat noemen we volwassenheid.
1) je was er vroeger zelf niet bij, je weet niet waar je het over hebt
2) wat jij hier schrijft valt onder het kopje "egoisme" ipv volwassenheid
3) er kan prima hard gewerkt worden zonder in een saaie burgerlul te veranderen
pi_88673855
Ik vind zulke mensen ook laf.
Vooral als ze kankeren op anderen die wel kinderen hebben of een vrouw .
Meeste van die singles zijn inhoudsloze egoïsten die uiteindelijk eenzaam sterven :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88673881
Had TS niet laatst een topic in R&P over dat zijn vriendin zo bazig was? Is dit zijn mening of die van Hare Prinsesselijke Hoogheid?
pi_88673894
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Onnoman het volgende:
HBB moet wel wegelegd zijn voor mensen boven de 30.. ik bedoel.. als je geen relatie hebt.. hoe wou je dan een huis bekostigen in de randstad?

denk eens na aub
Dat is dan toch je eigen schuld? Je had immers 30 jaar om ene relatie te vinden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_88673900
TS is best wel een succesvolle troll zo te zien.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_88673995
Op een bepaalde leeftijd wordt in de kroeg hangen en je gedragen alsof je 18 bent inderdaad vrij zielig.
Maar goed, sommige mensen kunnen geen afscheid nemen van hun jeugd. Die zien zichzelf op 35-jarige leeftijd nog steeds als jonge god en kwijlen naar meisjes van half hun leeftijd.
Sja.

Maar huisje-boompje-beestje is weer wat anders. Je kunt ook een 35-jarige 'hangjongere' zijn met een goed baan en een eigen huis. Zo'n persoon neemt ook z'n verantwoordelijkheden, en dan mag ie best in de kroeg hangen als ie daar zin in heeft.
Liej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')