ban voor aanvraag banquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef fullmetal het volgende:
Troll in sight, Aanvraag voor Permaban.
neuh ik denk eerder dat dit soort mensen volop van het leven willen genieten nu het nog kan en niet in het stramien van wat jij en ik kennen willen lopen. Kan dat wel begrijpen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat is dat toch met deze maatschappij tegenwoordig
Mensen die de 30 gepaseerd zijn en nog niet volwassen willen worden. Het 'huisje, boompje, beestje' leven ontwijken. Nog steeds feesten en beesten en wonen op een goedkope kamer. Kortom, niet in de pas mee willen lopen en zich krampachtig afzetten tegen onze maatschappelijke normen. En de media en bladen jutten de boel nog verder op.
Eens komt de tijd dat je verder moét. Zeker als je de 30 gepaseerd bent. Het wordt dan echt wel tijd om te trouwen, kinderen te krijgen en een hypotheek te nemen. Als ik die 30-tigers zie in de kroeg met hun drankjes en sjanserij en gemakkelijke leventje, moet ik altijd 'nee schudden' met mijn hoofd. Geen verantwoordelijkheid nemen denk ik dan
omdat veel mensen dit niet willen, ze kennen van hun ouders hoe het gaat en daar hebben ze geen zin in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:
gelijk denken dat dit een troll is, srsly![]()
Maar denk zelf eens ff logisch na:
Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
Eeuwig jong blijven hoeft niet. Maar moet dat persé met HBB? Mijn broer(tje) is de dertig ook al gepasseerd, maar geen HBB voor hem. Hij heeft een eigen zaak en is daar 60-70 uur per week mee bezig, als het er al niet meer zijn. Voor hem geen vriendin en al helemaal geen kinderen (voorlopig).quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
Met name dat eerste deelquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef chroestjov het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt u, wijze uitspraak wel.
+1 scherpquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef smegmanus het volgende:
TS zit onder de plak en mag niet met zijn maten mee het café in omdat hij zijn vleesflap tevreden moet houden.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Hyundai het volgende:
Verdomme waarom krijg jij niet een forumban met al die kuttopics van je..
heel simpelquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef Kaneelthee het volgende:
Maar waarom heb je hier last van?
Dit dus! TSquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Balisto het volgende:
Ben je niet gewoon jaloers op die mensen?
dat doe je nu zelf ookquote:
Dat soort types zitten met kerst al gauw alleen thuis 'lekker te gamen'.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Nee, ik blijf wel vrijgezel, ik ga lekker gamen, bierzuipen en roken en motorrijden en andere onzin, in plaats van, kinderen van school halen, boodschapjes doen, gezeik aan mijn kop van een vrouw en dan ook nog eens 40 uur of langer moeten werken.
Weet je wel niet hoeveel geld luiers kosten, kinderopvang, school en dan nog je hypotheek aflossen. Allemaal door de maatschappij gestimuleerde en opgedrongen stressfactoren, nee... daar doe ik niet aan mee! Ik ben wat dat betreft tamelijk nonconformistisch.
Over die kinderen; eens!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef LangeJan het volgende:
Lol, een gezinnetje is slecht voor je hart. In mijn kennissenkring vliegen de probleembabies en post natale depressies mij om de oren. Echtelijke ruzies, relatieproblemen e.d. moet ik allemaal aanhoren.
Nee, ik blijf wel vrijgezel, ik ga lekker gamen, bierzuipen en roken en motorrijden en andere onzin, in plaats van, kinderen van school halen, boodschapjes doen, gezeik aan mijn kop van een vrouw en dan ook nog eens 40 uur of langer moeten werken.
Weet je wel niet hoeveel geld luiers kosten, kinderopvang, school en dan nog je hypotheek aflossen. Allemaal door de maatschappij gestimuleerde en opgedrongen stressfactoren, nee... daar doe ik niet aan mee! Ik ben wat dat betreft tamelijk nonconformistisch.
De enige die hier dingen niet kan accepteren ben jij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:
gelijk denken dat dit een troll is, srsly![]()
Maar denk zelf eens ff logisch na:
Hier wilt elk meisje al moeder worden op 17 jarige leeftijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Leonidas82 het volgende:
Mensen die de 30 gepaseerd zijn en nog niet volwassen willen worden. Het 'huisje, boompje, beestje' leven ontwijken. Nog steeds feesten en beesten en wonen op een goedkope kamer. Kortom, niet in de pas mee willen lopen en zich krampachtig afzetten tegen onze maatschappelijke normen. En de media en bladen jutten de boel nog verder op.
Eens komt de tijd dat je verder moét. Zeker als je de 30 gepaseerd bent. Het wordt dan echt wel tijd om te trouwen, kinderen te krijgen en een hypotheek te nemen. Als ik die 30-tigers zie in de kroeg met hun drankjes en sjanserij en gemakkelijke leventje, moet ik altijd 'nee schudden' met mijn hoofd. Geen verantwoordelijkheid nemen denk ik dan
TS is een kuddedierquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Leonidas82 het volgende:
Hmm rare beeldvorming heb jij. Ik ben ook gesettled dus jullie vinden me vast 'huisje boompje beestje'.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef OEM het volgende:
Mensen die huisje boompje beestje zijn:
- moeten per se elk jaar op vakantie
- gaan 2x per jaar naar dezelfde bestemming op vakantie
- nemen hun pasgeboren baby ook mee
- zijn kaal als ze over hun kantoorbaan praten
- kijken naar de reclame van randstad met plezier
- werken 40 uur per week als werknemer, waarvan 30 jaar onder angst
- kijken tv zodat ze lui en dom worden/blijven
- klagen over de herfst
etc.
dus je bent niet echt consequent bezig
Het was een opsomming van andere klb-topics van de heer TSquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hmm rare beeldvorming heb jij. Ik ben ook gesettled dus jullie vinden me vast 'huisje boompje beestje'.
- Ik woon samen in een prachtig huisje
- Ik heb een hele leuke baan waar ik met plezier naar toe ga
- Ik ga minstens 2x per jaar Europa uit
- Ik ga vaak genoeg spontaan uit eten, weekendjes weg, nachten stappen etc.
- M'n vriend en ik laten elkaar vrij, gaan bijv ook zonder elkaar op vakantie.
Dus. Als je denkt dat 'huisje boompje beestje' niet leuk is heb je gewoon niet genoeg hersens voor een leuke baan en een stomme partner die je onder de duim houdt.
Cool vooroordelen onderuit halen met andere vooroordelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hmm rare beeldvorming heb jij. Ik ben ook gesettled dus jullie vinden me vast 'huisje boompje beestje'.
- Ik woon samen in een prachtig huisje
- Ik heb een hele leuke baan waar ik met plezier naar toe ga
- Ik ga minstens 2x per jaar Europa uit
- Ik ga vaak genoeg spontaan uit eten, weekendjes weg, nachten stappen etc.
- M'n vriend en ik laten elkaar vrij, gaan bijv ook zonder elkaar op vakantie.
Dus. Als je denkt dat 'huisje boompje beestje' niet leuk is heb je gewoon niet genoeg hersens voor een leuke baan en een stomme partner die je onder de duim houdt.
1) je was er vroeger zelf niet bij, je weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:03 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
heel simpel
als mensen geen gezinnen meer stichten of uitstellen, komen er minder kinderen. Minder kinderen betekend dat er straks mijn pensioen niet meer betaald kan worden.
Onze generatie (bouwjaar 80) heeft er dus belang bij dat mensen ophouden met 'eeuwige jeugdigheid' en feesten en gewoon de tering bij de nering zetten, zoals vroeger. Dus gewoon gezinnen stichten, rust in de tent, hypotheek nemen en hard werken. Dat noemen we volwassenheid.
Dat is dan toch je eigen schuld? Je had immers 30 jaar om ene relatie te vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef Onnoman het volgende:
HBB moet wel wegelegd zijn voor mensen boven de 30.. ik bedoel.. als je geen relatie hebt.. hoe wou je dan een huis bekostigen in de randstad?
denk eens na aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |