ban voor aanvraag banquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef fullmetal het volgende:
Troll in sight, Aanvraag voor Permaban.
neuh ik denk eerder dat dit soort mensen volop van het leven willen genieten nu het nog kan en niet in het stramien van wat jij en ik kennen willen lopen. Kan dat wel begrijpen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:40 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat is dat toch met deze maatschappij tegenwoordig
Mensen die de 30 gepaseerd zijn en nog niet volwassen willen worden. Het 'huisje, boompje, beestje' leven ontwijken. Nog steeds feesten en beesten en wonen op een goedkope kamer. Kortom, niet in de pas mee willen lopen en zich krampachtig afzetten tegen onze maatschappelijke normen. En de media en bladen jutten de boel nog verder op.
Eens komt de tijd dat je verder moét. Zeker als je de 30 gepaseerd bent. Het wordt dan echt wel tijd om te trouwen, kinderen te krijgen en een hypotheek te nemen. Als ik die 30-tigers zie in de kroeg met hun drankjes en sjanserij en gemakkelijke leventje, moet ik altijd 'nee schudden' met mijn hoofd. Geen verantwoordelijkheid nemen denk ik dan
omdat veel mensen dit niet willen, ze kennen van hun ouders hoe het gaat en daar hebben ze geen zin in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:
gelijk denken dat dit een troll is, srsly![]()
Maar denk zelf eens ff logisch na:
Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
Eeuwig jong blijven hoeft niet. Maar moet dat persé met HBB? Mijn broer(tje) is de dertig ook al gepasseerd, maar geen HBB voor hem. Hij heeft een eigen zaak en is daar 60-70 uur per week mee bezig, als het er al niet meer zijn. Voor hem geen vriendin en al helemaal geen kinderen (voorlopig).quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef Leonidas82 het volgende:
Je kunt gewoon niet eeuwig jong en jeugdig blijven. We worden allemaal volwassen en daar hoort veelal ook een andere levensstijl bij. Waarom dat niet accepteren?
Met name dat eerste deelquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef chroestjov het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldigt u, wijze uitspraak wel.
+1 scherpquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef smegmanus het volgende:
TS zit onder de plak en mag niet met zijn maten mee het café in omdat hij zijn vleesflap tevreden moet houden.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef Hyundai het volgende:
Verdomme waarom krijg jij niet een forumban met al die kuttopics van je..
heel simpelquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:58 schreef Kaneelthee het volgende:
Maar waarom heb je hier last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |