quote:Dode vrouw Arnhem was prostituee
De dode vrouw die maandagochtend in de Badhuisstraat in Arnhem werd gevonden, blijkt een 51-jarige vrouw uit Arnhem. Ze was als vermist opgegeven en niet onbekend in de Arnhemse prostitutiewereld, meldt de politie.
Voorbijgangers troffen het ontzielde lichaam maandag rond 08.00 uur op straat aan. Ze is door een misdrijf om het leven gekomen, maar daarover zijn nog geen details naar buiten gebracht.
De politie onderzoekt de exacte doodsoorzaak van de vrouw en is dinsdagmiddag een grootscheepse zoekactie naar sporen begonnen op het voormalige Cobercoterrein aan de Westervoortsedijk. Getuigen wordt opgeroepen zich te melden. Ook wil de politie mensen uit de prostitutiewereld in Arnhem spreken.
Oh ze kan zo chagrijnig kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poezel met een felle blik!
*love*
Ik ga 10 december.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:44 schreef donroyco het volgende:
En het Twitterfeest van Eric Corton in Luxor was tof
Met:
De Staat
Triggerfinger
Krach
quote:
Dat bedoelt ze dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, dan is de jeugd van tegenwoordig in LuxorWaar ik bij ben
Aha, ze gaat 10 december naar luxorquote:
Volgens mij ben ik iets vergeten afgelopen weekendquote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef Vork het volgende:
En je moest helemaal niet zo vroeg opstaan.
Waarom open je die in ONZquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er trouwens naar Bagger United op zaterdag 18 december in The Stage?
Leuk stukje heb je er trouwens over geschreven.quote:
Om de naam natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom open je die in ONZHet 'serieuze reactie' knopje in ONZ staat standaard uit
Wie wat waar?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk stukje heb je er trouwens over geschreven.
Dat is een andere Royquote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op Arnhem-Direct.
Of is dat een andere Roy?
Ik dacht echt dat jij dat was.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef donroyco het volgende:
Dat is een andere Roy
En dan had ik het ook wel beter geschreven.
Bij mij ook, maar officiele en linkjes die te ver doorlopen kan echt nietquote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij dat was.![]()
Ach, een stukje zonder dt-fouten of overbodig spatiegebruik krijgt mijn goedkeuring al snel.
Die linkjes had ik nog niet eens gezien, maar vandaar dat ik het rommelig vond ogen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:25 schreef donroyco het volgende:
Bij mij ook, maar officiele en linkjes die te ver doorlopen kan echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |