Ja klopt! Moest bij een adresje zijn in de stad. Hier trekt het nu ook helemaal dicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat was mooiBen je ook de brug nog over geweest? De mist dreef namelijk allemaal Zuid in, en in Noord was er bijna niks. Erg bijzonder.
Nu hier in Utrecht trekt t weer helemaal dicht.
Dat heb ik gemerkt ja, daar ging m'n mooie blauwe lucht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Guppyfriend het volgende:
De mist dreef namelijk allemaal Zuid in
Je maait het gras voor mijn voeten wegquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zeg, weten jullie waar ik voor niet al teveel geld een 2ehands fiets kan kopen? En niet aankomen met rond middernacht en een betonschaar rondom het stationmoet wel fair zijn enzo.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kom uit Arnhem, groetjes vanuit hier
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Michhas het volgende:
En graag gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Horeca tot vijf uur open in nieuwjaarsnacht
ARNHEM - Horecagelegenheden in de Arnhemse binnenstad mogen tijdens nieuwjaarsnacht tot 5.00 uur doorfeesten. Burgemeester Pauline Krikke van Arnhem heeft dit besloten na verzoeken van ondernemers en bezoekers.
Normaal gesproken mogen alleen nachtzaken in het stadshart van Arnhem tot 5.00 uur openblijven en moeten andere cafés om 4.00 uur dicht.
Krikke vindt het 'redelijk' om voor de jaarwisseling een uitzondering te maken op deze regel. 'De meeste bezoekers arriveren pas ruim na middernacht.'
Tijdens de vorige jaarwisseling ontstond veel verwarring nadat Krikke in overleg met de gemeenteraad vooraf bepaalde dat het om 4.00 uur afgelopen moest zijn. Dat gebeurde tegen smeekbedes van de horeca in. De ondernemers wezen op een traditie van nachtbraken in het nieuwe jaar in Arnhem tot 5.00 uur. Uiteindelijk koos de politie voor gedogen tot dit tijdstip rond de Korenmarkt, om ernstige problemen met de openbare orde te vermijden. De organisatie van dansfestijn Konijn 2000 in Music Sacrum reageerde tijdens dezelfde nacht 'pissig' omdat agenten daar aandrongen op snelle onruiming van de zaal rond 4.15 uur.
Vanuit de VVD en Zuid Centraal klonk kritiek op het meten met twee maten. De toenmalige fractievoorzitter van de liberalen Margreet van Gastel zei: "Hoe rustig alles ook is verlopen, afspraak is afspraak." De PvdA vond bij monde van de toenmalige fractievoorzitter Rudi Rikken dat de afspraak best mocht worden opgerekt in het belang van de rust in de stad. "Vier uur blijkt in de praktijk niet haalbaar." Tijdens de nieuwjaarstoespraak wees Krikke erop dat de politiek geen regels moet opstellen die de politie niet kan handhaven.
Nice!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
Dat is toch geen Arnhem promotie, gewoon dit topic volplempen met positief Ernhems nieuws:
[..]
Nou dan kom ik bij jou afterpatyen!quote:Op woensdag 17 november 2010 08:22 schreef Michhas het volgende:
Oud&Nieuw = Altijd feestje bij mij thuis
Gezelligquote:Op woensdag 17 november 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dan kom ik bij jou afterpatyen!
Er was bij tliciouz in de buurt, in die portiekflats op de Huissensestraat een kerel die altijd fietsen verkocht. Geen idee of ie dat nog doet, want ik zie ze niet altijd meer staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zeg, weten jullie waar ik voor niet al teveel geld een 2ehands fiets kan kopen? En niet aankomen met rond middernacht en een betonschaar rondom het stationmoet wel fair zijn enzo.
Daar hebben wij ook een fiets gekocht. Niet doen hoor! Die fietsen zien er op het oog redelijk uit, na een week er op gefietst te hebben valt hij in 4 stukken uit elkaar.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er was bij tliciouz in de buurt, in die portiekflats op de Huissensestraat een kerel die altijd fietsen verkocht. Geen idee of ie dat nog doet, want ik zie ze niet altijd meer staan.
Houd marktplaats in de gaten zou ik zeggen, wat voor prijsklasse en kwaliteit zoek je?
Oké, da's niks dus...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook een fiets gekocht. Niet doen hoor! Die fietsen zien er op het oog redelijk uit, na een week er op gefietst te hebben valt hij in 4 stukken uit elkaar.
normaal altijd groot feest hier bij kennis in het spijkerkwatier maar dit jaar waarschijnlijk naar Qountdown (HMH) / Fantasy Island (Sportpaleis)quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:51 schreef leonie-89 het volgende:
Wat doen jullie met oud & nieuw in Arnhem?
Ik ben nog geen een keer met oud & nieuw in Arnhem gebleven, is het een aanrader en wat is er allemaal te doen?
Oud & Nieuw-feestjes in de 'standaard' cafés ken ik wel, over het algemeen niet heel speciaal met oud en nieuw. Is vergelijkbaar met een gewone avond stappen, alleen krijg je champagne.
Is er ergens een big party?
Over dat Konijn 2000 in Musis kan ik niks vinden
Voor 8 december nog een kind krijgen gaat me niet lukken.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
Ow wie van jullie is dit jaar in Gelderland komen wonen? Kijk dan even hier: http://www.gelderland.nl/2miljoenste
Ze moesten op het keizershof zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Komen er net met veel bombarie 3 brandweerwagens de wijk inrijdenrijden ze een beetje zoekend rond, en vertrekken dan weer
dus...
Da's hiernaast. Maar ze reden eerst verkeerd, en daarna dropen ze vrij snel weer af... Geen idee wat er nou aan de hand was, geen brand iig. Wat ze dan met twee ladderwagens en een bluswagen kwamen doen?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze moesten op het keizershof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |