Godver... Hier in Arnhem lijkt het alleen alsof het niet geregend heeft en is het koud... Ik wil mijn sneeuw!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier in Groningen, een paar centimeter
Nog heel even wachten, ik ben er gewoon nog niet aan toe (ik moet m'n nieuwe laarzen nog inlopen...)quote:
Maak ik vanavond, ze liggen nu te slapen.quote:
Wauw, chic hoor! Heb je een mooie kooi gevonden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak ik vanavond, ze liggen nu te slapen.Maar dacht dat ze in het begin schuw zouden zijn, maar gisteravond kropen ze meteen al door de buizen heen enzo.
Ik geef je tot 8 uur vanavond. Daarna bel ik Peter Timofeef en laat hij de sneeuw voor mij beginnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef Vork het volgende:
Graag nog heel even wachten met die sneeuw, ik moet vandaag nog met de trein.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef _Loki het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
Het gaat dinsdag pas sneeuwen
Ja het zonnetje net was heerlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef _Loki het volgende:
Maar dit weer is ook wel prettig, zo fijn ijzig.
Ik wgt nu in de trein terug, maar over een kwartier mag je witte wens best in vervulling gaan. Kom maar op met die meters sneeuw.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik geef je tot 8 uur vanavond. Daarna bel ik Peter Timofeef en laat hij de sneeuw voor mij beginnen.
Mag mijn witte wens in vervulling gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wgt nu in de trein terug, maar over een kwartier mag je witte wens best in vervulling gaan. Kom maar op met die meters sneeuw.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag mijn witte wens in vervulling gaan?
Ik zit al met mijn broek op mijn enkels
Xbox staat sowieso aan, dus ben wel online..quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Ben je trouwens vanavond online? Ben namelijk alleen thuis dus ga lekker zitten gamen.
Berdrijfsuitje in house of billiards.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Xbox staat sowieso aan, dus ben wel online..
Ben nu nog een film aan het kijken (Angels&Demons), maar ik denk dat ik daarna wel even ga schieten ja
Waar is SlappyJ heen dan
Ik weet niet wie je bent, maar dat zal me een worst wezen, harrowquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Sally het volgende:
Zo, heheh... Eindelijk is Sal weer online EN bijgelezen in dit volgende Ernemtopic dat nog niet in MyAT stond![]()
Haai lui!Hoe ist?
Jammer dat hier nog geen sneeuw was, zeg. Maar de vooruitzichten daarvoor zijn er dus al![]()
Eens goed gaan zoeken naar meine Sneeschuhe aus der Suddeutsche Alpen!
En er komt er nog 1 in Zuud wonen:Welkom RoW_O
Oh jee...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar dat zal me een worst wezen, harrow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd ben ik niet veel meer online, intenetverbinding- en computerverouderingsprobleempjes, overwerkt geraakt in de zomervakantie toen alle collega's vakantie hadden en ik nog niet, drukke werkzaamheden voor FOK! achter de schermen, en nu een leuk sociaal leven wat nu vandaag precies 1 maand oud is, bedenk ik meEven sms'en
Dus ik lees niet altijd meer mee in deze topics. Toch maar weer eens doenJa, ik ben ook zo'n sneeuwmonsterquote:Michhas wil sneeuwNu
Ik hoop met je mee!
Nog ff geduld uitoefenen, is een schone zaak
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee...Je kent me nu al niet meer?
![]()
Even voorstellen:
Haai, ik ben Sal, aangenaam. In het dagelijks leven reageer ik ook op de naam Sally, alleen staat op mijn geboorteakte TessaEn met wie heb ik het genoegen, als ik vragen mag?
Maar, maar... jij bent toch de nieuwste van ons twee hier, of niet? Laatst dook je een keer op in een Ernhemtopic, je hebt het toen rap volgespamd maar opende ook weer rap unne neie
Waaah wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd ben ik niet veel meer online, intenetverbinding- en computerverouderingsprobleempjes, overwerkt geraakt in de zomervakantie toen alle collega's vakantie hadden en ik nog niet, drukke werkzaamheden voor FOK! achter de schermen, en nu een leuk sociaal leven wat nu vandaag precies 1 maand oud is, bedenk ik meEven sms'en
Dus ik lees niet altijd meer mee in deze topics. Toch maar weer eens doen
[..]
Ja, ik ben ook zo'n sneeuwmonsterIk hoop met je mee!
Nog ff geduld uitoefenen, is een schone zaak
!
Michhas is de naam, om verdere onduidelijkheden te voorkomen, spreek uit : 'Mieghas' of 'Mieggas'Ik luister op Fok! ook naar de naam wasberenjongen of wasberenknul, maar dit is meer in ONZ
Het zou heel goed kunnen dat ik de nieuwere ben, ik heb ooit 1 post van je gezien, maar dat was het wel zo'n beetje geloof ikTevens ben ik zeer vergeetachtig (ADHD), dus correct me if i'm wrong
Er gebeurt sowieso niet zo heul veel in dit topic, dus dan val je snel op he
Pff.. Een verhaal over hoe ik op Fok! kwam bespaar ik je, dat weet ik namelijk zelf ook niet meer![]()
Ik ben wél een frequentposter, helemaal als ik aan het werk ben, dan heb ik namelijk geen zak te doen
En ja mevrouw, ik ben een sneeuwmonsterWeer zoals vandaag is fucked up, het is koud en vochtig, maar het regent niet
Leuk man, zo'n voorstelrondjeZou iedereen moeten doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |