Kunnen we daarna als we een paar drankjes genuttigd hebben potje gamen. Maar je gaat dus ook? Tof!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, dan is de jeugd van tegenwoordig in LuxorWaar ik bij ben
Haha, je wil niet met mij gamen als ik een paar drankjes op hebquote:Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen we daarna als we een paar drankjes genuttigd hebben potje gamen. Maar je gaat dus ook? Tof!
Ik was vroeger, hele week 5.25 wekker, 7.00 op het werk (Rijnstate). Ja, stage is weer begonnenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef _Loki het volgende:
Het is te vrooeeg. Gister ook al vanaf 6 uur op
Ik ben de hele week nog niet voor 8:45 m'n nest uitgekomenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik was vroeger, hele week 5.25 wekker, 7.00 op het werk (Rijnstate). Ja, stage is weer begonnen
Nee nog niet, moet ik nog doen voor het dadelijk weg is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha, je wil niet met mij gamen als ik een paar drankjes op heb
Yep, heb er zin inHeb je al kaartjes besteld?
Ik vrees het ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef remlof het volgende:
Volgens mij ben ik iets vergeten afgelopen weekend
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het twittergerucht is dat het een ongeluk is.
Zeker geen printscreen gemaakt?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, ze hadden op de Gelderander bij het bericht een foto geplaatst van een treinraam met daarachter een lachende jongen met zijn duim omhoog.
Die foto is inmiddels weggehaald.
Sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeker geen printscreen gemaakt?
Volgens 9292ov.nl is het met bus 300 (snelste mogelijkheid) ¤ 3,56 vol tarief en ¤ 2,35 reductie.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Trouwens, weet iemand hoeveel het nu kost om met je ov chipkaart van Arnhem naar Nijmegen te gaan met de bus?
Ik heb ook wel eens in zo'n trein gezeten waarvan de remmen in de fik waren gevlogen. Gadverdamme wat een stank kwam daar vanaf zeg. Het was op het station en de halve trein kon het niet meer lijden en stapte uit. Maar iets omroepen ho maar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef _Loki het volgende:
De eerste trein die doormocht, vloog in de fik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |