tuurlijk kan iemand die van sm houdt wel degelijk mishandeld worden...hoe kom je erbij van niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een vreemde vergelijking.
Ik zie het eerder zo, iemand die er om gevraagd te worden om geslagen en vernederd te worden ( sm) wordt niet mishandeld.
Aangezien er goedkeuring is.
Verkrachting is dat je tot seksuele handelingen wordt gedwongen die je niet wil doen, onvrijwillig dus.
Vraag je om een verkrachting dan is het vrijwillig, dus is het geen verkrachting maar gewoon ruige seks.
volgens mij wordt ze nu verkrachtquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef ukga het volgende:
Leuk dat TS zelf niet in haar eigen topic post
hhaquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgens mij wordt ze nu verkracht
en wordt die graag door een negert ..............quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
hha
mssn is TS wel een jongen besef ik me net
kennelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en wordt die graag door een negert ..............
het zijn admins die het postenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Bij die vrouwen moet toch wel een ernstig steekje loszitten
jij kan iig zeggen dat je met volkert van der g gepokerd hebt..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zie!! Ik wist wel dat vrouwen het lekker vonden om verkracht te worden....!
Was jij er destijds maar bij geweest toen de rechter mij tot 2 jaar cel veroordeelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |