Teamworkquote:
ramon makt echt meesterlijke woordgrappen zo af en toe.vandaag al 2. ook al bi flirtjestijfquote:
Dat is wel knap als je dat zo uit de losse mouw weet te doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
ramon makt echt meesterlijke woordgrappen zo af en toe.vandaag al 2. ook al bi flirtjestijf
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Hallo!
Het antwoord is volgens mij dat ze in het Engels geen onderscheid maken tussen kamelen en dromedarissen...
zoiets dacht ik ook....beetje op wikipedia gekeken en de dromedaris en de kameel behoren tot het gelsacht der kamelen. de dromedaris heeft als Latijnse naam iets als Calmelus Dromedarius dus dat is eigenlijk ook gewoon een kameel. ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Hallo!
Het antwoord is volgens mij dat ze in het Engels geen onderscheid maken tussen kamelen en dromedarissen...
Agree. De teksten komen ook zo uitermate bagger uit zijn strot. Kanequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef Waalwijker het volgende:
Kan die man niet iets anders met zijn leven gaan doen,
Dat was toch al opgelost?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Waalwijker het volgende:
Ernstige situatie trouwens jongens, alle fucking pepernoten zijn gejat. Hoe moet dat nou?!
ik kwam een beetje laat binnenvallen bij de intocht, maar volgens mij hoorde ik dat dat opgelost wasquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kwam een beetje laat binnenvallen bij de intocht, maar volgens mij hoorde ik dat dat opgelost was
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, #Sinterklaas en #Harderwijk zijn trending
Bevestigd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef Waalwijker het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik gisteren verkeerd heb verstaan dat volgende week Jan fucking Kooijman bij EkstraWeekend komt. Of kan iemand dit bevestigen?
Zoveel verschil is het toch nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
nee, geen WeekendDNA meer!!!
t heet nu Annemieke Plays.....
volgens Timur is er ook nog een heel nieuw programmaformatquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoveel verschil is het toch niet
Het blijft annemiekequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Timur is er ook nog een heel nieuw programmaformat
misschien wordt zij ook wel veranderd en zit ze nu bij de kapper en zich vol te proppen met kip in Gulpen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |