Tjonge nou je het zechtquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
Hihi wat een grappig jongetje ben jij.
Spel dan op zijn minst mijn naam goed faalhaas.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Hewa Mensen,
Hier is TheFamousMan, de Fok!-matcher![]()
Vraag aan mij of ik voor je wil berekenen voor hoeveel procent jij bij Fok! matched, oftewel, moet je gelijk Fok! afsluiten en nooit meer posten, of juist Tong V2.0 worden?
Voorbeeld:
Tong80 - Fok! = 62%
Lindgren - Fok! = 54%
ElmoFan - Fok! = 85%
Lutte - Fok! = 54%
Crutch - Fok! = 31%
Jebentzelfeenfiets - Fok! = 1%
Tochweerhenk - Fok! = 12%
Snaavel - Fok! = 88%
CrimiClown - Fok! = 72%
100% betrouwbare match
[ afbeelding ]
de calculatie zal automatisch in de OP bijgewerkt worden.
spijt me meneerquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Spel dan op zijn minst me naam goed faalhaas.
Ninja editquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Spel dan op zijn minst mijn naam goed faalhaas.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Renesite het volgende:
hihhihiiihihii die disclaimer hihiiihihi die is hihihihih te groot
Ik woon dicht bij Lutte..quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef Beach het volgende:
Kan je niet ook uitzoeken of ik bij Lutte match
88% epic veel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:20 schreef Snaavel het volgende:
Zie je nou wel.. geen fok zonder Snaavel
68%, zelfde categorie als Tong80quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
wtf, geen idee wat dit is.. maar probeer het eens
45%,quote:
quote:
ik zie 'm alsnog gebuggedquote:
Hier klopt niks van, wat je niet hebt kan je niet verliezen namelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
45%,
Je raakt langzamerhand je vrienden kwijt, de aantal procenten stijgt langzaam maar zeker, je moet echt alle zeilen bij zetten om je nog vast te klampen aan je aller laatste trouwe makkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de OPquote:
Dromenvangertje - Fok! = 68%quote:
72%, dit gaat echt gevaarlijk worden dude.quote:
87%, wat is er mis gegaan?quote:
Welke lovemeter test gebruik jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dromenvangertje - Fok! = 68%
kijk uit man
67%, het kan nog verbeterd worden!quote:
Al te veelquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
87%, wat is er mis gegaan?
nee man, da's falent, ik ben puur professioneel, ik heb mijn mannelijke intuïtie...quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke lovemeter test gebruik jij
TFM logica, dat grenst idd aan onlogica.quote:
Ik denk eerder aan TMF sms naam1 + naam2 naar 1337 logica.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
TFM logica, dat grenst idd aan onlogica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |