Je gaat er toch geen schreeuw om aandacht-topic van maken hé?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:57 schreef richard_prf het volgende:
Elke dag alleen maar ellende. Ik heb er geen zin meer in. Game over.
Hoezo game over?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Die vermoedt dat het autisme is. Ik heb een test gedaan. Maar het is niet helemaal zeker. Zelf denk ik dat het onzin is. Dat artikel wat ik toevallig zag gisteren is 100% match en precies hoe ik me voel. Elk stukje tekst klopt.
Game over.
Vervelend iets dat pesten, ook door die lange nasleep ervan! Dat het nog heel lang gevolgen heeft voor in hoeverre je je open kunt stellen voor andere mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Die vermoedt dat het autisme is. Ik heb een test gedaan. Maar het is niet helemaal zeker. Zelf denk ik dat het onzin is. Dat artikel wat ik toevallig zag gisteren is 100% match en precies hoe ik me voel. Elk stukje tekst klopt.
Game over.
Dat is een hardnekkige 'feel-good' mythe die in de meeste gevallen niet geldt. Pesters vertonen met name symptomen die nog het beste thuishoren bij narcisme, aldus psychologen.quote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
En TS, vaak zijn het juist de pesters die zelf heel onzeker zijn. Anders heb je geen reden om anderen omlaag te halen namelijk.Probeer daar enigszins troost uit te halen.
Schijnt ook ironisch genoeg vaak voor te komen dat oud slachtoffers van pesten, zelf pesters worden.
En narcisten zijn eigenlijk heel onzeker. Dus dan klopt het weer.quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkige 'feel-good' mythe die in de meeste gevallen niet geldt. Pesters vertonen met name symptomen die nog het beste thuishoren bij narcisme, aldus psychologen.
quote:Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt in het Engels wel de narcissistic paradox genoemd. Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of de gevoelens van anderen en zo vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen.
Dit is 100 procent waar, en zie je ook terug bij mensen die constant zichzelf met anderen vergelijken en ergens over lopen te zeiken. Als je zelf tevreden bent doe je dat niet.quote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
En TS, vaak zijn het juist de pesters die zelf heel onzeker zijn. Anders heb je geen reden om anderen omlaag te halen namelijk.Probeer daar enigszins troost uit te halen.
Schijnt ook ironisch genoeg vaak voor te komen dat oud slachtoffers van pesten, zelf pesters worden.
Probeer het artikel in je voordeel te gebruiken. Je weet nu de oorzaak van bepaalde dingen, maar je kan niet je hele leven nog laten beheersen door het pesten van vroeger. Jij hebt nu controle over jouw leven, zij niet meer.
En sinds kort weet je dat je er qua uiterlijk mag zijn, heeft dat nog geholpen?En kwam het ook door het pesten dat jij zo'n negatief zelfbeeld had wat dat betreft? Want het verklaart een hoop voor mij.
Nee....... Net als anderen die in God geloven heb ik in plaats daarvan denkbeeldige vrienden/vriendinnen gecreëerd om het uit te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo game over?
Ik snap de oorzaak (al kiezen bullies vaak ook al een bepaald soort slachtoffer), maar dat betekent niet dat je geen leven meer kunt hebben. Ik ken ook genoeg mensen die erg gepest zijn en daar wel sterker uit komen. Het is net wat je er mee doet. Je mist misschien bepaalde vaardigheden, maar die kan je leren.
Vaak hebben pesters niet door wat ze aanrichten. Er zijn voorbeelden waarbij een slachtoffer een pester jaren later confronteert met wat hij/zij in zijn/haar vroegere jaren heeft aangericht. En soms weet de perster er helemaal niets meer van....
Het is dus niet persoonlijk. Ze zoeken gewoon iemand waar het pesten effect op heeft.
Je hebt toch vrienden dacht ik? Dat is al heel wat.
Dit voel ik ook altijd als ik zulke verhalen lees.quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Gast ik heb zo'n medelijden gekregen met je dat ik gewoon serieus jou wil opzoeken en mee wil nemen na de eerste beste disco/kroeg in de buurt gek..![]()
EN ja ik meen het
Goed geheugen heb je dan. Verder vind ik je echt een gigantische aansteller. Probeer er eens wat aan te doen i.p.v. iedere keer hier posten hoe zielig je wel niet bent.quote:Op zondag 14 november 2010 17:43 schreef richard_prf het volgende:
Ik praat met ze. Mn fantasie . Ik ken het gesprek nog herinneren van gisteren nacht:
Wie die bitches
waarmee je praat?
die willen facking niks
geen daden maar woorden,
zo zijn ze..
lief praten....
en als je eenmaal wilt afsprewken
haken ze af
ik snap dat niet..
je bent een supr kereltje.
denkt allen maar slecht overjezelf.
ik ben een eerlijk prsoon
ik zeg je de waarheid..
ik snap dt niet..
ik kan niet snappe dt je zo over je zelf denkt.
dat je het leuk vind dat je zegt
dat je jou lichaam anders ziet dan ik hem zie.
we zijn zo gemaakt.
maar doordat ze jou afwijzen,
ga jij je onzeker voelen..
balen, en drm denk jij ook vn
fack it
ik doe niks meer
helemaalniks..
jj zegt.
liefde is niet voor iedereeen wegelegt
ohnee?
nou
dat klopt niet,
voor iedereen is er liefde.
allen je moet er zelf ook wat voor doen.
moes ik ook..
en dan moet je nie gaan segge
ja maar
jij bent anders
jij bent netter en knapper
NEEEE
dat is het niet.
Je zit elke dag achter internet
je komt nergens
Je moet dingen gaan ontdekken..
probeer is wat uit
en je ken wel zeggen
en nu ga ik ook wiet roken
moet je niet fdoen.
je moet de dingen niet achternaa gaan
zoals wiet roken
dat haal jij vandaag op
waarom?
om jou liefde daarmeee
te kunne vinden?
Met wiet kom je niet ver...
jij denkt. ik hoor er bij als ik wiet rook?
of drank drink?
nee boulshit richard.
dat is echt niet zoo.
daar knappen meiden van af..
Moet jeeens gaaan?
kom op zeg
6 jaar niet uitgaaan
ga lekker uit
neem een drankje..
ga lekker dansen..
hoef nie prseee
met meiden,
maar trek een beetje in je omgeveing wat om
snapje..
zo krijg je ook meer contact
met nieuwe mensen...
niet in je eentje gaaan
je moet iemand meeneme
anders denke ze echt
kijk die lopen dan
in zen eentje
neem leuke vrienden mee
ga opstap
drink drank met ze
doe lollig
denk nergens aaan.
kijk om jeheen en geniet!!!!
niet steeeds op internet zitten te kloooien
welke meisje je nou echt wilt of niet..
met internet kom je nergensss
Als je zo denkt, en zo blijft zitten waar je de komende paar jaar nog zult zitten..
is dt niet echt vestandig
dus kom op!
VOETJES VAN DE VLOERR!!!!
Ik werd alleen op de kleuterschool gepest en was tot mijn 24ste maagd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef RianaLuna het volgende:
"Slachtoffers van pesten zijn geestelijk kapot gemaakt, ontberen daardoor fundamentele vaardigheden en blijven tot ver in de 20 maagd."
Ik vind dat tot ver in de 20 maagd.. overdreven.. ik bedoel ik ken zat mensen die dagelijks gepest werden, incl mijzelf, die niet meer maagd zijn..
vast niet, maar is niet leuk omte horen iddquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Net weer een soort confronterend moment, Ik had iemand op internet ontmoet maar die vond me niks kwa uiterlijkmaar wilde wel vrienden blijven.
Nu heeft ze sinds zaterdag een nieuwe vriend en zegt ze dit:
14-11-2010 21:45:30 Eliz richard zow k voel me echt goed
14-11-2010 21:45:32 Eliz richard echt raar
14-11-2010 21:45:53 richard Eliz Ja je bent verliefd
14-11-2010 21:45:57 Eliz richard ja?
14-11-2010 21:46:00 Eliz richard ik weet het niet lol
14-11-2010 21:46:00 richard Eliz Ja
14-11-2010 21:46:29 Eliz richard ehehe
14-11-2010 21:46:40 richard Eliz Succes ermee
14-11-2010 21:46:43 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:09 Eliz richard k vin het zo moeilijk om hem te entertaine >.<
14-11-2010 21:47:17 Eliz richard weet niet wat ik moet doen haha
14-11-2010 21:47:35 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:43 richard Eliz Weet niet, ken hem niet
14-11-2010 21:47:47 Eliz richard hij is nie zo'n gamer als ons haha
14-11-2010 21:47:50 Eliz richard hij snapt da niej
14-11-2010 21:48:44 richard Eliz hehe ok
14-11-2010 21:49:01 Eliz richard pff...
14-11-2010 21:52:38 richard Eliz Ach ach
14-11-2010 21:52:47 Eliz richard mja k moet het eigenlijk gewoon vrage
14-11-2010 21:52:59 Eliz richard kweenie wat ik allemaal verlege doe -.-
14-11-2010 21:53:03 Eliz richard zo ben k helemaal nie lol
14-11-2010 21:53:10 Eliz richard volgende keer..
14-11-2010 21:53:11 Eliz richard sex!?
14-11-2010 21:53:12 Eliz richard yez or no!
14-11-2010 21:53:14 Eliz richard hahaha
14-11-2010 21:53:25 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:53:41 Eliz richard is toch erg..
14-11-2010 21:53:50 Eliz richard das op t moment.. bijna het enigste waar ik aan kan denke..
14-11-2010 21:54:12 Eliz richard /durr
Is dit om mij te pesten? of wtf is hier aan de hand??????
Ik vond haar wel leuk ja omdat veel interesses hetzelfde waren en dat wist ze ook dat ik haar wel zag zitten dus waarom zegt ze dit? Gemenigheid?
edit:quote:"Met lede ogen moeten ze aanzien hoe de meeste mensen een gelukkig leven leiden en minstens 95 % van hen aan seks doet. Elke keer als een gesprek over liefde gaat voelen ze weer de pijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |