Je zou vermoeden dat depressiviteit in zekere zin ook een rol speelt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Die vermoedt dat het autisme is. Ik heb een test gedaan. Maar het is niet helemaal zeker. Zelf denk ik dat het onzin is. Dat artikel wat ik toevallig zag gisteren is 100% match en precies hoe ik me voel. Elk stukje tekst klopt.
Game over.
Ik heb tot nu vrij weinig aan de psycholoog.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je zou vermoeden dat depressiviteit in zekere zin ook een rol speelt.
Waarom gooi je de hoorn erop?quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb tot nu vrij weinig aan de psycholoog.
Met toeval ben ik er in geslaagd 3 NL meiden toe te voegen en 1 australische aan mn msn. Aan hun heb ik tot nu veel meer gehad dan mijn psycholoog. Geen van hen vond me lelijk kan echt zeggen dat ik me goed voelde voor het eerst in 26 jaar een paar dagen lang. Eentje gaf zelfs haar nummer maar ik gooide meteen op toen ze hallo zei.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:20 schreef Loodje het volgende:
[..]
Waarom gooi je de hoorn erop?
Iemand staat voor je klaar, wil telefonisch met je kletsen en dan geef je het geen kans?
Sowieso vind ik pesten niet kunnen, zelfs door mannen niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat gepest worden door mannen wel moet kunnen, maar jarenlang gepest worden door vrouwen is toch wel andere koek.
In princiepe is het niet nodig, maar als je realistisch bent is het wel nodig bij sommige mensen. Die zijn gewoon zo slecht in de omgang dat de omgeving daar onder lijdt. Maw op uiterlijk pesten moet niet kunnen maar op irritant gedrag wel. Daar komt nog bij dat als je iemand helpt die gepest word je moet oppassen dat diegene je niet verraad als je die eenmaal bij de groep betrokken hebt. Want mensen die gepest worden doen meestal hetzelfde, stiekum weten ze wel hoe het werkt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Sowieso vind ik pesten niet kunnen, zelfs door mannen niet.
Maar je hebt wel gelijk dat als je door vrouwen gepest gaat worden, dit harder aan zal komen.
Gefeliciteerd maar dit topic gaat niet over jou. Goed voor je dat je sterk genoeg was om je pesters te overwinnen, maar niet iedereen kan het.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:55 schreef CeilingCat2010 het volgende:
Issue? Grab a tissue. man wat vind jij jezelf zielig. Ik ben ook gepest maar op een gegeven moment zei ik EN NU IS HET GENOEG/ Als mensen mij wat flikten pakte ik ze nog harder terug. op een gegeven moment waren ze pesters bang voor me geworden en flikten ze niks meer. Een keer peste zo'n gozer mij, toen kwam ik er achter dat zijn vriendin ongewenst zwanger was (op dr 14e ofzo) en het hem niet had verteld, dus heb ik het verteld. Zijn leven en relatie was voorbij, finito. Kut voor hem. Ik heb altijd open gestaan voor vrienden en nu heb ik er zat.
Herken het beeld van TS.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maar dit topic gaat niet over jou. Goed voor je dat je sterk genoeg was om je pesters te overwinnen, maar niet iedereen kan het.
TS, je schetst een erg negatieve beeld. Is het onmogelijk om over die pesterijen heen te groeien?
Voor vrouwen is het echt heel anders dan voor mannen. Bij vrouwen wordt onzekerheid en passiviteit schattig gevonden door mannen. Vrouwen echter zijn meedogenloos richting onzekere en passieve mannen. Mannen zijn eigenlijk veel liever, zeker wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef RianaLuna het volgende:
"Slachtoffers van pesten zijn geestelijk kapot gemaakt, ontberen daardoor fundamentele vaardigheden en blijven tot ver in de 20 maagd."
Ik vind dat tot ver in de 20 maagd.. overdreven.. ik bedoel ik ken zat mensen die dagelijks gepest werden, incl mijzelf, die niet meer maagd zijn..
Daar komt nog bij als je gepest word door vrouwen enige hulp van iemand anders wel helemaal kan vergeten, niemand durft dan nog een balletje op te gooien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef netflanders het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het echt heel anders dan voor mannen. Bij vrouwen wordt onzekerheid en passiviteit schattig gevonden door mannen. Vrouwen echter zijn meedogenloos richting onzekere en passieve mannen. Mannen zijn eigenlijk veel liever, zeker wat dat betreft.
Je gaat er toch geen schreeuw om aandacht-topic van maken hé?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:57 schreef richard_prf het volgende:
Elke dag alleen maar ellende. Ik heb er geen zin meer in. Game over.
Hoezo game over?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Die vermoedt dat het autisme is. Ik heb een test gedaan. Maar het is niet helemaal zeker. Zelf denk ik dat het onzin is. Dat artikel wat ik toevallig zag gisteren is 100% match en precies hoe ik me voel. Elk stukje tekst klopt.
Game over.
Vervelend iets dat pesten, ook door die lange nasleep ervan! Dat het nog heel lang gevolgen heeft voor in hoeverre je je open kunt stellen voor andere mensen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Game over.
Dat is een hardnekkige 'feel-good' mythe die in de meeste gevallen niet geldt. Pesters vertonen met name symptomen die nog het beste thuishoren bij narcisme, aldus psychologen.quote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
En TS, vaak zijn het juist de pesters die zelf heel onzeker zijn. Anders heb je geen reden om anderen omlaag te halen namelijk.Probeer daar enigszins troost uit te halen.
Schijnt ook ironisch genoeg vaak voor te komen dat oud slachtoffers van pesten, zelf pesters worden.
En narcisten zijn eigenlijk heel onzeker. Dus dan klopt het weer.quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkige 'feel-good' mythe die in de meeste gevallen niet geldt. Pesters vertonen met name symptomen die nog het beste thuishoren bij narcisme, aldus psychologen.
quote:Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt in het Engels wel de narcissistic paradox genoemd. Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of de gevoelens van anderen en zo vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen.
Dit is 100 procent waar, en zie je ook terug bij mensen die constant zichzelf met anderen vergelijken en ergens over lopen te zeiken. Als je zelf tevreden bent doe je dat niet.quote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
En TS, vaak zijn het juist de pesters die zelf heel onzeker zijn. Anders heb je geen reden om anderen omlaag te halen namelijk.Probeer daar enigszins troost uit te halen.
Schijnt ook ironisch genoeg vaak voor te komen dat oud slachtoffers van pesten, zelf pesters worden.
Probeer het artikel in je voordeel te gebruiken. Je weet nu de oorzaak van bepaalde dingen, maar je kan niet je hele leven nog laten beheersen door het pesten van vroeger. Jij hebt nu controle over jouw leven, zij niet meer.
En sinds kort weet je dat je er qua uiterlijk mag zijn, heeft dat nog geholpen?En kwam het ook door het pesten dat jij zo'n negatief zelfbeeld had wat dat betreft? Want het verklaart een hoop voor mij.
Nee....... Net als anderen die in God geloven heb ik in plaats daarvan denkbeeldige vrienden/vriendinnen gecreëerd om het uit te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo game over?
Ik snap de oorzaak (al kiezen bullies vaak ook al een bepaald soort slachtoffer), maar dat betekent niet dat je geen leven meer kunt hebben. Ik ken ook genoeg mensen die erg gepest zijn en daar wel sterker uit komen. Het is net wat je er mee doet. Je mist misschien bepaalde vaardigheden, maar die kan je leren.
Vaak hebben pesters niet door wat ze aanrichten. Er zijn voorbeelden waarbij een slachtoffer een pester jaren later confronteert met wat hij/zij in zijn/haar vroegere jaren heeft aangericht. En soms weet de perster er helemaal niets meer van....
Het is dus niet persoonlijk. Ze zoeken gewoon iemand waar het pesten effect op heeft.
Je hebt toch vrienden dacht ik? Dat is al heel wat.
Dit voel ik ook altijd als ik zulke verhalen lees.quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Gast ik heb zo'n medelijden gekregen met je dat ik gewoon serieus jou wil opzoeken en mee wil nemen na de eerste beste disco/kroeg in de buurt gek..![]()
EN ja ik meen het
Goed geheugen heb je dan. Verder vind ik je echt een gigantische aansteller. Probeer er eens wat aan te doen i.p.v. iedere keer hier posten hoe zielig je wel niet bent.quote:Op zondag 14 november 2010 17:43 schreef richard_prf het volgende:
Ik praat met ze. Mn fantasie . Ik ken het gesprek nog herinneren van gisteren nacht:
Wie die bitches
waarmee je praat?
die willen facking niks
geen daden maar woorden,
zo zijn ze..
lief praten....
en als je eenmaal wilt afsprewken
haken ze af
ik snap dat niet..
je bent een supr kereltje.
denkt allen maar slecht overjezelf.
ik ben een eerlijk prsoon
ik zeg je de waarheid..
ik snap dt niet..
ik kan niet snappe dt je zo over je zelf denkt.
dat je het leuk vind dat je zegt
dat je jou lichaam anders ziet dan ik hem zie.
we zijn zo gemaakt.
maar doordat ze jou afwijzen,
ga jij je onzeker voelen..
balen, en drm denk jij ook vn
fack it
ik doe niks meer
helemaalniks..
jj zegt.
liefde is niet voor iedereeen wegelegt
ohnee?
nou
dat klopt niet,
voor iedereen is er liefde.
allen je moet er zelf ook wat voor doen.
moes ik ook..
en dan moet je nie gaan segge
ja maar
jij bent anders
jij bent netter en knapper
NEEEE
dat is het niet.
Je zit elke dag achter internet
je komt nergens
Je moet dingen gaan ontdekken..
probeer is wat uit
en je ken wel zeggen
en nu ga ik ook wiet roken
moet je niet fdoen.
je moet de dingen niet achternaa gaan
zoals wiet roken
dat haal jij vandaag op
waarom?
om jou liefde daarmeee
te kunne vinden?
Met wiet kom je niet ver...
jij denkt. ik hoor er bij als ik wiet rook?
of drank drink?
nee boulshit richard.
dat is echt niet zoo.
daar knappen meiden van af..
Moet jeeens gaaan?
kom op zeg
6 jaar niet uitgaaan
ga lekker uit
neem een drankje..
ga lekker dansen..
hoef nie prseee
met meiden,
maar trek een beetje in je omgeveing wat om
snapje..
zo krijg je ook meer contact
met nieuwe mensen...
niet in je eentje gaaan
je moet iemand meeneme
anders denke ze echt
kijk die lopen dan
in zen eentje
neem leuke vrienden mee
ga opstap
drink drank met ze
doe lollig
denk nergens aaan.
kijk om jeheen en geniet!!!!
niet steeeds op internet zitten te kloooien
welke meisje je nou echt wilt of niet..
met internet kom je nergensss
Als je zo denkt, en zo blijft zitten waar je de komende paar jaar nog zult zitten..
is dt niet echt vestandig
dus kom op!
VOETJES VAN DE VLOERR!!!!
Ik werd alleen op de kleuterschool gepest en was tot mijn 24ste maagd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:36 schreef RianaLuna het volgende:
"Slachtoffers van pesten zijn geestelijk kapot gemaakt, ontberen daardoor fundamentele vaardigheden en blijven tot ver in de 20 maagd."
Ik vind dat tot ver in de 20 maagd.. overdreven.. ik bedoel ik ken zat mensen die dagelijks gepest werden, incl mijzelf, die niet meer maagd zijn..
vast niet, maar is niet leuk omte horen iddquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Net weer een soort confronterend moment, Ik had iemand op internet ontmoet maar die vond me niks kwa uiterlijkmaar wilde wel vrienden blijven.
Nu heeft ze sinds zaterdag een nieuwe vriend en zegt ze dit:
14-11-2010 21:45:30 Eliz richard zow k voel me echt goed
14-11-2010 21:45:32 Eliz richard echt raar
14-11-2010 21:45:53 richard Eliz Ja je bent verliefd
14-11-2010 21:45:57 Eliz richard ja?
14-11-2010 21:46:00 Eliz richard ik weet het niet lol
14-11-2010 21:46:00 richard Eliz Ja
14-11-2010 21:46:29 Eliz richard ehehe
14-11-2010 21:46:40 richard Eliz Succes ermee
14-11-2010 21:46:43 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:09 Eliz richard k vin het zo moeilijk om hem te entertaine >.<
14-11-2010 21:47:17 Eliz richard weet niet wat ik moet doen haha
14-11-2010 21:47:35 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:43 richard Eliz Weet niet, ken hem niet
14-11-2010 21:47:47 Eliz richard hij is nie zo'n gamer als ons haha
14-11-2010 21:47:50 Eliz richard hij snapt da niej
14-11-2010 21:48:44 richard Eliz hehe ok
14-11-2010 21:49:01 Eliz richard pff...
14-11-2010 21:52:38 richard Eliz Ach ach
14-11-2010 21:52:47 Eliz richard mja k moet het eigenlijk gewoon vrage
14-11-2010 21:52:59 Eliz richard kweenie wat ik allemaal verlege doe -.-
14-11-2010 21:53:03 Eliz richard zo ben k helemaal nie lol
14-11-2010 21:53:10 Eliz richard volgende keer..
14-11-2010 21:53:11 Eliz richard sex!?
14-11-2010 21:53:12 Eliz richard yez or no!
14-11-2010 21:53:14 Eliz richard hahaha
14-11-2010 21:53:25 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:53:41 Eliz richard is toch erg..
14-11-2010 21:53:50 Eliz richard das op t moment.. bijna het enigste waar ik aan kan denke..
14-11-2010 21:54:12 Eliz richard /durr
Is dit om mij te pesten? of wtf is hier aan de hand??????
Ik vond haar wel leuk ja omdat veel interesses hetzelfde waren en dat wist ze ook dat ik haar wel zag zitten dus waarom zegt ze dit? Gemenigheid?
edit:quote:"Met lede ogen moeten ze aanzien hoe de meeste mensen een gelukkig leven leiden en minstens 95 % van hen aan seks doet. Elke keer als een gesprek over liefde gaat voelen ze weer de pijn"
Nee ok..... Ze weet ook niet dat ik maagd ben enzo, ze denkt echt dat ik gewoon een doorsnee gast ben. Ze voelde zich wel eenzaam zei ze maar had wel 4 keer eerder een relatie. Maar ze is wel best knap dus ja ze heeft veel keuzes en ze is ook iemand dat voor uiterlijk kiest.quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vast niet, maar is niet leuk omte horen idd
ze houd denk ik geen rekening met:
[..]
edit:
misschien zit je in de friends-zone:P
"het lot":P het doet me denken aan post van mij een paar maanden terug, toen schreef ik hier ook over het lot, het onvermijdelijke lot; het noodlot.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef richard_prf het volgende:
Het is mn lot ook, Het lijkt wel of echt zo moet zijn.
succes daarmee.quote:Ik wil nog even benadrukken dat ik in anderhalve maand tijd niet stil heb gezeten en daadwerkelijk wat heb gedaan met de goed bedoelde adviezen.
1 Ik ga 3 x per week naar sportschool + training voor betere houding
2 Ik Ga naar een pshycholoog waar ik een test heb ondergaan om te kijken of misschien aan een vorm van autisme lijdt. De test bestond uit een intelligentie test, geheugen test, spraak test, sociale test.
3Ik ben er in geslaagd "chicks te ontmoeten op internet waarbij ik geen enkele keren zwaktes heb vertoont. Hun kwamen juist met hun problemen naar mij toe.
Toch heb ik het gevoel dat ik weinig ben opgeschoten ik heb namelijk nog steeds geen sociale contacten ...
Gast, snap out of it! Dat is alles wat ik te zeggen heb.quote:Op zondag 14 november 2010 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga nu accepteren dat ik echt altijd alleen blijf, alleen zoek ik een manier om dat uit te houden. Ik moet een leugen creëren waarin ik kan geloven om het vol te houden.
De sportschool is niet de beste plek voor jou om sociale contacten op te bouwen, daar komen mensen toch voornamelijk om voor zichzelf bezig te zijn. Je kunt beter een leuke sport en een leuke vereniging opzoeken, dan kun je na training/wedstrijden ook gezellig aan de bar hangen enzo, en omdat je nieuw bent zijn er ook altijd mensen die wel een praatje met je willen maken. Op die manier kun je snel nieuwe mensen leren kennen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef richard_prf het volgende:
Het is mn lot ook, Het lijkt wel of echt zo moet zijn.
Ik wil nog even benadrukken dat ik in anderhalve maand tijd niet stil heb gezeten en daadwerkelijk wat heb gedaan met de goed bedoelde adviezen.
1 Ik ga 3 x per week naar sportschool + training voor betere houding
2 Ik Ga naar een pshycholoog waar ik een test heb ondergaan om te kijken of misschien aan een vorm van autisme lijdt. De test bestond uit een intelligentie test, geheugen test, spraak test, sociale test.
3Ik ben er in geslaagd "chicks te ontmoeten op internet waarbij ik geen enkele keren zwaktes heb vertoont. Hun kwamen juist met hun problemen naar mij toe.
Toch heb ik het gevoel dat ik weinig ben opgeschoten ik heb namelijk nog steeds geen sociale contacten ...
quote:Op zondag 14 november 2010 23:57 schreef Bombshell het volgende:
Wat is dat voor figuur op msn joh met dr vriend in de bajes lijkt me niet het beste persoon om contact mee te onderhouden.
Link naar artikel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:49 schreef richard_prf het volgende:
Game over.
Je blijft echt tegen iedereen aardig, dat is ook niet altijd de bedoeling als je je intenties duidelijk wil maken aan de vrouwenbevolking die aanwezig is op het internet.quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ach , ze zei ook , mn vriend mag hier nooit achter komen he xD
11-11-2010 2:35:56 - helena richard facking bitches.
11-11-2010 2:36:01 - helena richard sta al een week droog (L)
11-11-2010 2:36:05 - helena richard toch niet normaal???
11-11-2010 2:36:15 richard - helena Mja 1 week droog wow das lang inderdaad
11-11-2010 2:36:56 - helena richard is facking fijn
11-11-2010 2:37:00 - helena richard ik smul ervan.
11-11-2010 2:37:04 - helena richard ke wil gelijk nieuwe Neuken
11-11-2010 2:37:07 - helena richard ik wil steeds doorgaaan,
11-11-2010 2:37:11 - helena richard en echt niet 1x op dag
11-11-2010 2:37:13 - helena richard wel meer dan 10 x
11-11-2010 2:37:15 - helena richard![]()
11-11-2010 2:37:19 richard - helena -.-
11-11-2010 2:37:33 - helena richard Oh rich.... kan niet wachten tot die hier weer is
Dit snap ik even niet? Het is de waarheid wat ik vertel. Ik heb daadwerkelijk nooit in mijn leven contact met een vrouw gehad. Ze negeren me alsof ik niet besta. Kan er nks aan doen maar het is zo. Msn contact is het eerst contact in bijna 27 jaar.quote:Op maandag 15 november 2010 00:10 schreef Outlined het volgende:
ik heb deel 1 ( 26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw. ) gelezen (alleen de OP), ik heb je foto gezien en je zit ons gewoon keihard te fucken. Waarom?!!?
Je moet wel laten merken dat je bestaat, dat gebeurt niet vanzelf.quote:Op maandag 15 november 2010 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet? Het is de waarheid wat ik vertel. Ik heb daadwerkelijk nooit in mijn leven contact met een vrouw gehad. Ze negeren me alsof ik niet besta. Kan er nks aan doen maar het is zo. Msn contact is het eerst contact in bijna 27 jaar.
beetje vergezocht, maar misschien wil ze wel dat je een move maakt ofzo. en ze blijftr ook maar terugkomenquote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef richard_prf het volgende:
Ach , ze zei ook , mn vriend mag hier nooit achter komen he xD
11-11-2010 2:35:56 - helena richard facking bitches.
11-11-2010 2:36:01 - helena richard sta al een week droog (L)
11-11-2010 2:36:05 - helena richard toch niet normaal???
11-11-2010 2:36:15 richard - helena Mja 1 week droog wow das lang inderdaad
11-11-2010 2:36:56 - helena richard is facking fijn
11-11-2010 2:37:00 - helena richard ik smul ervan.
11-11-2010 2:37:04 - helena richard ke wil gelijk nieuwe Neuken
11-11-2010 2:37:07 - helena richard ik wil steeds doorgaaan,
11-11-2010 2:37:11 - helena richard en echt niet 1x op dag
11-11-2010 2:37:13 - helena richard wel meer dan 10 x
11-11-2010 2:37:15 - helena richard![]()
11-11-2010 2:37:19 richard - helena -.-
11-11-2010 2:37:33 - helena richard Oh rich.... kan niet wachten tot die hier weer is
nou dat ze dat helemaal niet zo bedoelde misschien.quote:Op maandag 15 november 2010 00:23 schreef Bombshell het volgende:
Ja heb gewoon lef en vraag of jij anders niet even gezellig langs kan komen?
Wat heb je te verliezen haha ze lijkt me niet het meest preutse type
Had ik gedaan maar helaas:quote:Op maandag 15 november 2010 00:23 schreef Bombshell het volgende:
Ja heb gewoon lef en vraag of jij anders niet even gezellig langs kan komen?
Wat heb je te verliezen haha ze lijkt me niet het meest preutse type
wat voor lessen geeft ze ? of gaat het om wat anders?quote:Op maandag 15 november 2010 00:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Had ik gedaan maar helaas:
10-11-2010 4:09:47 richard - helena Kwil eerst een proefles
10-11-2010 4:10:21 - helena richard haahah:P
10-11-2010 4:10:24 - helena richard proefles..
10-11-2010 4:10:38 - helena richard bij 1 proefles heb je nog niks geleerd..
10-11-2010 4:10:58 - helena richard hoeveel ben je bereid te geven als ik al je wensen vervul.?
10-11-2010 4:11:41 richard - helena 5 euro
10-11-2010 4:11:46 - helena richard hahahahahik maak maar grapje richard:P
10-11-2010 4:11:53 richard - helena Jaja
10-11-2010 4:11:57 richard - helena Ik weet het niet
10-11-2010 4:12:01 richard - helena Dat zeg je maar snel haha D:
10-11-2010 4:12:47 - helena richard je moet nie tfdenke
10-11-2010 4:12:50 - helena richard dat ik zon geil wijf ben
10-11-2010 4:12:55 - helena richard die alles zomaar doet enzoo
10-11-2010 4:12:57 - helena richard snapje..
10-11-2010 4:12:58 - helena richard![]()
10-11-2010 4:13:04 richard - helena eerste indruk.... kan je niet veranderen meer
10-11-2010 4:13:44 - helena richard sssst hahahhahwat ben je toch grappig
Nee ze kwam er opeens mee dat ze sexlessen wilde geven voor geld. En ik zei dat ik eerst een proefles wil en daarna beslisquote:Op maandag 15 november 2010 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat voor lessen geeft ze ? of gaat het om wat anders?
De geit is gemolken.quote:Op maandag 15 november 2010 00:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ze kwam er opeens mee dat ze sexlessen wilde geven voor geld. En ik zei dat ik eerst een proefles wil en daarna beslis
lijkt wel alsof ze op die gedachte nogal kicktquote:Op maandag 15 november 2010 00:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ze kwam er opeens mee dat ze sexlessen wilde geven voor geld. En ik zei dat ik eerst een proefles wil en daarna beslis
Ik had 4 chicks ontmoet en allemaal zijn ze oversext zo lijkt het.quote:Op maandag 15 november 2010 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ze op die gedachte nogal kickt
Als je die allemaal op internet bent tegengekomen is het helemaal niet zo vreemd. Er zijn genoeg freaks tussen of mensen die lopen te ouwehoeren.quote:Op maandag 15 november 2010 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had 4 chicks ontmoet en allemaal zijn ze oversext zo lijkt het.
De een wil sex lessen geven,
de ander wilt graag verkracht worden,
en andere loopt de hele tijd geintjes te maken als toen ik zei dat ik tanken "stop die slang er maar lekker diep en.. en niet morsen he "
En de australische chick wilde me verkrachten met een kussen over mn hoofd....
IK weet niet waarom ze zulke dingen zeggen aangezien ik geen keer over sex begon met ze
ik weet niet hoor, maar misschien houden ze van cybersexen ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 00:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had 4 chicks ontmoet en allemaal zijn ze oversext zo lijkt het.
De een wil sex lessen geven,
de ander wilt graag verkracht worden,
en andere loopt de hele tijd geintjes te maken als toen ik zei dat ik tanken "stop die slang er maar lekker diep en.. en niet morsen he "
En de australische chick wilde me verkrachten met een kussen over mn hoofd....
IK weet niet waarom ze zulke dingen zeggen aangezien ik geen keer over sex begon met ze
Nee lol, never. Gewoon van normale chatboxen, youtube en forums. Die australische had toevallig dezelfde oogziekte als mij dus ik PM haar op youtube en tja.... nu praat ze opeens zo. K weet ook niet waarom.quote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef Bombshell het volgende:
Zit je soms op een of andere sex ontmoetings site dan?
zegt ze nou dat ze erwtensoep gaat maken? dat is best wel tof:Dquote:12-11-2010 16:02:18 sandy richard i havmt made snert yet L(
12-11-2010 16:02:20 sandy richard L)
12-11-2010 16:02:22 sandy richard L)
12-11-2010 16:02:32 richard sandy GO make it tomorrow
Ja ze vroeg een keer wat ik ging eten en ik zei Snert. Dus dat legde ik haar uit en nu wilt ze zelf snert maken in Australië , Bovendien vertelde ze dat ze haar nieuwe hond Snert heeft genoemdquote:Op maandag 15 november 2010 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zegt ze nou dat ze erwtensoep gaat maken? dat is best wel tof:D
haha:D, die meid is grappigquote:Op maandag 15 november 2010 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ze vroeg een keer wat ik ging eten en ik zei Snert. Dus dat legde ik haar uit en nu wilt ze zelf snert maken in Australië , Bovendien vertelde ze dat ze haar nieuwe hond Snert heeft genoemd
misschien kan jij ook iets leuks doen. vraag of je haar een blik erwtensoep die je hier gewoon in de supermarkt kan kopen kan opsturen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ze vroeg een keer wat ik ging eten en ik zei Snert. Dus dat legde ik haar uit en nu wilt ze zelf snert maken in Australië , Bovendien vertelde ze dat ze haar nieuwe hond Snert heeft genoemd
Volgende week moet ik zeker aanhoren hoe goed de sex wel niet was?quote:14-11-2010 21:45:30 Eliz richard zow k voel me echt goed
14-11-2010 21:45:32 Eliz richard echt raar
14-11-2010 21:45:53 richard Eliz Ja je bent verliefd
14-11-2010 21:45:57 Eliz richard ja?
14-11-2010 21:46:00 Eliz richard ik weet het niet lol
14-11-2010 21:46:00 richard Eliz Ja
14-11-2010 21:46:29 Eliz richard ehehe
14-11-2010 21:46:40 richard Eliz Succes ermee
14-11-2010 21:46:43 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:09 Eliz richard k vin het zo moeilijk om hem te entertaine >.<
14-11-2010 21:47:17 Eliz richard weet niet wat ik moet doen haha
14-11-2010 21:47:35 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:47:43 richard Eliz Weet niet, ken hem niet
14-11-2010 21:47:47 Eliz richard hij is nie zo'n gamer als ons haha
14-11-2010 21:47:50 Eliz richard hij snapt da niej
14-11-2010 21:48:44 richard Eliz hehe ok
14-11-2010 21:49:01 Eliz richard pff...
14-11-2010 21:52:38 richard Eliz Ach ach
14-11-2010 21:52:47 Eliz richard mja k moet het eigenlijk gewoon vrage
14-11-2010 21:52:59 Eliz richard kweenie wat ik allemaal verlege doe -.-
14-11-2010 21:53:03 Eliz richard zo ben k helemaal nie lol
14-11-2010 21:53:10 Eliz richard volgende keer..
14-11-2010 21:53:11 Eliz richard sex!?
14-11-2010 21:53:12 Eliz richard yez or no!
14-11-2010 21:53:14 Eliz richard hahaha
14-11-2010 21:53:25 richard Eliz![]()
14-11-2010 21:53:41 Eliz richard is toch erg..
14-11-2010 21:53:50 Eliz richard das op t moment.. bijna het enigste waar ik aan kan denke..
14-11-2010 21:54:12 Eliz richard /durr
Heheh ja inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien kan jij ook iets leuks doen. vraag of je haar een blik erwtensoep die je hier gewoon in de supermarkt kan kopen kan opsturen.
dat zou ubergaaf zijn!
misschien grappige meisjes irl gaan ontmoetenquote:Op maandag 15 november 2010 01:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heheh ja inderdaad.
Maar ja alle 4 die chicks zijn echt mega grappig, lig wel in een deuk hele tijd hoor. Maar toch is er een hogere macht aanwezig die ervoor zorgt dat die chicks precies zeggen wat ik mis. Alsof ik me niet goed mag voelen.
Daar moet je gevoel voor hebben, Ik kan al vrij snel zien of een chick humor heeftquote:Op maandag 15 november 2010 01:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien grappige meisjes irl gaan ontmoeten
jij kan dat vast wel
edit: beetje te snel gepost, want waar kan je die vinden![]()
Eerste 3 punten kan ik me wel wat in in vinden, de laatste absoluut nietquote:Op maandag 15 november 2010 01:29 schreef FeestBoek het volgende:
* Stop met blowen.
* Stop met leven in je fantasiewereld en leugens. Accepteer de waarheid en wees eerlijk tegenover jezelf.
* Stop met medelijden hebben met jezelf.
* Stop met het spelen van nice guy tegenover internet chicks in de gefrustreerde hoop je piemel er in te mogen steken.
Ze beginnen toch zelf zo te praten.... Hier nog een voorbeeld:quote:Op maandag 15 november 2010 01:29 schreef FeestBoek het volgende:
* Stop met blowen.
* Stop met leven in je fantasiewereld en leugens. Accepteer de waarheid en wees eerlijk tegenover jezelf.
* Stop met medelijden hebben met jezelf.
* Stop met het spelen van nice guy tegenover internet chicks in de gefrustreerde hoop je piemel er in te mogen steken.
dit- meisjes kunnen niet gefrustreerd zijn wat dat betreftquote:
Het is toch duidelijk dat dit het LOT is?quote:
ik zie 2 mogelijke oorzaken.quote:Op maandag 15 november 2010 02:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat dit het LOT is?
Ik zie er niet slecht uit. Ik kom ook niet raar over bij ze. Dit lijkt het werk van een hogere macht... alsof de duivel bezit van deze chicks neemt en dingen gaan zeggen waar ik gewoon pissed off van wordt.
Dus je wilt beweren dat alle 4 de chicks gewoon meer aandacht willen? Ik denk zelf dat de duivel bezit van ze heeft genomen en dat ze daarom zo pratenquote:Op maandag 15 november 2010 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit- meisjes kunnen niet gefrustreerd zijn wat dat betreft
denk ik ofzo
ik zou ze maar wantrouwen. laatste keer dat een meisje zo tegen mij deed(jaren terug), was omdat ze meer aandacht van me wlde.
ja ik weet niet....quote:Op maandag 15 november 2010 02:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat alle 4 de chicks gewoon meer aandacht willen? Ik denk zelf dat de duivel bezit van ze heeft genomen en dat ze daarom zo praten
HIer nog een voorbeeld. We hebben beide van die kut floaters in onze ogen en ik ben op zoek naar een rede hoe dat kan onstaan (niks over bekend in de medische wereld wat de oorzaak kan zijn )quote:Op maandag 15 november 2010 02:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet....
laatste keer dat ik zoiets had, toen was ik 16 in een klas vol met meisjes, en toen werd ik ineens door veel meisjes toegevoegd op msn.
toen was er 1 die meer aandacht wilde, en ze vond het stom dat ik haar niet kende, en zei gewoon niet zoveel tegen haar(ik ging niet met ze om op school)
en dan ging ze dit soort dingen zeggen om reactie uit te lokken.'
edit: ik voeg nog even wat toe ok. als je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |