ja, maar durf jij het aan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
Straks smelt je hart Emel als je me ziet. Neem je die risico?
Huh? Over "je meisje"? Sinds wanneer is Emel jouw meisje? WTF?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja wat zou jij doen als iemand dat zei over je meisje dan.
Natuurlijk schatje van me.quote:
Al ongeveer 3 jaar denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huh? Over "je meisje"? Sinds wanneer is Emel jouw meisje? WTF?.
Die Zargon toch. Kom nou naar Zaandam kerel! XDquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over je kontje, damesmeisje.
Emel droomt al 4 jaar over me. En ik al 3 jaar. Dus ja welke telt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat?.
Emel, klopt dit?
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat?.
Emel, klopt dit?
Lan batirdin ouwweeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.
Ik vind dat je het goed moet maken. O 3 sene kayboldu.quote:
IK GA DOOD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.
görüsürüz ahbab!quote:
Ja echt wAAR !!! YESquote:
Tamam. Trouwens seker bitti als je ff meeneemt. Sagol. (k)quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oke. Ik kom zo langs. Excuses via het net stellen niet zoveel voor.
Ik hoef niet lief te doen tegen köpeklerquote:
hahahaha. Maar je komt toch langs dus ik dacht ff suiker voor de thee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jij hoort op mij te wachten met seker. Damn. Laat maar :S
Zal ik doen , maar ik kan niet slapen Bilmi komt zo langs. O nee wacht! Je kan niet lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen en maak jezelf in je slaap maar dingen wijs die niet waar zijn..
jij moet alles regelen. Bak, gelmem. Snap je t nou nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahaha. Maar je komt toch langs dus ik dacht ff suiker voor de thee.
Nasil yani deli. Sen bu mala bakma. Regent buiten, paraplu getirim sana.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien val ik daar ook onder burak
Nieuwsgierig ook al..quote:
Tamam kiz anladim iste. Lokum hazir, cicek hazir.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij moet alles regelen. Bak, gelmem. Snap je t nou nog niet
MOSTAR 4-EVERquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Trava het volgende:
[..]
Nieuwsgierig ook al..
Tsjaa ik ben Trava uit Bosna.
Wanneer was jullie laatste ontmoeting?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zal ik doen , maar ik kan niet slapen Bilmi komt zo langs. O nee wacht! Je kan niet lezen.
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste ontmoeting?
Nee een auto graagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nasil yani deli. Sen bu mala bakma. Regent buiten, paraplu getirim sana.
hahah voor 6 meterquote:
Je zegt net dat zij jouw meisje is. Geef nou eens gewoon antwoord, lafaard.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.
NOT
stomme rukker
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.
NOT
stomme rukker
OMG hij noemt me lafaard. Ja nu moet ik wel antwoord geven want mijn eer is gekrrenkt. Tam bir mal hahaha.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt net dat zij jouw meisje is. Geef nou eens gewoon antwoord, lafaard..
owjaaaaa burak buney lanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!
Precies!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!
Hahah je bent redelijk onbekend ik pm je.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tamam kiz anladim iste. Lokum hazir, cicek hazir.
Lokum, çiçek, prenses.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahah voor 6 meter. Alleen omdat je een prenses bent. Yoksa yapmazdim haaa.
Oke oke, maakt niet uit waarom. Moet gewoon. Maar ik ben een diehard, loop met te dunne korte jas nog open naar school!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahah voor 6 meter. Alleen omdat je een prenses bent. Yoksa yapmazdim haaa.
Eerst zo stoer doen en dan nu gaan ontwijken. Durf je geen antwoord te geven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
OMG hij noemt me lafaard. Ja nu moet ik wel antwoord geven want mijn eer is gekrrenkt. Tam bir mal hahaha.
Ne var mallllll. Leer hoe je moet praten. Kontjemontje lan olmiyor top.quote:
hahhaa. Ik weet hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oke oke, maakt niet uit waarom. Moet gewoon. Maar ik ben een diehard, loop met te dunne korte jas nog open naar school!
Het is me neger uit Bosna.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is trava een bekende van je burak?
Weet je dat zo zeker? Wanneer heb jij haar nou het laatst gezien met je mooie woorden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ne var mallllll. Leer hoe je moet praten. Kontjemontje lan olmiyor top.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tassen dragen!!!! Nee ken je m echt?
Haahah da halen adam vragen yapiyor ouwe hahaa. Zielepietjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dat zo zeker? Wanneer heb jij haar nou het laatst gezien met je mooie woorden?
jaaaa duydum. Ghetto vorming hiero. Begint op Bos en Lommer te lijken hahaha.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee, hoorde niets. Hey trouwens, zaandam kaymisss. Laatst deen overval ofoz ;") en zaandamse parken, in t speciaal de darwin in t nieuws.
met al die illegalen wajoooww echt overspoeling van bulgaren hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
jaaaa duydum. Ghetto vorming hiero. Begint op Bos en Lommer te lijken hahaha.
Ja inderdaad. Het is tijd dat den Turken hier weer veel kinderen maken. Ik zou zeggen laten we het eerste initiatief nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met al die illegalen wajoooww echt overspoeling van bulgaren hier
Waarom durf je geen antwoord te geven? Waarom ontwijk je mijn vraag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Haahah da halen adam vragen yapiyor ouwe hahaa. Zielepietje
oke is goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is tijd dat den Turken hier weer veel kinderen maken. Ik zou zeggen laten we het eerste initiatief nemen.
Google translate werkt niet zo goed zie ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trava ja sam iz sarajeva,odakle si ti?
Oke regel het eten ik regel de waggie.quote:
Die van jou klopt ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Trava het volgende:
[..]
Google translate werkt niet zo goed zie ik.
Mijn antwoord: Ja sam isto iz sarajeva.
Wat zit je nou tegen te stribbelen man. Net zeg je dat ze jouw meisje is, dat je haar al een aantal jaren kent en nu zeg je dit?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Burakius het volgende:
Hebben wij elkaar ontmoet dan?? Ik bedoel ze is mijn buurmeisje, maar de kans dat je haar dan ontmoet is toch eeeerggggggggg klein!
?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die van jou klopt ook niet helemaal.
nee typ over van iemand uit sarajevo alleen wat mislukt (mobiel)quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Trava het volgende:
[..]
Google translate werkt niet zo goed zie ik.
Mijn antwoord: Ja sam isto iz sarajeva.
ik verwachtte alles van jouw kant. Als goedmakertje. Laat maar anders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke regel het eten ik regel de waggie.
Goedmakertje voor? Is Burak stout geweest, hm?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik verwachtte alles van jouw kant. Als goedmakertje. Laat maar anders.
Ik kwam langs met sint maarten bana birsey birakmamis yahuuquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedmakertje voor? Is Burak stout geweest, hm?
Dan begrijp ik sowieso niet waarom Burak moeilijk doet. Verder bedoel ik dus ook een ontmoeting waar er gesproken wordt, niet eentje waarbij je diegene op een afstand ziet en gaat zwaaien e.d.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Trava het volgende:
zarGon abi jij moet beetje nadenken man.. ze is gewoon buurmeisje..
Je kont toch aan hem snoepen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kwam langs met sint maarten bana birsey birakmamis yahuu
Ne istersen canim.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik verwachtte alles van jouw kant. Als goedmakertje. Laat maar anders.
Van ons twee?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Trava het volgende:
ik verwacht nog wel een foto eigenlijk...
BADUMTSJJJ.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Trava het volgende:
[..]
niet van jullie 2, maar van de TT..
jammer. Hier van ons twee manquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Trava het volgende:
[..]
niet van jullie 2, maar van de TT..
Je orgasme, mooi vastgelegd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
jammer. Hier van ons twee man
[ afbeelding ]
En ik steek je in de fok Bosniër.
Van mij had het clear obscuur gemogen. p.s. mooie ninja edit van jequote:
Hahaha, wat praat je man... ga huilen omdat omdat ik iets vraag van je buurmeisje..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Burakius het volgende:
Echt zo een ondankbare Bosniër. Misschien heeft ie wel Servisch bloed.
Ja je vraagt iets heel normaals. Serviër dat ge bent. Götosquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Hahaha, wat praat je man... ga huilen omdat omdat ik iets vraag van je buurmeisje..
AMENA KOYUM!
Ik heb niet gezegd of het normaal of niet normaal is.. ipne.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja je vraagt iets heel normaals. Serviër dat ge bent. Götos
Het is niet normaal Servische bastaard. Pust.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd of het normaal of niet normaal is.. ipne.
Weet ik. Dat wilt niet zeggen dat ik er niet om mag vragen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is niet normaal Servische bastaard. Pust.
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Kingbaros het volgende:
Hallo trava, ken jij de tijgers van Arkan?
Ja mn. Gevaarlijk..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:45 schreef Kingbaros het volgende:
Dat zijn best wel gekke serviers, weetje wel man.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:57 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Iedereen is vroeg gaan slapen vandaag.
Holla!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:57 schreef zarGon het volgende:
Hmpf. Iedereen is vroeg gaan slapen vandaag.
http://www.lyngsat.com/turk2a.htmlquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef fenixs het volgende:
weet iemand of er een verschil zit tussen de euro versie van de Turkse zenders die UPC biedt en dezelfde Turkse zenders via Türksat.. zenden ze gelijktijdig dezelfde programma's uit? wat is het verschil? wil graag bij UPC een turks zender pakket nemen, maar als die eurozenders kut zijn dan ga ik voor de schotel.
Over het algemeen is dat niet gelijktijdig. De meeste Turkse zenders hebben dan ook een Europese versie en een Turkse versie. Bijvoorbeeld: ATV - ATV Avrupa, Show TV - Show Türk, NTV - NTV Avrupa, Kanal D - Euro D, etc. Maar ik heb geen idee welke zenders UPC aanbiedt. De door mij genoemde zenders zullen er vast wel in zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef fenixs het volgende:
weet iemand of er een verschil zit tussen de euro versie van de Turkse zenders die UPC biedt en dezelfde Turkse zenders via Türksat.. zenden ze gelijktijdig dezelfde programma's uit? wat is het verschil? wil graag bij UPC een turks zender pakket nemen, maar als die eurozenders kut zijn dan ga ik voor de schotel.
die zenders die jij opnoemt hebben ze.. maar wat is verschil tussen de euro versie en de gewone versie? want als de euroversie erg verschilt wil ik een schotel nemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat niet gelijktijdig. De meeste Turkse zenders hebben dan ook een Europese versie en een Turkse versie. Bijvoorbeeld: ATV - ATV Avrupa, Show TV - Show Türk, NTV - NTV Avrupa, Kanal D - Euro D, etc. Maar ik heb geen idee welke zenders UPC aanbiedt. De door mij genoemde zenders zullen er vast wel in zitten.
De programmering loopt niet altijd gelijktijdig (behalve live-uitzendingen natuurlijk). Vaak ook een ander programmaverloop op beide zenders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef fenixs het volgende:
[..]
die zenders die jij opnoemt hebben ze.. maar wat is verschil tussen de euro versie en de gewone versie? want als de euroversie erg verschilt wil ik een schotel nemen.
tazz tmquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef TheMagnificent het volgende:
En dat allemaal voor een meisje van 16/17 (Bilmi)...Sapiklar sizi...
welke coffeeshop haal jij je wiet?quote:
Laten we zeggen Arnhem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Interesse, zomaar. Waarom zeg je het niet?
Dealer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke coffeeshop haal jij je wiet?
hoeveel ben je kwijt per maand aan je "hobby"?quote:
Neeee slayge jij mag geen wiet neeeeequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke coffeeshop haal jij je wiet?
Hobby?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoeveel ben je kwijt per maand aan je "hobby"?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neeee slayge jij mag geen wiet neeeee
O jah, goed dat je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:29 schreef Ayca het volgende:
Lekker![]()
Volgende week toetsweek.
Ik ga maar weer leren. Bleh.
Wat is deze, goede leerlingen horen geen vrij van school te nemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef Julis het volgende:
[..]
O jah, goed dat je het zegt! Ik moet nog een verlofbriefje inleveren. Waar vieren jullie het?
is et een verslaving?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is deze, goede leerlingen horen geen vrij van school te nemen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neeee slayge jij mag geen wiet neeeee
Ah, daaromquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis, ze hebben rapportenvergadertingen bewust voor as dinsdag gepland. Succes Ayca!
ik vind bob marley en alpha blondy wel coolquote:
je brabbelt dametjequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar of jij wiet niet wie je cool vindt
Officieel wel he, maar ik noem het ook niet me hobby man..quote:
verslaafde numero 2quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Kingbaros het volgende:
Birak icsin, zamaninda rahat geliyor
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:42 schreef ClioSporT het volgende:
Min-e heeft vandaag voor het eerst een kapsalon met kipshoarma gegeten.. Integreren in rotterdam op z'n best
min-e zegt;
Ik voel mij nu misselijk en ziek, m'n maag voelt aan alsof ik een kilo baksteen heb opgegeten.
1 jonko in de week is moeilijk een vreslaving te noemen, ik ken een gozer die is tegen de 250 euro kwijt aan zijn hobby, dan ben je wel aardig verslaafdquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:42 schreef Trava het volgende:
[..]
Officieel wel he, maar ik noem het ook niet me hobby man..
hebben ze geen kapsalon in delft? daar komt ze vandaan meen ik toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:42 schreef ClioSporT het volgende:
Min-e heeft vandaag voor het eerst een kapsalon met kipshoarma gegeten.. Integreren in rotterdam op z'n best
min-e zegt;
Ik voel mij nu misselijk en ziek, m'n maag voelt aan alsof ik een kilo baksteen heb opgegeten.
nee, noord hollandquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben ze geen kapsalon in delft? daar komt ze vandaan meen ik toch?
we hebben een verloving gehad en wonen nu samenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Julis het volgende:
@ ClioSporT
Maar hoe gaat het met jullie? Wanneer gingen jullie ook al weer trouwen?
Gefeliciteerd met de verlovingquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
we hebben een verloving gehad en wonen nu samen
thxxxquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verloving! Dus jullie wonen nu in Rotterdam, he. Is het integreren in Rotterdam moeilijk, ja
? Woonde Min-e eerst niet in een stad dan? Of is Rotterdam gewoon heel anders?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
thxxx
min-e: ik woonde wel in een stad maar niet zo'n kutstad als rotterdam.
Clio is een rasechte rotterdammer.
volgende keer als je wil chillen, neem een reep chocolaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Verslaving diyemem, laatste joint was een maand of twee geleden :p
[ik wil alles weten over Rotterdam]Ah, en wat maakt Rotterdam volgens jou zo speciaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
Liefde voor Rotterdam komt met de jaren.
quote:
negers motten we niet! probleme?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Hybymy het volgende:
Is er ook een topic over andere huidskleur mensen?
hoeveel? want ik heb weinig begrepen van de stad in 4 jaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
http://www.plugout.nl/clientdata/images/handboek/size_1/winne1.jpgquote:
Hoe lang?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
waarom heb jij zon blauw mannetje en niet een echt mannetje/vrouwtje als de rest?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Hybymy het volgende:
doe even normaal joh, je moet ieder mens respecteren,
Ik respecteer jullie soort ook hoor!
Hij heeft zijn geslacht niet ingevuld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom heb jij zon blauw mannetje en niet een echt mannetje/vrouwtje als de rest?
Waarom ga je dan uit van een hij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geslacht niet ingevuld.
ach sooooquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geslacht niet ingevuld.
Je hebt stiekem allemaal posters van hem in je kamer hangen? Hm?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha Winston javraag me niet hoe ik het weet whehe
Klopt![]()
!
daar ga ik ook van uitquote:
wat maakt jou anders dan andersquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:16 schreef Hybymy het volgende:
nee idd maar ik ben mannelijk
Maar waarom kunnen jullie niet even normaal doen?
Mij direct beoordelen omdat ik anders ben :S
waar zeg je dat je zwart bent en waar staat dat je moet oprottenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:17 schreef Hybymy het volgende:
ik zei dat ik zwart was en toen moest ik oprotte
ik zei dat ik een andere huidkluir had, maar dat vind ik wat mooier klinken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
negers motten we niet! probleme?
Wat voor'n kleur dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef Hybymy het volgende:
[..]
ik zei dat ik een andere huidkluir had, maar dat vind ik wat mooier klinken.
waar zeg je dat dan? ik kan het nergens lezenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:22 schreef Hybymy het volgende:
[..]
ik zei dat ik een andere huidkluir had, maar dat vind ik wat mooier klinken.
hij is blauw zie je tochquote:
Bah. Blauwe mensenquote:
hoe ben je op fok beland?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:27 schreef Hybymy het volgende:
Laten we het er nou maar op houden dat ik blauw ben, wat overigens ook zo is
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:30 schreef Hybymy het volgende:
Ik vond een groeimachine en toen heb ik direct uitgezocht hoe alles hier werkte. in mijn paddestoel had ik geen internet.
En hier kan ik kennis maken met de rest van de internet samenleving
quote:
Ik was als 10 jarige joch wel blij om te zien wat Goku met Sailor Moon deedquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was 11 toen ik hentai leerde kennen. En ik vond het heel erg.
maar de jongen van mn dromen stuurde het naar mequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was als 10 jarige joch wel blij om te zien wat Goku met Sailor Moon deed
Alpha Blondy.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind bob marley en alpha blondy wel cool
2pac , eazy-e, biggie, snoop dogg, nas, nate dogg, warren g, thugz bone, bill bev devoe, mc hammer ( niet echt rap te noemen) , ik vergeet er zeker een ton.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Trava het volgende:
Hier ook mensen die 2pac en biggie luisteren(den)?
Don't ask don't tell.quote:
De tegenwoordige ''rap'' is niet goed. Het is haram. JIHAD, i tell you.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Burakius het volgende:
Vroeger was rap sowieso beter. Tegenwoordige meuk is te schandalig voor woorden. Geldt ook voor snoop met zijn klote muziek tegewoordig. Het begon allemaal met 50cent kutmuziek. Echt klote voor de generatie van nu, dat men niet weet hoe rap echt moet zijn: hard en recht vanaf het ziel.
Weet je wel wat Jihad is. Je gebruikt het foutief.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:32 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
De tegenwoordige ''rap'' is niet goed. Het is haram. JIHAD, i tell you.
Nu gaat het alleen maar over hoe dhimmies vrouwen van achteren gaan pakken met hun geld die ze in de business gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Burakius het volgende:
Vroeger was rap sowieso beter. Tegenwoordige meuk is te schandalig voor woorden. Geldt ook voor snoop met zijn klote muziek tegewoordig. Het begon allemaal met 50cent kutmuziek. Echt klote voor de generatie van nu, dat men niet weet hoe rap echt moet zijn: hard en recht vanaf het ziel.
Je bent zelf foutief.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet je wel wat Jihad is. Je gebruikt het foutief.
Jazeker. It's a holy war. Mentaal & Fysiek.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet je wel wat Jihad is. Je gebruikt het foutief.
Je moeder was foutief toen ze verkracht werd. En uit die fout ben jij gekomen. Fout op fout. Je bent fout kwadraat. Mislukte sociale banneling.quote:
Hey, dat ben ik in jouw avatar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jazeker. It's a holy war. Mentaal & Fysiek.
Heb ze al live meegemaakt. Dikke n44b.quote:
Wat's naab?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb ze al live meegemaakt. Dikke n44b.
Precies.quote:
Ik vraag mij oprecht af hoe jij zulke uitspraken en je altijd weer geveinsde "oprechtheid" en "eergevoel" (steeds maar weer zarGon aanspreken op zijn "onbehoorlijke en oneervolle gedrag" denkt te combineren met je religie en je zogenaamde fatsoensnormen. Ik zou bijna denken dat je in beide gevallen gewoon keihard faaltquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder was foutief toen ze verkracht werd. En uit die fout ben jij gekomen. Fout op fout. Je bent fout kwadraat. Mislukte sociale banneling.
Moet ik voor Feyenoord zijn dan ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef Kingbaros het volgende:
Hahah, ik dacht meteen al bu cocuk zeker westda oturuyodur.
Maar eh, hoezo ajax en gs?
Was hij weg danquote:
Jij spoort echt niet, no-fatoe.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moeder was foutief toen ze verkracht werd. En uit die fout ben jij gekomen. Fout op fout. Je bent fout kwadraat. Mislukte sociale banneling.
Begrijp niet echt hoe je voor 2 clubs kan zijn, dat is het.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet ik voor Feyenoord zijn dan ofzo?
[..]
Was hij weg danSinas
[..]
Jij spoort echt niet, no-fatoe.
quote:Bir trafik kazas ihbar alan polisler olay yerine gelirler. Olay yerinde azla...r burunlar dalm, kafalar kan içinde iki kazazedeyi yerde yatarken görürler.
Ancak arabalarda bir çizik dahi yoktur. Polis kazazedelerden birinin yanna yaklap olayn nasl olduunu sorar.
...Temel:
- Hava sisli idi. Önümü cöremiyordum. Camdan bam çkarm yol çizgilerine bakarak cidiyordum. Haçan bu salak da öyle geliyormu
Spelen Ajax en Galatasaray in dezelfde competitie danquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Begrijp niet echt hoe je voor 2 clubs kan zijn, dat is het.
Hoeveel fouten staan daar in hequote:
ik had het gecopy paste van facebook, alleen zie ik nu dat sommige typisch turkse letters niet worden herkendquote:Op zondag 14 november 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoeveel fouten staan daar in hesnap er niks van
Oh okequote:Op zondag 14 november 2010 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had het gecopy paste van facebook, alleen zie ik nu dat sommige typisch turkse letters niet worden herkend
gaat niet gebeuren meisjequote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke
Volgens mij lukt het wel als je het nu editeven opnieuw copypasten
Nee, maar gewoon de liefde die ik voor Galatasaray heb zou ik nooit kunnen tonen voor een ander team. Sowieso turken die ook fan zijn van ajax/feyenoord etcquote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Spelen Ajax en Galatasaray in dezelfde competitie dan? Ik dacht 't niet.
Jij snapt de situatie niet volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon de liefde die ik voor Galatasaray heb zou ik nooit kunnen tonen voor een ander team. Sowieso turken die ook fan zijn van ajax/feyenoord etcfuckingdrama imo
Je mag inderdaad alleen voor turkse teams zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon de liefde die ik voor Galatasaray heb zou ik nooit kunnen tonen voor een ander team. Sowieso turken die ook fan zijn van ajax/feyenoord etcfuckingdrama imo
das echt onzin vriendquote:Op zondag 14 november 2010 00:31 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Slayage het volgende:
fucking drama zijn de mensen die zich "fanatik" noemen en helemaal zot zijn op een club zoals jij en het hebben over de "liefde" voor een club
quote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij snapt de situatie niet volgens mij.
Wat ik voor Galatasaray voel kan nooit tippen aan mijn liefde voor AFC Ajax.
quote:
Giechel. Jij maakte een grapjuh.quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
ik hoop niet dat je al een stijve krijgt bij het horen van het woord gaysaray
was eigenlijk niet grappig bedoeld, maarja laterzquote:
Iedereen maakt zijn keuze voor een club gebaseerd op verschillende factoren, ik heb trouwens zelf gekozen voor galatasaray. M'n vader was geen voetbalfan dus tot een bepaalde leeftijd deed ik er helemaal niks mee behalve het spel zelf beoefenen en af en toe doelloos wedstrijden kijken wat ik dus fuckingsaai vond omdat ik niks voelde voor desbetreffende clubs. Maar wnr ik wedstrijden kijk van gs voel ik gewoon spanning etc, gevoelens die ik nooit zal kunnen krijgen wanneer ik kijk naar ajax/barca/inter etc..quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
das echt onzin vriend
fucking drama zijn de mensen die zich "fanatik" noemen en helemaal zot zijn op een club zoals jij en het hebben over de "liefde" voor een club, als in jou omgeving enkel fenerlis waren was jij gewoon fenerli, als jij uit trabzon zou komen, was jij gewoon trabzonspor supporter, er is niks bijzonders aan jou club even als er niets bijzonders is aan welke club dan ook, voetbal is gewoon een hobby alleen is het bij veel mensen beetje een uit de hand gelopen hobby
Nou ja, FC Utrecht doet 't best aardigquote:Op zondag 14 november 2010 00:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, provincie utrecht, heb geen voorkeur voor club, dus
Als in geboren en getogen hier vriend.quote:Op zondag 14 november 2010 00:55 schreef Kingbaros het volgende:
[..]
Nler alsin echt nl bloed of gewoon hier geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |