ja, maar durf jij het aan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
Straks smelt je hart Emel als je me ziet. Neem je die risico?
Huh? Over "je meisje"? Sinds wanneer is Emel jouw meisje? WTF?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja wat zou jij doen als iemand dat zei over je meisje dan.
Natuurlijk schatje van me.quote:
Al ongeveer 3 jaar denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huh? Over "je meisje"? Sinds wanneer is Emel jouw meisje? WTF?.
Die Zargon toch. Kom nou naar Zaandam kerel! XDquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over je kontje, damesmeisje.
Emel droomt al 4 jaar over me. En ik al 3 jaar. Dus ja welke telt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat?.
Emel, klopt dit?
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat?.
Emel, klopt dit?
Lan batirdin ouwweeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.
Ik vind dat je het goed moet maken. O 3 sene kayboldu.quote:
IK GA DOOD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hm. Ik ken hem nog geen drie jaar.
görüsürüz ahbab!quote:
Ja echt wAAR !!! YESquote:
Tamam. Trouwens seker bitti als je ff meeneemt. Sagol. (k)quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oke. Ik kom zo langs. Excuses via het net stellen niet zoveel voor.
Ik hoef niet lief te doen tegen köpeklerquote:
hahahaha. Maar je komt toch langs dus ik dacht ff suiker voor de thee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jij hoort op mij te wachten met seker. Damn. Laat maar :S
Zal ik doen , maar ik kan niet slapen Bilmi komt zo langs. O nee wacht! Je kan niet lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen en maak jezelf in je slaap maar dingen wijs die niet waar zijn..
jij moet alles regelen. Bak, gelmem. Snap je t nou nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahaha. Maar je komt toch langs dus ik dacht ff suiker voor de thee.
Nasil yani deli. Sen bu mala bakma. Regent buiten, paraplu getirim sana.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien val ik daar ook onder burak
Nieuwsgierig ook al..quote:
Tamam kiz anladim iste. Lokum hazir, cicek hazir.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jij moet alles regelen. Bak, gelmem. Snap je t nou nog niet
MOSTAR 4-EVERquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Trava het volgende:
[..]
Nieuwsgierig ook al..
Tsjaa ik ben Trava uit Bosna.
Wanneer was jullie laatste ontmoeting?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zal ik doen , maar ik kan niet slapen Bilmi komt zo langs. O nee wacht! Je kan niet lezen.
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste ontmoeting?
Nee een auto graagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nasil yani deli. Sen bu mala bakma. Regent buiten, paraplu getirim sana.
hahah voor 6 meterquote:
Je zegt net dat zij jouw meisje is. Geef nou eens gewoon antwoord, lafaard.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.
NOT
stomme rukker
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
JA KOM EMEL LATEN WE DAT ZEGGEN OP FOK WANT ZARGON WIL HET WETEN.
NOT
stomme rukker
OMG hij noemt me lafaard. Ja nu moet ik wel antwoord geven want mijn eer is gekrrenkt. Tam bir mal hahaha.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt net dat zij jouw meisje is. Geef nou eens gewoon antwoord, lafaard..
owjaaaaa burak buney lanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!
Precies!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben we elkaar uberhaupt ontmoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |