Okquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ernstig jammer weer..
Hups, hou ze maar binnen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG die TT![]()
Die gaat zo in mn fobo he
Ik heb bier, ik doe heel bewust geen druppel alcohol drinken vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
kom ze hier showen en je krijgt een biertje. moet je snel zijn want mijn bier is bijna op.
Die bassist heeft snelle vingersquote:
oh, dan hoef ik me niet in te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier, ik doe heel bewust geen druppel alcohol drinken vanavond
een is te weinigquote:
Wellus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
God, geen enkele tet in dit topic.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
nopequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Kissquote:
Die zong Angel speciaal voor mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een is te weinig
drie is te veel
en als ze ver uit elkaar staan
dan kijk ik scheeltetten
Ahquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus.
* Huppelmuts wijst naar UI
welk nummer? die van kings of leon?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
damn, wat krijg ik een energie van dat nummer![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
welk nummer? die van kings of leon?
en hij staat in mn fobo bij mn tettenverzamelingquote:
Met of zonder tongquote:
kings of leonquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
welk nummer? die van kings of leon?
En terechtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hij staat in mn fobo bij mn tettenverzameling
Als je niet uitkijkt heb je er straks geen meer, want dan knip ik m erafquote:
Oeh, daarna roosteren aan het spitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt heb je er straks geen meer, want dan knip ik m eraf
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht
Hij staat ook in mijn fobo.
heb er wel wat albums van, maar vind het naarmate ik het vaker luister minder worden. beetje net zoals met coldplay.quote:
Iehll.. kus jij je oma met tong?quote:
Als je de wond maar dichtschroeit met je crème brûlée brander vind ik het primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohoh dont mess with the evil one gas!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat door iemand die niet eens n tettenfascinatie heeft
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om hem in rode wijn te laten sudderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, daarna roosteren aan het spit
ik alleen de vorige en de nieuwe staat op m'n verlanglijstje (en m'n HDDquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef dawg het volgende:
[..]
heb er wel wat albums van, maar vind het naarmate ik het vaker luister minder worden. beetje net zoals met coldplay.
en jeukaanval![]()
in merlotquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om hem in rode wijn te laten sudderen
Ook een goed idee! Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maak er een roomsausje bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij jou twijfel ik daar nog over.. de brutaliteitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je de wond maar dichtschroeit met je crème brûlée brander vind ik het prima
Niet alleen mijn eigen oma, alle oma's!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iehll.. kus jij je oma met tong?
zullen we fonduen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een goed idee! Mag ik meedoen?
Jij altijd..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een goed idee! Mag ik meedoen?
ik heb aha shake heartbreak ook, toen waren ze nog bijna niet bekend. maar vind van alle drie hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik alleen de vorige en de nieuwe staat op m'n verlanglijstje (en m'n HDD)
Hmmm... Ik denk dat ik wel een piemeltje kan versieren jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij altijd..
heb je nog een stuk vleesch op het oog?
ik zeg altijd maar zo: een piemel(tje) kan je niet delen
Teveel werk.. door al dat geklop krijg ik een lamme armquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou wel wat meer dan 3 mensen uitnodigen, dat ding krijgen jullie anders nooit op
vraag is wat de gast die eraan vastzit er van vindt dat je zijn pik wilt roosteren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik denk dat ik wel een piemeltje kan versieren ja
Die hebben er niks van te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag is wat de gast die eraan vastzit er van vindt dat je zijn pik wilt roosteren.
Schijt aan alle mannenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag is wat de gast die eraan vastzit er van vindt dat je zijn pik wilt roosteren.
zachtjes sudderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof mannen een mening mogen hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
kan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb aha shake heartbreak ook, toen waren ze nog bijna niet bekend. maar vind van alle drie hetzelfde.
we. zijn. niet. aandoenlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef dawg het volgende:
hahahah, die meisjes hier, leuke reacties. aandoenlijk ook.
Volgende keer als ik een schaar bij heb kan ik je laten zien dat er niks aandoenlijks aan isquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef dawg het volgende:
hahahah, die meisjes hier, leuke reacties. aandoenlijk ook.
Die is ook masterlijk jaquote:
erg goed idd. ik drijf een beetje rond in mijn cdrekjes altijd, dus het verschilt van tijd tot tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan.
bijna alle artiesten gaan me op den duur vervelen overigens. Eigenlijk de enige waar ik dat niet bij heb is Genesis
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Deze is nog altijd de beste
[ afbeelding ]
Zullen we een tietenavond houden en lekker geen mannen uitnodigen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we. zijn. niet. aandoenlijk.
Ja diequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Deze is nog altijd de beste
[ afbeelding ]
Ik stem voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we een tietenavond houden en lekker geen mannen uitnodigen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja maar....quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stem voor![]()
Gaan we een kussengevecht doen enzulks
Lekker rondhupsen als een stel dolle mina'squote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja gewoon lekker alles buitenboord gooien
jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Lekker rondhupsen als een stel dolle mina's
Met kussengevechten in miniatuur kanten slipjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we dan niet 1 man uitnodigen voor het offeren?
En het fuck his brains uit gedeelte natuurlijk.
maar dan wel n flinke ventquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we dan niet 1 man uitnodigen voor het offeren?
En het fuck his brains uit gedeelte natuurlijk.
Yeahquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met kussengevechten in miniatuur kanten slipjes
Ze patsen hier altijd, dus moet te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag dan een beste vent zijn
ik ben dusdanig op zoek naar nieuwe dingen, dat ik wel eens vergeet wat ik nig in m'n rek heb staan. Zo kwam ik dus ook weer terug bij Ten van Pearl Jam. Schande dat ik die vergeten wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef dawg het volgende:
[..]
erg goed idd. ik drijf een beetje rond in mijn cdrekjes altijd, dus het verschilt van tijd tot tijd.
Inderdaad. De gemiddelde man op Fok kan zo 5 vrouwen aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze patsen hier altijd, dus moet te vinden zijn
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Gasol het volgende:
Ik heb een machinehoofd, hij is beter dan de anderen
inderdaad. kom maar op met jullie big mouths.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog kracht en energie over om een nacht te stappen en 's ochtends verder te gaan met die 5 vrouwenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. De gemiddelde man op Fok kan zo 5 vrouwen aan
En dan natuurlijk zo dat de veren verspreid door de kamer liggen..quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
inderdaad. kom maar op met jullie big mouths.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben dusdanig op zoek naar nieuwe dingen, dat ik wel eens vergeet wat ik nig in m'n rek heb staan. Zo kwam ik dus ook weer terug bij Ten van Pearl Jam. Schande dat ik die vergeten was
Tussen Patsen en Kunnen zit een groot verschilquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik soms ook, maar meestal via youtube. en helaas even minder geld om goede dingen origineel te kopen. muziek downen en fikken doe ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben dusdanig op zoek naar nieuwe dingen, dat ik wel eens vergeet wat ik nig in m'n rek heb staan. Zo kwam ik dus ook weer terug bij Ten van Pearl Jam. Schande dat ik die vergeten was
Thatquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog kracht en energie over om een nacht te stappen en 's ochtends verder te gaan met die 5 vrouwen
That'll be coolquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zo dat de veren verspreid door de kamer liggen..
en op elkaar oefenen met kussen enzo
I know
Tieten van elkaar insmeren met decolletécremequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zo dat de veren verspreid door de kamer liggen..
en op elkaar oefenen met kussen enzo
I know
Dat weten de vrouwen maar de mannen nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tussen Patsen en Kunnen zit een groot verschil
En slagroom natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
miss ook iets met smeren en vloeibare chocolade?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
miss ook iets met smeren en vloeibare chocolade?
Oh, nice!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tieten van elkaar insmeren met decolletécreme
en aardbeitjesquote:
ik niet. wel de volledige dissident/live in atlanta set. moest je 3x voor naar de winkel destijds, dus zijn er niet veel die die compleet hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou vergeten?
Ik heb die luxe box ervan
Zoek de band 'Dirty Pretty Things' eens op, albums waterloo to anywhere en romance at short noticequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed, mij insmeren?
hell yeahquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed, mij insmeren?
Slagroom op de tieten en een aardbeitje op de tepelquote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En laten we natuurlijk niet vergeten dat we ook nog onze Vriendjes mee moeten nemen en aan elkaar moeten laten zien hoe je die het beste kan gebruiken
ik heb nu 17 CD's op m'n verlanglijstje staan en ik verwacht dat dat er aan het eind van het jaar wel 20 zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik soms ook, maar meestal via youtube. en helaas even minder geld om goede dingen origineel te kopen. muziek downen en fikken doe ik niet.
Die kunnen ons toch niet aan en dat weten zequote:
Doen alsofquote:
Happyfuckingbirthdayquote:
ik heb er 2quote:
"ja dat doet ons niks hoor"quote:
Zorg maar eens dat je op de meet komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef dawg het volgende:
kijk ze dangrote mond maar als paaltje bij puntje wil komen laten ze het afweten. chicken chicks.
datquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef dawg het volgende:
kijk ze dangrote mond maar als paaltje bij puntje wil komen laten ze het afweten. chicken chicks.
ja maarquote:
Jij doet niks met lullen? geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"ja dat doet ons niks hoor"
wat moet ik op een meet? kom maar hierheen, jullie hebben de grote mond hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je op de meet komt
Wel een bazenfeestje danquote:
Ik uhm kan vast wel iemand vinden die mee wil als datequote:
Sounds like a challengequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef dawg het volgende:
hebben geen piemelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maarmooie naakte meisjes
Geen enkele verstandige dame gaat naar Helgatquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
wat moet ik op een meet? kom maar hierheen, jullie hebben de grote mond hier
Naar Helmond?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben nog nuchter en kan mn tank bijna volgooien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had het over Vriendjes, niet over jongens/mannenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel een bazenfeestje dan![]()
[..]
Ik uhm kan vast wel iemand vinden die mee wil als date
[..]
Sounds like a challenge
Mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nuchter en kan mn tank bijna volgooien.
Moet ik onderweg nog iemand oppikken?
*spotify aanslingert*quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoek de band 'Dirty Pretty Things' eens op, albums waterloo to anywhere en romance at short notice
Oh vriendjes heb ik welquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het over Vriendjes, niet over jongens/mannen
Kijk m terugkrabbelenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
niks mis met helmond. en niet nu, want mijn tattoo mag niet beschadigd raken.
Over terugkrabbelen gesprokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
niks mis met helmond. en niet nu, want mijn tattoo mag niet beschadigd raken.
Ik was al bijna teleurgesteldquote:
GBTA!quote:
mequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nuchter en kan mn tank bijna volgooien.
Moet ik onderweg nog iemand oppikken?
Oh noesquote:
*schud er nog eens een keer mee*quote:
Je mist mij hequote:
quote:
Shake it babyquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schud er nog eens een keer mee*
Nee. Zo werkt dat nietquote:
quote:
shake m babyquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*schud er nog eens een keer mee*
Heerlijk, zo bhloos door het levenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Niks ervan, jij hebt je kans gehad
Hier & Nu, jullie allemaal
Als ik dat ga doen, vliegen ze uit m'n bh en kan een vriend van me alles aanschouwenquote:
aandoenlijk issie hequote:
Ja echt he.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk, zo bhloos door het leven
Aaaah, schattigquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Niks ervan, jij hebt je kans gehad
Hier & Nu, jullie allemaal
Ja echtquote:
niet mijn dingquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk, zo bhloos door het leven
En het probleem is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen, vliegen ze uit m'n bh en kan een vriend van me alles aanschouwen
Ik ook. Heb je het alweer gemistquote:
Nee, ik zei direct al niet naar Helgat te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dan niet. in the end krabbel jij nu dus terug.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat? Ik kan wel een beetje dominant zijn![]()
Ik weet niet of ie dat kan waarderen...quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Heb je het alweer gemist
Sommige bands moet je leren waarderenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dat kan waarderen...
Ow wacht... Man!
Verdommequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige bands moet je leren waarderen
zal eens kijken wat ik nog meer voor onbekends heb....
Ken je Death Cab For Cutie? is iets relaxter, hele mooie muziek imo
Engeltje kan ze wel waarderen geloof ikquote:
bekijk m'n Last.fm ff en kijk dan of je iets vergelijkbaars zietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige bands moet je leren waarderen
zal eens kijken wat ik nog meer voor onbekends heb....
Ken je Death Cab For Cutie? is iets relaxter, hele mooie muziek imo
zonder bhquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nu heel graag filmpje kijken terwijl ik lekker tegen iemand aan lig
GRRRRRquote:
Zonder bh en zonder broek, onder een dekentje samenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder bh en zonder broek, onder een dekentje samen
Dan kijken we vast geen film meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja heerlijk
mag ik erbij
miss het eerste stukjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kijken we vast geen film meer
Je weet toch wat film kijken is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kijken we vast geen film meer
mijn meningquote:
quote:
Ik haat het als men zegt dat ik iets niet durf.quote:
Lang genoegquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss het eerste stukje
Stomme wijf werd regelrecht de hemel in geprezen, terwijl ze niet te verstaan was. Hijglijn is betere carrièrekans voor haar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
mijn mening.. is precies dat, een mening. Vond haar een beetje kwetsbaar, richting onzeker, en hoe zeer ik die eigenschap in een mens kan waarderen... het is niet iets dat een potentiële winner van een talentenjacht kan hebben.
Poppetje is misschien het verkeerde woord.
waarom?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat het als men zegt dat ik iets niet durf.
dan kunnen we vertellen waar het over ging als iemand ernaar vraagtquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stomme wijf werd regelrecht de hemel in geprezen, terwijl ze niet te verstaan was. Hijglijn is betere carrièrekans voor haar.
Ze moet eruit van mij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent blij dat ze er uit ligt?
Link!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
"Death Cab For Cutie" is een stuk beter te pruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Omdat ik dan wil bewijzen dat ik het wel durfquote:
Ja je zag een laan met bomen en toen kwam er een auto aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kunnen we vertellen waar het over ging als iemand ernaar vraagt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Link!sorry, gebruik hier spotify voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
makkelijk om misbruik van te maken dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik dan wil bewijzen dat ik het wel durf![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, gebruik hier spotify voor.
Neuh dat nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
makkelijk om misbruik van te maken dan.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Link!een van mijn favo DCFC nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie vraagt wordt overgeslaagdquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig dat de vrouwen hier harder om tieten roepen dan de mannen
net bixby canyon bridge gehoordquote:
Biertjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. zal ik een biertje nemen, of een glas sinaasappelsap?
Ja, inderdaad. Geen gele envelopjes met tieten voor mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslaagd
*blijft hopen op gele envelopjes*
Klinkt best goedquote:
Wil je mijn manboobs zien?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Geen gele envelopjes met tieten voor mij
Ja maar jij hebt tieten!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme vraag ook eigenlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biertje![]()
Gewoon omdat ik geen biertje kan nemen nu
Als je me een trustekusje geeft mag dagquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Hmm slaappillen en naar bed, zal ik het doen...?
Na drank?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef missbehavin het volgende:
Hmm slaappillen en naar bed, zal ik het doen...?
Die stem he.. ik word daar zoquote:
quote:
Boeit me niet. Mag niet van mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is het punt niet schat
ik niet. kan ik niet aan.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je me een trustekusje geeft mag dag
Met een bikini erom jaquote:
quote:
Die dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kijk wel even in mn truitje.. real life boobs blijven beter dan een plaatje
alleen hierom zou ik het al bijna doenquote:
Ik heb je andere foto's gevondenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker.wanneer worden ze hier bezorgd?
tijd voor een rokertje. /missbehave
Ik zal eens contact opnemen met de DHLquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker.wanneer worden ze hier bezorgd?
tijd voor een rokertje. /missbehave
als je het maar laat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen hierom zou ik het al bijna doen
Nou iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen hierom zou ik het al bijna doen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je andere foto's gevonden
ja, dat sowieso. Ik zei bijnaquote:
Wie is jouw R.?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja.. biertje pakken was het plan![]()
uit de fles R., zoals het hoort
quote:
2 iemanden.quote:
Do I look like I mind?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, ik stuur ze echt
stap gewoon in je ijzeren ros, das veel sneller.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens contact opnemen met de DHL
Aangenaamquote:
zeker geen bavaria?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja.. biertje pakken was het plan![]()
uit de fles R., zoals het hoort
Ik heb alcohol opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef dawg het volgende:
[..]
stap gewoon in je ijzeren ros, das veel sneller.
Harige manboobsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de reactie gezien geen tieten?
Ik ben nog nuchter, moet ik je oppikkenquote:
Ik drink Heneukenquote:
Please doquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nuchter, moet ik je oppikken
die hond natuurlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |