Okquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ernstig jammer weer..
Hups, hou ze maar binnen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG die TT![]()
Die gaat zo in mn fobo he
Ik heb bier, ik doe heel bewust geen druppel alcohol drinken vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
kom ze hier showen en je krijgt een biertje. moet je snel zijn want mijn bier is bijna op.
Die bassist heeft snelle vingersquote:
oh, dan hoef ik me niet in te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier, ik doe heel bewust geen druppel alcohol drinken vanavond
een is te weinigquote:
Wellus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
God, geen enkele tet in dit topic.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
nopequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Kissquote:
Die zong Angel speciaal voor mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een is te weinig
drie is te veel
en als ze ver uit elkaar staan
dan kijk ik scheeltetten
Ahquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus.
* Huppelmuts wijst naar UI
welk nummer? die van kings of leon?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
damn, wat krijg ik een energie van dat nummer![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
welk nummer? die van kings of leon?
en hij staat in mn fobo bij mn tettenverzamelingquote:
Met of zonder tongquote:
kings of leonquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef dawg het volgende:
[..]
welk nummer? die van kings of leon?
En terechtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hij staat in mn fobo bij mn tettenverzameling
Als je niet uitkijkt heb je er straks geen meer, want dan knip ik m erafquote:
Oeh, daarna roosteren aan het spitquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt heb je er straks geen meer, want dan knip ik m eraf
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht
Hij staat ook in mijn fobo.
heb er wel wat albums van, maar vind het naarmate ik het vaker luister minder worden. beetje net zoals met coldplay.quote:
Iehll.. kus jij je oma met tong?quote:
Als je de wond maar dichtschroeit met je crème brûlée brander vind ik het primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohoh dont mess with the evil one gas!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat door iemand die niet eens n tettenfascinatie heeft
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om hem in rode wijn te laten sudderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, daarna roosteren aan het spit
ik alleen de vorige en de nieuwe staat op m'n verlanglijstje (en m'n HDDquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef dawg het volgende:
[..]
heb er wel wat albums van, maar vind het naarmate ik het vaker luister minder worden. beetje net zoals met coldplay.
en jeukaanval![]()
in merlotquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om hem in rode wijn te laten sudderen
Ook een goed idee! Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maak er een roomsausje bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |