Ik moest lachen toen ik dat probeerdequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Probeer het eens te vervangen met een soort 'D', zeg eens hardop 'kdentenbdoodje' (krentenbroodje).
Klinkt ook afschuwelijk maar in ieder geval minder afschuwelijk dan die afschuwelijke gooische R
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Raqualad het volgende:
Je bent een meisje toch? Want dan gewoon zo blijven praten. Gooische R is geil, vooral als je er nog een rokje bij draagt ook.
Ik heb het geprobeerd. Maar dan klink je net als een klein kind.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Probeer het eens te vervangen met een soort 'D', zeg eens hardop 'kdentenbdoodje' (krentenbroodje).
Klinkt ook afschuwelijk maar in ieder geval minder afschuwelijk dan die afschuwelijke gooische R
Oefenen, bij logopedie leren ze op die manier mensen met een gespleten gehemelte de 'R' uitspreken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Maar dan klink je net als een klein kind.
whaha ik moest zeker lachen!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
bijna goed, zoals logopedisten zouden zeggen leer jezelf aan kedentenbedootje te zeggen. en dat steeds sneller , na verloop van tijd leer je de rollende R hierdoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
in wat voor achtergesteld gebied bivakkeer jij danquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
Naar de logopedist omdat je geen rollende r kan uitspreken??? OMFG t moet niet gekker worden. Volgens mij zijn er meer die t niet kunnen dan die t wel kunnen.![]()
Waarom denk je dat ik dit topic open? Ik wil er niet voor naar een logopedist, dat ga ik ook niet doen. Maar ik wil er wel vanaf. Daarom onderzoek ik of er mensen zijn die trucjes kennen om het jezelf af te leren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
Naar de logopedist omdat je geen rollende r kan uitspreken??? OMFG t moet niet gekker worden. Volgens mij zijn er meer die t niet kunnen dan die t wel kunnen.![]()
Gewoon accepteren dat je t niet kan. Niet reageren (negeren) op kneusjes die je er maar op blijven wijzen is imo t beste devies. Iedereen heeft wel iets en als we ons daar allemaal druk om zouden maken hebben we allemaal geen leven meer. Suc6quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit topic open? Ik wil er niet voor naar een logopedist, dat ga ik ook niet doen. Maar ik wil er wel vanaf. Daarom onderzoek ik of er mensen zijn die trucjes kennen om het jezelf af te leren.
"Warm up your tongue", wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
hee muts![]()
http://www.wikihow.com/Roll-Your-%22R%22s
zo eerst vet muilenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Warm up your tongue", wat moet ik me daarbij voorstellen?.
Okay, maar Chowi... Ik wil eigenlijk wel je stem horen dus heb je Skype?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opgeschoond. Offtopic geleuter achterwege laten.
Bedankt, opa.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opgeschoond. Offtopic geleuter achterwege laten.
voornamelijk de uitspraakquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:04 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is het verschil tussen al die r-en eigenlijk?Ik hoor dat verschil echt niet.
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?quote:
ur er rrr ejrquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?
Ik heb al een rijke man met een dikke auto. Van de 2 minnaressen is mij nog niets bekend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:05 schreef DasApart het volgende:
TS is een latente gooische vrouw. Face it, je wilt straks een rijke man in een villa met een dikke auto en 2 minnaressen!
Knäckebrödquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
De één spreekt m uit de keel de ander met de huig en een rollende r is nog moeilijker die maak je met je tong.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Raqualad het volgende:
Je bent een meisje toch? Want dan gewoon zo blijven praten. Gooische R is geil, vooral als je er nog een rokje bij draagt ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |