Okay, maar Chowi... Ik wil eigenlijk wel je stem horen dus heb je Skype?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opgeschoond. Offtopic geleuter achterwege laten.
Bedankt, opa.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opgeschoond. Offtopic geleuter achterwege laten.
voornamelijk de uitspraakquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:04 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is het verschil tussen al die r-en eigenlijk?Ik hoor dat verschil echt niet.
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?quote:
ur er rrr ejrquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?
Ik heb al een rijke man met een dikke auto. Van de 2 minnaressen is mij nog niets bekend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:05 schreef DasApart het volgende:
TS is een latente gooische vrouw. Face it, je wilt straks een rijke man in een villa met een dikke auto en 2 minnaressen!
Knäckebrödquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Probeer het eens te vervangen met een soort 'D', zeg eens hardop 'kdentenbdoodje' (krentenbroodje).
Klinkt ook afschuwelijk maar in ieder geval minder afschuwelijk dan die afschuwelijke gooische R
De één spreekt m uit de keel de ander met de huig en een rollende r is nog moeilijker die maak je met je tong.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Er is toch maar één uitspraak van de r? Namelijk rrrr?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |