Echt niet doen hoor!! Ik heb 2 collega's met mannen die in garages werken (1 volvo + eigen toko en 1 bij een schadebedrijf) en die raden de Ka's met nadruk af als collegaatjes er een dreigen te kopen (nogal populair onder jonge juffen dus wellicht alleen daarom al geen aanraderquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Max 4000 euro, airco, bouwjaar vanaf 2000, max. 80.000 op de teller en compact.
Heb nu 2 Ford KA's, 1 Renault Twingo, 1 Citroen Saxo en 1 Honda Civic gespot die aan alle wensen voldoen.
It is you, Fredquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Golfer toen hij nog jonger was.
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merkquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt niet doen hoor!! Ik heb 2 collega's met mannen die in garages werken (1 volvo + eigen toko en 1 bij een schadebedrijf) en die raden de Ka's met nadruk af als collegaatjes er een dreigen te kopen (nogal populair onder jonge juffen dus wellicht alleen daarom al geen aanrader)
Ja, maar ik ken ook drie mensen die een Ka hebben (gehad) en allemaal hebben ze dure reparaties gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merk
Nou nee.. eigenlijk niet dus. Iedere auto kan een keer wat krijgen, maar die wat oudere Ka's (waar jullie naar kijken) staan daar echt om bekend in de auto wereld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merk
Ik schat je 60 in die Renault hoor Bloesquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zometeen eerst naar de Renault kijken
Tnxx voor het meedenken
Mwoah.. ik vond het vrij gemakkelijk de vorige keer. We wilden een Volvo V50. Verder keken we nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, een auto kopen, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden, etc.
hopen dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zometeen eerst naar de Renault kijken
Tnxx voor het meedenken
Wat zie Bluezz en ineens blond uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
Golfer en Bluezz op vakantie met de nieuwe wagen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
We kijken naar budget, grootte, beetje in de buurt, kmstand, apk en dan filter je al een hoop weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, een auto kopen, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden, etc.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel flink gestormd hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn terug van het strandLekkere woei
Alleen jammer dat de stafford is gebeten door een hond waar geen baasje bij in de buurt liep
en dat ik de vlieger gecrashed en gesloopt heb
Ja, de rest is echt net echt, ik moest echt vier keer kijken of je het niet echt wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel precies mijn kontje, best knap
Broers horen niet naar kontjes van hun zusje te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Ja, de rest is echt net echt, ik moest echt vier keer kijken of je het niet echt was
was alleen alleen ter identificatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broers horen niet naar kontjes van hun zusje te kijken
Nee, de zus van kaas heeft een stafford en een franse bull. Die hebben we meegenomen met vliegerenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Zal wel flink gestormd hebben
Hebben jullie een hond
Indificeer jij mensen tegenwoordigquote:
Typo zeurpietquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Indificeer jij mensen tegenwoordig
Gevonden. Ziet er strak uit. Met hele heavy vlammen op de zijkantquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
De Ford Ka is wel bij een officiële dealer met 6 maanden garantie.
Is van 2003 en heeft slechts 27.808 (NAP) km's op de teller.
Is toch het overwegen waard.
Maar goed we gaan zo eerst even kijken naar de Twingo.
Yeah babyquote:
Je krijgt trekjes van je buurmanquote:
Welke buurmanquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je krijgt trekjes van je buurman![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ligt aan het soort en type auto dat je koopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef z80 het volgende:
vanwaar de KM stand van 80000?
als je kijkt naar een wagen net over de 100000KM (max 125000KM)
dan is de dure beurt met distributie riem reeds geweest.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Schrok me de pleuris, had Tori Amos nogal hard aanstaan en de arts die achterdienst had kwam m'n kantoor binnenlopen
Maar hij vond het alleen leuk dat ik er nog was op vrijdag om 19:00
Tja dokter, niemand die thuis op me wacht he
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
De gehaktballen waren errug goedVolgende keer nog iets meer kruiden erin en dan zijn ze perfect. Ik heb er ook zongedroogde tomaatjes doorheen gemixed
Zat er ook inquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind gehaktballen met uitjes erin lekker
Goed voor Sunnie's lijnquote:
Dat is in de kleinere klasses wel een mooi complete auto, meer auto dan de Twingo en Kaquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgenmiddag Opel Corsa bezichtiging
Met die 5 slokken die ik ga nemen zal het allicht nogal meevallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Alcohol komt ook in je bloedbaan vanuit je mond![]()
![]()
Van een particulier, dat wel...maar bouwjaar 12-2004, 61.000 (NAP) km.'s. Duurste uitvoering met alle mogelijke opties inclusief airco en cruisecontrol, ABS en ESP etc..quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Dat is in de kleinere klasses wel een mooi complete auto, meer auto dan de Twingo en Ka
Klinkt zeker goed! Hopen dat het ook in de praktijk goed uitpakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Van een particulier, dat wel...maar bouwjaar 12-2004, 61.000 (NAP) km.'s. Duurste uitvoering met alle mogelijke opties inclusief airco en cruisecontrol, ABS en ESP etc..
Ziet er op de foto's en op papier allemaal erg goed uit.
Pinot Noir wordt daarin de liefde verklaard toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef rijsttafel het volgende:
Wijnproevers, hebben jullie de film Sideways weleens gezien?
Klinkt goed Golfer! Succes, het lijkt me heel moeilijk, dat kiezen......quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Van een particulier, dat wel...maar bouwjaar 12-2004, 61.000 (NAP) km.'s. Duurste uitvoering met alle mogelijke opties inclusief airco en cruisecontrol, ABS en ESP etc..
Ziet er op de foto's en op papier allemaal erg goed uit.
Oh en 1.2 16 V 80 pk.
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pinot Noir wordt daarin de liefde verklaard toch?
Of iets anders eten en morgen de kip?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef DarkElf het volgende:
dat wordt laat eten voor ons, kippetje gehaald. paddestoelenvulling staat nu af te koelen, straks onder huid wrijven, kippetje in de oven en later nog restant paddestoelenballetjes erbij gooien en dan eindelijk eens eten om een uur of 22?
nee hoor, ik vind het geen probleem, de mr ook niet. Morgen kunnen we uitslapen dus ales gaat gewoon op een lekker langzaam tempo vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of iets anders eten en morgen de kip?
Cepage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pinot Noir wordt daarin de liefde verklaard toch?
Dan eet je lekker op spaanse tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het geen probleem, de mr ook niet. Morgen kunnen we uitslapen dus ales gaat gewoon op een lekker langzaam tempo vandaag.
Nee, wijn van 1 soort druif. Een cotes du rhone bv is altijd gemaakt van meer soorten.quote:
Oh knap, excel in 1 dag! Ik doe er al 4 x over!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hooooiiiiiiii!!
ik ben weer lekker thuis. cursus ging goed, wel een vol hoofd van de dag
thuisgekomen direct gekookt en net heerlijk gegeten. was weer geslaagd en mn ouders vonden
nu eerst alles teruglezen wat ik heb gemist! tot over 3 kwartier dus
noem het gewoon een boerendorpquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wut, weet je niet eens wat het verschil is tussen een vaars en een pink* FutureFairytale komt van oorsprong ook uit een agrarische regio
Nou dat lijkt me geen probleem op de ok. Tenzij ziekenhuisseries alles liegen, dragen mensen in de ok iets op hun hoofd.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Goed gedaan FF!! Veel geleerd![]()
Ik zie dat ik volgende week op de OK sta met een turkse arts assistent die normaal altijd een hoofddoekje draagt. Ben benieuwd hoe ze dat gaat oplossen daar.
Haha dankjequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog van harte gefeliciflapstaart Aure!!! ik kon je niet smsen want heb een leentoestel en ben dus nr's kwijt
en denk eraan; IK was de eerste
van hartehoe waren de wraps?
Jawel, maar ben benieuwd hoe en wanneer er gewisseld wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me geen probleem op de ok. Tenzij ik ziekenhuisseries alles liegen, dragen mensen in de ok iets op hun hoofd.....
Doe je (morgen)avond nog wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha dankjeEn ja die waren lekker! Iedereen is nu al weg
Zo gaat dat he als je ouder wordt.. whehe grapje, mn echte feestje is pas over 2 weken.
Ik denk als je je gaat verkleden, net zoals jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, maar ben benieuwd hoe en wanneer er gewisseld wordtEn onze kapjes zijn doorzichtig
Haha ja de meeste moesten richting t oudelijke huis (dat heb je op vrijdagavond he..). Morgen vier ik t bij mn ouders! Wellicht dat ik nog de stad in duik daarna, geen idee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe je (morgen)avond nog wat?
die zijn vroeg weg trouwens![]()
Heb je kadootjes gehad? Vertel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja de meeste moesten richting t oudelijke huis (dat heb je op vrijdagavond he..). Morgen vier ik t bij mn ouders! Wellicht dat ik nog de stad in duik daarna, geen idee.
Nou kijk, zij moet opereren, dus ze moet sowieso voor de operatie van kapje wisselen in een gezamelijke ruimte. En al onze kapjes zijn van dun papierstof gemaakt, waaronder je het haar best goed kunt zien. Normaal heeft ze een strak hoofddoekje op waarbij je geen enkel haarsprietje ziet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk als je je gaat verkleden, net zoals jij?
Ik heb nog nooit doorzichtige kapjes gezien. Lijkt me geen probleem om ergens ouderwetse blauwe of groene kapjes te bestellen.
Dan vind ik het probleem van Bluezz met haar stagiaire net iets ernstiger heur.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je kadootjes gehad gekregen ? Vertel!
quote:
heb zoals altijd teveel gekookt dus je kunt nog 2 haasjes komen halen + aardappeltjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed FFT! Jij mag ook wel een keertje voor mij koken
Ik heb zin in the voice
Gezelligquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is naast de Servaasbrug over de maas die je oversteekt als je vanaf het NS station het centrum inloopt, dus lekker dichtbij.
Sinterklaas komt op 2000 plaatsen tegelijk aan morgen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik kijk gewoon lekker op tv naar de echte
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb zoals altijd teveel gekookt dus je kunt nog 2 haasjes komen halen + aardappeltjes
Tja, het ligt eraan hoe ze de regels interpreteert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou kijk, zij moet opereren, dus ze moet sowieso voor de operatie van kapje wisselen in een gezamelijke ruimte. En al onze kapjes zijn van dun papierstof gemaakt, waaronder je het haar best goed kunt zien. Normaal heeft ze een strak hoofddoekje op waarbij je geen enkel haarsprietje ziet.
Vandaar dat ik benieuwd was. Koeltoersnuiven, de een in Ouagadougou, de ander gewoon hier op de OK.
op mijn 11e verjaardag in het weekend zat ik een tijd alleen met de slingers. toen ging ik op een stoel zitten en uit het raam kijken, wachten tot iemand zou komen. en niemand kwam.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha dankjeEn ja die waren lekker! Iedereen is nu al weg
Zo gaat dat he als je ouder wordt.. whehe grapje, mn echte feestje is pas over 2 weken.
Ze heeft zo'n ISTJ blik in haar ogen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maarre, leer haar kennen en vraag eens hoe zij erover denkt.
ik denk dat Rijst bedoelt of je nog tijd voor hem hebt morgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja de meeste moesten richting t oudelijke huis (dat heb je op vrijdagavond he..). Morgen vier ik t bij mn ouders! Wellicht dat ik nog de stad in duik daarna, geen idee.
FFquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op mijn 11e verjaardag in het weekend zat ik een tijd alleen met de slingers. toen ging ik op een stoel zitten en uit het raam kijken, wachten tot iemand zou komen. en niemand kwam.....
sinds toen hou ik er altijd rekening mee dat familie mij vergeet of dat mensen niet op mijn verjaardag willen komen
Leuke kadootjes!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Een fles drank, suikerhartjes (is iets tussen mij en een vriendin haha), een heel tof notitieboekje/dummy, miniportemonneetje en een bos rozenIk krijg op mn party mn andere cadeautjes haha
Dat was ook mijn reactie "nu al" het lijkt altijd zo vroegquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu al?? oooh wat leuk! schoen zetten!
trauma! kan nog steeds huilen als ik er weer aan denkquote:
Aww! nou ik vierde mn verjaardag niet echt vandaag hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op mijn 11e verjaardag in het weekend zat ik een tijd alleen met de slingers. toen ging ik op een stoel zitten en uit het raam kijken, wachten tot iemand zou komen. en niemand kwam.....
sinds toen hou ik er altijd rekening mee dat familie mij vergeet of dat mensen niet op mijn verjaardag willen komen
een vriendin uit teteringen (bij breda) is al 4 jaar niet meer gekomen. alleen mijn andere vriendin die 4 huizen verderop woont. verder niemand. maar is ok, des te meer taart voor mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Aww! nou ik vierde mn verjaardag niet echt vandaag hoorEn er zijn toch best wel wat vrienden even langs geweest, dus alsnog super gezellig
Ik weet niet meer wat jij bent, maar ook een I.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n ISTJ blik in haar ogen.
van school gingen ze weg ja. en daarna ging ik dansen dus nooit meer uit. dus idd.. geen vriendenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje moeite met vrienden houden, FF?
Awwwwquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van school gingen ze weg ja. en daarna ging ik dansen dus nooit meer uit. dus idd.. geen vrienden
De eerste van deze vrienden hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de 3e al van je vrienden!
Je hebt onsquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van school gingen ze weg ja. en daarna ging ik dansen dus nooit meer uit. dus idd.. geen vrienden
nu vragen ze zeker wanneer jij eraan gaat beginnenquote:
dankje! ook al was ik 11quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd LieLie!
En jammer van die verjaardag FFT.
Jamaar je denkt nu nog dat er niemand komt. Da's jammer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! ook al was ik 11
Daar word vast over gespeculeerd, maar we zijn met 20 en ik ben de jongstequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu vragen ze zeker wanneer jij eraan gaat beginnen
Anders kan je nog altijd met mij mee vanavond of morgenavond als je wil.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Wel met hele andere oudersquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohjee Lielie.. nóg meer kinderen in de groep?![]()
![]()
felie hoor!
Oh en houd eens op met invullen wat jij denkt dat zij denkt.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
let je op dat je zelf ook nog een beetje jong blijft als jongste?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar word vast over gespeculeerd, maar we zijn met 20 en ik ben de jongsteDus eerst zijn anderen!
Teken een hinkelperk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
let je op dat je zelf ook nog een beetje jong blijft als jongste?
Drankje, goed plan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om een lekker biertje te pakken
Oh ja. Ook maar even kijken. Zo te zien echt een rip-off van the X-factor, inclusief die Wendy van Dijk.quote:
Wat voor biertje gaat het worden Borisz?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Tav is er niet, die is wijnproeven (quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Tav, deze komt wel in de buurt, leuk!
Ik moest wennen denk ik. Ik luister nu Tool, Schism.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tav is er niet, die is wijnproeven () maar die is tof he
Toch een simpele Amstel Bockquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor biertje gaat het worden Borisz?
Wat is er mis met jazz?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moest wennen denk ik. Ik luister nu Tool, Schism.
Dat vind ik te jazzy.
Wijntje hierquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
glaasje watervoel me nog maar weinig beter..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Op zich niks. Maar ik houd er niet van.quote:
Beetje zout kan wel lekker zijn ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik niet in huis dacht ik.. zo maar wat bouillon drinken denk ik.. vocht gebrek..
Ja en nuttig.. ik verlies erg veel momenteel..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Beetje zout kan wel lekker zijn ja.
Dat ook zeker! Maar ik heb een tamelijk lage bloeddruk en als ik honger heb, is dat meestal omdat ik zout nodig heb.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en nuttig.. ik verlies erg veel momenteel..
Ja! Goeie kippensoep bevat natuurlijke antibiotica!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
zorg dat je genoeg binnenkrijgt Sun! genoeg eten en drinken en idd vitamines en (kippen)bouillon!
Ik vond de dames beter dan de manquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
vond Johnny niet zo goed als de jury zegt maar hij is wel heel schattigen hij kan goed zingen! alleen helaas vnv niet zo...
Joan ging in het begin ook een beetje ernaast. Pearl ook. maar vond ze allebei goed
David Bowie uitzet en gaat luisteren.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil naar IJslandooit als ik geld heb
Ja maar je bent ook nog maar pas ziek. Niet zo ongeduldig, neem er een week de tijd voor of zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Verstandig!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
David Bowie uitzet en gaat luisteren.....
3 lampenquote:
Leuk Hobbie! Wel picjes doen in je topiek hequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
3 lampeneen gave in de gang/hal (zelfde als de keuken alleen dan 2 spotjes)
en een oosterse hele gave grote hanglamp voor zithoek in de woonkamer en daarbij een bijpassende staande voor op tv kastje echt zo gaaf met als effect zo;n lichtpatroon in je kamer
alles in zilvertint overigens.
En de keukentegels zijn besteld dat gaat ook super gaaf worden
Ja ik moet echt nodig updaten maar ik wil zo graag als de bank er is pas kiekjes neerzetten, dan is er een totale woon beleving zeg maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Hobbie! Wel picjes doen in je topiek he
Met zoiets voor de boeg en achter de rug is het tijd voor comfortfood ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar je bent ook nog maar pas ziek. Niet zo ongeduldig, neem er een week de tijd voor of zo
En heeft Lie er weer een babi bij?
Onze Babi J. krijgt 9 dec. buisjes. Nu maar hopen dat ie daar van opknapt! De kno arts vond het de hoogste tijd.
(16 dec wordt ie 1)
Mama L. mag mee de OK in, en papa F. blijft buiten op het scherm de boel in de gaten houden
Morgenochtend crematie
QFTquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met zoiets voor de boeg en achter de rug is het tijd voor comfortfood ja.
Sterkte morgen!
Sterkte Bquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar je bent ook nog maar pas ziek. Niet zo ongeduldig, neem er een week de tijd voor of zo
En heeft Lie er weer een babi bij?
Onze Babi J. krijgt 9 dec. buisjes. Nu maar hopen dat ie daar van opknapt! De kno arts vond het de hoogste tijd.
(16 dec wordt ie 1)
Mama L. mag mee de OK in, en papa F. blijft buiten op het scherm de boel in de gaten houden
Morgenochtend crematie
Nou. Ik vind het een raar filmpje. Het lijkt me haske nationalistisch en ze gaan als lemmingen de zee in. Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Verstandig!!
Sigur Rós is m'n lieblingsband![]()
Nee, ze vliegen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou. Ik vind het een raar filmpje. Het lijkt me haske nationalistisch en ze gaan als lemmingen de zee in. Ik snap er niks van.
Ik kan niet voor Bluezz praten. Maar ik heb ooit mijn zus verloren. En geloof me, echt gemeende dingen zijn nooit loos. Al klinkt het misschien zo voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterkte B![]()
loze opmerking, ik weet het... maar toch
Toch zijn ze leuk, die euhm linkere kon echt wel zingen.. die rechter niet zoquote:
Ze pleuren gewoon in zee hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, ze vliegen!
En als ik in zo'n land woonde, zou ik er ook trots op zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Bluezz praten. Maar ik heb ooit mijn zus verloren. En geloof me, echt gemeende dingen zijn nooit loos. Al klinkt het misschien zo voor jezelf.
Jij gleed niet de bank af, zoals werd gezegd?quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook een broer missen. Maar met woorden kan je daar weinig mee, vooral via internet.
Niet het juiste moment om het daarover te hebben. Want ik ga zo feest vieren.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze pleuren gewoon in zee hoor!
Dank!!quote:
Ja, naar waar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt niet.. heb ff zitten kijken, maar ze zwemmen door de lucht..
fijne avond Rijst!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dank!!
tot morgen lieve cul-mensen!
ik werd gek van haar ponyquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Kiki ben ik totaal niet van onder de indrukveel te veel gedoe.. het is al zo'n zeiknummer en dan maakt zij er helemáál een draak van
![]()
maar ja ik ben dan juist weer niet zo dol op vrouwenstemmen over het algemeen..
Vergetelheid??quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, naar waar?![]()
Zo zag ik het dus echt niet. Dan is het vast kunst, dat iedereen het anders ziet.
sowieso dat kapselquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik werd gek van haar pony
en vorige keer ging ze uit haar dak tijdens de battle omdat ze een uithaal haalde... stond ze te springen op het podium. toen was ik haar zat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Kiki ben ik totaal niet van onder de indrukveel te veel gedoe.. het is al zo'n zeiknummer en dan maakt zij er helemáál een draak van
![]()
maar ja ik ben dan juist weer niet zo dol op vrouwenstemmen over het algemeen..
Dan is het mijn interpretatie iid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vergetelheid??
Maar je ziet ze niet in zee vallen, dat is het puntdat valt in dit geval echt niet anders te zien..
quote:
Aanstelster is het.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind haar super hoor! die auditie vond ik geweldig van haar!
Het is een aandachtshoer, het is een aandachtshoer!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind haar super hoor! die auditie vond ik geweldig van haar!
dat ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer, het is een aandachtshoer!
Ja, ik vind hem ook lief en leuk enzo met een goeie naam, maar ik ben bang dat het te eenzijdig is.quote:
Kusje voor je buik als het morgen nodig is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook lief en leuk enzo met een goeie naam, maar ik ben bang dat het te eenzijdig is.
Tnx voor de meelevenkisses trouwens allemaal enneh die patat met mayo en kaassouflé
Komt totaal niet binnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
maar ze pakt het wel weer op.. dat is knap..
ik kan alleen echt totaaaaal niets met dit soort muziek. Het raakt me echt totaal niet en ik geloof het dan ook niet..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
Kusje voor je buik als het morgen nodig is.
Oh omdat omschakelen naar carbs soms vervelend is.....Hoor ik....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Buik is ook bikkel, heb bijna nooit last
Oh maar ik eet al weken zo hier en daar weer gewoon brood en aardappels en een beetje rijst hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Oh omdat omschakelen naar carbs soms vervelend is.....Hoor ik....
Ik blijf maar bij IZZ voor ons tweetjes via mijn werkgever... vergelijk eigenlijk nooit meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zorgverzekering opgezegd. 't is weer tijd he mensen
Ohja.. ook eens in verdiepen. Kijken of meeverzekeren met Thijs handig is. Zit al redelijk goedkoop bij Unive en ben nog nooit geswitcht sinds ik niet meer met mijn moeder mee verzekerd ben.. Vind dat altijd een enorm gedoe en zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben collectief verzekerd omdat ik in de bijstand zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat wordt niet de winnaar nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook lief en leuk enzo met een goeie naam, maar ik ben bang dat het te eenzijdig is.
zeker nu komt haar stem goed tot zn recht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze doet hem goedveel minder schreeuwerig dan wat ze eerder liet zien..
Ik stap niet over, krijg er alleen maar gezeur van vrees ik ivm mega dure medicijnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Chris Brown toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef MissHobje het volgende:
Nigel ofzo ?
Op zich aardig? of omdat het een lekker nummer van usher is
Hmm nu de hoogte in iets minderz geloof ik.
Ja daarom vraagteken, wist ook niet meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chris Brown toch?
ik vind Nigel een geweldige stem hebben! in de battle tegen die negerin was mega! maar nu iets minder
Nigel Brown dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chris Brown toch?
ik vind Nigel een geweldige stem hebben! in de battle tegen die negerin was mega! maar nu iets minder
Remicade ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik stap niet over, krijg er alleen maar gezeur van vrees ik ivm mega dure medicijnen.
En ze doen het op zich prima.
Ik ga voorlopig de glijbaan nog niet af.quote:
Ik zit ook wel goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig de glijbaan nog niet af.
Ja hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
sowieso had Yvette niet weggemoeten die tegen Ben had gebattled
idd want wat was zij goed! ik vond haar de allerbeste van alle battlesquote:
Was ze ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd want wat was zij goed! ik vond haar de allerbeste van alle battles
Dat wel maar blijf haar stom vindenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Jennifer was stukken beter dan in de battle
dus ja ze kunnen geloof ik aanvullend wel weigeren ofzo..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zelfde verschil denk ik. Mijn buuf heeft Remicade.
Oh fijn, ziekenhuizen moeten bezuinigen. Dus ook misschien op Remicade en aanverwante dingen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zelfde verschil denk ik. Mijn buuf heeft Remicade.
ik ook hoor. ik vind haar wel zo ontzettend mooi, maar dat vind iedereenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wel maar blijf haar stom vinden
* Sarabi is waarschijnlijk gewoon jaloers
Mooi kleine stem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm ik weet niet, ik val op donkere vrouwenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook hoor. ik vind haar wel zo ontzettend mooi, maar dat vind iedereen
Ik val over het algemeen ook op donkere vrouwen, maar voor haar zou ik wel een uitzondering willen maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik weet niet, ik val op donkere vrouwen
Maar weet wel dat alle mannen hier blij van worden
Niet voor alle blondjes?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal over het algemeen ook op donkere vrouwen, maar voor haar zou ik wel een uitzondering willen maken.
Nee, zeker niet.quote:
en wat is er met een ISTJ blik?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neem contact op met je specialist! Of anders een vereniging van je ziekte.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dus ja ze kunnen geloof ik aanvullend wel weigeren ofzo..
Ik snap er ook niet al teveel van moet ik eerlijk zeggen .
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar gaat mijn stereotype beeld van mannen
Ik kan ook wel stoppen met die highlightsquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
juh.. ik kan mij haar wel weer verven dus
Ja zowaar wel, dat moet ik haar ook nageven, maar ik denk ook dat ze niet echt veel meer kan dan dit, oftwel dat ze niet wat harder/ruiger kan zeg maar, en dan blijven het altijd alleen van dit soort liedjes.. dat zoeken ze niet geloof ik..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop het niet zeg! pff moet er niet aan denken.. meteen geen leven meer zonder die meds.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh fijn, ziekenhuizen moeten bezuinigen. Dus ook misschien op Remicade en aanverwante dingen.
Net zoals VanVelzen in het begin toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hu? Gaat ie nu zelf mee doen?Das ook gek..
Heb ik gemist.. keek eerst 'Weten zij veel'..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals VanVelzen in het begin toch?
Ook leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb ik gemist.. keek eerst 'Weten zij veel'..
Bij mannen nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat is er met een ISTJ blik?
vraagt een Istj (met hoofdletter I zich af)
Ja dat zou kunnen idd,. maar gelukkig vind ik mijn verzekeraar goed en zie (nog)geen problemen alleen wat te duur, maar dat zijn ze allemaal inmiddelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neem contact op met je specialist! Of anders een vereniging van je ziekte.
Of de stichting MEE.
Ik ben geen expert. Maar als je kan en je vind dat het niet eerlijk is, doe er dan wat aan. Ook al helpt het niet, dan ben je niet machteloos. Daar word je depressief van, als je denkt dat je niks kan.
Sterkte!
Daar is mijn buuf ook bang voor. Die werkt nu in de zorg voor verstandelijk gehandicapten, dat is haar leven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg! pff moet er niet aan denken.. meteen geen leven meer zonder die meds.
Daar moet je toch niet aan denken, dat je ineens van best wel goede kwaliteit van leven naar een heel pijnlijk en moeilijk leven gaat en ineens bijna niets meer zou kunnen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar is mijn buuf ook bang voor. Die werkt nu in de zorg voor verstandelijk gehandicapten, dat is haar leven.
Zonder Remicade zou ze op kantoor zitten, als die functie er al is.....
Zappen dus.quote:
Geef mij maar natte...quote:
haha, gewoon voor de lol denk. Simon is goed !quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Duderella het volgende:
Waarom zong die ene Volendammer nou zomaar een liedje tussendoor met die ene gospelina? Die kleine zanger deed dat ook, maar dan met zijn hele groep.
Dat snapte ik even niet.
(En ik ken al die namen niet nee)
Ik vind dat niet droog.. ik vind dat flauwquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet er altijd geweldig om lachen
ik hou van droge humor
Mwhoahquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, gewoon voor de lol denk. Simon is goed !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |