Echt niet doen hoor!! Ik heb 2 collega's met mannen die in garages werken (1 volvo + eigen toko en 1 bij een schadebedrijf) en die raden de Ka's met nadruk af als collegaatjes er een dreigen te kopen (nogal populair onder jonge juffen dus wellicht alleen daarom al geen aanraderquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Max 4000 euro, airco, bouwjaar vanaf 2000, max. 80.000 op de teller en compact.
Heb nu 2 Ford KA's, 1 Renault Twingo, 1 Citroen Saxo en 1 Honda Civic gespot die aan alle wensen voldoen.
It is you, Fredquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Golfer toen hij nog jonger was.
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merkquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt niet doen hoor!! Ik heb 2 collega's met mannen die in garages werken (1 volvo + eigen toko en 1 bij een schadebedrijf) en die raden de Ka's met nadruk af als collegaatjes er een dreigen te kopen (nogal populair onder jonge juffen dus wellicht alleen daarom al geen aanrader)
Ja, maar ik ken ook drie mensen die een Ka hebben (gehad) en allemaal hebben ze dure reparaties gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merk
Nou nee.. eigenlijk niet dus. Iedere auto kan een keer wat krijgen, maar die wat oudere Ka's (waar jullie naar kijken) staan daar echt om bekend in de auto wereld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dit soort verhalen hoor je van elk merk
Ik schat je 60 in die Renault hoor Bloesquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zometeen eerst naar de Renault kijken
Tnxx voor het meedenken
Mwoah.. ik vond het vrij gemakkelijk de vorige keer. We wilden een Volvo V50. Verder keken we nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, een auto kopen, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden, etc.
hopen dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zometeen eerst naar de Renault kijken
Tnxx voor het meedenken
Wat zie Bluezz en ineens blond uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
Golfer en Bluezz op vakantie met de nieuwe wagen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
We kijken naar budget, grootte, beetje in de buurt, kmstand, apk en dan filter je al een hoop weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, een auto kopen, zoveel keuzes, zoveel mogelijkheden, etc.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel flink gestormd hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn terug van het strandLekkere woei
Alleen jammer dat de stafford is gebeten door een hond waar geen baasje bij in de buurt liep
en dat ik de vlieger gecrashed en gesloopt heb
Ja, de rest is echt net echt, ik moest echt vier keer kijken of je het niet echt wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel precies mijn kontje, best knap
Broers horen niet naar kontjes van hun zusje te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:
Ja, de rest is echt net echt, ik moest echt vier keer kijken of je het niet echt was
was alleen alleen ter identificatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broers horen niet naar kontjes van hun zusje te kijken
Nee, de zus van kaas heeft een stafford en een franse bull. Die hebben we meegenomen met vliegerenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Zal wel flink gestormd hebben
Hebben jullie een hond
Indificeer jij mensen tegenwoordigquote:
Typo zeurpietquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Indificeer jij mensen tegenwoordig
Gevonden. Ziet er strak uit. Met hele heavy vlammen op de zijkantquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
De Ford Ka is wel bij een officiële dealer met 6 maanden garantie.
Is van 2003 en heeft slechts 27.808 (NAP) km's op de teller.
Is toch het overwegen waard.
Maar goed we gaan zo eerst even kijken naar de Twingo.
Yeah babyquote:
Je krijgt trekjes van je buurmanquote:
Welke buurmanquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je krijgt trekjes van je buurman![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ligt aan het soort en type auto dat je koopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef z80 het volgende:
vanwaar de KM stand van 80000?
als je kijkt naar een wagen net over de 100000KM (max 125000KM)
dan is de dure beurt met distributie riem reeds geweest.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Schrok me de pleuris, had Tori Amos nogal hard aanstaan en de arts die achterdienst had kwam m'n kantoor binnenlopen
Maar hij vond het alleen leuk dat ik er nog was op vrijdag om 19:00
Tja dokter, niemand die thuis op me wacht he
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
De gehaktballen waren errug goedVolgende keer nog iets meer kruiden erin en dan zijn ze perfect. Ik heb er ook zongedroogde tomaatjes doorheen gemixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |