Ohw?? Hoezoo??quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat durf jij welMaar maak je geen zorgen, ik kom voorlopig toch niet meer in Veenendaal.
Uitgemaaktquote:
Goed planquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Als we gaan meeten wil ik wel iedereen van GRTDOJW tegelijk meeten!!
Waarom?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Roep maar wanneer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Wij gaan 2 december al!quote:
Ik hou je handje vastquote:
2 december? wie wat waar?quote:
PMquote:
Een GRTDOJW meet?quote:
Ik ben heel lief hoor.quote:
quote:
Ik wil ook.quote:
niet echt mijn genrequote:
HMH, en het is uitverkocht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Lol, ik las die url als hardestbands.fail
Waarom durf je dan niet?quote:
IRL ben ik heel verlegen!quote:
Jij?quote:
Ik ook.quote:
Ik hou je handje wel vastquote:
quote:
quote:
nee hoor. Ik lul de oren van je kopquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
Jij hebt het te druk met ploerten doden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor. Ik lul de oren van je kop
Dan neem ik een dag vrijquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt het te druk met ploerten doden.
Dan mogen jij en PD meeten met elkander!quote:
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.quote:
Game meet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
BLACK OPS MEET!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Game meet?
Ik heb binnenkort al 2 meets.
Niks black ops, daar doe ik niet aan.quote:
Dan zijn mijn ideeën op!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks black ops, daar doe ik niet aan.
MONOPOLY JONGEH!quote:
wtf....... okeeeeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
wtf....... okeeeeeeeeeeee...
Naja jullie mogen wel model staan voor me! Dan gaat ik foto's maken !![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.
Lol, mono ontkent het juist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
idee is er, nu de uitvoering nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook.
Ja is goed!![]()
MOAR PICS!
Zal je missenquote:
Toen er eenmaal genoeg drank inzat jaquote:
Hij zette anders bij wieneuktwie ons neer, terwijl ik het ontkende.quote:[..]
Lol, mono ontkent het juist.
Hoi liefjequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tssss! Even je aanwezigheid melden.
waarom niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai schatje! Ik ben er vanavond niet.
Ik ben er wel want ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai schatje! Ik ben er vanavond niet.
Doe je het veilig?quote:
hihi, komen.quote:
Ik komquote:
Ik heb het over aardappels schillenquote:
We gaan TVOH kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
Ik heb het over aardappels schillen
Ik Private Spicequote:
Mag ik meedoen?quote:
Jij altijdquote:
Geil!quote:
Aankaarten dan herstellen ze t.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
Oké, nu ben ik echt woedend. Ik zit dus op school hé? En eerst had ik 2 vrije keuze vakken; BSM (Beweging, Sport en Maatschappij) en Economie. Nu, met de nieuwe roosters (die overigens slechter zijn) Heb ik gewoon een vak minder! BSM is weg, zonder te overleggen met mij hebben ze verdomme een vak weggehaald! Ik ben echt super woedend![]()
![]()
![]()
De schoolsite is van internet gehaald omdat aanval van boze mensen. En ze antwoorden telefonisch niet meer. Dit wordt chaos maandagquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aankaarten dan herstellen ze t.
Kan niet zo erg als en Friesland Collollerlege.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, niet echt. onze school heeft al 9 Milj schulden, en nu dit, drama mijn school!
Jawel, ik moet 4 keer tot vijf uur, veel tussenuren, eerst mij vakken beloven die ik wil, en daarna als ik ze heb weer afnemen, slechte leraren en ga maar verder....quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan niet zo erg als en Friesland Collollerlege.
Ruimtegebrek hebben en daarom verhuizen naar een ander gebouw, dat 5 jaar eerder al plat zou, maar wel beloven dat we met de herfstvakantie weer in het hoofdgebouw zitten. Na een week was het met de kerstvakantie. Dat werd uiteindelijk pas een jaar later. Aan het begin van het schooljaar stonden de dozen nog aan de zijkanten, renden de leraren rond als kippen zonder koppen omdat ze niet wisten wat ze moesten doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel, ik moet 4 keer tot vijf uur, veel tussenuren, eerst mij vakken beloven die ik wil, en daarna als ik ze heb weer afnemen, slechte leraren en ga maar verder....
Da's niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruimtegebrek hebben en daarom verhuizen naar een ander gebouw, dat 5 jaar eerder al plat zou, maar wel beloven dat we met de herfstvakantie weer in het hoofdgebouw zitten. Na een week was het met de kerstvakantie. Dat werd uiteindelijk pas een jaar later. Aan het begin van het schooljaar stonden de dozen nog aan de zijkanten, renden de leraren rond als kippen zonder koppen omdat ze niet wisten wat ze moesten doen.
En het Friesland paupercollege staat bekend als het slechtste ROC van Nederland.
Klopt, dat is nog maar het begin van het verhaal.quote:
Das kutquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej! Vandaag moet ik werken![]()
Ik las het. Gierige rotscholen van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:58 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte![]()
![]()
![]()
Ik ben boos, school heeft zonder iets te zeggen mijn favoriete vak weggehaald
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ga jij nog wat doen vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las het. Gierige rotscholen van tegenwoordig...
Huiswerk maken en in de intocht kijken. Maar nu ga ik eerst even opstaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Inderdaad, ga jij nog wat doen vandaag?
Okquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huiswerk maken en in de intocht kijken. Maar nu ga ik eerst even opstaan.
Jup, en lekkur!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkKomt die goedheiligman vandaag al?
Yeah! Dan mag ik pepernoten kopen
![]()
![]()
Da's morgen pas,vandaag met de B1 en A1quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en lekkur!
Wat ga jij doen? Hockeyen met de H2?
Haha, druk leventje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's morgen pas,vandaag met de B1 en A1
Ze stuurde me een smsjequote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze stuurde me een smsjeIk moest de groeten doen
Als jij beltegoed koopt hihihihih MAMAAAAAA MIJN BELTEGOED IS OOOOOOOOOOPquote:
PM me dan haarn ummer, dan SMS ik welquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als jij beltegoed koopt hihihihih MAMAAAAAA MIJN BELTEGOED IS OOOOOOOOOOP
Ik heb heul wel al lang zelf ge-smstquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM me dan haarn ummer, dan SMS ik wel
Ik had haar nummer al, ze had mij geSMS't, maar dat ben ik vergeten op te slaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb heul wel al lang zelf ge-smstEn je krijgt haar nummer niet
Ik krijg lieve smsjes van haarquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had haar nummer al, ze had mij geSMS't, maar dat ben ik vergeten op te slaan
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik krijg lieve smsjes van haar
Kopen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar lieve sms'jes van Micha, ik wil ook lieve smsjes van CC
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop ééntje met Androidquote:
Geen idee, het is voor Sinterklaas. Moeders moet een nieuwe telefoon, en Broer ook, en toen zei mama dat als zei mijn telefoon kreeg ik dan een nieuwe mocht, omdat ik daar meer aan heb. En dan voor Sinterklaas, dan kan er een fatsoenlijke camera enzo. :pquote:
Haha, daarom heb ik ook al vijf jaar dezelfde!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En ik zou nooit een andere willen, het kan alles wat ik wil! SMSen en bellen!
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, daarom heb ik ook al vijf jaar dezelfde!Alleen als mij een hippere aan wordt geboden, omdat mama per se de mijne wil (want die snapt ze).
En dat doen ze?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen de hele tijd: "Moet je geen nieuwe mobiel? Wij kopen hem wel!"
Maar ik zeg dan gewoon: "Nee, deze is superchill, geef dat geld maar gewoon aan mij"
1 keer gedaanquote:
Zijn die er nog? :pquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
1 keer gedaanMaar ik wil écht geen nieuwe mobiel, als deze kapot gaat, koop ik gewoon dezelfde
neequote:
marktplaats dusquote:
Okay, dan ga ik huiswerk maken! Succes schatje!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:31 schreef honkeytonk het volgende:
Nou, ik ga me maar eens omkleden, sticks zoeken en naar het clubje gaan! Ajuus! Wens me succes, ben over, laten we zeggen 4 of 5 uur weer terug![]()
Laterquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:31 schreef honkeytonk het volgende:
Nou, ik ga me maar eens omkleden, sticks zoeken en naar het clubje gaan! Ajuus! Wens me succes, ben over, laten we zeggen 4 of 5 uur weer terug![]()
quote:
Een goede avond?quote:
Tot nu toe nog niet veel speciaal. Hopelijk komt dat nogquote:
Nog wel plannen dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet veel speciaal. Hopelijk komt dat nog
Een vriend van mij moet vanavond ergens mr. dj uithangen dus ga daar kijken en biertjes drinkenquote:
Alohaquote:
Okay, leuk! DJ's.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een vriend van mij moet vanavond ergens mr. dj uithangen dus ga daar kijken en biertjes drinken![]()
Jullie nog plannen?
[..]
Aloha
Ook lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, leuk! DJ's.
Ik ga onder een dekentje op de bank tv liggen kijken, haha.
Ja, even bijkomen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook lekkerKomt er nog wat leuks op vanavond?
Ohja dat kan vanaf vandaag weer héquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, even bijkomen.Ik hou van Holland komt, is altijd wel leuk.
En gaat eNGine10 vanavond zijn/haar schoentje zetten?
Jaaaa. Sinterklaas.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat kan vanaf vandaag weer hé![]()
Ik ben het hele jaar een lief en schattig knulletje geweest dus dit is de tijd om te oogsten. Natuurlijk zet ik m'n schoen![]()
Jij ook neem ik aan?
Goedzooo!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2-2 met mijn team,
en 6-4 gewonnen met A1, (ik heb 4 keer gescoord)
Altijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedzooo!
En morgen nog met de heren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat mijn buurmeisje het zeker niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa. Sinterklaas.
En ik ben het braafste, kleine meisje (inclusief vlechtjes en bambiogen) van Brabant geweest afgelopen jaar, dus ook ik zal mijn Lelli Kelli-laarsje zetten.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
AltijdHeb jij vandaag nog wat leuks gedaan?
@ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan raad ik het je af![]()
Nee geen idee, je doet maar haha.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik zie wel vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@ spoiler
Dan raad ik het je af![]()
Nee geen idee, je doet maar haha.
Hahahah.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hier gaat mijn buurmeisje het zeker niet mee eens zijn
Dit dus. Waarschijnlijk wordt het een HT is AP-topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ja, HT, jij krijgt toch wel kutreacties, omdat HT.
Daar heb je wel weer een punt, discriminatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahah.
En ja, HT, jij krijgt toch wel kutreacties, omdat HT.
Heyquote:
Nee ik ben moe.quote:
Strak planquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik ben moe.Straks maar filmpje erin drukken en bier zuipen denk ik.
--> PUBquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
Hij is niet dicht! Hij is slechts naar PUB geplaatst
Voelt als een overwinning?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
Hij is niet dicht! Hij is slechts naar PUB geplaatst
Waarom is film kijken kut?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Strak planBier zuipen dan, film kijken is kut
Weet niet. Ik houd gewoon niet van films. Kijk liever series.quote:
Ik vind films ook niks aan, terwijl ik een stuk of 10-15 series kijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet niet. Ik houd gewoon niet van films. Kijk liever series.
Welke film ga je kijken?
Hmm, series kan ook nog.. Ik weet nog niet, ik denk Romeo + Juliet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet niet. Ik houd gewoon niet van films. Kijk liever series.
Welke film ga je kijken?
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind films ook niks aan, terwijl ik een stuk of 10-15 series kijk.
BBTquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook![]()
Welke kijk je momenteel?
Ik the big bang theory, chuck, cougar town (maar die is eigenlijk kut), weeds en mad men.
Sheldon Cooperquote:
CSI (alledrie), Rookie Blue, JAG, Nash Bridges, NCIS (alletwee), Criminal Minds, Sea Patrol, twee niet nader te noemen kinderseries (quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook![]()
Welke kijk je momenteel?
Ik the big bang theory, chuck, cougar town (maar die is eigenlijk kut), weeds en mad men.
Jongeman jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
CSI (alledrie), Rookie Blue, JAG, Nash Bridges, NCIS (alletwee), Criminal Minds, Sea Patrol, twee niet nader te noemen kinderseries (), en in de kerstvakantie ga ik alle seizoenen Gooische Vrouwen kijken.
Maareh, een jongen (man?) die Cougar Town kijkt? Gaaf!
Ik vind de nieuwe NCIS niet leuk. Criminal Mindsquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
CSI (alledrie), Rookie Blue, JAG, Nash Bridges, NCIS (alletwee), Criminal Minds, Sea Patrol, twee niet nader te noemen kinderseries (), en in de kerstvakantie ga ik alle seizoenen Gooische Vrouwen kijken.
Maareh, een jongen (man?) die Cougar Town kijkt? Gaaf!
Haha, dat ken ik... Dan wil je tóch weten hoe het verder gaat enzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jongeman ja![]()
Eigenlijk is het gewoon een waardeloze serie maar op de een of andere manier blijf ik het toch iedere week kijken
Reid!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe NCIS niet leuk. Criminal Minds![]()
![]()
Nee. Soms met een half oog Greys Anatomy, maar niet omdat ik dat zelf zo graag zie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat ken ik... Dan wil je tóch weten hoe het verder gaat enzo.
Kijk je ook nog andere NET 5 series?
OMG JA IK EHB EEN CRUSH OP HEMquote:
GAquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Soms met een half oog Greys Anatomy, maar niet omdat ik dat zelf zo graag zie.
Greys Anatomy is ook wel tof ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee. Soms met een half oog Greys Anatomy, maar niet omdat ik dat zelf zo graag zie.
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Greys Anatomy is ook wel tof ja.
Verplicht mee te kijken met vriendin?
GTSTquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het is beter als gtst, dan kom ik gewoon een half uur later want dat kan ik echt niet aanzien.
liedje gezongen? tekening? wortel? bakje water? suikerklontje?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
Hooi! Ik heb al vol verwachting mijn schoen gezet!
Tekening ben ik nog mee bezigquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
liedje gezongen? tekening? wortel? bakje water? suikerklontje?
Ah schattigquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tekening ben ik nog mee bezigEn ene hele bos penen!!
Ik heb nu Sinterklaas en ik die handjes vasthouden! En er komen ook nog pieten bijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah schattig![]()
Wat heb je getekend?
Hihiquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nu Sinterklaas en ik die handjes vasthouden! En er komen ook nog pieten bij(p = t)
Babypietje tekenen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nu Sinterklaas en ik die handjes vasthouden! En er komen ook nog pieten bij
Dankje! Mijn tekening lijkt heel erg op wortelvrouw en stokjongen! Maar dan met Sinterklaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Babypietje tekenen!
En feli met je kwaliteitstopic.
Stokjongen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje! Mijn tekening lijkt heel erg op wortelvrouw en stokjongen! Maar dan met Sinterklaas
Qoutefaal, hahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
Mijn tekentalenten zijn groots![]()
![]()
Dankje trouwens, Michhas! Ik had verwacht dat je in mijn topic allemaal bagger ging posten en dingen ging roepen
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 november 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
Mijn tekentalenten zijn groots![]()
![]()
Dankje trouwens, Michhas! Ik had verwacht dat je in mijn topic allemaal bagger ging posten en dingen ging roepen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat lief!Dus dat is nu verleden tijd?
Ga je? Ajuus!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
Iedereen nog veel succes met z'n tekeningen enzo en hopelijk krijgen jullie net zoveel snoep als mij![]()
Fijne avond nog
Wat doe ik fout dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga je? Ajuus!
En let op je Nederlands![]()
"als mij"quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat doe ik fout dan?![]()
En ja, ik ga
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:08 schreef eNGine10 het volgende:
Iedereen nog veel succes met z'n tekeningen enzo en hopelijk krijgen jullie net zoveel snoep als mij![]()
Fijne avond nog
Zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ga je? Ajuus!
En let op je Nederlands![]()
Ik zoek geen ruzie nee, vanmiddag al gehadquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal je missen![]()
![]()
![]()
[..]
Zoek je ruzie?Lief doen tegen motertje.
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie nee, vanmiddag al gehad
Als ik dan.quote:
Zo is het!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal je missen![]()
![]()
![]()
[..]
Zoek je ruzie?Lief doen tegen motortje.
Hockeyquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik geen ruzie zoek geloof je niet?
Of dat ik het al had?
Op het hockeyveld had ik ruzie
Kusjekroelquote:
Ik vind hockey echt stom. Het enige wat daar leuk aan was, was mensen onderuit maaien.quote:
En het scorenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind hockey echt stom. Het enige wat daar leuk aan was, was mensen onderuit maaien.
Ik deed altijd verdedigen, want daar kwam nooit iemand bij ons.quote:
Ik heb je mijn gedicht gePMd, mening graag!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ookKijk maar in dat ONZ monopoly topic
![]()
Prachtig, geweldig, super en je gaat winnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je mijn gedicht gePMd, mening graag!
Dat zal wel meevallen, maar ik heb mijn best gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Prachtig, geweldig, super en je gaat winnen
Alhoewel... Ik denk dat mijne ook ver gaat komenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, maar ik heb mijn best gedaan.
Chippendale.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
* honkeytonkHonkeyTonk kleedt zich uit
Ja het enige wat erin zat was regenwaterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hooi!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we het hier gezellig maken! Heb jij je schoen al gezet?
Wie het kleine niet eert....quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het enige wat erin zat was regenwater
hallo dat regenwater zat erin omdat ik door de storm ging rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert....
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken![]()
Ja, zal wel, maar kinderen in Ethiopië zullen een moord plegen voor een stormquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hallo dat regenwater zat erin omdat ik door de storm ging rijden
Ik stuur ze wel een maandverbandjequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, zal wel, maar kinderen in Ethiopië zullen een moord plegen voor een storm
Dan mag ik voor ze hopen dat hij al gebruikt isquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel een maandverbandje
Hoezo moet ie gebruikt zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan mag ik voor ze hopen dat hij al gebruikt is
Met vocht zijn ze altijd blijquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo moet ie gebruikt zijn?
haha goeie garpquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met vocht zijn ze altijd blij![]()
Hupsakee, en nu een ander onderwerp!
Wat heb jij dan gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha goeie garp
Gooi die barbie vol!
Zeker niet, er zijn 5 winnaarsquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
HT, check monopoly's inzending. Ik verlies.
geslapen en gewerkt, en jij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan vandaag?
Hockeyquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geslapen en gewerkt, en jij?
Jongens in hockeyklerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hockey2 wedstrijden spelen, en 1 fluiten
Datzelfde denk ik over meisjes in hockeyklerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jongens in hockeykleren![]()
haha nee okee leuk
die benen eronderquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Datzelfde denk ik over meisjes in hockeyklerenWat vind jij dan zo leuk aan hockeykleren? Niet zo speciaal toch?
Gewoon broekjes met polo's
Discriminatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha hoezo dat??
Ninjaedit: heb het zelf al gelezen
Fronkadilvradieltjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja had het gelezen stond in mijn Ninjaedit![]()
En nu in het nederlands graagquote:
Mwa niet echt, geenidee ben er ook net pas 3 kwartier ofzoquote:
Ohja, Lutte, gefeliciteerd met je moederquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vincent met zijn zweedse chickies geeft alleen die Roos een likkie![]()
LUTTE![]()
CCCCCCCCCCCC!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vincent met zijn zweedse chickies geeft alleen die Roos een likkie![]()
LUTTE![]()
Dankje geile opdonder.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, Lutte, gefeliciteerd met je moeder
Dankje lekkerding.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ow Lutte gefeliciteerd met je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Maandag half vijf kan ik bellen, als er dan niks is krijg ik het te horen, anders moet ik dinsdag langs.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo'n geile opdonder ben ik nou ook weer niet, heb je de uitslag van je Pfeiffer al?
Sterkte Lutjequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maandag half vijf kan ik bellen, als er dan niks is krijg ik het te horen, anders moet ik dinsdag langs.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
weetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De staaf van Sinterklaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
weetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vekeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang niet zoenen? Arme jij!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maandag half vijf kan ik bellen, als er dan niks is krijg ik het te horen, anders moet ik dinsdag langs.![]()
Vandaag al drie weken niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat vekeerd![]()
[..]
Zo lang niet zoenen? Arme jij!
Niet zo sarcastisch jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat vekeerd![]()
[..]
Zo lang niet zoenen? Arme jij!
Het was niet sarscastisch! Dat is écht vervelend hoor!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch jij
Jaaaa! Net als gisteren, Thomas was hier, en we waren voor het eerst alleen thuis, en dan mag je niet eens zoenen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het was niet sarscastisch! Dat is écht vervelend hoor!
Da's best zuurquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa! Net als gisteren, Thomas was hier, en we waren voor het eerst alleen thuis, en dan mag je niet eens zoenen.
Praat niet over hem, dan begin ik te janken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's best zuurIk leef met je mee, en dat je dan ook nog over hem denkt, dat vind ik nog erger!
Dat moedigt mij aan om juist over hem te praten!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Praat niet over hem, dan begin ik te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |