Ohw?? Hoezoo??quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat durf jij welMaar maak je geen zorgen, ik kom voorlopig toch niet meer in Veenendaal.
Uitgemaaktquote:
Goed planquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Als we gaan meeten wil ik wel iedereen van GRTDOJW tegelijk meeten!!
Waarom?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Roep maar wanneer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Wij gaan 2 december al!quote:
Ik hou je handje vastquote:
2 december? wie wat waar?quote:
PMquote:
Een GRTDOJW meet?quote:
Ik ben heel lief hoor.quote:
quote:
Ik wil ook.quote:
niet echt mijn genrequote:
HMH, en het is uitverkocht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Lol, ik las die url als hardestbands.fail
Waarom durf je dan niet?quote:
IRL ben ik heel verlegen!quote:
Jij?quote:
Ik ook.quote:
Ik hou je handje wel vastquote:
quote:
quote:
nee hoor. Ik lul de oren van je kopquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
Jij hebt het te druk met ploerten doden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor. Ik lul de oren van je kop
Dan neem ik een dag vrijquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt het te druk met ploerten doden.
Dan mogen jij en PD meeten met elkander!quote:
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.quote:
Game meet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
BLACK OPS MEET!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Game meet?
Ik heb binnenkort al 2 meets.
Niks black ops, daar doe ik niet aan.quote:
Dan zijn mijn ideeën op!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks black ops, daar doe ik niet aan.
MONOPOLY JONGEH!quote:
wtf....... okeeeeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
wtf....... okeeeeeeeeeeee...
Naja jullie mogen wel model staan voor me! Dan gaat ik foto's maken !![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.
Lol, mono ontkent het juist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
idee is er, nu de uitvoering nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook.
Ja is goed!![]()
MOAR PICS!
Zal je missenquote:
Toen er eenmaal genoeg drank inzat jaquote:
Hij zette anders bij wieneuktwie ons neer, terwijl ik het ontkende.quote:[..]
Lol, mono ontkent het juist.
Hoi liefjequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tssss! Even je aanwezigheid melden.
waarom niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai schatje! Ik ben er vanavond niet.
Ik ben er wel want ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai schatje! Ik ben er vanavond niet.
Doe je het veilig?quote:
hihi, komen.quote:
Ik komquote:
Ik heb het over aardappels schillenquote:
We gaan TVOH kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
Ik heb het over aardappels schillen
Ik Private Spicequote:
Mag ik meedoen?quote:
Jij altijdquote:
Geil!quote:
Aankaarten dan herstellen ze t.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
Oké, nu ben ik echt woedend. Ik zit dus op school hé? En eerst had ik 2 vrije keuze vakken; BSM (Beweging, Sport en Maatschappij) en Economie. Nu, met de nieuwe roosters (die overigens slechter zijn) Heb ik gewoon een vak minder! BSM is weg, zonder te overleggen met mij hebben ze verdomme een vak weggehaald! Ik ben echt super woedend![]()
![]()
![]()
De schoolsite is van internet gehaald omdat aanval van boze mensen. En ze antwoorden telefonisch niet meer. Dit wordt chaos maandagquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aankaarten dan herstellen ze t.
Kan niet zo erg als en Friesland Collollerlege.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, niet echt. onze school heeft al 9 Milj schulden, en nu dit, drama mijn school!
Jawel, ik moet 4 keer tot vijf uur, veel tussenuren, eerst mij vakken beloven die ik wil, en daarna als ik ze heb weer afnemen, slechte leraren en ga maar verder....quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan niet zo erg als en Friesland Collollerlege.
Ruimtegebrek hebben en daarom verhuizen naar een ander gebouw, dat 5 jaar eerder al plat zou, maar wel beloven dat we met de herfstvakantie weer in het hoofdgebouw zitten. Na een week was het met de kerstvakantie. Dat werd uiteindelijk pas een jaar later. Aan het begin van het schooljaar stonden de dozen nog aan de zijkanten, renden de leraren rond als kippen zonder koppen omdat ze niet wisten wat ze moesten doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel, ik moet 4 keer tot vijf uur, veel tussenuren, eerst mij vakken beloven die ik wil, en daarna als ik ze heb weer afnemen, slechte leraren en ga maar verder....
Da's niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ruimtegebrek hebben en daarom verhuizen naar een ander gebouw, dat 5 jaar eerder al plat zou, maar wel beloven dat we met de herfstvakantie weer in het hoofdgebouw zitten. Na een week was het met de kerstvakantie. Dat werd uiteindelijk pas een jaar later. Aan het begin van het schooljaar stonden de dozen nog aan de zijkanten, renden de leraren rond als kippen zonder koppen omdat ze niet wisten wat ze moesten doen.
En het Friesland paupercollege staat bekend als het slechtste ROC van Nederland.
Klopt, dat is nog maar het begin van het verhaal.quote:
Das kutquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej! Vandaag moet ik werken![]()
Ik las het. Gierige rotscholen van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:58 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte![]()
![]()
![]()
Ik ben boos, school heeft zonder iets te zeggen mijn favoriete vak weggehaald
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, ga jij nog wat doen vandaag?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las het. Gierige rotscholen van tegenwoordig...
Huiswerk maken en in de intocht kijken. Maar nu ga ik eerst even opstaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Inderdaad, ga jij nog wat doen vandaag?
Okquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huiswerk maken en in de intocht kijken. Maar nu ga ik eerst even opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |