Ohw?? Hoezoo??quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat durf jij welMaar maak je geen zorgen, ik kom voorlopig toch niet meer in Veenendaal.
Uitgemaaktquote:
Goed planquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Als we gaan meeten wil ik wel iedereen van GRTDOJW tegelijk meeten!!
Waarom?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Roep maar wanneer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Wij gaan 2 december al!quote:
Ik hou je handje vastquote:
2 december? wie wat waar?quote:
PMquote:
Een GRTDOJW meet?quote:
Ik ben heel lief hoor.quote:
quote:
Ik wil ook.quote:
niet echt mijn genrequote:
HMH, en het is uitverkocht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Lol, ik las die url als hardestbands.fail
Waarom durf je dan niet?quote:
IRL ben ik heel verlegen!quote:
Jij?quote:
Ik ook.quote:
Ik hou je handje wel vastquote:
quote:
quote:
nee hoor. Ik lul de oren van je kopquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
Jij hebt het te druk met ploerten doden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor. Ik lul de oren van je kop
Dan neem ik een dag vrijquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt het te druk met ploerten doden.
Dan mogen jij en PD meeten met elkander!quote:
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.quote:
Game meet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:01 schreef NBT het volgende:
Allemaal verlegen hier.. laten we maar niet meeten dan... anders word het een stille meet!
BLACK OPS MEET!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Game meet?
Ik heb binnenkort al 2 meets.
Niks black ops, daar doe ik niet aan.quote:
Dan zijn mijn ideeën op!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks black ops, daar doe ik niet aan.
MONOPOLY JONGEH!quote:
wtf....... okeeeeeeeeeeee...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:08 schreef NBT het volgende:
[..]
wtf....... okeeeeeeeeeeee...
Naja jullie mogen wel model staan voor me! Dan gaat ik foto's maken !![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je vergeten, de eerste x dat ik bij je was? Ik had mn muil nauwelijks opengetrokken.
Lol, mono ontkent het juist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MONOPOLY JONGEH!
Zonder monopoly, want die gaat daarna toch alleen maar zeggen dat hij seks met je heeft gehad.
idee is er, nu de uitvoering nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook.
Ja is goed!![]()
MOAR PICS!
Zal je missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |