abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 15:04:49 #201
258612 nytar
boys boys boys
pi_88863610
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Orea het volgende:
Leia duimt nog steeds niet :') 1 keer is haar duim in haar mond verdwenen. Maar daarna, ho maar!
Wel gaat haar hele vuist praktisch naar binnen :')

Ze ligt alweer een dikke 2 uur op bed :o ik heb echt een slaapkop inmiddels! O+
Jonas doet dat ook, begint met 1 vinger, dan kan er best nog een vinger bij. Daarna nog een derde toevoegen en als laatste ook nog de duim erbij vrotten. Pinkje is nog niet favoriet haha.

Wat betreft het pakken, dat gebeurt nu net een paar dagen bewust. Volgens mij heeft ie nog niet zo'n haast met alles. Kletsen wel, soms mag het ook wel iets minder. (kan ik de jury van So You Think You Can Dance amper verstaan :+ )
pi_88864079
Elk kind volgt toch wel zijn/haar eigen ontwikkeling :)

De dame hier heeft héle verhalen en oefent de rrrrrrrrrrrrrrrr heel regelmatig :D gillen is ook in :') en gisteren zat ze op het randje van schaterlachen.. ze maakte de eerste schater geluiden maar het zette zeg maar niet door, maar echt.. veeg me dan maar op hoor O+

Ik vind het wel heel gaaf om te zien, al die ontwikkelingen :Y
pi_88864083
floris duimt niet meer...zn speen is favoriet geworden.
en hij kan m zelf in zn mond doen. ook handig :) komt ook door de speenketting. die vind ie ook leuk, dus daar speelt hij mee en dan valt ie ook in slaap. gelukkig valt ie ook in slaap zonder speen.
zn tutpopjes legt ie op zn hoofd tegenwoordig.

maar heb t idee dat ie meer met de motoriek bezig was, geluid komt nu steeds meer.
net ook schattig, k had m vast en mn vader ging boe tegen m zeggen. hij helemaal schateren en wegduiken tegen mij aan O+
  donderdag 18 november 2010 @ 17:15:40 #204
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88868788
Dat met die handen ken ik ook. Neve was van de week zo bezig met op haar handjes sabbelen dat ik met geen mogelijkheid haar truitje verder aankreeg. Zat ze vast, maar wel keihard lachen! :D

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 18 november 2010 @ 17:16:42 #205
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88868833
Volgens mij staat het huiluurtje trouwens weer op het punt te beginnen en ik krijg zo bezoek... die hebben alleen de lieve slaapfoto's nog maar gezien... :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88868982
Oh gezellig :')

Mijn baby is een uurtje op geweest en ligt alweer ver in dromenland op bed... Saaie boel :D Straks lekker badderen en misschien duik ik er vlak na haar in en ga ik lekker tv kijken in bed en misschien wel vroeg mijn ogen dicht doen.. ook wel eens lekker :)
  donderdag 18 november 2010 @ 18:21:35 #207
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88871424
Hebben jullie trouwens gezien/gehoort hoe lang ze verwachten dat jullie kindje wordt? Knut zag dat de inschatting van Yade en Jasmin 1.90m was. Duimen voor een vroege mentruatie. :+
pi_88879450
Mijn dame slaapt steeds vaker zonder speentje, ze zoekt haar duimpje en valt dan in slaap met haar spookje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:42:20 #209
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88880358
Pfff... Bij mij zeiden ze toen ik klein was dat ik 1.80m zou worden. Ik ben 1.67m. Don't get your hopes up. :')

We hebben het huiluurtje nog niet gehad vandaag. Heb zelfs om half 8 gevoed en dat ging eigenlijk nit: ze bleef maar in slaap vallen! :D
  donderdag 18 november 2010 @ 21:48:05 #210
54772 Silmarwen
pi_88880619
Bij mij was het 1.90m ben 1.80 geworden.
pi_88880710
quote:
Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij was het 1.90m ben 1.80 geworden.
Omvang?
(geintje uiteraard ;) )
  donderdag 18 november 2010 @ 22:30:12 #212
54772 Silmarwen
pi_88882615
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omvang?
(geintje uiteraard ;) )
O.o

Das best veel qua omvang, dat red ik nog net niet. :+

Volgens mij heeft Jasmin een of ander sprongetje gehad. Ze drinkt ineens beter, slaapt wat rustiger en spuugt wat minder.
pi_88882784
Leylaatje drinkt ook goed weer, misschien had ze toch last van de spruw. Ik merkte eigenlijk niets aan haar, maar nu we toch aan het behandelen zijn merk ik dat ze netter drinkt en langer.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:36:19 #214
54772 Silmarwen
pi_88882890
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Ticootje het volgende:
Leylaatje drinkt ook goed weer, misschien had ze toch last van de spruw. Ik merkte eigenlijk niets aan haar, maar nu we toch aan het behandelen zijn merk ik dat ze netter drinkt en langer.
Jasmin heeft een iets wat witte tong, twijfel of het spruw is. Behandel jehet met daktarin?
pi_88883040
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Jasmin heeft een iets wat witte tong, twijfel of het spruw is. Behandel jehet met daktarin?
Nee gentiaan violet, dat is lekker makkelijk. 1x per dag tepels insmeren en laten drinken. Spenen en flessen en kolf gaan nu 2x per dag door de sterilisator. Gewoon elke keer na gebruik zeg maar.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:41:17 #216
54772 Silmarwen
pi_88883144
Ik gebruik alleen mijn tepels niet. :+ Kun je het ook alleen op de flessen smeren dan? En waar koop je dat? Ik kook de flessen sowieso elke dag uit en maak ze na elke voeding goed schoon met heel heet water.
pi_88883221

kijk zo.
pi_88883276
Jij moet gewoon je flessen steeds steriliseren en het mondje van jasmin behandelen.
pi_88884319
Ah mooi paars is niet lelijk! O+

Vandaag naar CB geweest. Prikjes gingen prima, maar ze is weer te weinig aangekomen. In dik een maand maar 200 gram. 13 oktober was ze 5015, 19 oktober 5035, 22 oktober 5140 en vandaag 5200. Haar groeicurve ziet er nu zo uit:

:{

Morgen moet ik met nutriton beginnen, want misschien ligt het aan het spugen. Ze spuugt geen bogen of zo maar blijft wel spugen tot de volgende voeding. Over 2 weken weer wegen.

Ze ligt nu lekker te snurken en ik duik er ook maar in. Maar ik maak me stiekem toch wel een beetje zorgen. Dat meten is niet echt mijn favo onderdeel bij het CB ondertussen.
pi_88890561
Heb je het gehad met de borstvoeding? Anders zou je nog om hulp kunnen vragen bij een laktatiekundige. Nutrilon is de duivel niet, wij moeten nu ook 2 weken bijvoeden. Vandaag langs het ziekenhuis, dan hoop ik dat ze het weer mag proberen op alleen borstvoeding.
pi_88893786
Nutrilon is toch niet voor bijvoeden? Het is dat johannesbroodpitmeelspul voor spugende baby's. Dat is toch zonder extra calorieën?

Succes in het ziekenhuis! Hopelijk is ze genoeg aangekomen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:43:01 #222
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88893950
Solagratia, nutriTon is inderdaad niets meer of minder dan johannesbroodpitmeel. Ik weet niet of je borstvoeding of kunstvoeding geeft; als je kunstvoeding geeft dan zou je Nutrilon AR kunnen overwegen, daar zit de nutriton ingebakken. Verkopen ze niet bij de AH maar wel bij de Etos en Kruidvat etc. Is iets duurder (euro ofzo) dan standaard Nutrilon maar je hoeft er dan zelf geen nutriton meer door te gooien. Hou er trouwens even rekening mee dat de ontlasting door beide opties waarschijnlijk waar moeilijker gaat.

Succes in het ziekenhuis Tico!
A grand adventure has begun.
pi_88897433
Ah duidelijk, Nutriton en Nutrilon :D
Nutrilon AR is een goede, want ze krijgt op het kdv 2 flesjes kunstvoeding want ik krijg de voedingen niet bij elkaar gekolfd. Even kijken of het ook hypo-allergeen is. :)
pi_88907411
Kan me voorstellen dat dat wegen en meten je tegen gaat staan Sola! Maar hoe 'doet' Amy het? Is er ook reden tot zorg? Sommige kindjes groeien gewoon heel langzaam (kijk maar naar mini-draak...) Hoop dat de Nutriton zijn werk snel doet!

Hier gaat het gewoon lekker! Gisterenmiddag/avond om 17:00 wilde de dame naar bed, dus erop gegooid.. En om 19:00 heb ik haar maar wakker gemaakt voor voeding en bad, want anders was het vanaf 12 uur feest ;) om 19:30 lag ze er weer in en ze kwam om 3 _O_ (wel speentje gefrot om 1 uur) en daarna kwam ze om 7 uur!

Overdag gaat het ook super, ze ligt er nu alweer voor de 3e keer op :o en gewoon echt zonder morren! Waar ik laatst nog 10 keer terug moest voor de speen, is dat nu nog hooguit 2 keer, maar vaker is het gewoon liggen en snurken :Z
pi_88907850
Ja en kijk maar naar Leyla... Ze komt net aan genoeg aan en heeft dan al fortifier er doorheen...

Leyla weegt nu 5220. Dat is 97 gram gemiddeld per week. Het liefst zie je een kindje minimaal 100 gram per week aankomen, en Leyla krijgt dus nu al extra powervoeding... Nou ja, ze is gewoon vrolijk en plast goed, maar ik denk dat we voorlopig wel de nenatal moeten blijven geven. (Al heeft ze afgelopen weekend alles geweigerd en afgelopen week met moeite 1 fles ipv de 2 die ze moet.. Dus toch iets meer proberen en toch blijven aanbieden.)
pi_88908482
Over plassen gesproken, Leia's luier zit echt élke verschoonbeurt zó mega vol :o en dan verschoon ik zeker elke 2 á 3 uur!! Ze poept amper, maar piesen, dat kan ze wel :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:35:08 #227
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88909765
Wij zijn over naar luiermaat 2! :o
Jemig, wat gaat dat hard.
pi_88911281
Leyla zit nog steeds in 2... Ik had een pak 3 mee op vakantie, maar die zijn echt nog wel wat ruim. Past wel, maar 2 past ook prima.

ZZOOOOOO, het was net tijd voor een fles, maak ik 60cc met spul erdoor... Mevrouw bleef klokken! Dus fles op, ik tegen M. doe jij ff een boertje met haar dan maak ik nog wel wat, maak nog eens 50cc waar ze er zeker 30 van op drinkt... Ze had zeker honger!
Net ook meteen even gekolfd, ook weer 100cc gekolfd, dus dat is wel goed afgestemd denk ik.
pi_88911756
Go Leyla!!

Hier al even maat 3.. kan ook nog wel even mee. Heb ze eerst een tijd als nacht gebruikt en nog maat 2 voor overdag.. Maar nu sinds een paar weken helemaal over! Prima!
pi_88911818
Zo,dat gaat zeker snel Hik! Mex zit nog wel in 1, maar dat zijn die van de AH,volgens mij vallen die wel groot, die newborn van de Kruidvat is die een paar keer doorheen gelekt, heb al een pak weggegeven,maar ben nu de laatste 10 aan het opmaken. Verschoon hem wat vaker,zodat het niet doorlekt,maar op zich passen ze nog wel.
Past Neve nog wel alles van maat 50/56?
Een paar pakjes zijn hier nu te klein,maar maat 62 is echt nog veels te groot.

Hoe lang gebruiken ze maat 2 luiers eigenlijk? Ik sla maar niet teveel in denk ik.

Mijn doos is gister trouwens goedgekeurd door de VK,was een beetje bang geworden omdat een vriendin van mij opnieuw gehecht moest worden.
pi_88911956
Maat 2 heb ik nu 4 pakken van gebruikt. En eerlijk zou ik nog wel zeker 2 pakken kunnen opmaken voordat ze echt over moet, maar ik heb nu een hele hoop luiers in maat 3 liggen.
pi_88912078
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Solagratia het volgende:

Vandaag naar CB geweest. Prikjes gingen prima, maar ze is weer te weinig aangekomen. In dik een maand maar 200 gram. 13 oktober was ze 5015, 19 oktober 5035, 22 oktober 5140 en vandaag 5200. Haar groeicurve ziet er nu zo uit:

[ afbeelding ]

Morgen moet ik met nutriton beginnen, want misschien ligt het aan het spugen. Ze spuugt geen bogen of zo maar blijft wel spugen tot de volgende voeding. Over 2 weken weer wegen.

Ze ligt nu lekker te snurken en ik duik er ook maar in. Maar ik maak me stiekem toch wel een beetje zorgen. Dat meten is niet echt mijn favo onderdeel bij het CB ondertussen.
Helaas ken ik het gevoel! Men, mijn productie had er gewoon onder te lijden zo druk maakte ik me!
pi_88912360

In bad.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:03:44 #234
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88912639
Nou, maar 50 wordt echt krap, Troeta, maar het hangt ook erg van het merk af. Ik krijg heel veel kleertjes van een vriendin die een dochter van 6 maanden heeft. Zij had veel rompers van Feetje, maat 50. Die zijn echt te klein nu. Maar de HEMA 50/56 is nog prima. En ik heb ook een heel gaaf boxpak maat 56 hangen dat nog veel te groot is.
pi_88913216
Ja,zo is het hier ook,heb zelfs een pakje met van die voetjes eraan vast en die bungelen er nog onderuit,maar het knoopje van het lijfje kon ik al niet meer dicht krijgen.
pi_88915491
Anne is bijna uit maat 56 gegroeid, vandaag viel het me op dat het shirtje wat ze vorige week nog prima paste nu wel echt te kort is geworden. Er kan dus weer wat in de doos... rompertjes in maat 56 zitten ook al wel erg strak, maar 62/68 is nog wel erg groot.

Qua luiers zit ze sinds ze precies 1 maand is in maat 2 en we zijn nu aan het laatste pak bezig. Maat 3 heb ik wel op voorraad, maar dat lijkt me nog wel erg groot. Ik ga dus nog maar een paar pakken 2 erbij halen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:51:50 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88917729
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Solagratia het volgende:

[ afbeelding ]

Kan mezelf voorstellen hoor dat je jezelf een beetje zorgen gaat maken, maar wat Orea ook zegt. Als ze het verder gewoon goed doet kan het gewoon bij haar horen... Wat zeggen ze er eigenlijk van op het consultatiebureau?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88918305
Op het consultatiebureau houden ze het scherp in de gaten. Moet over 2 weken weer komen wegen. Ze vonden het nog niet zorgelijk, maar wel als het volgende maand nog zo is. Ik ben ook bang dat ik haar nu te kort doe door borstvoeding te blijven geven, want ik twijfel toch een beetje of ze dan wel genoeg binnen krijgt. Maar goed, voor de rest is ze hartstikke vrolijk, kletst veel en superlief, dus wie weet hoort het inderdaad gewoon bij haar :)

Ik ben begonnen met dat Nutriton en je moet dan voor en na de voeding een paar theelepeltjes geven. Ik dacht "dat doen we even" maar het is een soort behanglijm en ze snapt niet dat ze het door kan slikken en ze duwt het zo weer uit haar mond. Heeft iemand nog tips daarvoor?

Die luiers van de ah zijn inderdaad groot! wij hebben de maat 2 en dat vind ik eerder een maat 2,5. Ik had nu die hughies en die zijn dan weer schattig klein. Ze zit nog in maat 2. Hebben jullie altijd dezelfde luiers? Ik haal gewoon wat er in de aanbieding is.
pi_88918824
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:01 schreef Solagratia het volgende:
Op het consultatiebureau houden ze het scherp in de gaten. Moet over 2 weken weer komen wegen. Ze vonden het nog niet zorgelijk, maar wel als het volgende maand nog zo is. Ik ben ook bang dat ik haar nu te kort doe door borstvoeding te blijven geven, want ik twijfel toch een beetje of ze dan wel genoeg binnen krijgt. Maar goed, voor de rest is ze hartstikke vrolijk, kletst veel en superlief, dus wie weet hoort het inderdaad gewoon bij haar :)

Ik ben begonnen met dat Nutriton en je moet dan voor en na de voeding een paar theelepeltjes geven. Ik dacht "dat doen we even" maar het is een soort behanglijm en ze snapt niet dat ze het door kan slikken en ze duwt het zo weer uit haar mond. Heeft iemand nog tips daarvoor?

Die luiers van de ah zijn inderdaad groot! wij hebben de maat 2 en dat vind ik eerder een maat 2,5. Ik had nu die hughies en die zijn dan weer schattig klein. Ze zit nog in maat 2. Hebben jullie altijd dezelfde luiers? Ik haal gewoon wat er in de aanbieding is.
Wat ik kan bedenken is een beetje afkolven, de meuk in een flesje aanbieden voor de voeding.

En het is dat ik al een kind heb, dat een jaar borstvoeding heeft gekregen en een prima groeide. Het is daarom dat ik zeker weet dat mijn melk gewoon goed is, maar dat de mindere groei gewoon aan Leyla zelf ligt. Maar ook ik twijfel nog steeds om over te stappen. Ze krijgt nu wel die nutrilon nenatal, daar zou ze echt goed op moeten groeien, en met dat spul haalt ze net aan de 100 gram per week, het minimale wat ze moeten groeien. Dus ik twijfel ook dat als ik over zou stappen naar kunstvoeding of ze dan wel opeens gaat groeien, ik denk namelijk niet, dan had ze dat nu ook moeten doen.

Ik denk niet dat je je kindje te kort doet door borstvoeding te geven, ik denk wel dat als ze over 2 weken niet goed is aangekomen dat je moet staan op een doorverwijzing om eens te kijken of er misschien iets met Amy is waarom ze niet goed aankomt. Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat ze straks de onderste lijn gaat volgen....
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:10:56 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88918828
Wellicht een lactatiekundige inschakelen? Misschien dat ze te veel voormelk krijgt ofzo. Als ze vrolijk en alart is zou ik het gewoon nog even de tijd geven inderdaad... Vwb nutriton kan ik je geen advies geven, ik had sowieso te weinig borstmelk, daarom voeden wij al vanaf de eerste week bij met het flesje. Dus eerst even de borst en daarna aftanken met de fles... Sinds 1 november ben ik helemaal gestopt met de borstvoeding, het was met werk erbij niet vol te houden en Willem wilde ook niet meer....

Ik heb in het begin ook alle merken luiers gekocht om van alles door elkaar te proberen, maar pampers werkt bij Willem het beste. Geen uitslag en pasvorm is goed. Bovendien heb ik tot nu toe nog iedere keer een aanbieding kunnen scoren... Heb ook nog katoenen luiers liggen, maar ben daar (nog) niet op overgestapt. In vergelijking met de pampers is het ook zo'n enorme prop tussen z'n beentjes, vraag me af of het wel lekker zit bij hem. Maatje 3 hier trouwens, passen perfect nu Willem de 7 kilo aangetikt heeft.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88918912
Oh en ik gebruik gewoon pampers, er is altijd wel ergens een aanbieding 3 voor 25 euro. En anders huggies. En als ik toevallig bij de etos ben dan neem ik baby care voor Jen, dat merk zat bij Leyla voor geen meter.
pi_88919054

Zoals je ziet boog Leyla ook zo af.. Sinds het bijvoeden gaat het dus beter. Leyla krijgt overigens ongeveer 40cc bijvoeding per dag, dus het is echt niet veel, maar maakt toch een flink verschil.
pi_88919588
Hier ook altijd pampers en koop ook altijd 3 pakken voor 25 euro. Morgen even met beebje kijken bij de sinterklaasoptocht :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:46:46 #244
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88920768
Hallo!!!

Wij zijn terug van vakantie! Heerlijk genoten, vooral Nathan vond het zwembad geweldig (en dan met name het bubbelbad, lekker warm).

Ik zal proberen bij te lezen.
pi_88921637
@ Tico, goede tip van afkolven en flesje, dat ga ik straks eens proberen. Leyla klimt inderdaad lekker omhoog weer in de curve. Hoe lang moet je eigenlijk blijven bijvoeden? Amy krijgt een aantal flesjes kunstvoeding (drie dagen 2 x) En nu ben ik aan het twijfelen om maar gewoon vast die 2 flesjes te doen. Overgaan op een combi van fles en borst. Maar weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken. 1 flesje per keer toch en dan niet kolven? En als je kolft, kolf je dan precies wat Leyla ook bij je drinkt?

@ Flugel: een maand geleden was ze ook niet goed gegroeid. Toen heb ik en lactatiekundige ingeschakeld en gaf ik inderdaad te veel voormelk. Nu ben ik aan het blokvoeden dus dat zou het moeten tegengaan.

@ Pessie: wat leuk dat Nathan het zwembad zo leuk vind!
pi_88922012
Solagratia, misschien kan je even googlen op combinatie borst en flesvoeding ofzo, ik ben best wat schema's tegengekomen, misschien zit er iets bij wat je kan gebruiken.
Maar maken jullie je niet te druk? Niet alle baby's groeien even hard toch?

Welkom terug pessie,wat leuk dat je gezwommen hebt met Nathan!

Ik koop gewoon aanbiedingen luiers, ik had Kruidvatbonnen voor gratis Newbornluiers en AH had toen een actie,2 pakken voor 5 euro in maat 1, zaten veel luiers in een pak, dus ik had aardig wat om mee te beginnen.
En ze krijgen best een vierkante kont van die AHluiers,maar ze absorberen geweldig. Pampers word het kontje wat ronder van, maar het maakt mij niet uit. Geef m'n geld liever uit aan andere dingen.
pi_88922295
Ik moet mijn bijvoeding mixen met borstvoeding. Dus inderdaad ik kolf af wat ze drinkt. Ik heb nu 3 voedingen in de koelkast, als het tijd is voor een flesje dan maak ik die warm, dan kijk ik hoeveel ze drinkt en dat kolf ik dan af als ze in de box ligt of als ze weer op bed ligt. In elk geval als het mij uitkomt.
Wat ik eerst heb gedaan om het voorraadje aan te leggen is na de voeding steeds wat afkolven. Dat zorgt ervoor dat je productie wel omhoog gaat, maar het is wel de vette melk. Dan gaf ik voor de voeding die 20cc vette melk met de fles en daarna kreeg ze de borst.

Of te wel, ik ben ook behoorlijk aan het zoeken hoe het nu het beste loopt bij ons.
pi_88922834
He Pessie welkom terug, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, waar waren jullie ook alweer geweest? :)

Ticootje mooi paars meisje heb je :D krijg je dat er wel vanaf joh?

Femke ligt lekker te tukken, weekend *O* zwaar werkweekje gehad ben blij dat ik vrij ben.
pi_88922932
Wat je kunt proberen is mss borstcompressie, http://www.borstvoeding.c(...)borstcompressie.html .
www.borstvoedingsforum.nl ken je al denk ik?
pi_88923269
Ja dat paars krijg ik er aardig af met olie, en de rest slijt er heel snel af hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')