Jonas doet dat ook, begint met 1 vinger, dan kan er best nog een vinger bij. Daarna nog een derde toevoegen en als laatste ook nog de duim erbij vrotten. Pinkje is nog niet favoriet haha.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Orea het volgende:
Leia duimt nog steeds niet1 keer is haar duim in haar mond verdwenen. Maar daarna, ho maar!
Wel gaat haar hele vuist praktisch naar binnen
Ze ligt alweer een dikke 2 uur op bedik heb echt een slaapkop inmiddels!
Omvang?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij was het 1.90m ben 1.80 geworden.
O.oquote:
Jasmin heeft een iets wat witte tong, twijfel of het spruw is. Behandel jehet met daktarin?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:33 schreef Ticootje het volgende:
Leylaatje drinkt ook goed weer, misschien had ze toch last van de spruw. Ik merkte eigenlijk niets aan haar, maar nu we toch aan het behandelen zijn merk ik dat ze netter drinkt en langer.
Nee gentiaan violet, dat is lekker makkelijk. 1x per dag tepels insmeren en laten drinken. Spenen en flessen en kolf gaan nu 2x per dag door de sterilisator. Gewoon elke keer na gebruik zeg maar.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jasmin heeft een iets wat witte tong, twijfel of het spruw is. Behandel jehet met daktarin?
Helaas ken ik het gevoel! Men, mijn productie had er gewoon onder te lijden zo druk maakte ik me!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Solagratia het volgende:
Ah mooi paars is niet lelijk!![]()
Vandaag naar CB geweest. Prikjes gingen prima, maar ze is weer te weinig aangekomen. In dik een maand maar 200 gram. 13 oktober was ze 5015, 19 oktober 5035, 22 oktober 5140 en vandaag 5200. Haar groeicurve ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
![]()
Morgen moet ik met nutriton beginnen, want misschien ligt het aan het spugen. Ze spuugt geen bogen of zo maar blijft wel spugen tot de volgende voeding. Over 2 weken weer wegen.
Ze ligt nu lekker te snurken en ik duik er ook maar in. Maar ik maak me stiekem toch wel een beetje zorgen. Dat meten is niet echt mijn favo onderdeel bij het CB ondertussen.
Kan mezelf voorstellen hoor dat je jezelf een beetje zorgen gaat maken, maar wat Orea ook zegt. Als ze het verder gewoon goed doet kan het gewoon bij haar horen... Wat zeggen ze er eigenlijk van op het consultatiebureau?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Solagratia het volgende:
Ah mooi paars is niet lelijk!![]()
Vandaag naar CB geweest. Prikjes gingen prima, maar ze is weer te weinig aangekomen. In dik een maand maar 200 gram. 13 oktober was ze 5015, 19 oktober 5035, 22 oktober 5140 en vandaag 5200. Haar groeicurve ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
![]()
Morgen moet ik met nutriton beginnen, want misschien ligt het aan het spugen. Ze spuugt geen bogen of zo maar blijft wel spugen tot de volgende voeding. Over 2 weken weer wegen.
Ze ligt nu lekker te snurken en ik duik er ook maar in. Maar ik maak me stiekem toch wel een beetje zorgen. Dat meten is niet echt mijn favo onderdeel bij het CB ondertussen.
Wat ik kan bedenken is een beetje afkolven, de meuk in een flesje aanbieden voor de voeding.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:01 schreef Solagratia het volgende:
Op het consultatiebureau houden ze het scherp in de gaten. Moet over 2 weken weer komen wegen. Ze vonden het nog niet zorgelijk, maar wel als het volgende maand nog zo is. Ik ben ook bang dat ik haar nu te kort doe door borstvoeding te blijven geven, want ik twijfel toch een beetje of ze dan wel genoeg binnen krijgt. Maar goed, voor de rest is ze hartstikke vrolijk, kletst veel en superlief, dus wie weet hoort het inderdaad gewoon bij haar![]()
Ik ben begonnen met dat Nutriton en je moet dan voor en na de voeding een paar theelepeltjes geven. Ik dacht "dat doen we even" maar het is een soort behanglijm en ze snapt niet dat ze het door kan slikken en ze duwt het zo weer uit haar mond. Heeft iemand nog tips daarvoor?
Die luiers van de ah zijn inderdaad groot! wij hebben de maat 2 en dat vind ik eerder een maat 2,5. Ik had nu die hughies en die zijn dan weer schattig klein. Ze zit nog in maat 2. Hebben jullie altijd dezelfde luiers? Ik haal gewoon wat er in de aanbieding is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |