abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88882798
Leuke snowboots, Huup! Jammer dat ze geen jongensversie hebben. }:|

Ik heb me trouwens vergist. Ko loopt nu rond in 18M spul van DPAM, maar hij is 17 maanden. En hij draagt zelfs al wat 23M spul.
Dus een maat groter kopen is hier echt nodig.
Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88882840
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88883384
Huup wij hebben laatst zoiets gekocht bij prenatal. Daar hadden ze ook kleinere maatjes Oeke.
pi_88883683
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef oeke het volgende:
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
Op de Scapino site staan wel snowboots in kleinere maatjes.
Helaas is wel bijna alles uitverkocht...
Deze waren bijv maar 9,95 en vanaf maat 22.

Misschien dat ze in de winkel nog iets kunnen bestellen?
pi_88887553
quote:
Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past ;)
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
pi_88890878
Aahw, ik had 3 dingetjes die ik leuk vond bij DPAM, maar alle 3 niet meer in de juiste maat ..jammer
pi_88891410
De Scapino snowboots van 10,- hebben we 2 weken geleden voor de kinderen gekocht.
Lijkt me wel lekker warm en stevig. En goede grip.

En muh, in de stad was nergens een regenjas voor Kim te vinden. Of helemaal niks meer, of de goede maat weg.
Wantjes wel gelukt, maar iets te groot. Is nu al veel weg en komt niet overal meer binnen.
pi_88891993
Ja rottig is dat Ingrid, het lijkt wel of je al haast te laat bent voor winterspul nu terwijl het nog niet eens goed en wel winter is of uberhaupt al gesneeuwd heeft :{

Ik was ook echt verbaasd over dat zoveel snowboots in kleine maatjes al uitverkocht waren. Daarom ook maar gewoon dit paar genomen, hebben we in ieder geval iets. Kan volgend jaar misschien wel de volgende erin en zo niet kunnen ze wel weer verkocht worden. :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88892667
Oooh Snowboots daar heb ik niet eens aan gedacht. Wel heb ik woensdag bij de H&M een skibroek gekocht voor Finn. Hadden ze alleen in maat 80 en 86 hangen, iets te groot nog, maar goed als het straks nodig is, is het natuurlijk niet meer te koop.
pi_88892862
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
Dan moet het goed komen. Anne gaat nu naar maatje 62, dus dan zal ze de 6M kleren over een maand of twee moeten passen en dan is het januari, dus best nog winter ;)
pi_88894188
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:

Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
Of naar Poppejans

aah snowboots zijn sowieso altijd mega liefff.Van die kleine propperige kindjes die net lopen met van die gigantische boots aan buiten in de sneeuw O+ O+ O+
Nou wil ik ook snowboots voor Wolf en hoop ik nog harder dat het sneeuwen gaat en dat hij dan al loopt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88894433
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen ;)).
pi_88894663
Ik zie ook voornamelijk de grotere maatjes, die ik nu heb in roze dus zijn vanaf maat 19 en ze waren er ook in 21 en 23. Ik heb maat 21 genomen voor Amélie. Ze heeft nu maat 20 schoentjes van Scapino en die zitten zo goed als precies pas. Dus tegen de tijd dat t gaat sneeuwen zal ze wel naar 21 overgaan.

Stom dat er geen jongensversie van is zeg. Misschien in de winkel wel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88894787
Nou hier in de winkel was dus echt bijna alles uitverkocht. Heel toevallig dus nog een paar in de goede maat voor Kyllian :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:12:22 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88894801
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week. :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88894885
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week. :'(
aankomende week al :o

help! daar ben ik geestelijk nog niet klaar voor :X
ik heb hier snowboots staan van mn paps maat 44 :') zodat ik zelf niet onderuit zwabber :D

Maar buuf, bij wehkamp.nl hebben ze dus ook de scapino boots, ook in wat grotere maten, best aardig geprijsd. En Daka heeft ook een online shop en daar zijn de snowboots nu ook in de aanbieding. Wel een stuk duurder dan wehkamp want dat is echt wintersport-waardig spul zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:19:01 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88895000
:7 ah joh, ik schuif ze toch door. eem kieken. Maar eerst douchen :o :@
ik moet zo overblijven. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88895226
hahaha schuivert :D
maar dan is er 1 die misgrijpt :P of kan die inmiddels jouwes aan :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88895273
Het koopt idd wel makkelijker als je toch weet dat je iets door kunt schuiven :D
Vind het best zonde dat ik alles van Dyon niet meer door kan schuiven ;)
pi_88895307
Maar als iemand dus ergens snowboots kan vinden in maat 20....
Het liefst wit, dat past bij zn skipak.
pi_88897031
Snowboots doorschuiven gaat natuurlijk prima maar ik vond laatst dus wat zakken kleding van oudste in maat 122/128 op zolder (ze schelen 4 jaar dus dan kost het doorschuiven wat meer "organisatietalent", dat ik eigenlijk niet heb dus is het stom toevallig; oh, vrek dit hebben we ook nog), maar het meeste vond ik niet geschikt voor middelste. Het is gewoon zijn stijl niet. De kleding is prima en nog steeds leuk maar niet voor mijn jongste zoon...vreemd eigenlijk
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:59:11 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88898383
Nou ja, hier dus een iets minder complex doorschuifsysteem, want dichter op elkaar, maar het lukt eigenlijk ook niet meer. Oudste en middelste dragen dezelfde maat trui, en broeken zijn na één zoon al zover af dat doorschuiven geen zin heeft. Buiten dat het heel andere kinderen zijn met een andere stijl.

Er gaat nog wel wat van middelste naar jongste en dat wil ook wel. Jongste heeft echt van alles, shirts met skul, en een riem met studs, maar ook kaktruien. Vooral in de combi erg leuk. :P
pi_88900110
Die combi kan erg leuk zijn ja :)
pi_88903908
Ik heb weer geshopt voor de dame.. En ooh wat is haar smaak anders dan de mijne :D
Ik heb zo veel leuke shirtjes gezien waar ik dan echt van wist dat ze het niet aan zou doen.
En ook zo veel dingen die haar gewoon niet staan -O-
Maar ik ben tevreden *O*
pi_88913753
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen ;)).
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zeg :o ik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')