Op de Scapino site staan wel snowboots in kleinere maatjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef oeke het volgende:
Hey Meimeltje, die jij plaatst zijn wel leuk.
Maar op Wehkamp hadden ze die alleen vanaf maat 28 ofzo.
Weet je of ze die ook in 21 of 22 hebben?
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Fannetje het volgende:
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past
Dan moet het goed komen. Anne gaat nu naar maatje 62, dus dan zal ze de 6M kleren over een maand of twee moeten passen en dan is het januari, dus best nog winterquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris past nu zn 6M kleren vsn dpam en hij is 4maanden.
hij zit nu ook tussen 62 en 68.
Of naar Poppejansquote:Op donderdag 18 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
Anders kan het meteen naar zolder omdat het niet meer past.
aankomende week alquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Cock! Snowboots, díe moest ik nog. En net nu ze sneeuw voorspellen voor aankomende week.
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zie ze eigenlijk alleen maar vanaf maat 22. Welke maat heeft Wolf?
Dyon nu maat 19 denk ik, maar 20 zou ook vast wel kunnen.
Ik ga er maar niet vanuit dat Dyon al loopt tijdens de sneeuwperiode (als het tenminste wel gaat sneeuwen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |