abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88860901
Ik ook! En ik woon ongeveer naast orea, dus dat is ook handig.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88860992
Ah das mooi, dan kan ik het spul voor mini-sproet weer van je overnemen over een aantal maandjes O-)
pi_88861094
Ik wil in ieder geval hetzelde jurkje!! En dat pakje kan zeker niet meer als je kind 1 jaar is geweest....
pi_88861228
Jawel joh! Lekker als huispakje, kdv pakje (doen we ze allebei hetzelfde aan :P wordt dat hét dinsdag en woensdag pakje, zoiets :P) als pyjama O+

Ik zeg doen! :P
pi_88861836
Hoe vallen die DPAM kleertjes eigenlijk? Groot, klein, normaal?
pi_88861985
Nou ja, als het dan per se moet, doe ik ook wel weer mee.

O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88862044
Fannetje, ik zou eerder gezegd hebben 'klein', maar nu niet meer. Mijn laatste bestelling bevatte allemaal kleren in maat 12 maanden en die zijn allemaal nog aan de ruime kant (en Isabeau is 13 maanden)
pi_88862176
Sorboo, hoe lang is isabeau? Ik ben wel geneigd om alles 18 mnd te bestellen.
pi_88862326
Hm, da's lastig dan. Ik zie namelijk best wat leuke dingetjes, maar durf niet meer zo goed 3M te bestellen (Anne is nu 2 mnd, 57 cm, ruim 5 kg), maar tegen de tijd dat ze 6M past is het al geen winter meer :+
pi_88864019
Ik gok dat Isabeau nu een cm of 76 is, maar dat weet ik niet zeker. Ze weegt net iets meer dan 9 kilo.
pi_88864045
Missschien valt DPAM wel normaal, maar valt Isabeau klein :P
pi_88865317
Fannetje, Ilse draagt al vanaf het begin maat 3, ik bestel de maat groter voor dr. De rest van de kleren die ze draagt is maat 50/56.
*poef* nu is het weg
pi_88868283
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

draagt van alle merken onder 74 en boven 80 (en van hema zelfs 86 )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88874115
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb de vorige keer ook alles in 18 maanden besteld, omdat ik ook in de veronderstelling was dat het klein valt. maar Evie past die bestelling nu nog steeds niet :@
Heb wel een tuinbroekje in 12 mois en die zit wat krapjes, en die in 18 mois nu iets te ruim.

Exact hetzelfde hier, alleen een tuinbroekje v Dpam 18mnd past net :') een gewoon broekje zwemt hij in bij zowel buik als de pijpjes en de shirts zijn ook megawijd nog in de nek en heel lang.
en dat terwijl ik wel bij iedere voorgaande Dpam maat echt een maat groter bestelde.
18 mnd valt dus echt groter dan ''onze'' maat 80!
Wolf is trouwens de 10 kilo al wel gepasseerd en is iets van 74/75 cm nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88874713
Ik doe dus ook mee :) hoop dat ze het lijstje nog in haar maat hebben...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88875769
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

en uh Evie zal inmiddels iets van 9,5 kg zijn? maandag CB.

Ahh dan weet ik ook dat ik toch wel 18 maanden moet bestellen ;)
Dyon is iets lichter denk ik (morgen cb), maar heb toch wel liever wat ruimere kleding dan dat hij er over 2 maanden weer uit is.
pi_88876211
Sorbootje, welke maat ga jij bestellen voor Isabeau? Ik denk dat Senna en Isabeau ongeveer hetzelfde zijn, misschien Isabeau ietsje fijner dan Senna.
pi_88876687
Van DPAM heb ik ook steeds alles een maat groter gekocht, maar de kleren van 18 maanden klopten ineens weer wel.
Misschien hebben de Fransen inimini-mini-baby's. O+

Ik denk er nog even over na!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88876946
P. is trouwens 1 van Ko zijn wollen sloflaarzen kwijtgeraakt. -O-
Mee naar buiten genomen in de doek.
Ik ben er echt even verdrietig van. :D
pi_88877166
oeke, logisch toch? Het zijn zulke mooie, fijne sloflaarjes!
pi_88877234
Ja, ik snap echt niet dat hij ze mee naar buiten heeft genomen. :{
Maar ik mag nieuwe van hem bestellen, om het goed te maken. Daar denk ik nog even over na. ;)
pi_88877373
Daar zou ik ook van balen hoor Oeke....

Ik weet nog dat we een op de fiets Kyllian zn nieuwe eerste zomerschoentje zijn verloren...hij had er ineens nog maar 1 aan. We hebben echt alles afgezocht, maar denken dus dat hij op het veerpontje in het water is gevallen. Ik baalde echt en zeker omdat ik niet meer dezelfde schoentjes kon krijgen.

Helaas zullen die dingen met kinderen vast wel vaker gebeuren ;)
pi_88882359
Oh Oeks wat zonde! Kan me voorstellen dat je ervan baalt ja!

ik heb net snowboots besteld :D
moest voor B. wat dingen bestellen bij wehkamp en k dacht van nouja goed, als ik dan toch bestel dan kijk ik ook wel even of ze snowboots hebben voor Amélie, voordat het weeralarm straks los barst en dr in het hele land niets meer te krijgen is :')

T is deze, geen idee hoe ik hier een behoorlijk plaatje ervan krijg, hij staat niet op de scapino-website alleen bij wehkamp :?
Ben er niet heel weg van ofzo, niet echt mijn smaak, maar t gaat meer om functioneel, warm en met grip enzo. En vond het nog best ok geprijsd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88882612
Tnx voor het maatadvies dames, dan ga ik gewoon wat dingetjes in 6M bestellen en hopen dat dat goed past ;)
pi_88882747
Lekker warm Huup!

Ik heb ze voor Kyllian ook van de Scapino.
Deze volgens mij: http://www.scapino.nl/data/producten/IL/IL-116-1624-04.jpg

Voor Dyon zoek ik ook nog snowboots (of iig iets wat nat mag worden), maar dan wel met zachte zool...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')