abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 november 2010 @ 16:15:50 #51
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88741793
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef megamandy het volgende:

[..]



?
Cole zit Dexter en Lumen intussen aardig dicht op de huid, en zal vanzelf dingen ontdekken die hij niet hoeft te weten. Zodra Dexter zal merken dat Cole een bedreiging is zal hij hem vanzelf vermoorden vanwege regel nr. 1: Don't get caught!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88742018
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]
?? Do explain :).
ze hebben al een aantal hints laten vallen dat hij geld heeft, in het begin leken ze het dan uitschijnen dat hij misschien corrupt is, maar dat IF verhaal leek dood te lopen
anderzijds hebben we gezien dat hij wat geld jat van een crime scene, maar het lijkt mij raar dat je daar rijk van wordt (hoewel)
ook is er het vreemde dat hij zijn klikkers uit eigen zak betaald (of toch minstens 1)
geen idee of dat bewust geacteerd wordt door Desmond Harrington, maar ik vind dat er een sfeertje rond hem hangt dat niet helemaal klopt
pi_88742169
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef NelisZ het volgende:

[..]



Cole zit Dexter en Lumen intussen aardig dicht op de huid, en zal vanzelf dingen ontdekken die hij niet hoeft te weten. Zodra Dexter zal merken dat Cole een bedreiging is zal hij hem vanzelf vermoorden vanwege regel nr. 1: Don't get caught!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 november 2010 @ 16:24:59 #54
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88742191
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef NelisZ het volgende:

[..]



Cole zit Dexter en Lumen intussen aardig dicht op de huid, en zal vanzelf dingen ontdekken die hij niet hoeft te weten. Zodra Dexter zal merken dat Cole een bedreiging is zal hij hem vanzelf vermoorden vanwege regel nr. 1: Don't get caught!
Ooh ik denk dat jij het over het personage wat Peter Weller speelt, Stan Liddy. De agent die Quin ingehuurd heeft?
吴 曼 迪
  maandag 15 november 2010 @ 16:34:08 #55
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88742556
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef megamandy het volgende:

[..]


Ooh ik denk dat jij het over het personage wat Peter Weller speelt, Stan Liddy. De agent die Quin ingehuurd heeft?
Doh!!!

Yes, inderdaad. Dan was ik dus helemaal in de war met de namen :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 15 november 2010 @ 16:38:15 #56
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88742716
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef NelisZ het volgende:

[..]



Doh!!!

Yes, inderdaad. Dan was ik dus helemaal in de war met de namen :P
Eerlijk gezegd wis ik de naam ook niet, net opgezocht op imdb.com haha. Het zijn mij soms teveel namen tegelijkertijd en zeker als er geen diepgaande gesprekken met die mensen gevoerd worden vergeet ik die namen gewoon.
Ben sowieso slecht met namen :')
吴 曼 迪
pi_88742899
mensen! Niet Cole en Chase door de war halen, idioten. Cole is dood, Chase is degene waar jullie het over hebben zover ik weet :P (edit: oh we hebben het zelfs over de Quinn detective, heeft die uberhaupt een naam in de serie?)

Maaruh, TOP aflevering! Heerlijk spannend! En heerlijk meerdere spannend verhaallijnen samen, dat van Quinn die op zoek gaat, het hele Chase verhaal, het kan Lumen het wel allemaal en verneukt ze het niet voor Dexter verhaal, en zelfs het Deb verhaal is wel interessant!

Ben benieuwd hoe Dexter zich hier uit gaat redden met onze detective van Quinn! En wat hebben mensen toch met die nanny, jezus man...daar is echt helemaal niks mee..en dat Chase weet van dat zoontje komt volgens mij puur doordat Dexter in het nieuws is geweest (daarom wist Chase ook zoveel van Dexter)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 november 2010 @ 16:47:21 #58
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88743051
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef Norrage het volgende:
mensen! Niet Cole en Chase door de war halen, idioten. Cole is dood, Chase is degene waar jullie het over hebben zover ik weet :P

Maaruh, TOP aflevering! Heerlijk spannend! En heerlijk meerdere spannend verhaallijnen samen, dat van Quinn die op zoek gaat, het hele Chase verhaal, het kan Lumen het wel allemaal en verneukt ze het niet voor Dexter verhaal, en zelfs het Deb verhaal is wel interessant!

Ben benieuwd hoe Dexter zich hier uit gaat redden met onze detective van Quinn! En wat hebben mensen toch met die nanny, jezus man...daar is echt helemaal niks mee..en dat Chase weet van dat zoontje komt volgens mij puur doordat Dexter in het nieuws is geweest (daarom wist Chase ook zoveel van Dexter)
Nee dat Chase zoveel over Dexter weet, daar klopt denk ik iets niet. Ze noemen echt geen naam van de baby in het nieuws of waar dan ook. De nanny kwam vandaag helemaal niet voor, zelf vind ik haar dan ook totaal niet interessant.
吴 曼 迪
pi_88743168
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef megamandy het volgende:

[..]


Nee dat Chase zoveel over Dexter weet, daar klopt denk ik iets niet. Ze noemen echt geen naam van de baby in het nieuws of waar dan ook. De nanny kwam vandaag helemaal niet voor, zelf vind ik haar dan ook totaal niet interessant.
Chase weet inderdaad wellicht meer dan mogelijk, maar jullie heerlijke complottheorieen over de nanny steeds _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88743252
En wat denken jullie? Is Lumen zelf in slaap gevallen of heeft Dexter haar maar geholpen? 8-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88743364
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Norrage het volgende:
En wat denken jullie? Is Lumen zelf in slaap gevallen of heeft Dexter haar maar geholpen? 8-)
Zelf, want Dexter stelde haar gerust :Y

Verder klopt die deur nog steeds niet :(
  maandag 15 november 2010 @ 16:55:49 #62
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88743373
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Norrage het volgende:
En wat denken jullie? Is Lumen zelf in slaap gevallen of heeft Dexter haar maar geholpen? 8-)
Goed punt :P maar ik denk dat ze vanzelf in slaap is gevallen omdat ze gekalmeerd werd door de aanwezigheid van Dexter
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88743483
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef Kwork het volgende:

[..]



Zelf, want Dexter stelde haar gerust :Y

Verder klopt die deur nog steeds niet :(
Ja die deur vind ik ook nog wel vreemd, maar minder erg voor Dexter dan die foto's nu geloof ik :D Oeh, fijne aflevering hoor! Voor het eerst sinds seizoen 2 dat ik het echt spannend vind! Seizoen 4 was wel "pageturning" maar minder spannend wat mij betreft.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88744336
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef megamandy het volgende:

[..]


Nee dat Chase zoveel over Dexter weet, daar klopt denk ik iets niet. Ze noemen echt geen naam van de baby in het nieuws of waar dan ook. De nanny kwam vandaag helemaal niet voor, zelf vind ik haar dan ook totaal niet interessant.
die chase is een rijk invloedrijk man die kan vrij makkelijk aan informatie komen hoor. betaal een detective ofzo. ook op internet kan je veel vinden.

wat betreft die deur dat komt nog denk ik. misschien repareerd dex het wel :D of idd beide deuren op slot en hopen dat niemand het merkt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 15 november 2010 @ 17:27:57 #65
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88744588
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]



die chase is een rijk invloedrijk man die kan vrij makkelijk aan informatie komen hoor. betaal een detective ofzo. ook op internet kan je veel vinden.

wat betreft die deur dat komt nog denk ik. misschien repareerd dex het wel :D of idd beide deuren op slot en hopen dat niemand het merkt
Ja maar waarom zou hij die informatie laten opzoeken over Dexter als hij gewoon een forensisch inspecteur is? Dat vind ik zo raar
吴 曼 迪
pi_88744677
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:27 schreef megamandy het volgende:

[..]


Ja maar waarom zou hij die informatie laten opzoeken over Dexter als hij gewoon een forensisch inspecteur is? Dat vind ik zo raar
Ik heb het idee dat ze Dexter al verdenken van het een en ander...hij krijgt echt niet "toevallig" ineens al die aandacht van Chase hoor...heb zelfs ergens het gevoel dat ie nog met Trinity verbonden is ook, en dat ie wellicht zelf wel iets met de moord op Rita te maken heeft...Nog nooit is bevestigd dat Trinity het echt zelf gedaan heeft he ;) Dat was niet in zijn stijl, iemand buiten zijn traditie om vermoorden....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 november 2010 @ 17:40:54 #67
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88745072
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ik heb het idee dat ze Dexter al verdenken van het een en ander...hij krijgt echt niet "toevallig" ineens al die aandacht van Chase hoor...heb zelfs ergens het gevoel dat ie nog met Trinity verbonden is ook, en dat ie wellicht zelf wel iets met de moord op Rita te maken heeft...Nog nooit is bevestigd dat Trinity het echt zelf gedaan heeft he ;) Dat was niet in zijn stijl, iemand buiten zijn traditie om vermoorden....
Dat laatste punt vond ik ook eerst (toen het vorige seizoen afgelopen was) maar omdat er niets mee gedaan werd heb ik het maar laten rusten :P
吴 曼 迪
pi_88745582
Maakt het verhaal in ieder geval wel weer heel boeiend (in ieder geval voor mij)...Ik denk dat het hele Trinity verhaal in ieder geval nog niet helemaal voorbij is! Chase sprak wel heel duidelijk over Trinity tegen Dexter :Y
Ach, meer ga ik niet speculeren. Ben erg benieuwd naar volgende week! Het seizoen is echt los nu! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 november 2010 @ 17:53:23 #69
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88745605
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ik heb het idee dat ze Dexter al verdenken van het een en ander...hij krijgt echt niet "toevallig" ineens al die aandacht van Chase hoor...heb zelfs ergens het gevoel dat ie nog met Trinity verbonden is ook, en dat ie wellicht zelf wel iets met de moord op Rita te maken heeft...Nog nooit is bevestigd dat Trinity het echt zelf gedaan heeft he ;) Dat was niet in zijn stijl, iemand buiten zijn traditie om vermoorden....
Ehm, dit gaat wel heel ver. En de makers hebben overigens bevestigd dat Rita door Trinity is vermoord (zie vorige topics).
There is no rehab for stupidity.
pi_88745771
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]



Ehm, dit gaat wel heel ver. En de makers hebben overigens bevestigd dat Rita door Trinity is vermoord (zie vorige topics).
Hmm is dat zo?? Nouja, we zullen zien...zo doordacht is het volgens mij inderdaad ook niet meer...in de eerste seizoenen had gekund..maar nu hangt het toch wel een beetje als los zand aan elkaar....maar dat maakt het gelukkig wel echt spannend! :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 november 2010 @ 18:54:32 #71
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88748136
Zou opzich wel een toffe twist zijn maar ik zie het niet echt gebeuren :).
Deze aflevering vond ik wel erg goed, dexter is op zijn best als hij zijn slachtoffers confronteert met wat ze hebben gedaan 8-).
There is no rehab for stupidity.
pi_88748381
Oei wat een snoodaard weer op het einde :)
pi_88748801
Het enige wat me nog kan verassen is dat Dexter gepakt wordt en dat is nou het enige wat ik niet wil :P

Dubio
pi_88749049
quote:
Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige wat me nog kan verassen is dat Dexter gepakt wordt en dat is nou het enige wat ik niet wil :P

Dubio
Of dat lumen de andere dochter is van trinity!!! :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 november 2010 @ 19:14:18 #75
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_88749107
Vette aflevering! Vond het erg spannend toen Cole Lumen te pakken kreeg.
Maar waar was Masuka nou? :'( En LaGuerta moet dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')