Juistquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's de brug bij blouwkrans Zuid Afrika
bungeejumpen
Geen idee of al is langs gekomen. Lijkt een vervallen dorpje ergens in Frankrijk of zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of deze al eens geweest is.
[ afbeelding ]
quote:
Door veel te SV-en, goed naar allerlei details speuren en dan de juiste google search te raadplegen.. En soms gewoon weetjes en herkenning. De bedoeling is wel dat er iets herkenbaars op moet staan, want anders wordt het soms erg moeilijk.quote:Op zondag 14 november 2010 20:05 schreef junkiexp het volgende:
Misschien een onnozele vraag zo tussendoor, maar hoe komen jullie er achter waar het is ?
Thanks, wel cool spel.quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Door veel te SV-en, goed naar allerlei details speuren en dan de juiste google search te raadplegen.. En soms gewoon weetjes en herkenning. De bedoeling is wel dat er iets herkenbaars op moet staan, want anders wordt het soms erg moeilijk.
Af is hij ook een stuk herkenbaarderquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
manhattan waarschijnlijk, daar staat het er vol mee en ik herken er geen van wolkenkrabbers
quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef bork het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,16.58,,0,-62.34Beekmanstreet, New York
Goed gedacht, van Spaanse origine en dus niet in Spanje zelfquote:Op zondag 14 november 2010 23:54 schreef chufi het volgende:
Vage foto ... Spaans kerkje ... nee denk het niet
Goh, nog makkelijker dan ik dachtquote:Op maandag 15 november 2010 00:23 schreef bork het volgende:
[..]
Goed gedacht, van Spaanse origine en dus niet in Spanje zelf
Bij mij werkt het wel (ookin Chrome)quote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef bork het volgende:
Plaza de Espaņa, Sevilla, Spanje
Waarom werkt copy/paste niet meer in streetview? (chrome)
niet Iers, wel in de buurtquote:
correctquote:
niet Osloquote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef tralalala het volgende:
Ik denk Oslo, kan alleen de locatie niet echt vinden.
Inderdaadquote:
tis geen rivierquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef tdrone het volgende:
een fort langs een rivier
verder kom ik niet
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef tdrone het volgende:
een fort langs een rivier meer??
verder kom ik niet
Ik las hetquote:Op woensdag 17 november 2010 23:59 schreef bork het volgende:
Zo ff melden, toetsenbord was stuk, dat onscreen ding is niet zo fijn, maar nu heb(ben) ik (we) ook iets.
tada -> [ afbeelding ]
Het is niet goed te zien op het plaatje maar de toetsjes geven licht!
info Logitech K800
ik bedoelde eigenlijk tips in het algemeenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:55 schreef tdrone het volgende:
ik probeer het wel maar vind het zo moeilijk en zie alleen maar een fort in europa?? (bouwstijl) langs de zee
kan iemand me wat tips geven?
Juistemquote:
Dan moet je even teruglezen, die vraag wordt regelmatig gesteldquote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk tips in het algemeen
Top, zie nu net dat er een aantal Duitse steden uitgebreider op SV staan ipv alleen maar een brug of voetbal stadion.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef tdrone het volgende:
camberger Strasse, Frankfurt am Mainz
Ja, dat wilde ik even vieren met deze opgavequote:Op donderdag 18 november 2010 10:16 schreef chufi het volgende:
Top, zie nu net dat er een aantal Duitse steden uitgebreider op SV staan ipv alleen maar een brug of voetbal stadion.
Tis wel een klein stadion voor de Primera Division volgens mij...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:01 schreef chufi het volgende:
speelt de club in de Primera Division?
Juistquote:
Je miste de kerken en abdijen zo erg?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef bork het volgende:
He he dat werd weer eens tijd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je miste de kerken en abdijen zo erg?
tsja, zou ik een onverklaarbare witte kerk zonder aanknopingspunten posten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |