HOEST MET JE HUIS?quote:
Yep, wij vinden dat ook wel een geschikte combinatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef anufri het volgende:
[..]
dus jij bent Maagd en eh... dinges...naam vergeten
is Weegschaal ?
Ik ook met die Griek![]()
goeie Combi
+1quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usertquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
Wat is het effect na 3 bakken koffie??quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usert
ga ik NIET uitproberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het effect na 3 bakken koffie??
Flauw gedoequote:
ja daarom....quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw gedoe![]()
Ik zag het al helemaal zitten... nog een bak koffie en dan in NWS, POL en TRU tegelijk posten
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
die foto...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.
We zijn het volkomen met elkaar eens qua kleuren dus dat is geen probleem.
en dit ging er door me heen
[ afbeelding ]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...quote:
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef anufri het volgende:
[..]
ow...
zeg nu ik je toch spreek...
zit jij echt de hele dag naar die Opa te kijken ?
Gewoon.. just for fun..quote:en zo ja, WAAROM !!!!
Moet er iets door me heen gaan dan?quote:Enne... wat gaat er dan zoal door je heen?
en ik had je antwoord geantwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef anufri het volgende:
PEARLBITCHYkom eens terug
ik had je vraag gevraagd !!!
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.![]()
[..]
Dan zie je het in Breedbeeld?
Cool !![]()
![]()
![]()
Gewoon.. just for fun..![]()
[..]
Ow... owkeeeeeeeeeeee
Moet er iets door me heen gaan dan?
Ja tuurlijk, wanhoop of enthousiasme ofzo...
ken alle kanten op natuurlijk...![]()
Over het algemeen is dat wel handig, ja. Zuurstof enzeaux...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet er iets door me heen gaan dan?
Zie je, als je er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...
tis ongelofelijk![]()
![]()
Ik doe mee. Met heel veel opgeschuimde melk.quote:
NEEHEE het is welverdiend na al die ellendequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...
tis ongelofelijk![]()
![]()
hahaha dat begrijp ik dus ook hahaha echt he, levensgroot in je huiskamer, dan ben je van het padje af hoor PBquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zie je, als je er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.
Super voor jullie!
Ik denk dat het een jongetje of een meisje wordt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Laysa het volgende:
hebben we al een polletje gehouden voor de baby van Leandra...
ik denk dat het een meisje wordt
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Laysa het volgende:
hebben we al een polletje gehouden voor de baby van Leandra...
ik denk dat het een meisje wordt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef anufri het volgende:
[..]
NEEHEE het is welverdiend na al die ellende
Je moet kiezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een jongetje of een meisje wordt!
Datum vind ik moeilijk maar ik denk echt dat het een meisje wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?
De geboortedatum is dan iig nog iets dat leuk is om op te gokken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?
63"quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef hondjes het volgende:
Woensdag 17 november, half drie..het is een jongetje....schorpioen dus..
Je gebrek aan motivatie wordt niet beter, nou mooi! Aan de arbeid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit al aan de vierde maar mijn gebrek aan motivatie wordt er niet beter op geloof ik.
Zelfs ik vind de datum nu moeilijk...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Laysa het volgende:
Datum vind ik moeilijk maar ik denk echt dat het een meisje wordt![]()
Fukkaduk, wat kwoot jij belabberd man..quote:
OMG... ik had ook kunnen weten dat jij geen standaardformaat plasma aan de muur hebt hangen hèquote:
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fukkaduk, wat kwoot jij belabberd man..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
HiHi denk je een baby te krijgen...krijg je 2 Tans
Of nicotinequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat wel handig, ja. Zuurstof enzeaux...
Jezus man, 2 Humberto's!?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Een jongen genaamd Freek. Ik zet in:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
o ja Jr is jarig, gefeliciquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik vind de datum nu moeilijk...
Ik had me op voorhand helemaal ingesteld op een paar dagen overtijd lopen, Jr. kwam immers ook een week te laat, en dan leek 11-12 me wel wat... dan zou ik een kind van 12-11 en een van 11-12 hebben.... maar na deze week ben ik al blij dat ze niet allebei van 12-11 zijn
Is die dinges wel een negert anders hebben we een probleemquote:
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagendquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
HiHi denk je een baby te krijgen...krijg je 2 Tans
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
![]()
Nostalgist is volgens mij een vieze blanke, jewaids.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Is die dinges wel een negert anders hebben we een probleem
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagend
Weet ik.. geen redding meer mogelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha dat begrijp ik dus ook hahaha echt he, levensgroot in je huiskamer, dan ben je van het padje af hoor PB![]()
Als je überhaupt langer dan 2 vervelingavonden naar die ouwe zak gaat zitten kijken heb je niet alleen hobby's maar ook gewoon hulp nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.![]()
Again: dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagend
ow..... dan ken het nog leuk wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nostalgist is volgens mij een vieze blanke, jewaids.
O Myquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik.. geen redding meer mogelijk![]()
Met SV was het nog erger, dat stond door het hele huis doorgeschakeld
Of gewoon een beurt !quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je überhaupt langer dan 2 vervelingavonden naar die ouwe zak gaat zitten kijken heb je niet alleen hobby's maar ook gewoon hulp nodig.
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Een jongen genaamd Freek. Ik zet in:[ afbeelding
][ afbeelding ]
Doe anders anderhalve Henk Schra en één Humberto, kansen spreiden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Te schraal? Of 3 Henk Schra's?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Op goede dagen knal ik er met gemak 2 Humberto's uit.
Wel dus, en dan ook nog eens de helft groter dan die 42"quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.![]()
Je vergeet de tuinbroek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
Al zware shag rokend naar die ouwe saggo staren op een enorm plasmascherm. De dagen in de Schilderswijk rijgen zich zo aaneen.
Nee, de baby wordt niet op 00-00 geborenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.
kort pittig kapsel?quote:
Alleen die in de woonkamer. Die andere zijn behoorlijk standaard hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik had ook kunnen weten dat jij geen standaardformaat plasma aan de muur hebt hangen hè![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe anders anderhalve Henk Schra en één Humberto, kansen spreiden.
Heet het ontbijtgedeelte op het ingeklapte bed van een sta-caravan nogsteeds "woonkamer"?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen die in de woonkamer. Die andere zijn behoorlijk standaard hoor
intensivequote:
Dus vrouwen quoten p.d. slecht?quote:
Ze zouden 'm echt eens een tijd ondersteboven in een bak cyaankali met zoutzuur die onder stroom staat moeten hangen. Knapt ie beslist van op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Op goede dagen knal ik er met gemak 2 Humberto's uit.
Dit kan niet mis gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Op Freekie!
misschien kan jij het me leren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus vrouwen quoten p.d. slecht?
Oeh ja, da's al bijna!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.
Wie? Humberteaux? Ik vind het best een lollig nikkertje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zouden 'm echt eens een tijd ondersteboven in een bak cyaankali met zoutzuur die onder stroom staat moeten hangen. Knapt ie beslist van op.
Sue Ellen !quote:
Nah...ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie? Humberteaux? Ik vind het best een lollig nikkertje.
*line, crossing it.
Zet je dr ff een live cam op...zorg ik dat ik inet heb in het nwe huis...en dan een levensgroot beeldscherm...kan ik je goed volgen onder het klussenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Dit jaar ga ik een klucht naspelen a la Piet Bambergen voor Gerts verjaardag. Dan kom ik steeds uit alle deuren tevoorschijn terwijl ik wegren voor mezelf.
Ik zou gewoon stoppen met Fok! als ik jou was.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een shitzooi trouwens met die nieuwe layout
Vroeger kon ik via de rechter muisknop een quote maken, maar nu moet je iedere keer weer terug en zoeken waar je gebleven was met lezen.
Eens even kijken of ik wat instellingen kan veranderen.
Mwah, zo desperate ben ik nou ook weer niet..quote:
Dat is dan weer jammer.... vooral omdat er vrijwel niemand meer rookt, en als er dan toch een überexcuus moet zijn om er weer een op te steken dan lijkt dat me wel een acceptabel excuus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Allemaal tegen de muur, zónder laatste sigaret!
Ja, ik ben haar naam even kwijt in de serie. Niet Kirby toch? nee, dat was de dochter van de butler of zo.quote:
Ben Opa niet. Alhoewel, het is wel leuk. Ga ik volle dagen zat met een papegaai op mijn schouder happy birthday zingen voor Gertie. Zonder geluid!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zet je dr ff een live cam op...zorg ik dat ik inet heb in het nwe huis...en dan een levensgroot beeldscherm...kan ik je goed volgen onder het klussen
Tsss... net nu het met die koffie allemaal zo goed gaatquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met Fok! als ik jou was.
Kirbyquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ben haar naam even kwijt in de serie. Niet Kirby toch? nee, dat was de dochter van de butler of zo.
Maar ook van dat lange, bruine haar en van die Bambi-ogen.
Ja dat, maar wel met zo'n achterbaks smoelwerk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik ben haar naam even kwijt in de serie. Niet Kirby toch? nee, dat was de dochter van de butler of zo.
Mary Crosby (1979–1981, 1991) and Colleen Camp (briefly in 1979) as Kristin Shepardquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt goed uit. Je komt ook niet in aanmerkingquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef anufri het volgende:
[..]
Of gewoon een beurt !
Ik stel mezelf NIET tot beschikking trouwens
Hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt goed uit. Je komt ook niet in aanmerking
Ik rook geen zware shag en woon niet in de Schilderswijk, dus ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
Al zware shag rokend naar die ouwe saggo staren op een enorm plasmascherm. De dagen in de Schilderswijk rijgen zich zo aaneen.
Niet bepaald kort (zie avatar)quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef anufri het volgende:
[..]
kort pittig kapsel?
Bitchy???
heb je een kort pittig kapsel
Dat was 1991, want ik had al weeën van Jr. toen de uitzending was, maar ik wilde die aflevering niet missenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens gisteren met Twin Peaks begonnen. Voor het eerst dat ik het zie sinds de uitzendingen op televisie, eind jaren 80.
Als je een beetje door de 80ies styling heenkijkt (alhoewel die op sommige momenten juist weer een uitstekende toevoeging is), heeft die serie niets, maar dan ook niets aan kracht ingeboet.
Damn good cup of coffee! And hot!
Ben jij dat in die Avator ???quote:
Ja, gekregen van oud-collega. Gisteren de hele pilot en de eerste aflevering gekeken en ik zit er echt meteen weer helemaal in. Een serie die wat mij betreft de tand des tijds prima heeft doorstaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef beequeen het volgende:
Twin Peaks, geweldige serie.
Heb je hem op DVD, Cc?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heet het ontbijtgedeelte op het ingeklapte bed van een sta-caravan nogsteeds "woonkamer"?
doe eens een foto? van je huissie enzo,quote:
Dat wil ik Fok! niet aandoen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met Fok! als ik jou was.
Sparspeldje door je Tet heen jassenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand me even voorzien van het ultieme excuus om eerder naar huis te gaan vandaag?
Wat tof! Ik ga eens snuffelen op Bol.com.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ja, gekregen van oud-collega. Gisteren de hele pilot en de eerste aflevering gekeken en ik zit er echt meteen weer helemaal in. Een serie die wat mij betreft de tand des tijds prima heeft doorstaan.
Je sigaretten zijn op, en je hebt nog vrije dagen over, en die twee wens je te combineren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan iemand me even voorzien van het ultieme excuus om eerder naar huis te gaan vandaag?
Mijn tet steeeeeeeeeeeerft, ik moet naar huis. Hij wil thuis sterven...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Sparspeldje door je Tet heen jassen![]()
goed laten bloeden en dan naar de baas
En zo veel vroeger komen die weeën niet. Een jaar of twee ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
Dat was 1991, want ik had al weeën van Jr. toen de uitzending was, maar ik wilde die aflevering niet missen
Komt mooi uit, dan hoef ik er ook niet om te treuren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef anufri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ?
Je weet niet wat je mist !![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik even een hartaanval krijgen ofzeaux?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
doe es ???quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik even een hartaanval krijgen ofzeaux?
Net alsof jij dat bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet bepaald kort (zie avatar)
Of wou jij d'r hebbenquote:
Lollig nog wel. Ja denk je aan Humberto dan denk je aan humor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie? Humberteaux? Ik vind het best een lollig nikkertje.
*line, crossing it.
Geloof kan ik je niet bijbrengen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef anufri het volgende:
[..]
Ben jij dat in die Avator ???
geloof er niks van...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lollig nog wel. Ja denk je aan Humberto dan denk je aan humor.
Nou ja laat ook maar, ik word er gewoon schijtchagrijnig van als ik aan die zelfingenomen nitwit denk. Hihi, nitwit.
Nee hè.. niet weer één...quote:
Je ken het altijd proberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof kan ik je niet bijbrengen..
Maar je blijft toch maar effe hangen hierquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:35 schreef anufri het volgende:
[..]
Sparspeldje door je Tet heen jassen![]()
goed laten bloeden en dan naar de baas
Het is geen van tweeën waar, ik kan niet liegen dat is een beetje mijn probleemquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je sigaretten zijn op, en je hebt nog vrije dagen over, en die twee wens je te combineren.
Ja, gewoon zeggen dat je vroeg naar huis moet omdat Opaatje vandaag een uur eerder met streamen begint.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, sterker nog, ik weet daardoor zelfs vrij zeker dat de uitzendingen op zondagavond waren, want maandagavond had ik niet meer de rust om ze nog TV-kijkend op te vangenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo veel vroeger komen die weeën niet. Een jaar of twee ...
Het voelt zo eighties aan, qua aankleding, maar inderdaad 90-91.
Ohja, goeie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, gewoon zeggen dat je vroeg naar huis moet omdat Opaatje vandaag een uur eerder met streamen begint.
Yeah right, Gekke Henkie...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef anufri het volgende:
[..]
doe eens een foto? van je huissie enzo,
vooral van je TV
doe effe
Doe dan op je hoofd, ter nagedachtenis aan Hermanus!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben Opa niet. Alhoewel, het is wel leuk. Ga ik volle dagen zat met een papegaai op mijn schouder happy birthday zingen voor Gertie. Zonder geluid!
Haha en ik had dus echt de donderdagavond in mijn hoofd. Maar zondag is dan logischer, ging ik maandagochtend weer met een tas vol schone was en uit de koelkast gepikte boodschappen naar mijn kamer in Tilburg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
Nee, sterker nog, ik weet daardoor zelfs vrij zeker dat de uitzendingen op zondagavond waren, want maandagavond had ik niet meer de rust om ze nog TV-kijkend op te vangen
Kom jij nou uit Den Haag eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dan op je hoofd, ter nagedachtenis aan Hermanus!
![]()
[ afbeelding ]
Ah, kijk... verplicht overuren compenseren... heb je niet eens een leeg sigarettenpakje nodigquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is geen van tweeën waar, ik kan niet liegen dat is een beetje mijn probleem
Maar ik bedenk me net dat ik het volgende week TE druk heb omdat de baas een dag vrij moet om te jagen () en deze week ook alweer overuren heb gemaakt dus ik moet compenseren anders krijg k op m'n flikker!
Even een vlemmixje doen voor de stream. Bellen wij alvast de ambulance.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik even een hartaanval krijgen ofzeaux?
Ik woon in Den Haag maar ik ken opaatje niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom jij nou uit Den Haag eigenlijk?
Tis me maffe tweelingzussie. Niet verder vertellen hoor..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net alsof jij dat bent_!!_!_!_!_!
Leg jij het hem uit of doe ik het?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Al jaren, maar ik ben d'r type niet
Psiesquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, kijk... verplicht overuren compenseren... heb je niet eens een leeg sigarettenpakje nodig
Moet alles per se een reden hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:40 schreef anufri het volgende:
[..]
Maar je blijft toch maar effe hangen hier![]()
Zo lang ben je hier nog nooooooooit geweest.
Heeft toch een reden denk ik dan
Ben jij LESBISCH????quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leg jij het hem uit of doe ik het?
Wat kan mij die ouwe ruftzak nou schelen, ik wou vragen hoe jij je voelt nu een stelletje OhOhCherseauxmensen je vertegenwoordigen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag maar ik ken opaatje niet.
Interessant ook, zo speciaal, en boeiend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben jij LESBISCH????![]()
![]()
![]()
![]()
God nou, in shock!!!!!1111!!! Zag ik ZO niet aankomen.
Mijn kat is homo. You care yes yes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Interessant ook, zo speciaal, en boeiend!
Waarom leven wij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet alles per se een reden hebben?
Kut kut kut.. Komt het toch nog uit.. Heb ik nog zo m'n best gedaan om het verborgen te houden..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben jij LESBISCH????![]()
![]()
![]()
![]()
God nou, in shock!!!!!1111!!! Zag ik ZO niet aankomen.
Tis echt een ZEquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leg jij het hem uit of doe ik het?
Dat was een ruzie om hondenpoep toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Die PVV gast die zijn buurt terroriseerde,
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kan mij die ouwe ruftzak nou schelen, ik wou vragen hoe jij je voelt nu een stelletje OhOhCherseauxmensen je vertegenwoordigen?
Ik ook niet, maar heb een paar jaar niet al te ver van hem vandaan gewoond. Blijk ik daar dus gewoon mijn vis bij dezelfde visboer te hebben gekocht en dat soort dingen. Vet grappig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag maar ik ken opaatje niet.
Wat heeft Geert zijn personeel weer goed gescreened.... en dan te bedenken dat ze wegens gebrek aan mensen ook nog eens dubbelfuncties moeten gaan vervullenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Die PVV gast die zijn buurt terroriseerde, blijkt ook nog een ontuchtpleger te zijn.
Midden in de maatschappij, dat wel
WANT JIJ HOUDT WEL VAN VIS HÈquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb een paar jaar niet al te ver van hem vandaan gewoond. Blijk ik daar dus gewoon mijn vis bij dezelfde visboer te hebben gekocht en dat soort dingen. Vet grappig.
Die whiskyvoorraad spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom leven wij?
Heeft het leven een doel?
Hierom leven wij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doel:
[ afbeelding ]
JEEEE - ZUS! wat grappig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb een paar jaar niet al te ver van hem vandaan gewoond. Blijk ik daar dus gewoon mijn vis bij dezelfde visboer te hebben gekocht en dat soort dingen. Vet grappig.
Okeeeeee... Dan sluit ik niet op voorhand uit dat ik mijn mening eventueel nog zou kunnen herzien...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis echt een ZE, niks voor jou om dan meteen nee te zeggen
Echt vet grappig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb het even gevraagd, maar Jezus zegt:quote:
Een lekker harinkje op z'n tijd is niet verkeerd nee...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
WANT JIJ HOUDT WEL VAN VIS HÈ [ afbeelding ]
Vet hè..quote:
Ik vind kibbeling wel okeeje dieren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een lekker harinkje op z'n tijd is niet verkeerd nee...
Jij had niveau verwacht!?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutnummer. Ook al zo vet verrassend.
Hoe zou dat nou gegaan zijn hè, bij het ontwikkelen van het concept.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat het refrein bestaat uit een zin die ze niet volledig hebben gekregen![]()
"Oh oh Cherso, mooie stad achter de ..."_!
Kirchberg heet dat dorp waar ze gaan "skieën".quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden ze het voor elkaar krijgen? "Oh Oh Valtho, mooi stad achter de bergen" ofzo?
Ze zouden toch naar Val Thorens ofzeaux? Weet ik veelquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kirchberg heet dat dorp waar ze gaan "skieën".
Tijd voor een nieuwe tune. Want er zijn natuurlijk nog wel meer mooie liedjes over Den Haag en omstreken gemaakt die als basis kunnen dienen.![]()
Paul Elstak is ook een Hageneesquote:
Ik niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Paul Elstak is ook een Hagenees
Had ie die lekkere bos krullen maar moeten houden, dan zie je hem niet over het hoofd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef Noek het volgende:
Wij hebben Bert Heerink. Die zie ik echt heel vaak en ik had hem bijna onder de auto. Bijna!
Adje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Had ie die lekkere bos krullen maar moeten houden, dan zie je hem niet over het hoofd.
Dit heb ik nog wel ergens op een heel oud cassettebandje. Jaja mensen, Bertje en Adje op cassette. Wie biedt?
Dan doe ik de luchtgitaar bij de tweede en derde lettergreep van "ha-ha-heart" in het refrein, want die is stoer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Adje.Ik heb zijn broer aangeraakt. Ik wilde eigenlijk zijn been likken maar dat vond mijn moeder raar.
Goed nummer!Oh god, ik ken echt elke letter uit mijn hoofd. Nou, zing maar even mee dan. Met z'n allen!
Ik zou wel willen maar ik heb dit echt nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
Oh god, ik ken echt elke letter uit mijn hoofd. Nou, zing maar even mee dan. Met z'n allen!
Dat wordt geen been likken voor jou.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb dit echt nog nooit gehoord.
Jij hébt je fiets tenminste nog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
ben bijna van me fiets gewaaid, daarom alles maar lopend gedaan met fiets aan de hand, ben er moe van
hahaha dat is waar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hébt je fiets tenminste nog.
[ afbeelding ]
Bijna mijn auto beschadigd!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hébt je fiets tenminste nog.
[ afbeelding ]
Hè, kut.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt geen been likken voor jou.
Een roze-paars kruippakje. Welke echte kerel wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:28 schreef anufri het volgende:
Vergeet de snuggel er is een betere oplossing![]()
Vette huispakken
Die vent !!!![]()
oh je vent zal toch zo op de bank zitten, denk dat je hard weg rent hahaha is het niet iets voor Teun, voor bij zijn houtkachel, of zie Remlof wel zo achter zijn pctje zitten, of Jian naar kantoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:28 schreef anufri het volgende:
Vergeet de snuggel er is een betere oplossing![]()
Vette huispakken
Die vent !!!![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
De vraag is: wat voor kartonnen kleding hebben die paupers normáál aan dat ze überhaupt "comfortabele" kleding er BIJ nodig hebben
Wacht effe, wat? Krijgen kinderen een augúrk bij jou aan de deur?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef Anniebab het volgende:
Ik kreeg maar 18 kinderen aan de deur met Sint-Maarten ,alle augurken op , maar wel veel ,slik , over....![]()
ja ik volg alles over Tanja, en waarom zal het niet weten maar dat meisje intrigeerd me, niet haar ideeen maar gewoon hoe alles verloopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)r_Tanja__.html?p=2,2
Weer een docu over Tanja Niemeijer,,
Heks..je hebt die andere toch ook gezien..met die moeder en zus, die haar zochten.
Heb precies hetzelfde....quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik volg alles over Tanja, en waarom zal het niet weten maar dat meisje intrigeerd me, niet haar ideeen maar gewoon hoe alles verloopt.
dank je voor de link.
ja he, maar staat niet waar we hem kunnen zien, heb zelf een tijdje terug over Tanja gedroomd, dat ik haar aan het zoeken was in de jungle, echt dat meisje heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me, misschien omdat ik haar toch ook wel *stoer* vind al ben ik tegen de FARC maar iets in me zegt gewoon wil alles over dat meisje weten.quote:
Of we denken, zal je dochter zijn,,quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, maar staat niet waar we hem kunnen zien, heb zelf een tijdje terug over Tanja gedroomd, dat ik haar aan het zoeken was in de jungle, echt dat meisje heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me, misschien omdat ik haar toch ook wel *stoer* vind al ben ik tegen de FARC maar iets in me zegt gewoon wil alles over dat meisje weten.
Hier dan, voor in het plakboek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert en ik worden zometeen uit LIF verbannen
zelf jullie posten worden door Mod Miriam gewijzigd, wat zeggen jullie daar allemaal??quote:
ik kreeg telefoon tussendoor... maar ik dachht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wacht effe, wat? Krijgen kinderen een augúrk bij jou aan de deur?
Ik dacht dat ik erg was met m'n kinderhaat
...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zelf jullie posten worden door Mod Miriam gewijzigd, wat zeggen jullie daar allemaal??
zal wel aan mij liggen maar welke vraag???quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...
Je quote een bericht waar het antwoord op die vraag in staat!?_!_!_!_!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar welke vraag???
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zelf jullie posten worden door Mod Miriam gewijzigd, wat zeggen jullie daar allemaal??
Ik had er zelfs speciaal mini bounty's voor in huis gehaald. Klein detail: hier viert men geen Sint-Maarten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef anufri het volgende:
[..]
ik kreeg telefoon tussendoor... maar ik dachht hetzelfde![]()
Augurken en Mandarijntjes![]()
Zijn jullie zelluf nooit kind geweest !![]()
Die willen snoep, suiker, chocolade![]()
ik had maar 3 kindjes aan de deur en die waren nog van de Buuv ook
3 chineesjes![]()
en ze kregen lekker brosrepen allemaal 3 stuks want er was verder nog geen hond
geweest en daarna ook niet meer
Ja, godverdomme, ben je aan de drank ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wacht ff dat stond er dus VOORDAT Miriam het veranderd had, zoiets ach ken mij het ook schelen, ze maken elkaar maar af. wil het niet eens meer weten, ben moe.quote:
Niet waar, we hebben nog.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had er zelfs speciaal mini bounty's voor in huis gehaald. Klein detail: hier viert men geen Sint-Maarten.Dus we hebben het zelf maar op gepeuzeld
Het was moeilijk om te zien waar je op moest klikken Heks,quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wacht ff dat stond er dus VOORDAT Miriam het veranderd had, zoiets ach ken mij het ook schelen, ze maken elkaar maar af. wil het niet eens meer weten, ben moe.
oh gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef anufri het volgende:
[..]
Het was moeilijk om te zien waar je op moest klikken Heks,
moest ik ook aan wennen, duurde een jaar of 2 voordat ik dat door had
zie je het nu wel?quote:
so simpel eigenlijk... maar je mot het wel effe wetenquote:
Doos.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Ja net als in die reclame, en snoep noemen wij slik , was ff in de war net....quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wacht effe, wat? Krijgen kinderen een augúrk bij jou aan de deur?
Ik dacht dat ik erg was met m'n kinderhaat
Augurk was n geintje, heb je die reclame nooit gezien dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef anufri het volgende:
[..]
ik kreeg telefoon tussendoor... maar ik dachht hetzelfde![]()
Augurken en Mandarijntjes![]()
Zijn jullie zelluf nooit kind geweest !![]()
Die willen snoep, suiker, chocolade![]()
ik had maar 3 kindjes aan de deur en die waren nog van de Buuv ook
3 chineesjes![]()
en ze kregen lekker brosrepen allemaal 3 stuks want er was verder nog geen hond
geweest en daarna ook niet meer
Yup.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
het cijfertje 20 en 9 zijn dat het aantal notes oid?
Geld geven is zo mogelijk nog méér pauper dan een mandarijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef Marrije het volgende:
Mijn moeder was 'tegen al dat snoep' en gaf ze mandarijntjes, tot ze door kreeg dat niemand daarop zat te wachten, toen werd het een stuiver, later een dubbeltje
Ik geef altijd gewoon 10 euro. Er komen hier alleen nooit zingende kinderen aan de deur. Dikke pech voor hunquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geld geven is zo mogelijk nog méér pauper dan een mandarijn
Geef die lelijke kinderen gewoon snoep, de ouders regelen zelf wel hoe veel en hoe vaak ze er van mogen vreten
Die ouders hebben hun kroost toch echt zelf toestemming gegeven al dat lekkers op te gaan halen? En dan komen die kids bij iemand aan de deur die denkt het beter te weten dan al die ouders en dat misverstand wel even zal rechtzetten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geld geven is zo mogelijk nog méér pauper dan een mandarijn
Geef die lelijke kinderen gewoon snoep, de ouders regelen zelf wel hoe veel en hoe vaak ze er van mogen vreten
Je lééft nog!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ging goed, ik was als laatste aan de beurt.
Wel leuk, maar erg vermoeiende dag, powernaptime!
Dattum!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:16 schreef Laysa het volgende:
Fann ik kan je niet Pmen...maar wat een schatje ben je toch![]()
![]()
Wat lief en wat een leuke verrasing...dikke kus van mij En Kardinaal![]()
wat voor cijfer heb je gehadquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ging goed, ik was als laatste aan de beurt.
Wel leuk, maar erg vermoeiende dag, powernaptime!
Heb je de koffiemok gekregenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:16 schreef Laysa het volgende:
![]()
Nee, een nonnetje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de koffiemok gekregen?
Dan moet je hem aanzwengelen! Misschien speelt ie dan nog een deuntje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
Sjee, wat gaan jullie snel
Ik zit in de wifi-studententrein uit Groningen maar m'n laptop doet het niet meer op de accu.
neequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je de koffiemok gekregen?
picsquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:16 schreef Laysa het volgende:
![]()
nah...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dattum!![]()
Hiep hoi voor FANN!
jullie zijn saampjes hartverwarmend...oook een kus aan heksiequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:41 schreef anufri het volgende:
[..]
[..]
nah...het is maar een kaartje !
![]()
![]()
Maar wel gemeendik was echt heeeeel blij voor jullie
al was het alleen maar om van dat gezeik af te zijn![]()
neehee.. dat eerste meende ik dat tweede niet![]()
en Heksie heeft me geholpen, ik heb het kaartje naar haar gestuurd en zij
heeft hem keurig naar jullie doorgestuurd, perfecte samenwerking![]()
Wel een leuk kaartje hehhad ik toevallig in huis....
ik dacht komt altijd van pas in zo'n RK (gelukkig niet meer gelovige) familie
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
Ik galmde overigens door het trappenhuis zo hard moest ik lachen
Pietje de topickiller ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je 'm al remlof, kan 'm niet vinden bij bol.com
.
te laat...quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:41 schreef anufri het volgende:
[..]
[..]
nah...het is maar een kaartje !
![]()
![]()
Maar wel gemeendik was echt heeeeel blij voor jullie
al was het alleen maar om van dat gezeik af te zijn![]()
neehee.. dat eerste meende ik dat tweede niet![]()
en Heksie heeft me geholpen, ik heb het kaartje naar haar gestuurd en zij
heeft hem keurig naar jullie doorgestuurd, perfecte samenwerking![]()
Wel een leuk kaartje hehhad ik toevallig in huis....
ik dacht komt altijd van pas in zo'n RK (gelukkig niet meer gelovige) familie
De val van Balkenende: De eerste vierhonderpagina's: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan *plof*quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je 'm al remlof, kan 'm niet vinden bij bol.com
.
Ik heb ze bekeerdquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
En niet meer zo gelovig, was dat nou?![]()
[..]
Tot Grieks-Orthodox? Ik had vroeger een hele icon-en collectie! Van die gouden! Kitsch!quote:
Nee zelfs dat nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot Grieks-Orthodox? Ik had vroeger een hele icon-en collectie! Van die gouden! Kitsch!
ik heb niks gedaan hoor, FANN is gewoon een lieverd, en nee ik weet niet wat er in zat, want mocht best kijken van FANN maar nee deed ik niet, knap he kon me helemaal bedwingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
jullie zijn saampjes hartverwarmend...oook een kus aan heksie
was niks geheims dooiequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan hoor, FANN is gewoon een lieverd, en nee ik weet niet wat er in zat, want mocht best kijken van FANN maar nee deed ik niet, knap he kon me helemaal bedwingen
nee FANN, mocht wel van jou maar was prive he voor die2, bekijk hem wel als ik hun nieuwe huisje ga bewonderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:58 schreef anufri het volgende:
[..]
was niks geheims dooie![]()
nou heb je het kaartje niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |