HOEST MET JE HUIS?quote:
Yep, wij vinden dat ook wel een geschikte combinatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef anufri het volgende:
[..]
dus jij bent Maagd en eh... dinges...naam vergeten
is Weegschaal ?
Ik ook met die Griek![]()
goeie Combi
+1quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usertquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
Wat is het effect na 3 bakken koffie??quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usert
ga ik NIET uitproberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het effect na 3 bakken koffie??
Flauw gedoequote:
ja daarom....quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw gedoe![]()
Ik zag het al helemaal zitten... nog een bak koffie en dan in NWS, POL en TRU tegelijk posten
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
die foto...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.
We zijn het volkomen met elkaar eens qua kleuren dus dat is geen probleem.
en dit ging er door me heen
[ afbeelding ]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...quote:
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef anufri het volgende:
[..]
ow...
zeg nu ik je toch spreek...
zit jij echt de hele dag naar die Opa te kijken ?
Gewoon.. just for fun..quote:en zo ja, WAAROM !!!!
Moet er iets door me heen gaan dan?quote:Enne... wat gaat er dan zoal door je heen?
en ik had je antwoord geantwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef anufri het volgende:
PEARLBITCHYkom eens terug
ik had je vraag gevraagd !!!
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik in de serre bezig ben schakel ik de stream meestal op de plasma.![]()
[..]
Dan zie je het in Breedbeeld?
Cool !![]()
![]()
![]()
Gewoon.. just for fun..![]()
[..]
Ow... owkeeeeeeeeeeee
Moet er iets door me heen gaan dan?
Ja tuurlijk, wanhoop of enthousiasme ofzo...
ken alle kanten op natuurlijk...![]()
Over het algemeen is dat wel handig, ja. Zuurstof enzeaux...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Moet er iets door me heen gaan dan?
Zie je, als je er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...
tis ongelofelijk![]()
![]()
Ik doe mee. Met heel veel opgeschuimde melk.quote:
NEEHEE het is welverdiend na al die ellendequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven en DK ook niet....ooit hadden we een heel mooi idiaal plaatje in gedachten...en nadat de tijd vorderde deden we steeds meer water bij de wijn want het was ook wel erg idiaal...en uiteindelijk krijgen e precies wat we willen...
tis ongelofelijk![]()
![]()
hahaha dat begrijp ik dus ook hahaha echt he, levensgroot in je huiskamer, dan ben je van het padje af hoor PBquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zie je, als je er weinig van verwacht kan het alleen maar meevallen.
Super voor jullie!
Ik denk dat het een jongetje of een meisje wordt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Laysa het volgende:
hebben we al een polletje gehouden voor de baby van Leandra...
ik denk dat het een meisje wordt
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Laysa het volgende:
hebben we al een polletje gehouden voor de baby van Leandra...
ik denk dat het een meisje wordt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef anufri het volgende:
[..]
NEEHEE het is welverdiend na al die ellende
Je moet kiezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een jongetje of een meisje wordt!
Datum vind ik moeilijk maar ik denk echt dat het een meisje wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?
De geboortedatum is dan iig nog iets dat leuk is om op te gokken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... een poll op het geslacht en de geboortedatum?
63"quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... lees ik hier nou dat er momenten zijn dat je die ouwe zemelaar gewoon op 42" hebt?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef hondjes het volgende:
Woensdag 17 november, half drie..het is een jongetje....schorpioen dus..
Je gebrek aan motivatie wordt niet beter, nou mooi! Aan de arbeid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit al aan de vierde maar mijn gebrek aan motivatie wordt er niet beter op geloof ik.
Zelfs ik vind de datum nu moeilijk...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef Laysa het volgende:
Datum vind ik moeilijk maar ik denk echt dat het een meisje wordt![]()
Fukkaduk, wat kwoot jij belabberd man..quote:
OMG... ik had ook kunnen weten dat jij geen standaardformaat plasma aan de muur hebt hangen hèquote:
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fukkaduk, wat kwoot jij belabberd man..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
HiHi denk je een baby te krijgen...krijg je 2 Tans
Of nicotinequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat wel handig, ja. Zuurstof enzeaux...
Jezus man, 2 Humberto's!?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Een jongen genaamd Freek. Ik zet in:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
o ja Jr is jarig, gefeliciquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik vind de datum nu moeilijk...
Ik had me op voorhand helemaal ingesteld op een paar dagen overtijd lopen, Jr. kwam immers ook een week te laat, en dan leek 11-12 me wel wat... dan zou ik een kind van 12-11 en een van 11-12 hebben.... maar na deze week ben ik al blij dat ze niet allebei van 12-11 zijn
Is die dinges wel een negert anders hebben we een probleemquote:
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagendquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
HiHi denk je een baby te krijgen...krijg je 2 Tans
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
![]()
Nostalgist is volgens mij een vieze blanke, jewaids.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef anufri het volgende:
[..]
Is die dinges wel een negert anders hebben we een probleem
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagend
Weet ik.. geen redding meer mogelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha dat begrijp ik dus ook hahaha echt he, levensgroot in je huiskamer, dan ben je van het padje af hoor PB![]()
Als je überhaupt langer dan 2 vervelingavonden naar die ouwe zak gaat zitten kijken heb je niet alleen hobby's maar ook gewoon hulp nodig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.![]()
Again: dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat maakt het idee van de bevalling wel heel angstaanjagend
ow..... dan ken het nog leuk wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nostalgist is volgens mij een vieze blanke, jewaids.
O Myquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik.. geen redding meer mogelijk![]()
Met SV was het nog erger, dat stond door het hele huis doorgeschakeld
Of gewoon een beurt !quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je überhaupt langer dan 2 vervelingavonden naar die ouwe zak gaat zitten kijken heb je niet alleen hobby's maar ook gewoon hulp nodig.
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Een jongen genaamd Freek. Ik zet in:[ afbeelding
][ afbeelding ]
Doe anders anderhalve Henk Schra en één Humberto, kansen spreiden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Te schraal? Of 3 Henk Schra's?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Op goede dagen knal ik er met gemak 2 Humberto's uit.
Wel dus, en dan ook nog eens de helft groter dan die 42"quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Ik moet er werkelijk niet aan denken.![]()
Je vergeet de tuinbroek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
Al zware shag rokend naar die ouwe saggo staren op een enorm plasmascherm. De dagen in de Schilderswijk rijgen zich zo aaneen.
Nee, de baby wordt niet op 00-00 geborenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.
kort pittig kapsel?quote:
Alleen die in de woonkamer. Die andere zijn behoorlijk standaard hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik had ook kunnen weten dat jij geen standaardformaat plasma aan de muur hebt hangen hè![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe anders anderhalve Henk Schra en één Humberto, kansen spreiden.
Heet het ontbijtgedeelte op het ingeklapte bed van een sta-caravan nogsteeds "woonkamer"?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen die in de woonkamer. Die andere zijn behoorlijk standaard hoor
intensivequote:
Dus vrouwen quoten p.d. slecht?quote:
Ze zouden 'm echt eens een tijd ondersteboven in een bak cyaankali met zoutzuur die onder stroom staat moeten hangen. Knapt ie beslist van op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Op goede dagen knal ik er met gemak 2 Humberto's uit.
Dit kan niet mis gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Op Freekie!
misschien kan jij het me leren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus vrouwen quoten p.d. slecht?
Oeh ja, da's al bijna!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan nog op mijn verjaardag ook zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |