abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:51:22 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_88625545

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:52:55 #2
176471 oh-oh
pi_88625582
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En je kan die vent niet even quasi-chanteren dat z'n man gewoon op jouw hondjes past aangezien jij al tig weken op die van hun past en ze niet schromen je voor nóg een paar keer te vragen? :D
Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan he :D
Anyway, ik hoop dat ie niet meeleest, en anders, nou ja, pech dan maar :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_88625619
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan he :D
Anyway, ik hoop dat ie niet meeleest, en anders, nou ja, pech dan maar :P
Das ook waar ja :Y De lol is er natuurlijk al af.

Bummer -O-
pi_88625625
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:'( Ik moest er om huilen toen hij het mailde...
Hij vertelde het heel erg tussen neus en lippen door, zo van ik ga toch maar want mn collega's wilden persé gaan.
Maar goed, ik had eigenlijk besloten dat ik dr niet mee zou zitten.
En het zou wel erg laag van me zijn als ik die honden nu niet neem, arme hondjes ;(
Nou, ik zou daar ook om janken hoor :Y

Ik vind het ook eigenlijk gewoon geen stijl... Kneus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:54:49 #5
176471 oh-oh
pi_88625640
Oh Senes , ben je niet bang dat ze er snel op uitgekeken raken op dat spel?
Vriendin van me heeft een paar van die dingen voor dr honden.
Ik zou die van mij dr niet echt blij mee maken geloof ik :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:57:43 #6
176471 oh-oh
pi_88625738
:@ Ik heb na maandag ook niet meer met hem gemaild.
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben :')
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 09:59:38 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88625779
Is toch ook een afknapper, oh-oh. Je wordt gewoon aan de kant gezet. Dat is niet leuk :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:24 #8
163650 Greys
pi_88625797
Beterschapjes :D

Oh-oh, ik vind het echt klote voor je. Kunnen we niet iets regelen voor je dat je alsnog kunt gaan? Met die ene onbekende? Elies wilde toch op je hondjes passen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben :')
Je stelt je niet aan. Dit sucks.
En dan hou ik er ook over op als je het er niet over wilt hebben.

Ik ga even in een heet bad. En dan naar bed. Misschien dat het helpt tegen de spierpijn.
Ben echt een oud wijf nu :')
Dat dat bad een beetje opschiet met vollopen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:48 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88625804
:') de buren hadden gisteren weer eens ruzie. 4x in de afgelopen 1,5e week ofzo. Over de telefoon vermoed ik, want ik hoor haar janken, krijsen en schreeuwen, maar verder niemand :')

"JE HAD HET BELOOFT BOEHOEHOEHOE *jank jank* HIJ IS OOK VAN MIJ. BOEHOEHOEHOE *jank jank* HET IS OOK MIJN KIND. BOEHOEHOEHOEHOEOHE *jank jank* "

om half 1 's nachts :')

En ze/zij (volgens mij waren ze echt met zijn twee) zijn er net komen wonen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:06 #10
13151 crew  Rewimo
pi_88625813
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Was wat voor Guus geweest, zo'n ding :D Die twee oudjes maak ik er ook niet echt blij mee denk ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:17 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625821
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:03:28 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625876
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
:* Het sucks gewoon als andere mensen makkelijk iets aan de kant zetten wat jij als waardevol beschouwde en daar vind ik niets aanstellerigs aan hoor :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:27 #13
13151 crew  Rewimo
pi_88625904
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:

Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje :Y
Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:05:06 #14
176471 oh-oh
pi_88625925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.
En de brok lust Sjon niet, daar ben ik echt blij mee, eindelijk es iets waar de rest op t gemak van kan eten _O-
Nou ja bij mij gingen die spellen dus zo, dat Karel Frits en Bil dr totaal geen sjoege voor gaven en meteen wegliepen, en dat Chico zonder nadenken die snoepjes dr uit pakte, haast zuchtend dat ie eerst al die schuifjes klepjes en hendeltjes dr af moest halen.
Sjon die smijt denk ik dat bord na 2 seconde al megagefrustreerd door de kamer , wss dwars door de tv of zo.
Ik heb toch wel es verteld wat ie met de plasticbekertjes met brokjes er onder deed?
:D
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:05:45 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.
Trixie Cat Activity Fun Board
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:06:28 #16
176471 oh-oh
pi_88625976
Ik wil het er echt niet meer over hebben want ik zit er gewoon weer om te huilen en dat is echt wat overdreven _O-
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:07:15 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625998
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.
En de brok lust Sjon niet, daar ben ik echt blij mee, eindelijk es iets waar de rest op t gemak van kan eten _O-
Nou ja bij mij gingen die spellen dus zo, dat Karel Frits en Bil dr totaal geen sjoege voor gaven en meteen wegliepen, en dat Chico zonder nadenken die snoepjes dr uit pakte, haast zuchtend dat ie eerst al die schuifjes klepjes en hendeltjes dr af moest halen.
Sjon die smijt denk ik dat bord na 2 seconde al megagefrustreerd door de kamer , wss dwars door de tv of zo.
Ik heb toch wel es verteld wat ie met de plasticbekertjes met brokjes er onder deed?

Dat vinden ze hier ook briljant :D
Ik kan me geen verhaal herinneren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:10:01 #18
13151 crew  Rewimo
pi_88626070
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef senesta het volgende:

Trixie Cat Activity Fun Board
Tnx :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:10:36 #19
176471 oh-oh
pi_88626090
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat vinden ze hier ook briljant :D
Ik kan me geen verhaal herinneren.
Nou, als ik dat wel es doe, dan tikt Chico heel geirriteerd die bekers dr af en vreet de buit op.
Das niet leuk das stom want obstakels zijn onnodig vindt ie.
Billy die snapt het nog steeds niet.
Dus die loopt weg.
En Sjon, die nam elke keer heel die beker in zn bakkes, echt deap throat zeg maar, en dan vrat Chico of Kees snel de buit op, en tegen de tijd dat ie die beker dan weer uitgekotst had was ie dan helemaal verbaasd dat zijn lekkertje weg was :')
Gewoon keeeeeeeeer op keeeeeeeeeeer op keeeeeeeeeeer _O-
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:14:03 #20
13151 crew  Rewimo
pi_88626186
_O- Klinkt geweldig!

Ze staan op ebay.de dus ik ga eens kijken of ik er eentje tegen een leuk prijsje kan kopen. Wie weet zien ze er toch wat in, als ik er kaassnoepjes in stop.
pi_88626210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Rewimo het volgende:
_O- Klinkt geweldig!

Ze staan op ebay.de dus ik ga eens kijken of ik er eentje tegen een leuk prijsje kan kopen. Wie weet zien ze er toch wat in, als ik er kaassnoepjes in stop.
Oh die van mij zijn ook dol op kaassnoepjes, is misschien ook wel iets voor ze *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:16:10 #22
13151 crew  Rewimo
pi_88626247
O, hebben jullie dit topic gezien? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate

Hilarisch _O-
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:23:51 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88626476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O, hebben jullie dit topic gezien? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate

Hilarisch _O-
Whahaha briljant!
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:33:53 #24
176471 oh-oh
pi_88626784

Maar geef die snoepjes maar gewoon zo hoor :P
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:36:01 #25
13151 crew  Rewimo
pi_88626846
Vond de omschrijving bij een van die dingen op ebay ook mooi:

quote:
Unser "alter Pascha" (15 Jahre) hat es einmal kurz ausprobiert und sich dann davor gesetzt und gewartet bis "sein Dosenöffner" ihm die Leckerlies da rausholt. Da das bei gut erzogenen Menschen auch funktioniert, hat er daraufhin keine Veranlassung mehr gesehen, sich damit selbst zu beschäftigen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:39:21 #26
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88626936
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil het er echt niet meer over hebben want ik zit er gewoon weer om te huilen en dat is echt wat overdreven _O-
:*

Wil je even om mij lachen dan? Ik probeer al een paar dagen iemand te bellen, maar we lopen elkaar steeds mis. Dus was ik gisteren zo dom om voor vanmorgen 10:00 af te spreken: dan zouden we gaan bellen. Was even vergeten dat ik vannacht moest werken.

Dus ik om 5:45 naar bed. Wekker gezet om op tijd te kunnen bellen. Pak ik net mijn telefoon, heb ik een SMS-je: "Komt toch niet uit. Kan het later vanmiddag?!" Nou kijk, toen moest ik huilen. Nou ja, bijna dan }:|

Godallejezusklerekutmaria!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:42:11 #27
176471 oh-oh
pi_88627028
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wil je even om mij lachen dan? Ik probeer al een paar dagen iemand te bellen, maar we lopen elkaar steeds mis. Dus was ik gisteren zo dom om voor vanmorgen 10:00 af te spreken: dan zouden we gaan bellen. Was even vergeten dat ik vannacht moest werken.

Dus ik om 5:45 naar bed. Wekker gezet om op tijd te kunnen bellen. Pak ik net mijn telefoon, heb ik een SMS-je: "Komt toch niet uit. Kan het later vanmiddag?!" Nou kijk, toen moest ik huilen. Nou ja, bijna dan }:|

Godallejezusklerekutmaria!
Oh wat kan jij toch heerlijk vloeken :D
Maar das ook gewoon kutmetperen :(
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:43:30 #28
13151 crew  Rewimo
pi_88627069
Sjit, sta je er speciaal voor op }:| Word je niet blij van nee o|O
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:43:33 #29
176471 oh-oh
pi_88627071
Oh.
De acai berry & blueberry wellness thee leek mij de lekkerste smaak.
Maar dies nog ranziger dan die smaak die ik net had en die me het smerigst leek :D
Zal ik die andere twee smaken nog gaan proberen?
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:45:45 #30
13151 crew  Rewimo
pi_88627139
Ik zit nog in mijn huispak, met buikpijn }:| Heb mezelf verteld vandaag heel rustig aan te doen want ik wil vanavond natuurlijk wel naar het concert. Zal er zo dus maar vast een zetpil induwen. En dan ga ik een tijdje plat (ik neem jullie gewoon mee, leve de laptop). Wel even mijn lenzen inzetten, kan ik onderwijl tv kijken :P Multitasking ftw ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:06 #31
13151 crew  Rewimo
pi_88627154
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
De acai berry & blueberry wellness thee leek mij de lekkerste smaak.
Maar dies nog ranziger dan die smaak die ik net had en die me het smerigst leek :D
Zal ik die andere twee smaken nog gaan proberen?
Welke heb je nog meer? :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:47:24 #32
176471 oh-oh
pi_88627188
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Welke heb je nog meer? :D
Pomegranate & Raspberry, klinkt lekker, zal wel niet te zuipen zijn dus :')
En Pink Grapefruit & Orange.
Daar heb ik geen hoge verwachtingen van :P
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:54:44 #33
13151 crew  Rewimo
pi_88627403
Die met framboos klinkt het beste ja. Sterkte met proberen :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:00:57 #34
33954 ElisaB
pi_88627579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat kan jij toch heerlijk vloeken :D
Maar das ook gewoon kutmetperen :(
Het gaat alweer een beetje hoor :')

Maar ik zeg het je: dit was de vierde nacht op rij dat ik moest werken en nu heb ik wat last van op mijn tandvlees lopen :O
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:01:46 #35
33954 ElisaB
pi_88627612
Wat is er trouwens met Greys aan de hand? Is ze ziek?
Ja logisch, anders hoeven we haar geen beterschap te wensen :')
Beterschap Greys :*
Jij ook trouwens Rewimo :*
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:02:34 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_88627643
Beterschap, Grees! :*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:05:28 #37
176471 oh-oh
pi_88627742
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het gaat alweer een beetje hoor :')

Maar ik zeg het je: dit was de vierde nacht op rij dat ik moest werken en nu heb ik wat last van op mijn tandvlees lopen :O
Wie werkt dr dan ook 's nachts :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:07:03 #38
33954 ElisaB
pi_88627793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:

Wie werkt dr dan ook 's nachts :P
Ik dus :')

Maar ik ben een bikkel, dus ik kan het wel hebben hoor *O*
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 11:07:34 #39
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_88627814
:W
🐙
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:07 #40
13151 crew  Rewimo
pi_88627982
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef ElisaB het volgende:

Jij ook trouwens Rewimo :*
Ja, dank je :)

Het schiet helaas niet op -O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:40 #41
176471 oh-oh
pi_88627994
Ik werkte vroeger toen ik studeerde altijd 's nachts, in de koekjesfabriek aan de lopende band, met keihard de radio aan, dat was even leuk als stappen _O-
En dat betaalde heeeeel goed, en je kreeg ook altijd zakken kapotte koekjes mee ^O^
Hey Zwabbert :W
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:41 #42
33954 ElisaB
pi_88627996
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dank je :)

Het schiet helaas niet op -O-
Da's ook niet zo lekker -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 11:13:23 #43
13151 crew  Rewimo
pi_88628021
Neuh, duurt al vanaf Pasen :{
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:15:48 #44
176471 oh-oh
pi_88628094
:* Rewimo!
Ik ga de Raspberry nogwat proberen.
En daarna smijt ik die doos in de keuken neer en zuipt maar iemand anders die rotzooi op _O-
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 11:18:45 #45
266257 crew  DeZwabber
pi_88628200
hmm, even douchen toch maar :')
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:19:43 #46
176471 oh-oh
pi_88628236
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, even douchen toch maar :')
Je rook jezelf?
( Groucho Marx )
pi_88628367
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je rook jezelf?
Dat las ik er ook in ja _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:25:53 #48
176471 oh-oh
pi_88628417
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat las ik er ook in ja _O-
Ik had echt zo een ieuw momentje :D
Ah, mail van Zooplus, es kijken wat ze nu weer te melden hebben :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:27:31 #49
176471 oh-oh
pi_88628463
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vrijwel direct nadat de vooruitbetaling binnen is gekomen, wordt de order in behandeling genomen op onze logistieke afdeling. Wij doen dit, om ervoor te zorgen dat de artikelen zo snel mogelijk bij de klant komen. Vanaf het moment dat een order in behandeling is genomen op onze geautomatiseerde logistieke afdeling, is het helaas niet meer mogelijk de order nog te wijzigen of te annuleren. Het spijt ons te horen dat u zich hier niet in kunt vinden. Ons Nederlands service team doet er alles aan om de binnenkomende mail zo snel mogelijk en op volgorde van binnenkomst te beantwoorden. Helaas lukt het niet altijd om dit binnen enkele werkdagen te doen. Daardoor is het mogelijk dat de order niet meer gewijzigd of geannuleerd kan worden op het moment dat uw mail in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus

Ja, kut.
Ik ga denk ik gewoon mailen dat ik dan voortaan mn spullen wel elders haal of zo.
Wat een sneuneuzen.
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 11:28:52 #50
13151 crew  Rewimo
pi_88628494
Wat was er dan aan de hand?
pi_88628588
Lekker klantvriendelijk idd, leuk dat ze maar weinig Nederlandse helpdeskpipo's hebben, maar das hun probleem, ze horen gewoon toch wel binnen 1 á 2 werkdagen te reageren. En ook dom, als ze even kijken naar jou als klant en zien dat je voor honderden euro's daar hebt besteed dan is het toch kleine moeite even die troep na te zenden :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:32:30 #52
176471 oh-oh
pi_88628624
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Wat was er dan aan de hand?
Oh nou echt iets heel simpels hoor, ik bestelde vrijdag actieprodukten daar, en ze hadden een gratis twee blikken voor actie, maar die code pakte hij niet bij de bestelling.
Daar heb ik meteen over gemaild, en uiteindelijk hebben zij pas na het verzenden daar weer op gereageerd met als reactie dat het al verzonden was dus dikke pech.
Ik bestel daar twee keer per maand of zo, grote hoeveelheden voer, ik verwacht echt wel iets meer service :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:33:05 #53
176471 oh-oh
pi_88628646
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker klantvriendelijk idd, leuk dat ze maar weinig Nederlandse helpdeskpipo's hebben, maar das hun probleem, ze horen gewoon toch wel binnen 1 á 2 werkdagen te reageren. En ook dom, als ze even kijken naar jou als klant en zien dat je voor honderden euro's daar hebt besteed dan is het toch kleine moeite even die troep na te zenden :')
Of het voor een volgende order klaarzetten of wat dan ook, ik bestel twee keer in de maand of zo, dat moeten ze toch zo kunnen zien, faalneuzen?
( Groucho Marx )
pi_88628660
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, dat laatste snap ik ook niet, ze kunnen toch zien dat oh-oh niet de eerste de beste is wat dat betreft...

Ik zou ze bellen *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:35:14 #55
176471 oh-oh
pi_88628716
Zo heb ik echt ff geen zin om dr ook nog over te gaan bellen zeg :D

Sorry ik vind het echt niet klantvriendelijk.

Ik bestelde vrijdag, mailde er meteen achteraan dat die code niet werkte, betaalde maandag omdat ik het niet te lang wilde laten liggen omdat het om een aanbieding ging , en jullie mailden pas dinsdag of zo nav de mail van vrijdag, en dan ook nog met de domme vraag over welke code het precies ging ( alsof er zoveel verschillende kortingscodes zijn over Lukullus ).

Jammer dat het zo moet. Ik bestel maandelijks bij jullie, en ik verwacht eigenlijk toch wel net iets meer service.

Ik mail nog wel een keer.
En niet de eerste de beste, wss ben ik geen megaklant voor hun hoor, maar ik bestel wel vaak, zo ga je toch niet met vaste klanten om?
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:35:55 #56
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88628740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vrijwel direct nadat de vooruitbetaling binnen is gekomen, wordt de order in behandeling genomen op onze logistieke afdeling. Wij doen dit, om ervoor te zorgen dat de artikelen zo snel mogelijk bij de klant komen. Vanaf het moment dat een order in behandeling is genomen op onze geautomatiseerde logistieke afdeling, is het helaas niet meer mogelijk de order nog te wijzigen of te annuleren. Het spijt ons te horen dat u zich hier niet in kunt vinden. Ons Nederlands service team doet er alles aan om de binnenkomende mail zo snel mogelijk en op volgorde van binnenkomst te beantwoorden. Helaas lukt het niet altijd om dit binnen enkele werkdagen te doen. Daardoor is het mogelijk dat de order niet meer gewijzigd of geannuleerd kan worden op het moment dat uw mail in behandeling wordt genomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus

Ja, kut.
Ik ga denk ik gewoon mailen dat ik dan voortaan mn spullen wel elders haal of zo.
Wat een sneuneuzen.
ah zooplus afentoe :X
vorige keer had ik nieuw hok besteld voor de chinchilla's, opeens toen de zending volgens track & trace al onderweg was (!) kwam er opeens een mailtje dat hij niet leverbaar was :') Man een moeite moeten doen om mn geld fatsoenlijk terug te krijgen, ook nog van de paardenlong voor de hondjes die er bij de bestelling ervoor niet bij zat :') Vorige week stond het op mn rekening, begin oktober besteld :')

Heb je die lullukus al wel eens eerder gehad ? hier vinden ze het heerlijk, heb nu een treetje Gran Carno (?) voor ze staan met hert en appel :Y) enzo, tis dat ze geen duim hebben anders waren al die blikjes allang stiekem open gegaan :9
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:39:46 #57
176471 oh-oh
pi_88628888
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ah zooplus afentoe :X
vorige keer had ik nieuw hok besteld voor de chinchilla's, opeens toen de zending volgens track & trace al onderweg was (!) kwam er opeens een mailtje dat hij niet leverbaar was :') Man een moeite moeten doen om mn geld fatsoenlijk terug te krijgen, ook nog van de paardenlong voor de hondjes die er bij de bestelling ervoor niet bij zat :') Vorige week stond het op mn rekening, begin oktober besteld :')

Heb je die lullukus al wel eens eerder gehad ? hier vinden ze het heerlijk, heb nu een treetje Gran Carno (?) voor ze staan met hert en appel :Y) enzo, tis dat ze geen duim hebben anders waren al die blikjes allang stiekem open gegaan :9
Ik heb dus wel echt tot drie keer toe gedoe gehad over hun manier van inpakken.
Pleurden ze telkens de pakjes nature diet allemaal los in een megadoos, die elke keer stuk aankwam, met kapotte verpakkingen.
Werd ook nooit netjes afgehandeld, maar nu verpakken ze ze wel eindelijk gewoon goed, heel moeilijk moet dat toch niet zijn?
En nu had ik ander voer voor Chico besteld om te proberen, pleurden ze het weer allemaal los in een doos, allemaal gedeukte pakjes, en ik rook het voer, dus er zitten er bij die niet meer helemaal dicht zijn en die ik straks weer weg kan gooien, had ik met die andere ook elke keer 2 of 3 pakjes van erbij zitten.
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 11:44:01 #58
266257 crew  DeZwabber
pi_88629054
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je rook jezelf?
neehee :(

maar als je de enige in huis bent die nog niet is aangekleed... _O-
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:44:31 #59
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88629073
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb dus wel echt tot drie keer toe gedoe gehad over hun manier van inpakken.
Pleurden ze telkens de pakjes nature diet allemaal los in een megadoos, die elke keer stuk aankwam, met kapotte verpakkingen.
Werd ook nooit netjes afgehandeld, maar nu verpakken ze ze wel eindelijk gewoon goed, heel moeilijk moet dat toch niet zijn?
En nu had ik ander voer voor Chico besteld om te proberen, pleurden ze het weer allemaal los in een doos, allemaal gedeukte pakjes, en ik rook het voer, dus er zitten er bij die niet meer helemaal dicht zijn en die ik straks weer weg kan gooien, had ik met die andere ook elke keer 2 of 3 pakjes van erbij zitten.
je zou toch verwachten met die 20km folie die ze erin stoppen er niet eens een deukje in zou komen. Erg storend idd, maar hoe lossen ze dat nou met je op moet je je bankgegevens doorsturen (ook zoiets belachelijks) of sturen ze het nieuw op ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:44:41 #60
176471 oh-oh
pi_88629077
Oh en de Lukullus is een probeersel, ik ben benieuwd wat ze ervan vinden, maar ze vinden alles eigenlijk wel lekker. Ik heb ook wel es Rocco.
Chico kreeg altijd naturediet, maar die was nu op, dus had ik die kleine Animonda kuipjes voor hem besteld in alle smaken.
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:48:33 #61
176471 oh-oh
pi_88629223
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:44 schreef Nonneke het volgende:

[..]

je zou toch verwachten met die 20km folie die ze erin stoppen er niet eens een deukje in zou komen. Erg storend idd, maar hoe lossen ze dat nou met je op moet je je bankgegevens doorsturen (ook zoiets belachelijks) of sturen ze het nieuw op ?
Nou, ze pakken het nu goed in. Ze laten die doosjes voer allemaal in de dozen waar ze in zitten en stapelen die dan netjes in een doos. Verder werd er niets vergoed, ik geloof dat ik de laatste keer een 5 euro tegoed bon kreeg of zo :')
Ik kreeg ook klachten van TNT over die dozen zelfs _O-
Oh kijk, deze doos kreeg ik van de week, toen dacht ik maak maar een foto, als dr bedorven voer bij zit dan mail ik ze wel weer die knakkers :P

50 van die kuipjes , pleuren ze los in een doosje, en dan zijn al die kuipjes helemaal verfrommeld, en dan kan het heel goed zijn dat er een paar niet meer luchtdicht zijn :+
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 11:49:37 #62
266257 crew  DeZwabber
pi_88629257
zooprut
🐙
pi_88629330
En dan zit dat allemaal door mekaar heen gefrommeld!
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:52:10 #64
176471 oh-oh
pi_88629363
^O^
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
zooprut
Nou ja, ze verkopen die dingen per 6. Ik neem aan dat die ook in treetjes van 6 verpakt zitten.
Als ze die nou gewoon zo verpakken dan, dan blijft dat toch wat netter allemaal?
Tis wel voeding die ze versturen, dat mag wel iets zorgvuldiger vind ik.
Van de twee zakken Lukullus brokken die ik vandaag kreeg was dr ook 1 niet meer luchtdicht trouwens _O-
Maar de blikken zaten wel allemaal op kartonnen treetjes in seal per 6, dus dat viel mee ^O^
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 11:53:57 #65
13151 crew  Rewimo
pi_88629440
Pfff lekkere service daar dan :{w Zo ga je niet met klanten om, vast of niet. Er kan best eens iets fout gaan maar dan moet je dat wel netjes oplossen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:54:02 #66
176471 oh-oh
pi_88629446
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zit dat allemaal door mekaar heen gefrommeld!
Nou het is niet heel erg, maar tis toch zonde als dat stuk gaat en bederft?
Zo had ik laatst die bedorven bak naturediet dus dr bij zitten , dat was me toch een gore lucht :r
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 11:54:36 #67
13151 crew  Rewimo
pi_88629465
Oeh ja, voer kan toch al zo gaan stinken als er lucht bij komt :{
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:54:48 #68
176471 oh-oh
pi_88629472
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Pfff lekkere service daar dan :{w Zo ga je niet met klanten om, vast of niet. Er kan best eens iets fout gaan maar dan moet je dat wel netjes oplossen.
Ik verwacht binnen een week of zo mss nog wel een antwoord op mn mail van vandaag, ik ben benieuwd :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:55:34 #69
176471 oh-oh
pi_88629499
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, voer kan toch al zo gaan stinken als er lucht bij komt :{
En dit is lam, dat stinkt al als het niet bedorven is, maar die lucht van de week was echt niet te harden :D Ik voer de honden altijd voor ik zelf aan tafel ga, nou, dat wil je dan net ff niet ruiken hoor _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:56:18 #70
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88629531
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, ze pakken het nu goed in. Ze laten die doosjes voer allemaal in de dozen waar ze in zitten en stapelen die dan netjes in een doos. Verder werd er niets vergoed, ik geloof dat ik de laatste keer een 5 euro tegoed bon kreeg of zo :')
Ik kreeg ook klachten van TNT over die dozen zelfs _O-
Oh kijk, deze doos kreeg ik van de week, toen dacht ik maak maar een foto, als dr bedorven voer bij zit dan mail ik ze wel weer die knakkers :P
[ afbeelding ]
50 van die kuipjes , pleuren ze los in een doosje, en dan zijn al die kuipjes helemaal verfrommeld, en dan kan het heel goed zijn dat er een paar niet meer luchtdicht zijn :+
:o

De postbode klaagt ook altijd over de dozen, altijd helemaal gescheurd bij de handvatten enzo (oja en ze zijn te zwaar maar dat is mijn schuld O-) )

http://www.zooplus.nl/sho(...)nda/grancarno/159610 <-- deze groot succes, maar misschien zijn blikken van 400gr wat onhandig als alleen Chico het krijgt
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 11:57:16 #71
266257 crew  DeZwabber
pi_88629577
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:57:35 #72
176471 oh-oh
pi_88629597
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Nonneke het volgende:

[..]

De postbode klaagt ook altijd over de dozen, altijd helemaal gescheurd bij de handvatten enzo (oja en ze zijn te zwaar maar dat is mijn schuld O-) )

http://www.zooplus.nl/sho(...)nda/grancarno/159610 <-- deze groot succes, maar misschien zijn blikken van 400gr wat onhandig als alleen Chico het krijgt
Die blikken had ik voor de volgende keer op mn verlanglijstje, als er een volgende keer komt :D
En ik neem altijd 800 grams blikken van die dingen hoor , want dat eten ze er alle 5 twee dagen van, van 1 blik :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:57:53 #73
176471 oh-oh
pi_88629609
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:58:28 #74
176471 oh-oh
pi_88629628
Nou en zie je wel, tis toch raar dat ze dat spul zo verpakken dat die dozen altijd stuk gaan :D
( Groucho Marx )
pi_88629657
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou het is niet heel erg, maar tis toch zonde als dat stuk gaat en bederft?
Zo had ik laatst die bedorven bak naturediet dus dr bij zitten , dat was me toch een gore lucht :r

op 0:52 *G*
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:00:00 #76
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88629691
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die blikken had ik voor de volgende keer op mn verlanglijstje, als er een volgende keer komt :D
En ik neem altijd 800 grams blikken van die dingen hoor , want dat eten ze er alle 5 twee dagen van, van 1 blik :P
ooooooooh ik dacht dat het een extratje voor alleen Chico was.
Nou dat komt dan mooi uit dat het 400gr is :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:00:15 #77
176471 oh-oh
pi_88629704
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh hou op , ik krijg altijd lachstuipen van dat filmpje _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:02:34 #78
176471 oh-oh
pi_88629781
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ooooooooh ik dacht dat het een extratje voor alleen Chico was.
Nou dat komt dan mooi uit dat het 400gr is :P
Nee ik heb ook altijd blik of zo als back up voor de rest , want de dierenwinkel hier is echt dramatisch met voorraad van de KVV de laatste tijd _O-
Chico krijgt 's morgens een portie duck uit de vriezer, dan krijgt de rest brok.
En 's avonds kreeg ie naturediet, en nu dus die andere prut , en de Lukullus mogen ze allemaal proberen. En de andere hondjes krijgen 's avonds eigenlijk carnibest of alaska of smuldier of zo, maar als dat dr niet is, iets uit blik van Zooplus.
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:02:42 #79
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88629788
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

oh Tiny O+ en Lau *O*
Tiny doet me altijd een beetje aan mn Oma denken, ik vind dr altijd een beetje zielig alstie zo op dr loopt te schelden :@
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:03:38 #80
176471 oh-oh
pi_88629817
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:02 schreef Nonneke het volgende:

[..]

oh Tiny O+ en Lau *O*
Tiny doet me altijd een beetje aan mn Oma denken, ik vind dr altijd een beetje zielig alstie zo op dr loopt te schelden :@
:D Mijn opa en oma hadden ook altijd ruzie ( maar niet op zo een manier hoor _O- ) en toch heb ik nooit andere mensen gekend die zo veel van elkaar hielden O+
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 12:03:49 #81
266257 crew  DeZwabber
pi_88629826
nonononononononononononoNONONONONONONONONO NOOOOOOOOOO!

🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:04:34 #82
176471 oh-oh
pi_88629853
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef DeZwabber het volgende:

[ afbeelding ]
_O-
Frits deed dat al gewoon voor het zand vaak _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:06:19 #83
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88629898
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef DeZwabber het volgende:

[ afbeelding ]
_O- toen ik nog in Leidschendam woonde had ik een vriendinnetje, en die kreeg een hondje van de vogeltjesmarkt. Zo'n klein wit keeshondje, en die had een riempje met een belletje.
Alleen wou dat verdomde beest nooit lopen en werdie altijd de straat door gesleurt met zn kont over de tegels "TING TING TING" over elk hobbeltje :D _O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 12:07:09 #84
266257 crew  DeZwabber
pi_88629932
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:

[..]

_O- toen ik nog in Leidschendam woonde had ik een vriendinnetje, en die kreeg een hondje van je vogeltjesmarkt. Zo'n klein wit keeshondje, en die had een riempje met een belletje.
Alleen wou dat verdomde beest nooit lopen en werdie altijd de straat door gesleurt met zn kont over de tegels "TING TING TING" over elk hobbeltje :D _O-
_O-

you shall not pass! no, really!
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:10:14 #85
176471 oh-oh
pi_88630043
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef Nonneke het volgende:

[..]

_O- toen ik nog in Leidschendam woonde had ik een vriendinnetje, en die kreeg een hondje van de vogeltjesmarkt. Zo'n klein wit keeshondje, en die had een riempje met een belletje.
Hahahahahahahahaha zo heb ik Frits ook echt weken door de stad en overal gesleept , inclusief belletje , aan die debiele flexlijn, meters achter me, die liep ook niet aan de riem _O- O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:11:18 #86
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_88630089
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]

you shall not pass! no, really!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:17:22 #87
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88630303
:D ik krijg net een mailtje van Zooplus dat mn hok weer leverbaar is, zal ik het nog eens proberen ? :') Zo besteld en betaald, nu wachten op het mailtje dat hij er tóch niet is :')
die arme Chins moeten aldoor maar toe kijken hoe al die andere dieren een nieuw hok krijgen en hun hebben alleen een nieuwe stok gehad :') Maar de keus is gemaakt ze krijgen dezelfde als de cavia's, nou nog zien dat ik hem ooit hier krijg :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Nonneke op 12-11-2010 12:24:22 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:26:52 #88
176471 oh-oh
pi_88630666
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef Nonneke het volgende:
:D ik krijg net een mailtje van Zooplus dat mn hok weer leverbaar is, zal ik het nog eens proberen ? :') Zo besteld en betaald, nu wachten op het mailtje dat hij er tóch niet is :')
die arme Chins moeten aldoor maar toe kijken hoe al die andere dieren een nieuw hok krijgen en hun hebben alleen een nieuwe stok gehad :') Maar de keus is gemaakt ze krijgen dezelfde als de cavia's, nou nog zien dat ik hem ooit hier krijg :')
:D Succes ermee.
Ik krijg net mn tweede Vistaprint bestelling binnen :P
I loooooove Vistaprint, dat kost echt geen drol en die zijn altijd sneller dan ze zeggen en tis altijd leuk *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:29:27 #89
176471 oh-oh
pi_88630757
*O* *O* *O* *O*
PAUZE!
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:33:53 #90
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_88630883
*O* yaaay *O* voor de pauze van oh-oh
smakelijk :Y)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 12:33:54 #91
13151 crew  Rewimo
pi_88630885
Vistaprint roels ^O^

En die hondjes met de hakken in het zand _O-
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:39:43 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631045
hey, de buren hebben alweer ruzie :')

Ik word er nou wel een beetje flauw van
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 12:44:05 #93
13151 crew  Rewimo
pi_88631169
Glas pakken en tegen de muur houden. Dan weet je tenminste waar het over gaat en of het de moeite waard is :P
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:45:40 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631212
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Glas pakken en tegen de muur houden. Dan weet je tenminste waar het over gaat en of het de moeite waard is :P
Deed ik. Over een kind. Zij mag haar kind niet zien. En ze zit aan de telefoon met ik denk de vader van het kind. En ze is compleet hysterisch.

Gsiteren om 00:30 ook al.
pi_88631226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:39 schreef Qwea het volgende:
hey, de buren hebben alweer ruzie :')

Ik word er nou wel een beetje flauw van
Gewoon ff subtiel aangeven dat je alles kan horen _O- :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:52:16 #96
148689 Muis006
pi_88631450
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon ff subtiel aangeven dat je alles kan horen _O- :D
Als ik een tip mag geven; verander je netwerknaam in iets subtiels *)
pi_88631502
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Das ook een leuke ja :D Maar dan weet je weer niet of ze wifi hebben, en zo ja of ze weleens kijken naar de SSID's om zich heen
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:58:58 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631673
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook een leuke ja :D Maar dan weet je weer niet of ze wifi hebben, en zo ja of ze weleens kijken naar de SSID's om zich heen
eens. Ik kijk nooit naar SSID's want de mijne pakt het automatisch.

En hoe geef je subtiel dat aan? Ik zat te denken om op de muur te bonken :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:59:24 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631680
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

" JE HEBT HET BELOOFT IK WIL MIJN KIND ZIEN"

B-)
pi_88631709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

eens. Ik kijk nooit naar SSID's want de mijne pakt het automatisch.

En hoe geef je subtiel dat aan? Ik zat te denken om op de muur te bonken :')
Aanbellen en dan
"Goh wat rot van je kind en je ex, maarja... wij houden ook best wel van een beetje rust en woongenot, dus kan je dat voortaan op werkdagen tussen 09 en 20 en op zaterdag van 10 - 21 uitvechten?"
pi_88631718
Weet je geen naam van dat kind? Als je ze echt wil mindfucken zet je dat als SSID. En zonder password, en als ze dan connecten pleur je heel hun PC vol met kinderporno :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:02:21 #102
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88631747
Ik zou ook hysterisch worden als ik m'n eigen kind niet zou mogen zien geloof ik :')

Greysie ziek! :o
Beterschap :*

Rewimo ook beterschap :W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 13:02:46 #103
13151 crew  Rewimo
pi_88631763
Goeie ideeën hier :')

Ik heb chocokruidnoten :Y)
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:04:39 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631813
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aanbellen en dan
"Goh wat rot van je kind en je ex, maarja... wij houden ook best wel van een beetje rust en woongenot, dus kan je dat voortaan op werkdagen tussen 09 en 20 en op zaterdag van 10 - 21 uitvechten?"
_O- Maar tussen 9 en 20 hou ik ook van mijn woongenot :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:05:13 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88631827
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je geen naam van dat kind? Als je ze echt wil mindfucken zet je dat als SSID. En zonder password, en als ze dan connecten pleur je heel hun PC vol met kinderporno :Y
Nee }:| En het is gvd ook niet luid genoeg om de boel te kunnen tapen. Want dan had ik het vet hard over de monitor speakers afgespeeld :')
pi_88632037
w/
Ik zou denk ik gewoon aanbellen bij de buren hoor Q! Helemaal als het ook 's nachts is :Y
Ik heb een bovenbuurman die alleen af en toe luidruchtig is bij de wedstrijden van Ajax, maar nooit tot laat, en als het feestgebeuren bij hem is belt ie ook vaak eerst aan ^O^

Ik was net bij een winkelcentrum, stond in zo'n parkeergebeuren waar je alleen met je parkeerkaartje door de deur naar binnen kan, wil ik hem in de deur doen, waait ie uit mn handen, de parkeertoren in :o :X :%

Dus ik naar een verdieping lager gerend, waar ik mensen hoorde, en hen uitgelegd hoe en wat, erin gelaten, naar boven gerend, en *O* hij lag er nog *O* halverwege de parkeerverdieping _O-

Tis wat, die storm :7
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:12:38 #107
176471 oh-oh
pi_88632038
Boterhammen!
Ga gewoon ff aanbellen en zeg dat je t zat bent Qut!
( Groucho Marx )
pi_88632120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
w/
Ik zou denk ik gewoon aanbellen bij de buren hoor Q! Helemaal als het ook 's nachts is :Y
Ik heb een bovenbuurman die alleen af en toe luidruchtig is bij de wedstrijden van Ajax, maar nooit tot laat, en als het feestgebeuren bij hem is belt ie ook vaak eerst aan ^O^

Ik was net bij een winkelcentrum, stond in zo'n parkeergebeuren waar je alleen met je parkeerkaartje door de deur naar binnen kan, wil ik hem in de deur doen, waait ie uit mn handen, de parkeertoren in :o :X :%

Dus ik naar een verdieping lager gerend, waar ik mensen hoorde, en hen uitgelegd hoe en wat, erin gelaten, naar boven gerend, en *O* hij lag er nog *O* halverwege de parkeerverdieping _O-

Tis wat, die storm :7
Tombo, meid. Wat een avontúúúúúren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:16:45 #109
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88632150
Ik zou net iets in dezelfde strekking posten _O-
pi_88632165
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tombo, meid. Wat een avontúúúúúren.
Ja he 8-)
mn oppaskindje van 3 vond het wel cool, want "nu moesten we over de autoweg en dat mag nooit van papa"_O-
Ik was wel heel blij dat ie er nog lag, "kaartje kwijt" is volgens mij 30 euro ofzo :')
pi_88632172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou net iets in dezelfde strekking posten _O-
Ja goffer, ik doe niet voor niets die laatste zin :(
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:19:54 #112
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88632262
Nog 3,5 uur en dan ga ik me toch een partij tukje doen denk ik :O
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:21:07 #113
176471 oh-oh
pi_88632310
Ik ga vanavond bij vrienden eten maar eigenlijk wil ik tukken, erg he :')
Kaleidoscooooooooooooop in zn ooooooooooooohooooog O+
Ik ga deze megahit echt missen ;(
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 13:24:41 #114
13151 crew  Rewimo
pi_88632420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond bij vrienden eten maar eigenlijk wil ik tukken, erg he :')
Kaleidoscooooooooooooop in zn ooooooooooooohooooog O+
Ik ga deze megahit echt missen ;(
Ga je bij je vrienden tukken :z
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:26:17 #115
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88632482
Ik kon er vanochtend ook amper uitkomen; keiharde wind en haske donker.
Maar ja...uiteindelijk moest ik wel en toen was ik Luna ook nog kwijt, dus paniek om 07.15 uur 's ochtends.
Ze bleek in de ren te zitten, maar hoorde me niet hysterisch roepen, omdat...harde wind enzo :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:26:26 #116
176471 oh-oh
pi_88632493
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee die hebben een bank die voor geen meter zit ;(
( Groucho Marx )
pi_88632494
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En download je Sterrenstof :Y
Zo, problemen oh-oh opgelost. Next!
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:27:45 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88632533
Pauze voorbij :W
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:28:02 #119
176471 oh-oh
pi_88632538
:D Ik download geen muziek !
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:28:27 #120
176471 oh-oh
pi_88632556
Hahaha Sjon & Bill gaan helemaal freaken met een paar walnoten hier _O-
( Groucho Marx )
pi_88632575
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik download geen muziek !
Dan koop je de single :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:29:29 #122
176471 oh-oh
pi_88632595
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan koop je de single :Y
Naaaaaah, daar luister ik dan nooit naar :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:29:59 #123
176471 oh-oh
pi_88632622
c_/ Earl Grey thee FTW ^O^
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:31:42 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88632674
BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEOEHOEHOEHOE

Kolere, when will it stop?
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:34:31 #125
176471 oh-oh
pi_88632763
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:

Mss als je even kenbaar maakt dat je er last van hebt?
( Groucho Marx )
pi_88632779
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:31 schreef Qwea het volgende:

Bel aan en zeg er iets van :D
pi_88632783
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mss als je even kenbaar maakt dat je er last van hebt?
Dat dus :D Ga gewoon even op een normale manier zeggen dat je er nogal last van hebt. Luisteren ze dan niet kan je tot andere middelen over gaan B-)
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 13:35:35 #128
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88632794
Druk druk druk, geen tijd om terug te lezen dus een snelle knuffel voor Greys, Oh-oh en Rewimo. Wie zich overgeslagen voelt haalt maar een knuffel bij een ander :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:36:17 #129
176471 oh-oh
pi_88632810
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
Druk druk druk, geen tijd om terug te lezen dus een snelle knuffel voor Greys, Oh-oh en Rewimo. Wie zich overgeslagen voelt haalt maar een knuffel bij een ander :P
:D O+
Spannend van je sollicitatie trouwens *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:39:26 #130
148689 Muis006
pi_88632907
* Muis006voelt zich overgeslagen
pi_88632915
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:39 schreef Muis006 het volgende:
:7
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:39:48 #132
176471 oh-oh
pi_88632917
quote:
Pieperd :P
( Groucho Marx )
pi_88632922
quote:
* tombolafan spreidt armen O+
pi_88632931
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Pieperd :P
vaak met muizen :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:40:39 #135
148689 Muis006
pi_88632947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

* tombolafan spreidt armen O+
*; *; *; *;
pi_88632961
IK! WAS! EERDER! :( :(

* Loveless85duikt bovenop Muis en Tombo
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:41:11 #137
176471 oh-oh
pi_88632967
quote:

[..]

Ja typisch he :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:41:17 #138
148689 Muis006
pi_88632971
quote:

[..]

O snap.

Trouwens, wanneer zullen we lootjestrekken :o?
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:41:28 #139
176471 oh-oh
pi_88632980
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja typisch he :D
*O*
BITCHFIGHT!
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:41:40 #140
148689 Muis006
pi_88632985
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:

*; *; *;
pi_88633009
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:

:9 kom maar op
pi_88633019
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

*O*
BITCHFIGHT!
Met jezelf? :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:42:38 #143
148689 Muis006
pi_88633024
Zo hee Ll je bent aangekomen.
pi_88633044
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:42 schreef Muis006 het volgende:
Zo hee Ll je bent aangekomen.
_O-
pi_88633049
Dat klopt :@
pi_88633061
En wat is dit? :o Weet je zeker dat ze in Engeland alleen je software hebben geupdate, je borsten voelen groter? :9
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:45:05 #147
148689 Muis006
pi_88633087
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
En wat is dit? :o Weet je zeker dat ze in Engeland alleen je software hebben geupdate, je borsten voelen groter? :9
Die had ik kunnen verwachten oO<

Zeg Ll..... is dat een wattenstaafje in je broekzak of ben je gewoon blij om me te zien?
pi_88633115
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Die had ik kunnen verwachten oO<

Zeg Ll..... is dat een wattenstaafje in je broekzak of ben je gewoon blij om me te zien?
Ik ben zo blij met :@
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:48:54 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88633224
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat dus :D Ga gewoon even op een normale manier zeggen dat je er nogal last van hebt. Luisteren ze dan niet kan je tot andere middelen over gaan B-)
Ik vind dat altijd zo stom. Met name omdat ik ook wel eens lawaai maak :')
pi_88633244
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo stom. Met name omdat ik ook wel eens lawaai maak :')
Ja dan moet je dus gewoon niet zeiken :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:51:23 #151
176471 oh-oh
pi_88633330
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O- Psies Qut!
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:55:10 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88633476
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jezus wat zwart wit weer :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:55:22 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88633483
ik heb honger :'(
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:55:54 #154
176471 oh-oh
pi_88633498
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef Qwea het volgende:
ik heb honger :'(
DOE DR WAT AAAAAAAAAAN!
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:14 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88633612
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

DOE DR WAT AAAAAAAAAAN!
nee :') ik ben op dieet :{ Ik ben aangekomen :{ Ik schrok ervan :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:31 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88633626
Ik ga wel met mijn ziel onder mijn arm Baloe uitlaten. Pff :{w
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:00:47 #157
176471 oh-oh
pi_88633666
-O- Arme Qwea :'(
( Groucho Marx )
pi_88633777
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Volgende keer ZONDER ziel onder je arm op de weegschaal, dat scheelt :Y
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 14:05:08 #159
13151 crew  Rewimo
pi_88633819
Hoei, mijn nieuwe tasch is gearriveerd *O*

Mijn oude was stuk, toen dacht ik dat het handig was om een rugzakje te nemen omdat ik met die stomme krukken zit, maar dat is dus helemaal niet handig want dat moet je steeds afdoen als je iets wilt pakken. En dan zit je alsnog met je handen vol tas en kruk.

En nu heb ik weer een schoudertas O+

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 14:07:42 #160
163650 Greys
pi_88633916
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Hihihihi O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:12:22 #161
176471 oh-oh
pi_88634117
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihihi O+
Ons arme teergevoelige kwetsbare Qutje ;(

Rewimo, ik heb altijd van zulke tassen, want ik wil altijd mn handen vrij hebben voor de honden ^O^
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:12:45 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88634134
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihihi O+
Ik heb hypptheek stress greys :'( En van stress ga ik eten en van eten kom ik aan! Jij snapt me wel hea?!?!?!!? TOCH?!?!?!!?!?!?!!?!?

:'( *jankt, Drama* :'(
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:14:55 #163
176471 oh-oh
pi_88634206
Ga roken Qut :7
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 14:15:18 #164
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88634221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

" JE HEBT HET BELOOFT IK WIL MIJN KIND ZIEN"

B-)
Als iemand mijn kind bij me weg zou houden dan zou ik echt niet aan de telefoon hangen :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 14:22:19 #165
13151 crew  Rewimo
pi_88634439
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef senesta het volgende:

Als iemand mijn kind bij me weg zou houden dan zou ik echt niet aan de telefoon hangen :@
Ik wel, maar dan met een advocaat. Levert waarschijnlijk meer op.
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 14:27:37 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88634629
Iemand nog ligzakken voor een kat hebben? }:|
Hummer heeft ontdekt hoe dat ding open moet en maakt steeds de rits open. Met als gevolg dat de hele kamer onder de piepschuim bolletjes ligt }:|
En dan doet hij heel eng alsof hij ze op gaat eten, kan nooit goed zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 14:28:50 #167
13151 crew  Rewimo
pi_88634669
Ritssluitingclipje vastnaaien of vastzetten met een veiligheidsspeld (als ie die ook niet lospeutert :D )?
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 14:28:57 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88634671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik wel, maar dan met een advocaat. Levert waarschijnlijk meer op.
Nja ik redeneer van uit mijn eigen situatie natuurlijk. Wie weet waarom de vader(?) het kind bij haar weg houd.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:29:13 #169
176471 oh-oh
pi_88634683
Ja ik zou t ook ff gewoon met de hand vaststikken :D
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 14:30:01 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88634703
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Ritssluitingclipje vastnaaien of vastzetten met een veiligheidsspeld (als ie die ook niet lospeutert :D )?
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zou t ook ff gewoon met de hand vaststikken :D
Ik ga even kijken of ik nog ergens naald en draad heb :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 14:30:13 #171
13151 crew  Rewimo
pi_88634712
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:28 schreef senesta het volgende:

Nja ik redeneer van uit mijn eigen situatie natuurlijk. Wie weet waarom de vader(?) het kind bij haar weg houd.
Ja, dat weet je ook niet. Maar meestal is het een kwestie van elkaar iets niet gunnen. En dan heb je meer aan een gesprek met een advocaat (o.i.d.) dan met de ex in kwestie.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 14:36:43 #172
163650 Greys
pi_88634933
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb hypptheek stress greys :'( En van stress ga ik eten en van eten kom ik aan! Jij snapt me wel hea?!?!?!!? TOCH?!?!?!!?!?!?!!?!?
NOEM JE ME NOU DIK??????? :(

quote:
:'( *jankt, Drama* :'(
Awwwww. *Roosvicee geeft*
Komt wel goed, schatje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88635599
Ik ga er vandoor, waarschijnlijk vanavond pas weer online :W
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:54:45 #174
176471 oh-oh
pi_88635618
Tot ooit Tombo, ik ben dr vanaaf niet, geniet dr maar van :P
( Groucho Marx )
pi_88636027
Hullo! :W

Beterschap Greys en Rewino en andere mensen hier die een beterschapswens nodig hebben. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88636067
Catjepatatje
pi_88636097
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Catjepatatje
Liefdeloze. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88636467
Panterprintje :o

De reincarnatie van Nel Veerkamp;

† In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 15:18:07 #179
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88636527
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Panterprintje :o

De reincarnatie van Nel Veerkamp;

[ afbeelding ]
Van die hele Nel Veerkamp had ik niet gehoord tot ze dood was maar dit is wel een smakelijke versie :9
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_88636558
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Van die hele Nel Veerkamp had ik niet gehoord tot ze dood was maar dit is wel een smakelijke versie :9
Ze heeft wel dezelfde stem B-)
pi_88636707
Omg Bonje bij de buren.

Herrie over elkaars honden die in de tuinen komen en de voetballen van het zoontje die bij de buren belanden.
Aan het plaatsen van een schutting ipv het schamele gaashekje heeft blijkbaar niemand gedacht. :') Mooie manier om je schutting gratis en voor niks te krijgen, dit programma.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:30:44 #182
176471 oh-oh
pi_88637095
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Omg Bonje bij de buren.

Herrie over elkaars honden die in de tuinen komen en de voetballen van het zoontje die bij de buren belanden.
Aan het plaatsen van een schutting ipv het schamele gaashekje heeft blijkbaar niemand gedacht. :') Mooie manier om je schutting gratis en voor niks te krijgen, dit programma.
Ze kregen niet eens een schutting, ze kregen Martin Gaus en die zei dat de honden elkaar leuk vonden en toen was t over :')
Kolere wat zinloos.
Dat mismaakte kind wist dr wel nog een gratis fiets uit te slepen :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:31:56 #183
176471 oh-oh
pi_88637155
:o Oh kut, zit je de herhaling of zo te kijken en ben ik nu aan het spoileren?
:')
Nou, stop met kijken, je mist dr niks aan, afwassen is leuker ^O^
( Groucho Marx )
pi_88637270
pi_88637438
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
:o Oh kut, zit je de herhaling of zo te kijken en ben ik nu aan het spoileren?
Ja. ;( Ik zie net Gaus verschijnen. ;(
quote:
:')
Nou, stop met kijken, je mist dr niks aan, afwassen is leuker ^O^
Nee! :6
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:39:48 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_88637456
Dumty dumty dum
pi_88637660
Hey oh-oh, waar is de husband van die zwangere chicka eigenlijk?
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:46:24 #188
176471 oh-oh
pi_88637759
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Hey oh-oh, waar is de husband van die zwangere chicka eigenlijk?
Geeeeeeeeeeen idee, die schaamt zich te erg denk ik :D
( Groucho Marx )
pi_88637817
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geeeeeeeeeeen idee, die schaamt zich te erg denk ik :D
Of heeft haar bezwangerd en toen met kinderen en hond laten zitten. _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 15:49:05 #190
13151 crew  Rewimo
pi_88637881
Zo, ik heb ook eindelijk gedoucht en iets fatsoenlijks aangetrokken :P
pi_88637882
Of de hond heeft haar bezwangerd
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:57:18 #192
176471 oh-oh
pi_88638237
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of heeft haar bezwangerd en toen met kinderen en hond laten zitten. _O-
Hahahaha neem t m es kwalijk?
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:58:38 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_88638286
Wat moet je ook alweer veranderen als je het steepje niet boven een letter kunt krijgen? :@

Zoals: `e
pi_88638315
ctrl + shift indrukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:25 #195
13151 crew  Rewimo
pi_88638322
Toetsenbord op VS/internationaal zetten geloof ik
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:55 #196
176471 oh-oh
pi_88638336
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
ctrl + shift indrukken
Nee das toch alleen als de tekens allemaal door mekaar zijn?
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:00:11 #197
266257 crew  DeZwabber
pi_88638352
kijk eens wat ik heb! :7

🐙
pi_88638401
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee das toch alleen als de tekens allemaal door mekaar zijn?
Ja maar dat heeft hij dus nu, waardoor de combinatie van streepje + letter niet meer klopt. Want het streepje is een ander streepje
pi_88638414
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
kijk eens wat ik heb! :7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
homo
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:02:12 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_88638430
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
ctrl + shift indrukken
n`e 'e :P
pi_88638469
wtf :') wat doe je allemaal dan _O-

That should do the trick, dan verander je idd je toetsenbord instellingen weer naar de juiste settings. Het is de sneltoets voor wat Rewimo zegt :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:03:22 #202
176471 oh-oh
pi_88638486
_O- Zwab whyyyyyyyyyyy?
Die was laatst op t RTL journaal of zo, echt te erg eigenlijk!
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:03:24 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_88638487
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Rewimo het volgende:
Toetsenbord op VS/internationaal zetten geloof ik
Moèst op Nédèrlands :P ^O^
pi_88638489
'e
pi_88638494
JE HEBT HET STUKGEMAAKT APK
pi_88638509
éáó
pi_88638524
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef APK het volgende:

[..]

Moèst op Nédèrlands :P ^O^
Neuh, das de invoertaal, je toetsenbord is dat icoontje ernaast, die hoort op VS/internationaal te staan hoor, juist bij NL doet hij die streepjes er niet op :Y
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:05:04 #208
266257 crew  DeZwabber
pi_88638563
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

homo
hij doet nog andere kleurtjes hoor _O-
🐙
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:05:47 #209
266257 crew  DeZwabber
pi_88638594
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
_O- Zwab whyyyyyyyyyyy?
Die was laatst op t RTL journaal of zo, echt te erg eigenlijk!
omdat als pinguins eenmaal de wereld overnemen duidelijk is dat ik aan hun kant sta!
🐙
pi_88638628
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

hij doet nog andere kleurtjes hoor _O-
Waaaaaarom Zwabber? ;(
pi_88638642
Oh het is al 16u geweest :W

(lekker lang) weeeeeeeeeekend O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:08:06 #212
176471 oh-oh
pi_88638698
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

omdat als pinguins eenmaal de wereld overnemen duidelijk is dat ik aan hun kant sta!
O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:09:24 #213
148689 Muis006
pi_88638745
Zwabber, wáár heb je die gehaald?

I laf it.
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:09:25 #214
266257 crew  DeZwabber
pi_88638747
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+
_O-
🐙
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:10:17 #215
266257 crew  DeZwabber
pi_88638780
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Zwabber, wáár heb je die gehaald?

I laf it.
bij de makro, ik aas stiekem al twee jaar op dat ding, vorig jaar hadden ze em niet, en het jaar daarvoor alleen nog een kapotte _O-

ze hebben em ook in het sneeuwpop
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:10:24 #216
176471 oh-oh
pi_88638785
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

_O-
Geniaal toch, heerlijk die eerlijkheid :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:11:00 #217
176471 oh-oh
pi_88638808
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

bij de makro, ik aas stiekem al twee jaar op dat ding, vorig jaar hadden ze em niet, en het jaar daarvoor alleen nog een kapotte _O-

Als dit geen sneeuwpop is wat is het dan wel?
:o 8)7 :?
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:11:36 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_88638838
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:

Neuh, das de invoertaal, je toetsenbord is dat icoontje ernaast, die hoort op VS/internationaal te staan hoor, juist bij NL doet hij die streepjes er niet op :Y
òh já jòh?

vrijdag 12 november 2010 @ 16:12:39 #219
148689 Muis006
pi_88638881
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Shit, ik heb geen makro pas -O-

Ik zal mijn gevoel voor humor maar eens bij de KvK laten registeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 16:12:43 #220
13151 crew  Rewimo
pi_88638885
Een pinguin O+ Jammer dat ik hem niet gezien heb vorige week bij de Makro -O- Dan had ik hem meegenomen voor qltel, die is van de pinguins :)
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:12:49 #221
266257 crew  DeZwabber
pi_88638888
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

een pinguin }:|
🐙
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:13:25 #222
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88638913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Met een snavel en flippers? Da's een pinguin (die op een sneeuwpop lijkt). :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:14:07 #223
176471 oh-oh
pi_88638943
Oh ik vond het zo op t eerste gezicht net een sneeuwpop, sorry Zwabke :D
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:17:22 #224
266257 crew  DeZwabber
pi_88639050
de sneeuwpop heeft een hoedje op, en de pinguin heeft oorwarmers
🐙
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:18:23 #225
266257 crew  DeZwabber
pi_88639085
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Met een snavel en flippers? Da's een pinguin (die op een sneeuwpop lijkt). :D
uhuh, als doorgewinterde linux-fan moet je toch op zijn minst 1 lichtgevende pinguin in huis hebben
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:19:41 #226
176471 oh-oh
pi_88639130
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
de sneeuwpop heeft een hoedje op, en de pinguin heeft oorwarmers
Nou als dat het enige verschil is is het niet gek dat ik ze met elkaar verwar, een sneeuwop bestaat uit bollen een pinquin niet!
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:21:27 #227
266257 crew  DeZwabber
pi_88639191
een dikke pinguin wel

de sneeuwpop heeft ook geen snavel, en geen zwarte zij-en-achterkanten
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:24:59 #228
176471 oh-oh
pi_88639314
*O* Timur en Ramon gaan zo met hun favoriete neger uit Gulpen bellen geloof ik *O*
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:58 #229
266257 crew  DeZwabber
pi_88639346
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
*O* Timur en Ramon gaan zo met hun favoriete neger uit Gulpen bellen geloof ik *O*
ik hoorde al iets over gulpen en vroeg me al af waar ze het over hadden _O-
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:27:17 #230
176471 oh-oh
pi_88639390
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik hoorde al iets over gulpen en vroeg me al af waar ze het over hadden _O-
Oh ken je dat item niet?
Echt epic _O_
Komt daarvandaan, ze hebben m al vaak gebeld nu _O-
( Groucho Marx )
pi_88639456
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

nee :') ik ben op dieet :{ Ik ben aangekomen :{ Ik schrok ervan :')
Dan eet je te weinig ;)

:W gave tas Rewimo!

Ik ga aan de studie :') geen zin.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 16:30:34 #232
266257 crew  DeZwabber
pi_88639509
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ken je dat item niet?
Echt epic _O_
Komt daarvandaan, ze hebben m al vaak gebeld nu _O-
die jingle _O-
🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:31:15 #233
176471 oh-oh
pi_88639529
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

die jingle _O-
Geniaal he!
Maar ze gaan m morgen pas bellen, gelukkig kan ik dan heerlijk ongestoord luisteren *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:31:46 #234
176471 oh-oh
pi_88639554
*O* Woei, mn Griek gaat Karel en Kees nu halen, kan ik zo meteen door naar hun *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:15 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88639806
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zweer dat mens spoort niet :') En het is telkens hetzelfde liedje :') "BOEHOEHOEHOEHOE JE HEBT HET BELOOFT. HET IS OOK MIJN KIND" "KLOOTZAK BOEHOEHOEHOEHOE" "IK KOM ER NU AAN EN DAN GA IK HEM 5 MIN ZIEN BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE" Ze was binnen 10 min terug :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:39:23 #236
176471 oh-oh
pi_88639864
Aww Qwea, das keizielig man!
:+
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:41:29 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88639966
oeh rabo perikelen :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:41:47 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88639975
ik eet strakjes pannenkoeken met banaan. Geeeeeeeeen idee of dat te hachelen isch.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:42:09 #239
176471 oh-oh
pi_88639999
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:41 schreef Qwea het volgende:
ik eet strakjes pannenkoeken met banaan. Geeeeeeeeen idee of dat te hachelen isch.
Das vet lekker.
Ik doe dr ook altijd cocospoeder door O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:42:38 #240
176471 oh-oh
pi_88640020
En wij krijgen zelfgemaakte frietjes met Griekse salade en souflakis :9~
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:55:34 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_88640512
Ik kan gewoon mijn vakantiedagen uit laten betalen door het uitzendbureau, is dat nieuw? :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:56:37 #242
176471 oh-oh
pi_88640547
Geen idee, ik heb nog nooit uitzendwerk gedaan, alleen detachering ooit es :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:58:31 #243
6941 APK
Factual, I think.
pi_88640620
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:

Geen idee, ik heb nog nooit uitzendwerk gedaan, alleen detachering ooit es :D
Ik heb 5 jaar geleden ook een tijdje uitzendwerk gedaan, als je daar het woord vakantie gebruikte werd je ontslagen :')
Ook nooit een toeslag gehad ofzo.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:59:04 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_88640641
Vuile uitzendbitches! :(
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:59:28 #245
176471 oh-oh
pi_88640658
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar geleden ook een tijdje uitzendwerk gedaan, als je daar het woord vakantie gebruikte werd je ontslagen :')
Ook nooit een toeslag gehad ofzo.
Heb je dan vaste uren met uitzendwerk?
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:02:21 #246
6941 APK
Factual, I think.
pi_88640748
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:

Heb je dan vaste uren met uitzendwerk?
Gewoon twee dagen per week, maakt dat iets uit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 17:03:13 #247
13151 crew  Rewimo
pi_88640781
Pannekoek met banaan, bruine suiker en kaneel, mjammie! :9
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:04:13 #248
176471 oh-oh
pi_88640816
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:02 schreef APK het volgende:

[..]

Gewoon twee dagen per week, maakt dat iets uit?
Nou ja, als dat vaste uren zijn dan bouw je idd vakantiegeld en vakantiedagen op, als je een 0 uren contract hebt niet.
Vroeger wist ik wel psies hoe dat allemaal werkte, toen ik nog de baas was in de winkel waar we allemaal van die vervelende uitzendkrachten hadden lopen altijd.
Gelukkig is dat lang geleden en weet ik t niet meer :P
( Groucho Marx )
pi_88640821
Ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten. Om 3 uur zat ik aan de andijviestamp met boer'nkool, misschien dat dat ermee te maken heeft. :P

Pannenkoeken klinkt wel goed! :9
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 17:05:42 #250
13151 crew  Rewimo
pi_88640862
Wij gaan om een uur of 6 de deur uit, dus hier wordt het gewoon een boterham. Lekker makkelijk :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:09:38 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_88640974
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:

Nou ja, als dat vaste uren zijn dan bouw je idd vakantiegeld en vakantiedagen op, als je een 0 uren contract hebt niet.
Vroeger wist ik wel psies hoe dat allemaal werkte, toen ik nog de baas was in de winkel waar we allemaal van die vervelende uitzendkrachten hadden lopen altijd.
Geen idee wat voor een contract ik heb :P
Op mijn loonspecificatie staan onder 'reserveringen' twee bedragen, een bij 'vakantiedagen' en een bij 'vakantietoeslag'
I'm rich! _O_ :')

En waarom waren die uitzendkrachten zo vervelend?
Ik probeer zelf altijd zo aardig mogelijk te zijn want ze schoppen je zo buiten :%
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:11:30 #252
176471 oh-oh
pi_88641029
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef APK het volgende:

[..]

Geen idee wat voor een contract ik heb :P
Op mijn loonspecificatie staan onder 'reserveringen' twee bedragen, een bij 'vakantiedagen' en een bij 'vakantietoeslag'
I'm rich! _O_ :')

En waarom waren die uitzendkrachten zo vervelend?
Ik probeer zelf altijd zo aardig mogelijk te zijn want ze schoppen je zo buiten :%
Oh die wisselden heel erg en je kreeg dr nooit een band mee dus die deden psies wat ze wilden en dan moch ik ze weer ontslaan en dan kwamen dr weer nieuwe etc etc etc :D
En het was rotwerk in een rotwinkel, ik kon het ze niet kwalijk nemen, ik ging zelf ook niet in die winkel staan hoor _O-
( Groucho Marx )
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 17:14:26 #253
266257 crew  DeZwabber
pi_88641107
en ik had ook nog deze gehaald

🐙
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:15:31 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_88641135
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:

Oh die wisselden heel erg en je kreeg dr nooit een band mee dus die deden psies wat ze wilden en dan moch ik ze weer ontslaan en dan kwamen dr weer nieuwe etc etc etc :D
En het was rotwerk in een rotwinkel, ik kon het ze niet kwalijk nemen, ik ging zelf ook niet in die winkel staan hoor _O-
Dat snap ik dus niet, uitzendkrachten die niet willen werken 8)7 :D
pi_88641417
"beterschapjes" :D :') :D

Das nog erger dan rugje en badje ;(
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:34:55 #256
6941 APK
Factual, I think.
pi_88641568
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
"beterschapjes" :D :') :D

Das nog erger dan rugje en badje ;(
Verkleinwoordjes zijn weer helemaal in hoor. :Y
  Designer vrijdag 12 november 2010 @ 17:36:31 #257
266257 crew  DeZwabber
pi_88641600
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:34 schreef APK het volgende:

[..]

Verkleinwoordjes zijn weer helemaal in hoor. :Y
handtasjes voor mannen ook, maar dat maakt ze nog niet minder gay
🐙
pi_88641788
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

handtasjes voor mannen ook, maar dat maakt ze nog niet minder gay
I hear ya
pi_88641942
Wehehe. Ik zit wat zangstukken door te nemen voor het concours van morgen en er kijken me twee kittens heel raar aan. _O-

Of zou ik me zorgen moeten maken? :o :@
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:08:59 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_88642294
:( GODGLOEIENDEGODVERDOMME! :(

Ik probeer al maanden Erdedivisie Live op te zeggen, krijg ik opeens een rekening van UPC van 95¤, inclusief Eredivisie Live en TWEE Sport1 abonnementen.

Welke fucking mongool wil nou een dubbel Sport1 abonnement. 8)7

AAAAAAAAAAARGHHHHH! :( :( :(

Ze nemen me in de zeik daaro. :r :r :r

IK GA IETS SLOPEN! :( :(
pi_88642333
Sloop je TV APK, dat zal ze leren
pi_88642337
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Vakantiegeld en vakantiedagen zijn verplicht bij de wet dus opbouwen doe je ze wel. Of je de dagen op mag nemen is weer wat anders. Vaak ligt het bruto loon wat hoger en zit de opbouw hier al in verwerkt en krijg je het dus direct uitbetaalt. Maar linksom of rechtsom opbouw is er wel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88642365
Altijd leuk die extra abonnementen. Vooral als je ze op wil zeggen krijg je er alleen maar meer lijkt het.
The way you rock'n'roll
pi_88642434
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:

Ik probeer al maanden Erdedivisie Live op te zeggen, krijg ik opeens een rekening van UPC van 95¤, inclusief Eredivisie Live en TWEE Sport1 abonnementen.

Kick some ass APK! *O*
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:21 #265
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_88644613
*O* *O* WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND *O* *O*

wat 'n week
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:40:13 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88645121
mirror mirror, where's the crystal palace?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:24 #267
163650 Greys
pi_88645434
Ik wist niet dat je spierpijn in je kontbipsebaps (hoi Ing! O+ ) kon hebben.
Nou, ik hebbut :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88645452
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef d'r geen kusje op. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:47:59 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88645512
quote:
Maak eens een foto? Ben wel benieuwd namelijk hoe dat eruit zien
pi_88645782
Dilemma:
Kutweer, repetitie op 500 meter van mijn huis.
Ik ga noohooit met de auto, maar fietsen wordt het ook niet echt. En gezien de windvlagen is lopen met plu ook niet echt een optie.

*gaat autosleutels pakken* :')

vrijdag 12 november 2010 @ 19:54:57 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88645827
pi_88645910
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:08 schreef APK het volgende:

Succes ermee :')
quote:
:* bel een masseur ;Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88646064
Druk, druk , druk....maar toch even me hier melden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88646082
quote:
Wat heb je gedaan dan? :o
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 20:06:36 #275
163650 Greys
pi_88646320
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef trovey het volgende:
Druk, druk , druk....maar toch even me hier melden. :P
Hoi Tro! :W
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Griep ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:07:41 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88646364
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ze heeft zich toch hard anaal laten uitwonen :o foto's staan 2 topics terug
pi_88646536
Beterschap Greys
@oh-oh morgen stop ik buzz op de post. En ik snap best dat je het even helemaal gehad hebt met je vriend.
@rewino sterkte met je buikpijn
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 20:17:05 #278
163650 Greys
pi_88646709
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze heeft zich toch hard anaal laten uitwonen :o foto's staan 2 topics terug
Dat ze er nog van opkijken he? :o
( _O- )
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap Greys
@oh-oh morgen stop ik buzz op de post. En ik snap best dat je het even helemaal gehad hebt met je vriend.
@rewino sterkte met je buikpijn
Dank je! Hoe voel jij je?
En heb je de centjes ontvangen? Het was toch 20 euro? Of was het meer?
Want dat stond niet in je PM.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:30:02 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88647187
saaie kut avond
pi_88647377
Ik check morgen even mijn rekening.
Op dit moment voel ik mij nog steeds niet helemaal goed.
Gelukkig hebben we een fijn bed en 2 wc's
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 20:51:38 #281
163650 Greys
pi_88648118
Fan van hippie chick O+
Wat een toffe stem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 20:57:09 #282
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88648372
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Fan van hippie chick O+
Wat een toffe stem.
Ik vond het echt gruwelijk lelijk :@
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 21:01:32 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88648571
Is dat een topickiller? :@
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 21:02:35 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88648618
Ze had echt een toffe stem!

Komen jullie nu weer terug? :'(
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 21:03:38 #285
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88648677
Greys? APK, oh-oh, iemand?
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:05:32 #286
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88648769
quote:
Hoi Greys _O-
pi_88648817
Ze had idd een stomme stem Senes :Y
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:06:48 #288
163650 Greys
pi_88648827
_O- :W

Ik moest ff heen en weer lopen, auw :')

Zat even stiekem op de hyves van zussie te kijken en oh my...
Zij en die meneer-die-ze-nog-nooit-gezien-heeft weten geloof ik al zeker dat ze altijd bij elkaar blijven.
WTF _O- Ik zat het gewoon met plaatsvervangende schaamte te lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:08:14 #289
163650 Greys
pi_88648887
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef senesta het volgende:
Ze had echt een toffe stem!

Komen jullie nu weer terug? :'(
Ze heeft een rare stem idd. Maar ik vind haar wel leuk O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88648937
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
_O- :W

Ik moest ff heen en weer lopen, auw :')

Zat even stiekem op de hyves van zussie te kijken en oh my...
Zij en die meneer-die-ze-nog-nooit-gezien-heeft weten geloof ik al zeker dat ze altijd bij elkaar blijven.
WTF _O- Ik zat het gewoon met plaatsvervangende schaamte te lezen.
Je zussie is aan het internet daten?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:11:41 #291
163650 Greys
pi_88649030
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je zussie is aan het internet daten?
Ja. En hij zit in Afghanistan.
Komt in december terug. Ze hebben een paar maandelijk dagelijks contact nu ('s avonds op MSN ook vaak) en ze zijn er geloof ik al helemaal van overtuigd dat ze bij elkaar horen. Ergens wel heel schattig O+ Maar ik denk steeds 'ohhhhhhh gottegot, als dat maar niet tegenvalt in december dan' want dat zou ik dan wel weer sneu vinden voor haar. Ik zal proberen niet de eeuwig bezorgde zus uit te hangen tegen haar, maar ik moet soms echt op mijn handen zitten :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:37 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88649182
Wat doet ze nou met dat nummer :'(
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:17:21 #293
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88649312
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. En hij zit in Afghanistan.
Komt in december terug. Ze hebben een paar maandelijk dagelijks contact nu ('s avonds op MSN ook vaak) en ze zijn er geloof ik al helemaal van overtuigd dat ze bij elkaar horen. Ergens wel heel schattig O+ Maar ik denk steeds 'ohhhhhhh gottegot, als dat maar niet tegenvalt in december dan' want dat zou ik dan wel weer sneu vinden voor haar. Ik zal proberen niet de eeuwig bezorgde zus uit te hangen tegen haar, maar ik moet soms echt op mijn handen zitten :@
Dat lijkt me zo raar; iemand die je dan al de hele tijd liefdesverklaringen geeft en dan zie je elkaar voor het eerst.
Zou je dan direct z'n huig gaan aaien met je tong enzo? :')
pi_88649420
Ow, dat is echt zo'n situatie waar je iemand af wil remmen maar ook niet voor het hoofd wil stoten.
Na wat je zus heeft meegemaakt is het helemaal fijn dat ze weer op het dating pad is en happy is maar het kan twee kanten op. Of het valt enorm tegen omdat ze niet weten hoe zich nou eigenlijk te gedragen of ze trekken meteen bij elkaar in :P
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:20:20 #295
163650 Greys
pi_88649483
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dat lijkt me zo raar; iemand die je dan al de hele tijd liefdesverklaringen geeft en dan zie je elkaar voor het eerst.
Zou je dan direct z'n huig gaan aaien met je tong enzo? :')
Ik zag dat hij aan haar schreef 'Nog 36 nachten en dan ben ik bij je. Voor altijd'.
Ben geneigd om 'DOE!!! NORMAAL!!!!' te roepen tegen hen allebei en ze ff door elkaar te schudden.
Mijn zussie, de echt eeuwig nuchtere met beide beentjes op de grond! Waar is ze gebleven? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 21:21:31 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88649546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag dat hij aan haar schreef 'Nog 36 nachten en dan ben ik bij je. Voor altijd'.
Ben geneigd om 'DOE! NORMAAL!' te roepen tegen hen allebei en ze ff door elkaar te schudden.
Mijn zussie, de echt eeuwig nuchtere met beide beentjes op de grond! Waar is ze gebleven? :D
Och die ontnuchtering komt wel als ze face to face komen denk ik :Y
Dat zal best vreemd zijn denk ik :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:21:39 #297
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88649557
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben geneigd om 'DOE!!! NORMAAL!!!!' te roepen tegen hen allebei en ze ff door elkaar te schudden.
Hoe kun je dat nou schrijven aan iemand die je nog nooit hebt gezien?
Ik ben daar echt te nuchter voor geleuf ik _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:21:59 #298
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88649574
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef senesta het volgende:

[..]

Och die ontnuchtering komt wel als ze face to face komen denk ik :Y
Dat zal best vreemd zijn denk ik :D
Ren je op de verkeerde af _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:22:52 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88649631
Kun je ook lezen wat zij aan hem schrijft?
Of ben je nog geen vriendjes met je zwagert? :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 21:24:09 #300
163650 Greys
pi_88649713
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, dat is echt zo'n situatie waar je iemand af wil remmen maar ook niet voor het hoofd wil stoten.
Na wat je zus heeft meegemaakt is het helemaal fijn dat ze weer op het dating pad is en happy is maar het kan twee kanten op. Of het valt enorm tegen omdat ze niet weten hoe zich nou eigenlijk te gedragen of ze trekken meteen bij elkaar in :P
Op de een of andere manier gok ik op het laatste _O-
En ik gun het haar echt verschrikkelijk veel. Juist daarom vind ik het ook zo eng dat ze zo hard van stapel lopen. Maar ik kan en mag er niets van zeggen, want a) luistert ze toch niet en b) misschien horen ze wel echt bij elkaar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88649760
Ow, ik hoop zo dat het geen enorme teleurstelling wordt over 36 nachten dan.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')