Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan hequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je kan die vent niet even quasi-chanteren dat z'n man gewoon op jouw hondjes past aangezien jij al tig weken op die van hun past en ze niet schromen je voor nóg een paar keer te vragen?
Das ook waar jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan he![]()
Anyway, ik hoop dat ie niet meeleest, en anders, nou ja, pech dan maar
Nou, ik zou daar ook om janken hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest er om huilen toen hij het mailde...
Hij vertelde het heel erg tussen neus en lippen door, zo van ik ga toch maar want mn collega's wilden persé gaan.
Maar goed, ik had eigenlijk besloten dat ik dr niet mee zou zitten.
En het zou wel erg laag van me zijn als ik die honden nu niet neem, arme hondjes
Je stelt je niet aan. Dit sucks.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb na maandag ook niet meer met hem gemaild.
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben
Was wat voor Guus geweest, zo'n dingquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh Senes , ben je niet bang dat ze er snel op uitgekeken raken op dat spel?
Vriendin van me heeft een paar van die dingen voor dr honden.
Ik zou die van mij dr niet echt blij mee maken geloof ik
Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh Senes , ben je niet bang dat ze er snel op uitgekeken raken op dat spel?
Vriendin van me heeft een paar van die dingen voor dr honden.
Ik zou die van mij dr niet echt blij mee maken geloof ik
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb na maandag ook niet meer met hem gemaild.
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben
Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje
Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje
Trixie Cat Activity Fun Boardquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.
Dat vinden ze hier ook briljantquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.
En de brok lust Sjon niet, daar ben ik echt blij mee, eindelijk es iets waar de rest op t gemak van kan eten![]()
Nou ja bij mij gingen die spellen dus zo, dat Karel Frits en Bil dr totaal geen sjoege voor gaven en meteen wegliepen, en dat Chico zonder nadenken die snoepjes dr uit pakte, haast zuchtend dat ie eerst al die schuifjes klepjes en hendeltjes dr af moest halen.
Sjon die smijt denk ik dat bord na 2 seconde al megagefrustreerd door de kamer , wss dwars door de tv of zo.
Ik heb toch wel es verteld wat ie met de plasticbekertjes met brokjes er onder deed?
Tnxquote:
Nou, als ik dat wel es doe, dan tikt Chico heel geirriteerd die bekers dr af en vreet de buit op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vinden ze hier ook briljant![]()
Ik kan me geen verhaal herinneren.
Oh die van mij zijn ook dol op kaassnoepjes, is misschien ook wel iets voor zequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt geweldig!
Ze staan op ebay.de dus ik ga eens kijken of ik er eentje tegen een leuk prijsje kan kopen. Wie weet zien ze er toch wat in, als ik er kaassnoepjes in stop.
Whahaha briljant!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O, hebben jullie dit topic gezien? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate
Hilarisch
quote:Unser "alter Pascha" (15 Jahre) hat es einmal kurz ausprobiert und sich dann davor gesetzt und gewartet bis "sein Dosenöffner" ihm die Leckerlies da rausholt. Da das bei gut erzogenen Menschen auch funktioniert, hat er daraufhin keine Veranlassung mehr gesehen, sich damit selbst zu beschäftigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |