abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:51:22 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_88625545

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:52:55 #2
176471 oh-oh
pi_88625582
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En je kan die vent niet even quasi-chanteren dat z'n man gewoon op jouw hondjes past aangezien jij al tig weken op die van hun past en ze niet schromen je voor nóg een paar keer te vragen? :D
Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan he :D
Anyway, ik hoop dat ie niet meeleest, en anders, nou ja, pech dan maar :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_88625619
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik nu nog ZIN heb om met hem te gaan he :D
Anyway, ik hoop dat ie niet meeleest, en anders, nou ja, pech dan maar :P
Das ook waar ja :Y De lol is er natuurlijk al af.

Bummer -O-
pi_88625625
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:'( Ik moest er om huilen toen hij het mailde...
Hij vertelde het heel erg tussen neus en lippen door, zo van ik ga toch maar want mn collega's wilden persé gaan.
Maar goed, ik had eigenlijk besloten dat ik dr niet mee zou zitten.
En het zou wel erg laag van me zijn als ik die honden nu niet neem, arme hondjes ;(
Nou, ik zou daar ook om janken hoor :Y

Ik vind het ook eigenlijk gewoon geen stijl... Kneus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:54:49 #5
176471 oh-oh
pi_88625640
Oh Senes , ben je niet bang dat ze er snel op uitgekeken raken op dat spel?
Vriendin van me heeft een paar van die dingen voor dr honden.
Ik zou die van mij dr niet echt blij mee maken geloof ik :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:57:43 #6
176471 oh-oh
pi_88625738
:@ Ik heb na maandag ook niet meer met hem gemaild.
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben :')
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 09:59:38 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88625779
Is toch ook een afknapper, oh-oh. Je wordt gewoon aan de kant gezet. Dat is niet leuk :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:24 #8
163650 Greys
pi_88625797
Beterschapjes :D

Oh-oh, ik vind het echt klote voor je. Kunnen we niet iets regelen voor je dat je alsnog kunt gaan? Met die ene onbekende? Elies wilde toch op je hondjes passen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat ik me aanstelde, maar ik wil het er eigenlijk helemaal niet meer over hebben :')
Je stelt je niet aan. Dit sucks.
En dan hou ik er ook over op als je het er niet over wilt hebben.

Ik ga even in een heet bad. En dan naar bed. Misschien dat het helpt tegen de spierpijn.
Ben echt een oud wijf nu :')
Dat dat bad een beetje opschiet met vollopen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:48 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_88625804
:') de buren hadden gisteren weer eens ruzie. 4x in de afgelopen 1,5e week ofzo. Over de telefoon vermoed ik, want ik hoor haar janken, krijsen en schreeuwen, maar verder niemand :')

"JE HAD HET BELOOFT BOEHOEHOEHOE *jank jank* HIJ IS OOK VAN MIJ. BOEHOEHOEHOE *jank jank* HET IS OOK MIJN KIND. BOEHOEHOEHOEHOEOHE *jank jank* "

om half 1 's nachts :')

En ze/zij (volgens mij waren ze echt met zijn twee) zijn er net komen wonen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:06 #10
13151 crew  Rewimo
pi_88625813
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Was wat voor Guus geweest, zo'n ding :D Die twee oudjes maak ik er ook niet echt blij mee denk ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:17 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625821
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:03:28 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625876
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
:* Het sucks gewoon als andere mensen makkelijk iets aan de kant zetten wat jij als waardevol beschouwde en daar vind ik niets aanstellerigs aan hoor :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:27 #13
13151 crew  Rewimo
pi_88625904
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:

Ik denk dat ik gewoon af ga wisselen met ander speelgoed en zolang ik er iets in doe wat ze echt lekker vinden zal het wel meevallen denk ik.
Ze zitten nu allebei bijna volledig op vers vlees, ze krijgen per dag een klein bakje brokjes erbij maar ook niet meer de maine coon brokken van royal canin (waar ze echt gek van zijn) maar graanvrije brokjes van arcana.
Ik koop dus een klein zakje met maine coon brokjes, gewoon als snoepjes voor dat speeltje :Y
Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:05:06 #14
176471 oh-oh
pi_88625925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.
En de brok lust Sjon niet, daar ben ik echt blij mee, eindelijk es iets waar de rest op t gemak van kan eten _O-
Nou ja bij mij gingen die spellen dus zo, dat Karel Frits en Bil dr totaal geen sjoege voor gaven en meteen wegliepen, en dat Chico zonder nadenken die snoepjes dr uit pakte, haast zuchtend dat ie eerst al die schuifjes klepjes en hendeltjes dr af moest halen.
Sjon die smijt denk ik dat bord na 2 seconde al megagefrustreerd door de kamer , wss dwars door de tv of zo.
Ik heb toch wel es verteld wat ie met de plasticbekertjes met brokjes er onder deed?
:D
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:05:45 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe heet dat ding? Ga ik eens kijken of ze ze hier ook hebben.
Trixie Cat Activity Fun Board
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:06:28 #16
176471 oh-oh
pi_88625976
Ik wil het er echt niet meer over hebben want ik zit er gewoon weer om te huilen en dat is echt wat overdreven _O-
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:07:15 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88625998
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik had gisteren de Lukullus binnen, zonder gratis blikken.
En de brok lust Sjon niet, daar ben ik echt blij mee, eindelijk es iets waar de rest op t gemak van kan eten _O-
Nou ja bij mij gingen die spellen dus zo, dat Karel Frits en Bil dr totaal geen sjoege voor gaven en meteen wegliepen, en dat Chico zonder nadenken die snoepjes dr uit pakte, haast zuchtend dat ie eerst al die schuifjes klepjes en hendeltjes dr af moest halen.
Sjon die smijt denk ik dat bord na 2 seconde al megagefrustreerd door de kamer , wss dwars door de tv of zo.
Ik heb toch wel es verteld wat ie met de plasticbekertjes met brokjes er onder deed?

:D
Dat vinden ze hier ook briljant :D
Ik kan me geen verhaal herinneren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:10:01 #18
13151 crew  Rewimo
pi_88626070
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:05 schreef senesta het volgende:

Trixie Cat Activity Fun Board
Tnx :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:10:36 #19
176471 oh-oh
pi_88626090
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat vinden ze hier ook briljant :D
Ik kan me geen verhaal herinneren.
Nou, als ik dat wel es doe, dan tikt Chico heel geirriteerd die bekers dr af en vreet de buit op.
Das niet leuk das stom want obstakels zijn onnodig vindt ie.
Billy die snapt het nog steeds niet.
Dus die loopt weg.
En Sjon, die nam elke keer heel die beker in zn bakkes, echt deap throat zeg maar, en dan vrat Chico of Kees snel de buit op, en tegen de tijd dat ie die beker dan weer uitgekotst had was ie dan helemaal verbaasd dat zijn lekkertje weg was :')
Gewoon keeeeeeeeer op keeeeeeeeeeer op keeeeeeeeeeer _O-
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:14:03 #20
13151 crew  Rewimo
pi_88626186
_O- Klinkt geweldig!

Ze staan op ebay.de dus ik ga eens kijken of ik er eentje tegen een leuk prijsje kan kopen. Wie weet zien ze er toch wat in, als ik er kaassnoepjes in stop.
pi_88626210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Rewimo het volgende:
_O- Klinkt geweldig!

Ze staan op ebay.de dus ik ga eens kijken of ik er eentje tegen een leuk prijsje kan kopen. Wie weet zien ze er toch wat in, als ik er kaassnoepjes in stop.
Oh die van mij zijn ook dol op kaassnoepjes, is misschien ook wel iets voor ze *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:16:10 #22
13151 crew  Rewimo
pi_88626247
O, hebben jullie dit topic gezien? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate

Hilarisch _O-
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 10:23:51 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88626476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O, hebben jullie dit topic gezien? Zie ginds komt... vertaald via Google Translate

Hilarisch _O-
Whahaha briljant!
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:33:53 #24
176471 oh-oh
pi_88626784

Maar geef die snoepjes maar gewoon zo hoor :P
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 november 2010 @ 10:36:01 #25
13151 crew  Rewimo
pi_88626846
Vond de omschrijving bij een van die dingen op ebay ook mooi:

quote:
Unser "alter Pascha" (15 Jahre) hat es einmal kurz ausprobiert und sich dann davor gesetzt und gewartet bis "sein Dosenöffner" ihm die Leckerlies da rausholt. Da das bei gut erzogenen Menschen auch funktioniert, hat er daraufhin keine Veranlassung mehr gesehen, sich damit selbst zu beschäftigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')